Към съдържанието

Добре дошли!

Magelanci.com е общество на хора, завладени от магията на пътешествията. От първоначалната тръпка до самолетния билет, планирането и самото пътуване – ние сме тук да си помагаме, споделяме и съпреживяваме.

За пълен достъп до форумите, влезте в профила си или се регистрирайте - бързо и безболезнено.

Снимка

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


  • Моля влезте в профила си, за да отговорите
245 отговора на тази тема

#1 Георги

Публикувано 27 януари 2014 - 2:52

Внимание: Тази тема и личните съобщения не са официален начин за контакт с фирмата! Ако имате специфичен проблем с резервация, който се нуждае от бърз отговор използвайте или имейла или телефона за контакти. 

 

Ако търсите оферта за конкретни дати, използвайте търсачката намираща се тук: Коли под наем , резевирайте и ако имате последващи въпроси питайте :)

 

Вземането на автомобил под наем в чужбина е едно от най-сложните неща за самоорганизираните пътешественици и може да ги заболи глава от застраховки, условия, блокирани суми по кредитна карта и т.н. 

 

С две думи казано, много е трудно дори за опитен пътешественик да даде еднозначен отговор на въпросите, освен ако не е сравнявал фирмите точно в тази дестинация, която ви интересува. За да се получи точен и коректен отговор, е необходим човек "от кухнята", през чиито ръце минават много резервации на автомобили. 

 

Точно за това се радвам, че Даниел - представител на rentalcars.com, се съгласи публично да отговаря на нашите въпроси, да споделя периодично ниски цени за коли под наем и като цяло, да осветли доста от мистериите в областта. 

 

Rentalcars.com е най-големият онлайн брокер на автомобили под наем, част от групата на Priceline, включваща още познати сайтове като agoda.com и booking.com. 

 

Партньорството ни по нищо не се различава от другите партньорски програми в сайта. Ако направите резервация, като първо кликнете на връзките към rentalcars.com публикувани тук, малък процент от сумата идва по сметката за издръжка на сайта, без това да се отразява по никакъв начин на крайната ви цена. Разликата е, че за първи път имаме по-активен вид партньорство, при което представител на фирмата ще отговаря на нашите въпроси директно тук, във форума. 

 

Инициативата е като цяло пробна, ограничена само до тази тема, да видим дали подобен начин на общуване между фирми и клиенти може да е от полза за всички. 

 

Очаквам по-късно днес Даниел да представи и себе си, и фирмата с няколко думи  :)


  • Shv, ilkosem, Зани и 9 други харесват това

#2 Duke

Публикувано 27 януари 2014 - 17:23

Аз имам конкретен въпрос свързан с условията на rentalcars.com

 

Забелязвам, че този брокер предлага допълнително покритие към стандартната застраховка, наречено "Възстановяване на застрахователна франшиза". След проиграни от мен два конкретни варианта за резервация се оказа, че цената на въпросното покритие варира от 6,5 евро до 9,0 евро на ден. Сумата е ОК. Не коментирам разликите, очевидно става дума за различна фирмена политика по отношение на различните рент-а-кар компании с които работи този брокер. За мен по-важно е друго. Доколкото разбирам това е застраховка при която компанията възстановява вече заплатена от клиента сума. С две думи, наемам кола, която при връщането е одраскана (или така решават хората от рент-а-кар компанията), което води до моментална транзакция на сума от кредитната ми карта. Едва по-късно, но неясно кога и при какви условия, застрахователят по допълнителната полица "Възстановяване на застрахователна франшиза" евентуално ще ми възстанови вече удържаната от рент-а-кар компанията сума. Правилно ли съм се ориентирал в ситуацията? Ако е така, предлагате ми да спестя около 70 евро с обещанието ако нещо се случи да възстановите заплатени от мен щети на един по-късен етап. Нещо като "тате ще ми купи куче, ама друг път". Говоря за конкретен случай. Имам предварителна резервация с Europcar с включена опция "GoZen" (или пълно застрахователно покритие без самоучастие) за наем на компактен автомобил в Сицилия за периода от 28.06.2014 г. до 05.07.2014 г. на обща стойност от 362,10 евро. Ако използвам услугите на rentalcars.com цената за същия този период и за същия клас автомобил пада на 300 евро с включено допълнително застрахователно покритие "Възстановяване на застрахователна франшиза". Чудя се има ли смисъл да рискувам и моля за разяснения?


