epetkov 4972 Публикувано: 15 март Сподели Публикувано: 15 март преди 9 часа, Coo каза: Баку са някакви политически напълни преди 2 часа, Hakkâri Spor каза: Визовият режим и в двете посоки определено не спомага за запълването на самолетите И затова е много нелогичен този полет. Дори София-Тбилиси изглежда по-смислено предложение. Ако все пак тръгне София-Баку, ще има някаква невидима за пасажерите причина. 2 Връзка към мнение
Костов 12949 Публикувано: 15 март Сподели Публикувано: 15 март При чекиране дава ли ти право да си избираш места или каквото се падне? И двама човека на една резервация един до друг ли ги слага? Връзка към мнение
pr284 712 Публикувано: 15 март Сподели Публикувано: 15 март преди 3 часа, epetkov каза: И затова е много нелогичен този полет. Дори София-Тбилиси изглежда по-смислено предложение. Ако все пак тръгне София-Баку, ще има някаква невидима за пасажерите причина. Ако предлагат връзки към други дестинации в ЕС, защо пък да не изглежда смислено? ЛОТ лети Баку-Варшава между 4 и 5 пъти седмично. Нито Тбилиси, нито Баку биха се издържали само от пътникопотока от/до София. Връзка към мнение
Jorro 4400 Публикувано: 15 март Сподели Публикувано: 15 март Проблема е, че Тим Еър никога не са работили като нормална авиокомпания и не са откривали линии базирани на проучване за търсене или и пък свързващ трафик. За тях той се изчерпва с полетите им до Варна. Откриват линия само, ако имат гарантирана доходност по тях най-често базирана на поредната обществена поръчка спечелена от тях за превоз да държавни служители по определена линия. Намирате ли иначе търговка или каквато и да е друга логика при ценообразуването на линии като София-Брюксел например? 3 2 Връзка към мнение
epetkov 4972 Публикувано: 15 март Сподели Публикувано: 15 март преди 37 минути , pr284 каза: Ако предлагат връзки към други дестинации в ЕС, Те ако предлагаха връзки през София, всеки един нов маршрут щеше да бъде логичен. Но както писаха по-горе такива връзки не се предлагат. Дори при дългогодишните и утвърдени полети няма връзки извън споменатата Варна. Не може да се намери в сайта полет, например Атина-София-град в Европа различен от Варна. 3 Връзка към мнение
venceremos 1037 Публикувано: преди 17 часа Сподели Публикувано: преди 17 часа Три авиокомпании ще летят от София до Китай Три авиокомпании бяха назначени в сряда от правителството за превозвачи по международните въздушни линии между България и Китай. "България Ер" и "Гъливеър" ще возят пътници и ще извършват редовни комбинирани превози между София и Пекин и София и Шанхай, а "Компас Карго Еърлайнс" ще води редовно товари между София и Шанхай, както и до Джънджоу и Шънджън. "България Ер" ще лети по маршрутите София-Пекин-София и София.Шанхай-София три пъти седмично, а "Гъливеър" – три пъти. Въздушните линии са договорени със спогодба за въздушен транспорт между Китайската народна република и Република България и Меморандум за разбирателство между въздухоплавателните власти на двете държави, в сила от 8 декември 2023 г. Източник 2 4 Връзка към мнение
Jorro 4400 Публикувано: преди 17 часа Сподели Публикувано: преди 17 часа преди 1 минута , venceremos каза: Три авиокомпании ще летят от София до Китай Три авиокомпании бяха назначени в сряда от правителството за превозвачи по международните въздушни линии между България и Китай. "България Ер" и "Гъливеър" ще возят пътници и ще извършват редовни комбинирани превози между София и Пекин и София и Шанхай, а "Компас Карго Еърлайнс" ще води редовно товари между София и Шанхай, както и до Джънджоу и Шънджън. "България Ер" ще лети по маршрутите София-Пекин-София и София.Шанхай-София три пъти седмично, а "Гъливеър" – три пъти. Въздушните линии са договорени със спогодба за въздушен транспорт между Китайската народна република и Република България и Меморандум за разбирателство между въздухоплавателните власти на двете държави, в сила от 8 декември 2023 г. Източник Тия полети Тим еър с 34-годишния LZ-BOT ли смятат да ги изпълняват или с Е190, A220 или А320? За един прЕател питам 😄 3 1 1 Връзка към мнение
neuromancer 24861 Публикувано: преди 17 часа Сподели Публикувано: преди 17 часа То това е разрешение, пък дали ще летят е съвсем друг въпрос. Така или иначе не си представям да се напълнят самолети на две компании, в най-добрия случай Бг Еър ще продават билетите, а Гъливер ще летят… 2 Връзка към мнение
stanimir 34535 Публикувано: преди 17 часа Сподели Публикувано: преди 17 часа Мислех че Гъливер вече не съществуват. Не бяха ли върнали машините ? 3 Връзка към мнение
neuromancer 24861 Публикувано: преди 17 часа Сподели Публикувано: преди 17 часа Доколкото си спомням върнаха само малките самолети. 1 Връзка към мнение
Jorro 4400 Публикувано: преди 6 часа Сподели Публикувано: преди 6 часа преди 11 часа, stanimir каза: Мислех че Гъливер вече не съществуват. Не бяха ли върнали машините ? Остана им само 1 A332- LZ-ONE 1 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега