Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

Много ти благодаря за отделеното време!

Нали съм бърза - реших проблема още снощи. Анулирах резервацията в този хотел и си резервирах друг, по-хубав, на по-хубаво място и то със 75 процента отстъпка (едва ли е точно така), но ми излезе десетина лева по-евтин от предходния, а сравнение между двата трудно може да се направи. Пък и рейтингът му в booking е 8 от над 2000 мнения. Става въпрос за хотел в Барселона.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да ви питам, макар и малко оф топик от точно темата за Барселона, но все пак във връзка... Как осъществявате връзка с Букинг? И още нещо по темата с резервирането, за да съм сигурна...Дори и в случаите когато няма някакво предплащане на резервацията ли сумата, която трябва да се плати по нея, трябва да е налична на 100 % lв дебитната/кредитната карта? Т.е. гаранция означава активна дебитна/кредитна карта, но и стопроцентово налична сума ли? :)

Редактирано от Geri K.
Връзка към мнение

Да ви питам, макар и малко оф топик от точно темата за Барселона, но все пак във връзка... Как осъществявате връзка с Букинг? И още нещо по темата с резервирането, за да съм сигурна...Дори и в случаите когато няма някакво предплащане на резервацията ли сумата, която трябва да се плати по нея, трябва да е налична на 100 % lв дебитната/кредитната карта? Т.е. гаранция означава активна дебитна/кредитна карта, но и стопроцентово налична сума ли? :)

 

booking.com имат и имейл за връзка и телефон. И двете ги пише като резервираш, не ми се рови сега да ги видя какви бяха :)

 

Не, само активна карта е достатъчна, а има и резервации които не изискват кредитна карта - обикновено малки семейни хотелчета, в по-малки градове от Барселона. Ако в условията на хотела пише, че няма да блокират/теглят сума преди настаняването би трябвало да си ок и да нямаш наличност по картата. Би трябвало казвам, защото сме дискутирали във форума, че въпреки че условията са да няма предплащане по някое време се опитват да проверят картата. 

 

Дори да е нужно предплащане и да нямаш парите налични пак не е фатално, ако хотела опита да изтегли сумата и транзакцията е неуспешна, то ще получиш имейл да смениш картата, няма автоматично да ти откажат резервацията. 

Връзка към мнение

booking.com имат и имейл за връзка и телефон. И двете ги пише като резервираш, не ми се рови сега да ги видя какви бяха :)

 

Не, само активна карта е достатъчна, а има и резервации които не изискват кредитна карта - обикновено малки семейни хотелчета, в по-малки градове от Барселона. Ако в условията на хотела пише, че няма да блокират/теглят сума преди настаняването би трябвало да си ок и да нямаш наличност по картата. Би трябвало казвам, защото сме дискутирали във форума, че въпреки че условията са да няма предплащане по някое време се опитват да проверят картата. 

 

Дори да е нужно предплащане и да нямаш парите налични пак не е фатално, ако хотела опита да изтегли сумата и транзакцията е неуспешна, то ще получиш имейл да смениш картата, няма автоматично да ти откажат резервацията. 

Георги, и аз така го мисля, обаче си пишем с един собстевник, който се притеснява, че около 80 евро в картата ми не стигат до пълната сума за цялата резервация. Картата е напълно активна и в условията на букинг изрично пишеше, че не се изисква никакъв депозит, дори не ми поискаха кода на картата, а само номера. Утре ще ги вкарам тия пари, но се притеснявам, че няма да има веднага видимост към транзакцията, а не искам да се отказвам от тази оферта, защото е много изгодна... Собственикът изглежда мил и човечен, но в случая все пак явно не е въпрос на компромси, а на правила. И аз се чудя какво да правя...

И забравих да благодаря на Георги, че премести въпроса ми на точното място. Благодаря, Георги! :)

Връзка към мнение

Ако не се иска депозит, и те си спазват правилата, би трябвало само да проверява картата дали е валидна, вероятно блокира сума. Но трябва да е налична (или да имаш разполагаем лимит).

Ако ти е дебитна и внесеш пари са налични веднага, за кредитна не винаги, ти си знаеш най-добре колко бързо се появяват парите в картата.

Връзка към мнение

Наличност има. И картата е активна, а откъде вижда колко е наличността, не мога да кажа... Не би ли трябвало да се вижда? Щото той пише, че през банка проверявал.

Връзка към мнение

Ами смятам, че не би трябвало да вижда колко точно има, само дали минава транзакцията или не. Но може и да бъркам. То иначе всичко става публично... Или нещо има недоразумение

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

На мен да ми правили преоторизация на карта и за 1 евро, и за 100 евро. Вероятно е това.

 

Другото - дали пък му е толкова добър английският, да няма някъде развален телефон?

Връзка към мнение

На мен да ми правили преоторизация на карта и за 1 евро, и за 100 евро. Вероятно е това.

 

Другото - дали пък му е толкова добър английският, да няма някъде развален телефон?

Прилича на добър. Писмото е написано нормално. Аз ще вкара пари в картата, но т.ой пак няма да може да ги види и/или ползва преди понеделник, най-рано. Остава да разчитам на разбиране. Дали е възможно, в смисъл - чисто технически да задържи резервацията до понеделник/вторник, при положение, че две трети от сумата в карата все пак е налична...

Връзка към мнение

Ами може чичанката да е пробвал с цялата сума и като не се е получило да е пробвал с по-малка. Това в сферата на свободните съчинения де!

Със сигурност обаче, не се сещам как може да познае по друг начин какви пари имаш в картата, дори и в случай че има трицифрения й код (CVV), освен ако не познава някой служител от твоята банка, но съвсем се отплеснах. :)    

Връзка към мнение

Ами може чичанката да е пробвал с цялата сума и като не се е получило да е пробвал с по-малка. Това в сферата на свободните съчинения де!

Със сигурност обаче, не се сещам как може да познае по друг начин какви пари имаш в картата, дори и в случай че има трицифрения й код (CVV), освен ако не познава някой служител от твоята банка, но съвсем се отплеснах. :)    

Ами може да си вземе - наличната сума покрива две трети от необходимото. А за другото, просто не зная, но се шашкам все повече и повече...

Връзка към мнение

Ами тук има много по-опитни от мен с букинг, но нещо има което не е така. За кога е тази резервация? За понеделник ли? Даже и да е така, както ти казаха по-горе, ще получиш мейл да дадеш друга карта, а няма веднага да ти оттменят резервацията.

Връзка към мнение

Ами тук има много по-опитни от мен с букинг, но нещо има което не е така. За кога е тази резервация? За понеделник ли? Даже и да е така, както ти казаха по-горе, ще получиш мейл да дадеш друга карта, а няма веднага да ти оттменят резервацията.

да, има такава възможност, но 24-часовия ми срок изтича утре, а до утре няма откъде на меря втора карта, наистина... освен да пробвам да се разбера с него, след като вкарам парите? Резервацията е за края на август.

Редактирано от Geri K.
Връзка към мнение

Ами пиши му да изчака малко, и без това си имате раздумка вече...

Раздумка... по принуда. Ще му пиша и ще му кажа, че има наличност и картата е активна. Ако се дърпа, ще откажа. Ккав ипоследствия може да има, ако, така или иначе, пари в картата има налични.

Връзка към мнение

Ами мисля, че като толкова държиш, може да му напишеш един ред, че сумата ще е налична в понеделник и толкова. Не би трябвало да има проблем. Нямам идея какъв е този 24-часов срок, а много догадки станаха.

При всички положения, които и каквото да напише повече тук, като искаш да се шашкакш и стресираш - това си е твое право.  

Връзка към мнение

Моето мнение сигурно няма да бъде взето под внимание, но може би ще бъде в полза на някой друг. Моят съвет е да анулираш тази резервация и да намериш друго по-подходящо място за настаняване. Собственикът няма основателна причина да контактува с теб зад гърба на booking.com и в точно това се крие едно от предимствата на тази резервационна система, а именно да предоставя относителна сигурност на крайния клиент. Има условия по резервацията. Ако там изрично не е написано, че мястото за настаняване може да блокира сума по картата предварително, това и всичко свързано с подобни действия е извън правилата. Дори и поради някаква причина да е извършена проверка на картата, съобщението за нередност следва да се получи от booking.com, а не от собственика. На всичкото отгоре без CVC код наистина е непонятно как е възможно да се провери наличност по сметката. Аз бих анулирал с чиста съвест тази резервация, като преди това бих уведомил booking.com за действията на собственика и току виж съм получил интересно компенсаторно предложение от тях...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Моето мнение сигурно няма да бъде взето под внимание, но може би ще бъде в полза на някой друг. Моят съвет е да анулираш тази резервация и да намериш друго по-подходящо място за настаняване. Собственикът няма основателна причина да контактува с теб зад гърба на booking.com и в точно това се крие едно от предимствата на тази резервационна система, а именно да предоставя относителна сигурност на крайния клиент. Има условия по резервацията. Ако там изрично не е написано, че мястото за настаняване може да блокира сума по картата предварително, това и всичко свързано с подобни действия е извън правилата. Дори и поради някаква причина да е извършена проверка на картата, съобщението за нередност следва да се получи от booking.com, а не от собственика. На всичкото отгоре без CVC код наистина е непонятно как е възможно да се провери наличност по сметката. Аз бих анулирал с чиста съвест тази резервация, като преди това бих уведомил booking.com за действията на собственика и току виж съм получил интересно компенсаторно предложение от тях...

Всичко е точно така, само не очаквайте компенсация, при всичките ми разказани и неразказани проблеми с места за настаняване, резервирани през Букинг, не съм получила компенсация нито веднъж. Като видят, че не могат да се справят, просто се покриват. За последния случай, който описах, където собственика ни изгони и каза, че нямаме резервация, ми възстановиха разликата, но тя беше малка и я взеха от собственика. Ако бях резервирала и спала в два пъти по скъпо място нямаше да видя нито лев.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Преди време направих една резервация без кр. карта, без предварително плащане и без депозити. Междувремеено условията се промениха и вече се иска до 14 дни от деня на редервацията предплащане 50 % по банков път. Засега пари не са ми искали, но направих допълнителна резервация /която не ми е толкова на сърце/, т.к. съм решила, че трансфер няма да правя.

Времето наближава и се чудя дали е възможно да ми поискат този депозит, въпреки, че резервацията ми е правена при други условия?

Връзка към мнение

Не би трябвало! Валидни са условията, които са били в сила към деня на резервацията. При евентуален опит от страна на мястото за настаняване да поискат депозит, задължително пиши на booking.com

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Здравейте, с известно закъснение по повода.

Първо да кажа, че всичко е наред с резервацията. Очевидно са опитали да дръпнат цялата сума или поне повече от половината, защото в картата имаше налична сума, която можеше да покрие 50 % със сигурност. Притеснили са се, че нещо не е наред с картата, а цифрата, която са ми пратили и за която успях да разбера от последвалите мейли, вече написани явно от друг служител на доста по-нормален английски (не съдя никого, защото и моят в никакъв случай не е перфектен :) явно е била за сума, която не достига до тази, която те искат да дръпнат. Т.е. това не е била сумата, която виждат (да, няма как да видят какво има в картата, а това, което не им е достигало). Обмяната на мейли ставаше през формата на Booking, т.е. комуникацията според мен си беше съвсем редовна, а и още в първото съобщение, което пристигна от сайта, си пишеше, че по въпроси за плащането трябва да се потърси връзка с мястото.

Резервацията я запазиха, блокираха 100 евро (вече видях тази транзакция в онлайн профила ми в банката) и ми писаха, че останалото може да се плати и на място. Бяха изключително отзивчиви и се извиняваха сто пъти... Вината си е почти изцяло моя, защото действително условието за резервация включва блокиране на сума, макар че, както четох и Booking, и в сайта на съответното място, обясненията за това какъв обем от сумата ще се изтегли, са малко двусмислено и крайно неконкретно написани...Както и да е, резервацията е със статут на потвърдена, с номер и код и пр. 

Но една седмица, от миналия петък до днешния, се тревожех доста, въпреки всичко. Всъщност, надявам се да не се тревожа вече на място, като чета тук за лошия опит с резервациите през Booking:), но риск за всичко винаги има, така че... 

Благодаря на всички, исках да питам още нещо по този повод, но ще е по-късно.

И, Duke, не разбирам защо мислиш, че няма да взема твоето мнение под внимание, напротив! ;)

Връзка към мнение

На моята резервация също пише, че хотелът си запазва правото да блокира суми, с цел оторизация на картата, но със сигурност е посочено, че плащането ще извърша на място в хотела. За момента нямам имейл от booking в тази връзка, надявам се и да не получа ;) Явно твоите условия са други. Все пак важното е, че всичко е наред. Виждам, че преди мен ще посетиш Барселона и ще се радвам на разказ след връщането ти.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.