FlyTraveler 38385 Публикувано: 11 декември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 11 декември, 2014 (редактирано) 23 Януари, 2012. Полет на Емиратс Боинг 777 от Дубай (DXB) до Истанбул (IST). Излитане от DXB, бях избрал седалки от правилната страна на самолета, но слънцето не работеше за мен, меко казано. Малко като импресионистична картина на Моне се е получила сниката Нов апарат, имах дилема дали да ровя за определени настройки в менютaта или да снимам докато не сме подминали града... Вече нависоко, красиви малки облачета. Личи си как крилото е огънато леко нагоре от тежеста на самолета: Излизаме над Персийския залив: Отново се влиза над пустинята над територията на Саудитска Арабия. Това са ми първите снимки на пустиня от въздуха (ако изключим пустините в Невада и Аризона, тогава хванах и Grand Canyon, обаче само на видео), не знам къде съм блял през 2006 г. при дневния полет от Дубай до Истанбул. Впоследствие успях да направя доста добри снимки от въздуха на пустините Намиб и Сахара (над Судан и Египет). Предполагам, че в този фотопис ще събера доста снимки по темите за спотерите и за изгледите от седалки до прозореца, в следващия пост продължаваме с въздушните снимки на пустинята Руб' ал Кали, don't go away! Последната снимка нещо не иска да я прикачи като хората и оставя най-долу, отказвам се и я оставям така Редактирано 11 декември, 2014 от FlyTraveler 4 Връзка към мнение
FlyTraveler 38385 Публикувано: 13 декември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 13 декември, 2014 23 Януари, 2012. Полет на Емиратс Боинг 777 от Дубай (DXB) до Истанбул (IST). Продължавам със снимки на пустинята Руб' ал Кали (частта и в Саудитска Арабия) от въздуха. Така нареченото кръгово напояване (ако сте се чудели какви са тези зелени кръгове, които сте виждали от въздуха): Както и може да се очаква пътищата са изключително прави: Предполагам, че ми остава още един пост за да завърша този фотопис, don't go away! All images are copyrighted, please do not publish without a written permission! 1 Връзка към мнение
FlyTraveler 38385 Публикувано: 14 декември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 14 декември, 2014 (редактирано) 23 Януари, 2012. Полет на Емиратс Боинг 777 от Дубай (DXB) до Истанбул (IST). Финален пост от фотописа за ОАЕ. Полета от Дубай до Истанбул през по-голямата си част минава над Руб' ал Кали - най-голямата изцяло пясъчна пустиня в света, което ми даде възможност да щракам въздушни снимки на пустиня на воля. Последните снимки от серията. Много интересно се виждат сенките на облаците върху пясъка: Населено място и мост в пустинята: Към края на пустинята, не си спомням в коя държава се падаше: Скоро след това вече бяхме над Турция и имаше сняг: Завършвам с още една снимка на залез сниман от въздуха: Надявам се фотописа да ви е харесал и да съм успял да покажа, че ОАЕ не е само високите сгради и моловете в Дубай (не, че и те не са интересни), както и да ви дам идеи за различни от "утъпканата пътека" места и активности в региона. Искам да напомня, че снимките не може да се публикуват на Интернет или в каквито и да било печатни издания без изрично разрешение от моя милост в писмена форма, тъй като някои от тях са пуснати за продажба чрез photo stock агенции. Благодаря на всички за вниманието, при наличие на свободно време ще се опитам да продължа с фотописи от други дестинации. Редактирано 14 декември, 2014 от FlyTraveler 9 Връзка към мнение
FlyTraveler 38385 Публикувано: 23 януари, 2016 Автор Сподели Публикувано: 23 януари, 2016 08 Януари, 2012. Полет с хеликоптер над Дубай. ... Все още сме в "обратния" завой. Отдолу се виждат Джумейра Бийч роуд и бреговата ивица с плажовете. Слънцето много лошо свети точно насреща, което освен всичко друго увеличава и отраженията в стъклото. ... Вече сме се обърнали и летим в обратна посока, това беше най-далечната точка от полета, от тук нататък е връщане към хелипада на Атлантис. ... Шейх Зайед роуд с Бурж Калифа. Сега вече ги снимам от моя страничен прозорец (пилота си е отдъхнал в този момент), но пък летим над водата по-далеч от тях. Вляво от Бурж Калифа се вижда първо новия The Address, две сгради още наляво и стария (две сгради надясно от Dusit Thani - арката): Хайде и в този фото дневник да добавя малко движещи се картинки снимани от хеликоптер над Дубай: 5 Връзка към мнение
FlyTraveler 38385 Публикувано: 24 януари, 2016 Автор Сподели Публикувано: 24 януари, 2016 08 Януари, 2012. Каране на custom buggy в пустинята около Ал Ейн. В началото на фотописа бях писал как много исках да караме едни custom пустинни бъгита и как една агенция ми ги беше предложила онлайн и аз се хванах, а после бях резервирал директно от тези които оперират тези бъгита за последния ден, ако случайно първото се окажеше не каквото исках. Е, оказа се не каквото исках (просто обикновено Yamaha Rhino 4Х4 бъги тип количка за голф и с автоматична скоростна кутия), а последния ни ден в Дубай дойде. ... Забихме към пустинята в района на Ал Ейн, посока Оман и след около 45 минути стигнахме мястото. По принцип тези бъгита се карат в конвой, като най-отпред има водач. Ние бяхме единствените записани за тази сутрин, та конвоя се състоеше от водача в едно бъги и аз и жена ми в друго. Това е някакъв индийски бизнес (или поне ексклузивно индийци го обслужват). Инструктажа беше кратък и започна с нещо от рода на "с тези бъгита се катастрофира много лошо, а болницата е много далеч"... С няколко думи, не трябва да се изпреварва водача, трябва да се минава точно откъдето той минава и да се спазва дистанция. Бъгитата са custom направени, с доста мощен 1.5 кубика двигател. Само със задно предаване са и карането по пясък си е предизвикателство. Трика е никога да не се губи инерция, в момента в който намалее скороста, човек вече е затънал. Дюни се качват с изключително много газ на ниска предавка. След нас пътува Ланд Крузер (не този, който ни докара) с техническия екип. Един от индийците ни докарва бъгито: Имахме един час каране, като идеята беше да спрем на два пъти за да може и жена ми да седне да покара 15 минути. Слагат се шлемове и коланите пристягат като на формула едно. Нямаше да е зле да имаше и ръкавици, за пръв път през живот си получавам пришка на ръката от шофиране. Окачването е много твърдо и волана "рита" точно както когато се цепят дърва с брадва. При цепенето на дърва обаче си има техника на отпускане на захвата в момента на удара, докато тук не може да се отпуска захвата на кормилото. ... Малко видео от препускането по дюните близо до Ал Ейн с custom built бъги. Нищо общо с усещането при каране на стандарнтите 4Х4 бъгита от типа на Yamaha Rhino и подобни. 1 Връзка към мнение
FlyTraveler 38385 Публикувано: 24 януари, 2016 Автор Сподели Публикувано: 24 януари, 2016 08 Януари, 2012. Дубай, Бурж Калифа. Продължавам с нощните снимки от "At the top": ... Прекарали сме на наблюдателната платформа поне четири часа (билетите по Интернет за час преди залеза бяха свършили и се беше наложило да взема за два часа преди залеза). Мястото обаче е много интересно и не съжалявам за прекараното време. Качването е по групи и по часове, затова почти няма чакане за асансьорите, слизането обаче е кой когато си поиска и около половин час след залез се събират огромни опашки. Чакали сме сигурно близо час и малко закъсняхме за срещата ни за вечеря край фонтаните с нашия приятел и домакин. Един видео файл от "At the тop" терасата на Бурж Калифа (не че нещо различно ще се види от снимките де): 1 Връзка към мнение
Izabela 289 Публикувано: 12 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2017 Страхотен разказ и прекрасни снимки! Благодаря за удоволствието, което ми достави! Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега