Прескочи до съдържание

Нов руски самолет?


Alexander

Препоръчани мнения

Нямам идея дали и на каква цена ще преодолеят европейските и щатските изисквания за сертифициране, затова по-скоро намирам информацията за такава попадаща в сферата на пропагандата...

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Нямам идея дали и на каква цена ще преодолеят европейските и щатските изисквания за сертифициране, затова по-скоро намирам информацията за такава попадаща в сферата на пропагандата...

 

Е както суперджета ги преодолява - или чрез сътрудничество с точните компании или чрез просто удовлетворяване на изискванията, които са си публикувани и ясни. След като Ембраер го могат, защо и Русия/Китай да не могат? Без да съм чел подробности, силно ще се изненадам, ако двигателите не са западни. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Е както суперджета ги преодолява - или чрез сътрудничество с точните компании или чрез просто удовлетворяване на изискванията, които са си публикувани и ясни. След като Ембраер го могат, защо и Русия/Китай да не могат? Без да съм чел подробности, силно ще се изненадам, ако двигателите не са западни. 

 

Аз затова написах и алтернативна възможност "на каква цена", защото всички сме наясно, че бразилска машина няма как да се сравнява с руско-китайска от гледна точка на съвременната геополитика... ;)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

 Без да съм чел подробности, силно ще се изненадам, ако двигателите не са западни. 

Е руснаците нали уж ще въвеждат един нова гама двигатели на основата на  ПД-14 ?

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Е руснаците нали уж ще въвеждат един нова гама двигатели на основата на  ПД-14 ?

 

Е има разлика между двигател за малък и голям самолет. Както и такъв за вътрешна употреба и такъв, който ще лети из целият свят. Това до колкото виждам, е за малкия самолет по-рано коментиран в темата, а в уики беше отбелязано, че за "чужбинската" му версия двигателя ще е на Pratt&Whitney. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Е руснаците нали уж ще въвеждат един нова гама двигатели на основата на  ПД-14 ?

Точната дума е "УЖ":-)).В специализираните руски сайтове се появи съобщение ,че бил завършен първият етап на изграждане на цех за "ТЕСТ" на този двигател.!!!!! Т.е те няма да могат да започнат пълноценни тестове до края на 2018:-))).А вече какво ще покажат тези тестове, един БОГ(Рогозин) знае:-)) и ще бъдем надлежно информирани:-))

Иначе на чертеж, като рисунка, параметри  на книга и  често описван, рекламиран в хиляди статии (дори и в женски списания) този двигател е..."изпреварил времето" си ,без аналог в света и " и американските производители са в потрес":-))).

Пак в специализираните руски сайтове може човек да се информира и за началната заплата на инж. в авио завода в Комсомолск на Амур(там където произвеждат ССДжет-100).Та ,ако може да им се вярва -330 евро !!И се оплакват за огромна липса на кадри!!Та може да почакаме и за руски  двигател, и за крило и за авионика около 30-50 г!!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Хайде и аз да хвърля боба за руските самолети :) Авиацията ми е слабост от ранна датска възраст и съм ровил информация от много места, но съм си дилетант по темата :) Така за суперджета, не бих казал, че е пълна излагация. Според мен искаха да направят самолет който да е конкурентен на Е-190, решиха да почнат от нулата (съвсем правилно) и се отказаха от "съветския" ТУ-334 който не би постигнал нищо повече, от да речем, "претоплената манджа" АН-148. Ключовата област където руснаците изостават най-много, според мен, е двигателостроенето. Правилно се ориентираха към партньорство с Французите, на които се падна проектирането на по-трудната "горещата" част от SaM-146. Вероятно, като първи по-сериозен нов проект в гражданската авиация след разпадането на СССР и след доста дългото прекъсване в проектирането на нови самолети, решиха да се презастраховат, като заданието и проектните характеристики, не бяха чак толкова амбициозни. Забавянето с няколко години на програмата и това, че не успяха да постигнат в началния етап заложените характеристики  им изигра лоша шега. Когато доставяха първите бройки от суперджета през 2011 година, Ембраер вече имаха над 500 доставени самолета от Е-серията с изчистени детски болести и стабилна логистика на резервни части и услуги по целия свят. Срещу толкова доказан конкурент, незначителното предимство от няколко процента в разхода на гориво, трудно би могло да убеди авиокомпаниите в полза на Су-то. Реално според мен SSJ100 се явява самолет от същото поколение като Е-190, като разликите са като между Еърбъс А320 и B737NG съответно. Всичко това на фона на световната криза от края на 2008 година, не позволи на самолета да разкрие истинския си потенциал, за капак Ембраер реши да стартира доста по-рано от планираното, своята ремоторизирана версия Е2 с двигателите на П&У, което окончателно убива продажбите на Су-то след 2020 година. Новия самолет на Бомбардиер според мен е в малко по-различен клас и не го слагам в сметките, макар, че и той изядe част продажбите. Колкото до ARJ21 и Японския MRJ90, за мен те са далеч по-голям провал, първия с огромното си забавяне и много остаряла концепция, който освен на китайския пазар трудно би пробил някъде другаде. Втория според мен ще се окаже едно голяма фиаско във финансов план и програмата ще бъде прекратена в близките 5 години. МС-21 е друга бира и има шанс да открадне скромен пазарен дял, около 60-70 самолета на година от големите момчета, ако руснаците са си взели поука от разработката и маркетинга на ssj100.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.