  • vlady и eloena харесват това
"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"

#3 Oshko

Oshko

    Женен с деца:)


  • 2215 мнения

Публикувано 27 януари 2014 - 20:02

Точно щях да питам нещо подобно!


Ако събираш пари за черни дни, бял ден няма да видиш!


#4 rentalcars.com

rentalcars.com

    ..


  • 52 мнения

Публикувано 27 януари 2014 - 22:26

Привет на всички Магеланци и от мен!

 

Казвам се Даниел Златанов и работя в rentalcars.com от Септември 2012. 

 

Първо бих искал лично да поздравя Георги за идеята да създаде подобен форум, сигурен съм, че с времето този сайт ще се превърна в източник на информация за много пътуващи хора.

 

Нека да отговоря директно на въпроса на Duke. 

 

Да започна с няколко думи за Покритие възстановяване на франшиза (въпреки, че аз не съм много съгласен с превода и постепенно се опитвам да го променя към Покритие Възстановяване на само - участие, по този начин се надявам да бъде по - разбираемо). Всеки един доставчик в света предоставя автомобила си с известна сума само - участие, в същото време в цената на наема са включени три вида застраховки (Автокаско, Гражданска отговорност и застраховка от кражба) Сега по застраховка ГО всичко е ясно, но застраховките Автокаско и кражба имат сума на само - участие, което означава, че щети на автомобила до примерно 800 Евро са за сметка на наемателя. Ако щетата на автомобила е на стойност 3000 Евро, първите 800 се поемат от наемателя, останалите 2200 Евро се изплащат от застрахователната компания. В повечето случаи франшизата по Автокаско и застраховка от кражба са различни (всяка една компания предлагаща рент-а-кар трябва да посочи тези суми в Общите Условия към наема, затова винаги трябва да се четат внимателно. Обикновено сумата на само - участието е и сумата която се блокира като депозит преди началото на наема). Много важно условие, с което всеки наемател следва да се запознае преди началото на наема, а именно кои елементи на автомобила се покриват от застраховка Автокаско, т.к. това са елементите които се покриват и от Покритие възстановяване на франшиза. В повечето случаи тази застраховка не покрива следните елементи: прозорци, странични огледала, гуми, джанти, шаси, покрив, интериор и загуба на лични вещи. Това означава, че ако автомобила е върнат със счупено огледало, покритието няма как да влезе в сила, т.к. застраховка Автокаско не покрива този елемент и наемателя следва да заплати за подмяна на огледалото.

 

Сега да предположим, че Duke наема колата в Сицилия от rentalcars.com и си доплаща за допълнителното покритие. От опит мога да кажа, че франшизата на Europcar в Италия е 500 Евро (и това е сумата, която ще му бъде блокирана на картата). След приключване на наема Duke връща колата с одраскана броня и врата. Доставчика начислява пълния размер на франшизата и удържа от кредитната карта на Duke 500 Евро. Абсолютно задължително е всички документи издадени от доставчика да се пазят, поне месец след приключване на наема. След като Duke заплаща 500 Евро доставчика издава протокол за щетата, както и му предоставя копие от договора за наем. След което процедурата е лесна - Duke отива на сайта на rentalcars.com през секция свържете се с нас си попълва онлайн претенция за възстановяване на франшиза. Във формата се описва вида на щетата, сумата заплатена от Duke, както и се прилагат горе описаните документи, след което в рамките на 28 дни служител на нашата компания се свързва с Duke и ако всичко е както трябва сумата се възстановява. Цялата тази информация е налична и нашият сайт. Искам тук да вмъкна какви биха били причините за не възстановяване на сумата: наетият автомобил е управляван по черен път, наемателя е бил под въздействие на алкохол или наркотични вещества, немарливост от страна на наемателя, невъзможност от предоставяне на необходимите документи.

 

Относно конкретният наем в Сицилия - аз лично бих прегледал офертите, т.к. най - вече в Италия и Испания доставчиците предлагат автомобилите с т.нар. застраховка Нулева Франшиза, което означава, че по застраховки Автокаско и кражба наемателя не носи отговорност. Тези предложения е възможно да са на малко по - висока цена, но първо депозита ще бъде по - нисък и второ отпада необходимостта от горе - описаната процедура.

 

Мисля, че успях малко или много да разясня въпросните застраховки и техните допълнителни покрития. Сигурен съм, че ще възникнат още въпроси и се надявам темата стане полезна и да послужи за правилния избор при наемане на автомобил.

 

Искам предварително да се извиня, ако понякога не успея да отговоря своевременно на поставените въпроси. Също така не искам написаното по - горе да се счете за реклама или подбуда за резервиране на автомобил. Темата е насочена към това всеки да може да си отговори на въпросите и съответно да направи правилен избор.

 

Оставам на разположение за допълнителни въпроси.


  • stefanrusev, Shv, vlady и 2 други харесват това

#5 Duke

Публикувано 28 януари 2014 - 9:27

Благодаря за разясненията, но на практика не получих отговор на конкретно поставените си въпроси. Очевидно не съм бил съвсем точен при формулиране на въпросите. Голяма част от мнението на rentalcars.com на практика изяснява неща, които лично на мен са ми ясни. Надявах се, че дори от само едно мое мнение в темата е ясно, че малко или много съм запознат с материята. Питането ми беше свързано с нещо друго и беше съвсем конкретно. Да го кажем още веднъж с прости думи. Какво повече ми дава услугата на този брокер в сравнение с наемане на автомобил от самата рент-а-кар компания? Дотук разбрах, че мога да "спестя" 70 евро, но ще трябва да се примиря с блокиране на определена сума равна на самоучастието от кредитната ми карта. Когато предам обратно колата и евентуално рент-а-кар компанията реши, че съм нанесъл щета върху нея, директно ще извърши транзакция от блокираната сума по кредитната ми карта, след което ще ми даде документи за целта. С тези документи за мен започва ходенето по мъките. Представям същите в сайта на брокера и започвам да чакам някой да ги разгледа. Чакането продължава до 28 дни! Да приемем, че размера на щетата е 1200 евро. Всеки сам може да сметне какво означава да ви се наложи да извадите принудително тази сума по време на пътуване от предварително заложения бюджет с идеята същата да ви бъде възстановена след един месец. Абе, посредник да си на днешно време. Да предположим, че накрая все пак документите ми са приети (аз не съм бил надрусан по време на инцидента и т.н.), което означава, че щетата следва да се заплати. Опа, обърках се! Не, щетата вече е заплатена от мен преди около месец. Значи по-скоро заплатената от мен сума преди месец, следва да ми бъде възстановена от застрахователната компания на посредника. Колко още време чакам за превод по банковата ми сметка?

 

Имах конкретен въпрос и той беше: Какво може да ме стимулира да избера цялата тази мудна и несигурна операция пред резервиране директно от рент-а-кар компания с доплащане на допълнителна застраховка, която изключва самоучастието и евентуалното блокиране на сума по картата? Явно съм се изразил неясно и за мое съжаление не получих конкретен отговор...


  • Polina, vlady и Еминко харесват това
"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"

#6 Oshko

Oshko

    Женен с деца:)


  • 2215 мнения

Публикувано 28 януари 2014 - 9:53

+70euro и риск печели, риск губи, всеки сам си решава.

 

А когато в сайта rentalcars.com е обявено, че самоучастието е 0 с шрифт с различен цвят, това означава ли, че в този случай е като част от 'основната' застраховка от самата рент-а-кар компания?


Ако събираш пари за черни дни, бял ден няма да видиш!


#7 Hollywood

Публикувано 28 януари 2014 - 10:51

 за не възстановяване на сумата: наетият автомобил е управляван по черен път, наемателя е бил под въздействие на алкохол или наркотични вещества, немарливост от страна на наемателя, невъзможност от предоставяне на необходимите документи.

 

Teзи изброени неща как се определят? :biggrin:  За черен път-евентуално  по GPS, а другите (под въздействие на алкохол или наркотични вещества, немарливост от страна на наемателя)?   


Това мнение е редактирано от Hollywood: 28 януари 2014 - 10:51

  • Hayasko харесва това

"България Еър - качественото клиентско обслужване не е наш приоритет!"

               Коледа в Тайланд  ми звучи като Великден в Сахара :biggrin:

 

In Russia you don't take a plane, the plane takes you.

 


#8 Георги

Публикувано 28 януари 2014 - 11:45

Duke, това е така. Ако искаш тоталното спокойствие, то се осигурява само ако си платиш застраховката от фирмата на място, която обикновено е по-скъпа. Бих казал, че тази услуга е подобна на застраховките, които предлагат авиокомпаниите. Взимаш я, само ако си много сигурен какво получаваш :) В Европа никъде не съм видял външна застраховка да се признава от наемодателя, все пак това им е основно перо в приходите. Даниел ще ме поправи, ако греша. 

 

А иначе цените в брокерските сайтове често са по-ниски от официалните сайтове на компанията. Пак е подобно както със самолетните билети. Сравненние между много фирми и показване на най-евтината. Пробно търсене в Бергамо през rentalcars.com ми изкара цена с 2 паунда на ден по-ниска, от колкото в сайта на budget, за същата кола. 

 

 

Teзи изброени неща как се определят? :biggrin:  За черен път-евентуално  по GPS, а другите (под въздействие на алкохол или наркотични вещества, немарливост от страна на наемателя)?   

 

Не е по GPS, а по това дали пода и вратите са счупени от камъчета. За останалото си има полиция, която решава :)



#9 bay_kolio

Публикувано 28 януари 2014 - 12:14

Супер тема,

С удоволствие смятам да се възползвам от нея още в неделя на Тенерифе. Един въпрос? Местният пазарлък би ли предложил по-добра цена?

Успехи


Личните мераци са на kolio.eu </|\> Бизнес интересите на fitzona.com


#10 Duke

Публикувано 28 януари 2014 - 12:46

Duke, това е така. Ако искаш тоталното спокойствие, то се осигурява само ако си платиш застраховката от фирмата на място, която обикновено е по-скъпа. Бих казал, че тази услуга е подобна на застраховките, които предлагат авиокомпаниите. Взимаш я, само ако си много сигурен какво получаваш :) В Европа никъде не съм видял външна застраховка да се признава от наемодателя, все пак това им е основно перо в приходите. Даниел ще ме поправи, ако греша. 

 

Цялата тази история е подобна на медицинска застраховка, която не включва опцията "асистант". На практика имаш застраховка, но заплащаш сам всички разходи на място. При завръщане в страната и след представяне на необходимите документи и най-важното след тяхното одобрение от застрахователната компания, същата възстановява направените разходи. За мен това е доста "дървено" условие и не бих посъветвал никого да сключи подобен тип сделка. Да, вярно, заплащане на допълнителна застраховка на рент-а-кар компанията оскъпява значително сделката, но ти дава относителна сигурност, че почивката ти няма да се превърне в кошмар. Не харесвам посредници от подобен тип, които единствено предлагат малко по-ниска цена на база обемна отстъпка договорена с доставчика, която по-ниска цена при определени условия може да ти излезе през носа и затова алармирам читателите, а всеки сам си прави сметката и не е длъжен да се съгласява с мен... ;)


