Прескочи до съдържание

Бягай, че ще кацам (екстремни летища в Google Maps)


Vincent Hanna

Препоръчани мнения

Кацане отново на Боинг 747 с хуманитарна помощ на Сен Мартин

 

 

Обявеното за последно кацане на Боинг 747 на Сен Мартин преди ураганът Ирма да удари острова

 

 

21557802_739870556215024_355626276578713

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Летището в Дюселдорф е доста ветровито. Ето едно зрелищно кацане на А380. Не е за хора със слаби нерви:

 

  • Харесвам 7
  • Шок 4
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Един от полетите на Air Lingus, които не бяха анулирани се бори с Офелия на летището в Дъблин

 

https://twitter.com/SeanHassett/status/919916752863154176/video/1

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Така ли ми се струва или няма никаква ограда между потенциалните самоубийци, обикновените идиоти и пистата? :O

Връзка към мнение
преди 59 минути , Lirea каза:

Така ли ми се струва или няма никаква ограда между потенциалните самоубийци, обикновените идиоти и пистата? :O

Има ограда, но не се вижда добре.  До сега не съм чел да е имало инцидент сред зяпачите.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ох, добре, ще мога да спя спокойно. :) 
Това летище изглежда добра алтернатива на Махо бийч.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Най-шокиращото е, че тази така наречена ограда е висока половин метър и човек може спокойно да е премине и да се озове на пистата, няма нищо и никого, което/който да те спре ..

Връзка към мнение
  • 8 месеца по-късно ...
  • 5 месеца по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...

Онзи ден - петък сутринта - малък самолет Piper PA-46-350P Malibu Mirage при кацане на небезисветната писта във френския алпийски курорт Куршевел излиза извън пистата и се забива в снега, има четирима  леко ранени.

title-1549637607.jpg
 

 


източник

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към мнение
  • 5 месеца по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...
На 26.06.2013 г. в 22:50, danimarkova каза:

Остров Саба?

Сега случайно попаднах на поста ти. Много харесах идеята с пощенските картички. Дори май ще се регистрирам.

Мнооого време е минало, може вече да не участваш в проекта?

И все пак благодаря, че привлече вниманието ми.:)))

Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...
На 28.10.2016 г. в 13:43, Фил каза:

Аз се притеснявам дали ще успея някога да се повозя на някой от тeзи джъмбовци преди всички авиокомпании напълно да ги приземят.  :(

Не знам защо, но още от малък имам някакъв особен сантимент точно към B747, а досега никога не съм имал късмета да летя на него.

И пуста маркототевщина - на единствените ми отменени билети поради сбъркана тарифа, полетите трябваше да бъдат точно с B747  :unsure: 

 

Апропо, в тази връзка - тук спецовете - имате ли представа приблизително до кога се очаква да летят тези машини?

Дано междувременно да ти се е сбъднало 🙂

Специално отворих Wiki да видя за кои точно машини става дума. Оказва се, че миналото хилядолетия съм летяла с такъв, но никак не успявам да си спомня до къде 🤔

Не ми се вярва да е било през 1970 г., когато в детска възраст летях с Pan Am от Дюселдорф до Западен Берлин и обратно.. Тогава още ми ставаше лошо и ме лекуваха с народна медицина - разрязана глава лук на пъпа, което допълнително ме беше стресирало.. Разбира се не е изключено. Имам и многобройни полети с Lufthansa до Франкфурт и Хамбург, също възможно да е било.

На 23.05.2016 г. в 9:22, Hesoss каза:

ето и от мен :)

post-2355-0-99893500-1463984560.jpg

post-2355-0-47808000-1463984568.jpg

Второто е Lukla - Tenzing-Hillary Airport 🇳🇵, за първото се предавам.

 

А това? 

 

Може да бъде изображение с небе, дърво, планина и природа

Връзка към мнение
преди 13 часа, Anna Kalinovska каза:

Не ми се вярва да е било през 1970 г., когато в детска възраст летях с Pan Am от Дюселдорф до Западен Берлин и обратно.

Няма как толкова кратък полет да се изпълни с подобна машина...

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 25 минути , Duke каза:

Няма как толкова кратък полет да се изпълни с подобна машина...

Някъде при майка ми имам чернобели снимки и на машината. Ще погледна при възможност, но наистина едва ли е била тя... 🙂

Сякаш не беше и презокеанско AMS - MEX - AMS през 2000 г.

 

Възможни остават FRA, DUS, HH, BER, LHR, CDG, VIE, където имам многобройни кацания в годините и е трудно да си припомня с точност - тогава и не снимах аналогово. Плюс вътрешен полет на Air France до Марсилия, 1983.

 

Връзка към мнение

Международното летище в Паро 🇧🇹  е действително сред най-предизвикателните летища в света. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Paro_Airport

 

Не знам доколко е екстремно, понеже считам, че всичко е въпрос на можене, а и други летища и полети ми се виждат далеч по-екстремни.

Вярно, разположено е в тясната долина на едноименната река и машините трябва да преминат между околните 5-хилядници. Вероятно затова то се обслужва единствено от бутанската DrukAir - https://en.wikipedia.org/wiki/Druk_Air -

 

- от тренирани и сертифицирани бутански пилоти, като общият им брой не надвишава 10, а възрастта им е най-много 30 г. Бях изумена от младостта им, когато се появиха след кацането. После имах случайна среща със семейна двойка бутански пилоти на летището в Дели и разговарях с тях.

 

Там самолети излитат и кацат единствено при идеални метеорологични условия и само в светлата част на деня, след предварително потвърждение от Паро, непосредствено преди излитането от някое от двайсетината азиатски летища, че може да ги приеме.

 

 

Харесва ми кацането и излитането от международното летище в Паро 🇧🇹, умелото лавиране на отличните бутански пилоти на Airbus A319 и Airbus A320 на DrukAir между околните 5-хилядници.. ✈️ От самолета се вижда манастирният комплекс високо в скалите Tiger'sNest, а на 7 минути от летището се лети над Джомолунгма, имахме отлична видимост и станаха великолепни снимки!   А обслужването на борда на DrukAir е очарователно.. 

Може да бъде изображение със самолет и на открито

 

Ето така го правят:

 

 

Той е на профилната ми снимка.

Няма налично описание на снимката.

 

Кацнахме след едночасовия полет от Катманду 🇳🇵. Не само благополучно, а и елегантно и приятно. Не спирахме да щракаме във всички посоки. 19.03.2019
Няма налично описание на снимката.
От този Airbus слязохме и пешеходно пресякохме до сградата на летището.
Няма налично описание на снимката.
 

 

След 4 денонощия в Земята на гръмотевичния дракон и най-щастливите хора на планетата поемаме с DrukAir този път към Delhi 🇮🇳 и 7 минути след излитането отново прелитаме над Mount Everest.

Жалко, не успявам да кача 5-те клипа от качването по стълбичката на самолета до излитането, плюс кацането в индийската столица, сигурно трябва преформатиране., което дасега не умея. Ето няколко последователни снимки:

P1120184.JPG.a1a4e4f5a7f3ae703de5da37c90ab123.JPG

P1120185.JPG.fa7685191798c229ad1a47869f7f5d84.JPG

P1120187.JPG.2dd24d6241dabd2b5e548517d21aa530.JPG

P1120188.JPG.c85fab022ff0ab1334529367991c6257.JPG

P1120190.JPG.52bfc44284e3cc5e3776fadb540229f1.JPG

P1120191.JPG.b0d8218a25e01b8a4cce86bfce8f0cec.JPG

P1120192.JPG.e67214846c9759781ccb7ea52d973eb0.JPG

P1120194.JPG.5480d06f22bde8cc6150addd1ed81472.JPG

P1120195.JPG.fe4258556fe9cc8d37e5a83ff5106336.JPG

 

И скоро преди кацане в Дели

P1120200.JPG.5710315e779721063fec37297e7fc3d8.JPG

P1120201.JPG.518a83b1d23fefa4825614589c131942.JPG

 

За десерт нещо по-продължително

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 8 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.