Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Летят до 26 март 2015 г., след което спират полетите до Берлин.

Изи поне ще изпълнят зимното разписание, а малките Eр Берлин ги изпревариха с пускането на кепенците. :lol:

Сега ще ще летя с тях през Берлин за Копенхаген 28.12.2014-03.01.2015г. Х'асметче...

Следващите късметлии ще стават в 3-4 часа, а може и по-рано, за да летят в 6:00 от София.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имахме с моят съпруг билети през Август до Стокхолм с Air Berlin, които бяха следните:

 

отиване

19:35 Sofia, SOF - 20:45 Berlin-Tegel, TXL AB8287 - Carrier AB

 

21:25 Berlin-Tegel, TXL - 22:55 Stockholm-Arlanda, ARN AB8000 - Carrier AB
 
и връщане 
10:35 Stockholm-Arlanda, ARN 12:10 Berlin-Tegel, TXL AB8003 - Carrier AB
13:05 Berlin-Tegel, TXL 16:15 Sofia, SOF AB8286 - Carrier AB
 
И получихме мейл, че са ни анулирани полетите, като новото предложение е следното:
 
отиване
06:00 Sofia, SOF - 07:10 Berlin-Tegel, TXL AB4987 - Carrier FB
08:20 Berlin-Tegel, TXL - 09:50 Stockholm-Arlanda, ARN AB8002 - Carrier AB
 
връщане
06:30 Stockholm-Arlanda, ARN - 08:05 Berlin-Tegel, TXL AB8001 - Carrier AB
09:35 Berlin-Tegel, TXL - 12:50 Sofia, SOF AB4980 - Carrier FB
 
В резултат на което програмата ни се промени.
 
Имахме и избрани и платени места, а в новото писмо пише - No seats can be reserved on this route. Seats are allocated directly at the airport or, if available, via web check-in. Thank you for your understanding.
 
Имаме ли право да се откажем от подобен билет, или според АК, всичко е наред?
Например - ако посоча, че има повече от 10 часа разлика от първоначалните часове на полетите, това достатъчно основание ли е, примерно, че не искаме да летим сутринта в 6.00 часа, и това ни бърка плановете, както първоначално сме решили да е в 19 вечерта?
 
Връзка към мнение

With the start of the codeshare flights in mid-January, all flights in the airberlin route network to and from Bulgaria will be operated by Bulgaria Air. Passengers that have already booked an airberlin flight on the Berlin – Sofia route will be rebooked on the new codeshare flights.

 

Май от 14 януари ги спират полетите на AB.

Връзка към мнение

Имам два билета с Еър Берлин за края на май. Нямам мейл от тях. Какво да правя?

Провери в Checkmytrip или където там се гледат билети на AirBerlin и ако има промени които не те устройват може да им се обадиш за промяна. Имаче (или ако не си толкова нетърпелива) можеш да си чакаш те да ти се обадят.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Новият codeshare м/у Air Berlin и Bulgaria Air явно вече е факт. Действат бързо.

 

Преди малко взех билет Франкфурт-София. Полетът се изпълнява от Bulgaria Air, но е маркетиран и продаден от Air Berlin, номера на полета също е с кода на Air Berlin.

Връзка към мнение

Провери в Checkmytrip или където там се гледат билети на AirBerlin и ако има промени които не те устройват може да им се обадиш за промяна. Имаче (или ако не си толкова нетърпелива) можеш да си чакаш те да ти се обадят.

Мерси!

Засега няма промяна в часовете на полетите ми - същите са. Но гледах в сайта на Еър Берлин.

Връзка към мнение

delial, можете да се откажете дори промяната да е с някакви минути от първоначалното разписание. Връщат ви се парите обратно и така. 

 

Nine, поизчакай ако искаш,но рано или късно ще стигнат и до теб, явно прехърлянето става постепенно в момента. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тези са отвратителни.Имаме билети за м.май до Рейкявик с тях,т.е. два отделни билета-София-Берлин Берлин-Рейкявик.Полетът до Берлин беше за 6,20часа сутринта,после го смениха за около 8,30часа.Преди два дена получих осем мейла от тях,че полетът ни е сменен за 6,00часа.

Не знам до Май още колко пъти ще го променят.Добре,че вторият полет е късно вечерта.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Е, ако вече новите полети са ти с България Еър, всички промени ще са от тях. Ако не са, поне още още една промяна ще има.

Връзка към мнение

Пуснах търсене за моите дати (28.05-03.06.2015) на сайта на Еър Берлин - излизат и сутрешен, и вечерен полети. Това дали означава, че ще изпълнят полета на вече купения от мен билет?

Връзка към мнение

Пуснах търсене за моите дати (28.05-03.06.2015) на сайта на Еър Берлин - излизат и сутрешен, и вечерен полети. Това дали означава, че ще изпълнят полета на вече купения от мен билет?

 

Не. Виж какво излиза на carrier. Според това, което четох споразумението между Еър Берлин и България Еър влиза в сила от средата на януари.

2etI1V3.jpg

Редактирано от miroslava
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Вечерните полети на Ер Берлин са затворени за продажба, като добавим и факта, че са обявили спиране на полети на 13 януари  почти 100% е сигурно, че няма да ги изпълняват и ще имат само кодшер на полетите на  България ер.

Връзка към мнение

Skapi priateli istinata e slednata. Az patuvam otsrchlata sofia berlin dosta chesto. Predi 3 godini kogato palen monopolist biaha balgaria air cenata na bileta sofia berlin sofia beshe okolo 200€. Vav sashtoto vreme alternativnata aviokompania lufthansa preddlgashe bilet sas transfer munchen ili frankfurt na cena 120€. Do skoro ceni na smoleni bileti do berlin sas easyjet i airberlin mojeha da se nameriat na minimalni ceni saotvetno okolo 50 i okolo 78 evro. Cenite sled 26 mart kgato spirat da letiat niskotarifbite easyjet i sled obedinenia polet na AIrberlin i bulgaria air e s minimalna cena 140 evro. Chestito. Niama da se spre do tuk. Na saita na airberlin cenata ot 88 evro za dvuposochen bilet niakak si stana 140-150. A drugi dumi lazano minimalnata cena do mart umnokena po tri stava minomalna za april. Vaprosa e drug- kakvo nakara oairverlin i easyjjet da se ottegliat ot pazara v balgaria v ramlite na 2 meseca. V sshtoto vreme airberlun udvoi poletite si Berlin- bukurest. Adekvateno obiasnenie niama. Shtte dobvia samo che samoletite na dvete aviolompanii biaha 90/ zapalneni pri vsichkite mi 24 poleta poslednite 6 meseca. Vaprosat mi e kak balgaria air leteshe do sega za 90 evro a sega za 150. temata za loialnost i monopol ostaviam na vas. Izbora sashto. Tajnoto e che e hubavo parite da ostavat tuk i za horata raboteshti za balgarki firmi. Uspeh na vsichki patuvashti ;-)

post-2445-0-55746700-1419440243_thumb.jpg

post-2445-0-49374900-1419440266_thumb.jpg

Връзка към мнение

Skapi priateli istinata e slednata. Az patuvam otsrchlata sofia berlin dosta chesto. Predi 3 godini kogato palen monopolist biaha balgaria air cenata na bileta sofia berlin sofia beshe okolo 200€. Vav sashtoto vreme alternativnata aviokompania lufthansa preddlgashe bilet sas transfer munchen ili frankfurt na cena 120€. Do skoro ceni na smoleni bileti do berlin sas easyjet i airberlin mojeha da se nameriat na minimalni ceni saotvetno okolo 50 i okolo 78 evro. Cenite sled 26 mart kgato spirat da letiat niskotarifbite easyjet i sled obedinenia polet na AIrberlin i bulgaria air e s minimalna cena 140 evro. Chestito. Niama da se spre do tuk. Na saita na airberlin cenata ot 88 evro za dvuposochen bilet niakak si stana 140-150. A drugi dumi lazano minimalnata cena do mart umnokena po tri stava minomalna za april. Vaprosa e drug- kakvo nakara oairverlin i easyjjet da se ottegliat ot pazara v balgaria v ramlite na 2 meseca. V sshtoto vreme airberlun udvoi poletite si Berlin- bukurest. Adekvateno obiasnenie niama. Shtte dobvia samo che samoletite na dvete aviolompanii biaha 90/ zapalneni pri vsichkite mi 24 poleta poslednite 6 meseca. Vaprosat mi e kak balgaria air leteshe do sega za 90 evro a sega za 150. temata za loialnost i monopol ostaviam na vas. Izbora sashto. Tajnoto e che e hubavo parite da ostavat tuk i za horata raboteshti za balgarki firmi. Uspeh na vsichki patuvashti ;-)

 

Здравей, добре дошъл и мерси за включването :). Имай предвид, че кирилицата е задължителна във форума и ще сме благодарни, ако за напред не пишеш на латиница :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

А де ? Излизам от правилата ни тук , но след радушния прием които последните седмици срещаме по снимките от Брюксел , милувки и целувки с Меркел и тази поредна балтия ...

Явно извън политическите дитирамби за масите има нещо дълбоко сбъркано в икономиката ни та да бяга всичко читаво и инвестициите да са почти нулеви.

 

Каквито и да са трибуквените от Варна едва ли са такава сила която може да уплаши всеки мощем западен играч.

Значи има и нещо друго което си знаят само въпросните инвеститори.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Това което ще кажа е базирано на моите наблюдения  в качеството ми любител на авиацията и тъй като не работя за Ер Берлин и Изиджет(и не съм пилот както ме бяха обявинили в един друг форум) може и да греша. 

Ето малко факти:

1. Берлин трябваше да има ново летище още през 2012 г. даже ходих за "откриването", но уви видях новото летище само  в рубриката  "счупен тъпометър". Е ново голямо летище няма ама полетите заложени за него си ги има и Тегел буквално се пръска по шевовете.

2. Когато Изиджет обявиха полетите си до Берлин все още Ер Берлин не летеше до София, а имахме нещо много по-ценно 3 полета на ФлайНики  до Виена (дъщерна компания на Ер Берлин).  Ние сме малък пазар и 3 компании и толкова много полети до Берлин, няма как да си пълниш полетите със скъпи билети(да живее конкуренцията!), а все пак това е двучасов полет и понеже имаме много емигранти в Германия и околностите доста голяма част от тях използваха тези евтини билети. 

Виждал съм целия самолет след това да се изсипе на гарата и да пътува за Франкфурт, Нюрнберг и други дестинации в Германия. Така, че не правете грешката  да си мислите, че след като самолета е пълен полета е печеливш. Най-малкото в другата посока могат да пътуват 5-10 човека и линията пак да е на загуба. Двупосочни по 100 евро за полети над 2 часа са определено загуба за всяка АК.

 3. Преди в няколко седмици в един реномиран авиационен сайт илезе информация, че  Ер Берлин ще спрат няколко дестинации включително и  София и причината ако не се лъжа беше някакви отказани кодшерове. Самите Ер Берлин както и други АК са в лошо финансово състояние и такива бедни пазари не са интересни.

Това,че България е малка и населението е бедно е и основната причина да толкова авиокомпании да не летят до София.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Меркел може да прегръща колкото си иска символи на Хелоуин, но фактите са повече от ясни: икономиката ни продължава да запада, перспективите са все по-лоши. Броят на отказващите се от нашия смехотворен пазар авиокомпании е само индикатор на много по-мащабни процеси. German Wings, EasyJet и Air Berlin ни отсвириха. Който иска да си прави изводите.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Меркел може да прегръща колкото си иска символи на Хелоуин, но фактите са повече от ясни: икономиката ни продължава да запада, перспективите са все по-лоши. Броят на отказващите се от нашия смехотворен пазар авиокомпании е само индикатор на много по-мащабни процеси. German Wings, EasyJet и Air Berlin ни отсвириха. Който иска да си прави изводите.

Както и Norwegian, CSA, Pegasus, UIA и т.н. Ще има още свиване.

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение
Георги Матеев

Меркел може да прегръща колкото си иска символи на Хелоуин, но фактите са повече от ясни: икономиката ни продължава да запада, перспективите са все по-лоши. Броят на отказващите се от нашия смехотворен пазар авиокомпании е само индикатор на много по-мащабни процеси. German Wings, EasyJet и Air Berlin ни отсвириха. Който иска да си прави изводите.

 

Не натискам 'харесва ми' защото не ми харесва, но съм 100% съгласен с мнението ти. За съжаление изводите са кристално ясни... И то не от вчера.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Берлин е доста специфичен случай. Имахме една авиокомпания, изведнъж станаха три. При това само една използваше линията за трансфери, за разлика от например Виена, където повечето от пътниците са транзитни и оправдава по няколко полета на ден. Беше ясно, че това са страшно много седалки за дестинацията, неустойчиво е и само въпрос на време някой да се откаже. И цените го показваха. 80 евро двупосочен не е цена, на която може да се изкарват печалби, а такива цени ги имаше масово и почти постоянно! Един куфар, два куфара, Берлин си беше класическа авиационна война, каквито има много, по всяко време, в целия свят. 

 

Ясно, е че на easyjet им писна и се отказаха. Air Berlin пък имат ядове с регулаторите покрай Etihad, освен София четох че отрязват Барселона, Осло и т.н. градове, където не е като да е зле икономиката. В крайна сметка оставаме пак само с България Ер (за сега), кофти ситуация, още по-кофти че част от капацитета им ще го взимат Air Berlin. Но си го заслужиха и си спечелиха битката по чисто пазарни методи. Ако някой търси някаква конспирация тук нека да е конкретен с факти, а не по вътрешно усещане. 

 

Факт, е че авиацията е много сериозно отражение на икономиката, но като цяло броя на пътниците на големите летища в България е сравнително константен в последните години, макар и самолетодвиженията да намаляват: http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=107&lm02=73&lm03=76

 

И нека не плачем много за Берлин, защото в същото време полети започват Flydubai и Swiss. Не казвам, че картинката е супер оптимистична, но не е и крайно трагична. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

 ..............Но си го заслужиха и си спечелиха битката по чисто пазарни методи...........

Не оспорвам факта, че това си е победа за България ер, но се чудя на каква цена? Те имат и още една линията където нямат конкуренция а само код шер и си остава мистерия дали тези линии им носят печалби и до кога ще карат така.

Колкото до Flydubai и моите любимци от Swiss също е един голям плюс за София, но не и спрямо европейските полети.

Flydubai ще станат много интересни в момента в който почнат да летят по често до София, а 4-те седмични полета на Swiss са по-скоро са притурка към осталите полети Lufthansa и Austrian и скъпа, но много добра алтернатива за директни полети м/ду София и Цюрих. Ако говорим за полети от София до Европа тук липсата на Малев,  ЧСА  и вечерния полет на Ер Франс (а и Ер Франс ги няма изобщо зимата) си  казва своето.  Един Дъблин или Лисабон например са скъпи дестинации от  София и изобщо ако искаш да летиш от София до някъде в Европа ще трябва да платиш на Луфханза груп (Swiss, Austrian или Lufthansa), което няма как е евтино. На София и трябва една АК, която ще има два полета на ден за да могат да се хващат всички връзки през хъба на тази компания. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.