  • Polina, wilks, vlady и 1 друг харесват това
"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"

#11 Георги

Публикувано 28 януари 2014 - 13:13

Ами това е твоята гледна точка, от едно пътуване. Такива застраховки допълнителни ги има и годишни, и ако наемаш кола няколко пъти в годината, все за по седмица спестяванията могат да станат доста чувствителни. Ето една от тях: http://insurance4carhire.com/ В твоя случай даваш 70 евро повече за допълнителна застраховка, но ако имаш пет подобни пътувания в годината стават 350, може би в тоя случай си заслужава излишната бумащина, при положение, че си знаеш че генерално си добър шофьор и не ти се случва да одраскваш коли често. 

 

Разбира се, всеки сам си прави сметката. Нищо не ти пречи да вземеш по-ниската цена от rentalcars и да си заплатиш застраховката от доставчика на място, така че да е win-win. Абсолютно никой не те задължава да ползваш застраховката на посредника. 


  • AlexandraKo харесва това

#12 Duke

Публикувано 28 януари 2014 - 13:43

Разбира се, всеки сам си прави сметката. Нищо не ти пречи да вземеш по-ниската цена от rentalcars и да си заплатиш застраховката от доставчика на място, така че да е win-win.

 

Това единствено звучи логично и може да се помисли върху подобна възможност, но не съм убеден, че в този случай застраховката ще бъде на същата цена каквато е при евентуална ранна резервация...


"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"

#13 Георги

Публикувано 28 януари 2014 - 14:43

Това единствено звучи логично и може да се помисли върху подобна възможност, но не съм убеден, че в този случай застраховката ще бъде на същата цена каквато е при евентуална ранна резервация...

 

До колкото ми е известно допълнителната застраховка от доставчика е на фиксирана цена и не варира с времето. Винаги цената съм я срещал в общите условия на клона за наемане, които са статични независимо от това колко рано резервираш. Но ще почакаме отговор.



#14 neuromancer

Публикувано 28 януари 2014 - 15:01

И аз така мисля, но пък ако си предплатил през брокер може да е различно.

Някой питаше за пазарлък, ми нищо не пречи да пробваш. Друг трик е да видиш от кой клас коли нямат и да резервираш него.

Примерно отивам на място тук в Бразилия и търся най-евтината кола, без климатик. Нямат и ми предлагат по-висок клас. Ако обаче резервирам онлайн, мога да резервирам най-нислия клас и ми дават по-висок на цената, на която съм резервирал.


  • Polina, vlady и AlexandraKo харесват това

#15 rentalcars.com

rentalcars.com

    ..


  • 52 мнения

Публикувано 28 януари 2014 - 17:55

Здравейте отново,

 

ще се опитам да изясня поставените въпроси по - горе:

 

1. Предимството на покритие от брокер - разбира се неговата цена. Също така покритието покрива целията размер на самоучастието;

2. Местна застраховка - по - скъп продукт. В някои случаи е възможно напълно да отпадне самоучастието, но в някои случаи може просто да се намали, да предположим от 800 Евро, на 400 Евро.

Останалите условия са почти идентични.

 

Що се отнася до цената на местната застраховка - тя винаги е една и съща, поне когато се запазва автомобил чрез нас, но съм почти убеден, че дори и запазвайки директно през сайт на доставчика цената ще бъде същата. Но тук искам да добавя, че съм срещал следната ситуация именно с Europcar - на техния сайт допълнителен шофьор се предлагаше на 12 Евро на ден, ако се запази автомобила чрез нас - същата услуга беше с около 2,3 евро по - малко на ден. Така че едно хубаво разучаване на пазара винаги е от полза.

 

Искам да отговоря и на bay_kolio - ако доставчика се съгласи на "пазарлък" и намали цената се замисли защо го прави, дали защото се пазариш много добре с него и решава да смъкне цената или защото никой не иска да наема коли от него понеже за на възраст, много километри или има уловка в условията... Чувал съм за подобен случай в Гърция и колата която хората наеха беше на около 10г.



#16 bay_kolio

Публикувано 28 януари 2014 - 21:25

Здравей Даниел,

Аз вече букнах едно Клио от сайта ви. Хайрлия да е!
Относно отговора ясно. Ама пазарлъкът в Европа е доста различен да не кажа почти го няма. За това питах, не че ме плаши 10 годишна кола. Близо 35 години карам такива.

 
Та понеже аз си имам трансфер от летището до хотела, кацам на южното, исках колата да може да бъде получена на другия ден, по възможност около моя хотел Редженси Плаза и избрах опция извън летището. Хубаво ама сега виждам че пише летище север. Как се оправя това? Или отмяна?


Личните мераци са на kolio.eu </|\> Бизнес интересите на fitzona.com


#17 Duke

Публикувано 29 януари 2014 - 10:19

Дано не прозвучи като заяждане, но така и не мога да получа конкретен отговор на поставени от мен въпроси, а ето това:

 

1. Предимството на покритие от брокер - разбира се неговата цена. Също така покритието покрива целията размер на самоучастието;

2. Местна застраховка - по - скъп продукт. В някои случаи е възможно напълно да отпадне самоучастието, но в някои случаи може просто да се намали, да предположим от 800 Евро, на 400 Евро.

Останалите условия са почти идентични.

 

съвсем не разбрах за какво точно се отнася и какво общо има с моето питан. Както и да е, всеки си решава сам за себе си. Нямам нищо против посредниците, но съм непримирим противник на некоректните отношения. Още повече ако тези некоректни отношения започват още с подписване на договора. С две думи, брокерът, чиито представител пише в нашата тема предлага по-ниска цена на услугата единствено на база получена обемна отстъпка от рент-а-кар компаниите. Допълнителната услуга свързана с отпадане на самоучастието по нищо не се различава от самостоятелно сключване на подобна застраховка с произволно избран застраховател от лицето, което наема автомобил. И в двата случая рискът от блокиране на сума и евентуална транзакция от кредитната карта в случай на щета е 100% възможен. Обратно, заплащайки по-висока цена за наем на автомобил директно от рент-а-кар компанията и доплащайки за допълнителна застраховка изключваща самоучастие при щета с посочен от рент-а-кар компанията застраховател, получаваш 100% сигурност, че сума по кредитната ти карта няма да бъде блокирана и в случай на щета няма да последва транзакция в посока доставчика. Просто и ясно, не виждам защо не се каже директно по този начин!


"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"

#18 Георги

Публикувано 29 януари 2014 - 11:25

Ами най-вече, защото не е просто и ясно. Избора не е:

 

1. Наемаш евтино от брокера купуваш си неговата евтина застраховка и ти блокират голяма сума и

2. Купуваш по-скъпо директно от фирмата, плащаш тяхната застраховка и нямаш блокирана сума.

 

Има и

 

3. Наемаш евтино от брокера и на място си взимаш по-скъпата застраховка на фирмата.

4. Наемаш от брокера, но сключваш външна застраховка със съвсем друга фирма. 

5. Наемаш от фирмата, но се оказва, че на място те не предлагат застраховка, която свежда самоучастието до нула, има и такива които винаги оставят 100-200-300 евро. Така, че няма 100% сигурност, че сума по картата ти няма да бъде блокирана. А и много фирми блокират "за спорта", един резервоар гориво, евентуални глоби, винетки. 

6. Не взимаш никакви застраховки и тук и там и стискаш палци :)

 

Мисля, че темата много се разводни на първо време от твоя пространен въпрос, който можеше да се компресира в едно изречение. Както и да е.  

 

Това, което забелязах сега обаче е, че застраховката е автоматично маркирана, което наистина не дава много избор на незапознатия клиент, беше ми убегнало до сега. До колкото ми е известно ЕС отсъди, че застраховката не може да бъде автоматично маркирана, поне в случаите на закупуване на самолетни билети, но съм почти сигурен че правилото включва всякакви услуги, които са опционални: http://www.mondaq.co...ets Case C11211

 

При rentalcars услугата е маркирана автоматично:

2014-01-29_10-19-30.png

 

Например при един от главните им конкуренти auto europe има големи червени удивителни колко е полезна застраховката, но кутийката е оставена празна:

 

2014-01-29_10-20-43.png

 

Така, че моят въпрос е защо кутийката е маркирана автоматично, след като застраховката е опционална, не е ли по-коректно спрямо клиентите да се оставят те да решат дали да искат застраховка или не, с презумпцията че не искат? Въпроса ми е малко риторичен, аз за себе си знам отговора, но се чудя дали компанията мисли да предприеме нещо в тази посока. 


  • AlexandraKo харесва това

#19 но нейм

но нейм

    ....


  • 1741 мнения
Пътеписател

Публикувано 29 януари 2014 - 14:54

Добре си ги изброил от 1 до 6, но на мен не ми е ясно по всяка от точките кои са плюсовете за наемателя и кои са минусите.

 

A и ме интересува мога ли да наема кола без да имам кредитна карта (ако мога, каква е схемата) или с чужда кредитна карта, т.e. притежателят на кредитната карта изобщо няма да се вози в колата.



#20 Duke

Публикувано 29 януари 2014 - 16:53

Мисля, че темата много се разводни на първо време от твоя пространен въпрос, който можеше да се компресира в едно изречение. Както и да е.  

 

 

Не знам как да разбирам горното, но както и да е. Зададох няколко пъти по няколко различни начина един и същ въпрос и не получих нито един конкретен отговор. Ако смяташ, че въпросите, които задавам са незначителни по отношение на разглежданата материя, тогава по-добре да не дискутираме тази тема, предлагам аз?

 

Има и

 

3. Наемаш евтино от брокера и на място си взимаш по-скъпата застраховка на фирмата.

 

Това беше твое предположение, което звучи напълно логично и аз също се съгласих с него. За жалост не разбрахме дали това може да се случи. По пътя на логиката по-скоро няма как да се случи или най-малкото условията ще бъдат различни и пак ще стигнем до блокиране на сума и транзакция в случай на щета...

 

 

5. Наемаш от фирмата, но се оказва, че на място те не предлагат застраховка, която свежда самоучастието до нула, има и такива които винаги оставят 100-200-300 евро. Така, че няма 100% сигурност, че сума по картата ти няма да бъде блокирана. А и много фирми блокират "за спорта", един резервоар гориво, евентуални глоби, винетки. 

 

 

Тук не мога да се съглася с теб. Можеш да резервираш марка автомобил, който да не е наличен в момента на получаване. В такъв случай рент-а-кар компанията е длъжна да ти осигури автомобил от същия клас, а много често се случва като компенсация да получиш и автомобил от по-висок клас на същата цена. Това обаче са условия, валидни за почти всички компании и същите са изписани навсякъде в общите им условия. Въпросът със заявена при резервацията допълнителна застраховка обаче е различен. На практика с потвърждаване на резервацията имаме сделка и условията по сделката са вече уточнени. Няма как на място да се окаже, че сделката не може да се осъществи в този обем. Единствените промени, както казах, са свързани с вида на автомобила, другото следва да се изпълни или поне така действат сериозните доставчици, за брокерите не знам, а и нямам никакво желание да разбирам...


"All over the world in eighty days
Head in a blur of information
What kind of a man could live this way
I do what I can
I do OK"


1 потребители четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни