Прескочи до съдържание

Отмяна на резервация в booking


violeta

Препоръчани мнения

Моят случай беше точно такъв и точно от това се опасявах. Анулирах, но не получих никаква "вест" нито от анулираното B&B, нито от Букинг.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

И аз имам такава резервация за края на Септември, в близост до Флоренция. Без право на отмяна и без въвеждане на данни от кредитна карта. И тогава се замислих как точно ще ми вземат парите ако отменя резервацията....

Връзка към мнение

И аз имам такава резервация за края на Септември, в близост до Флоренция. Без право на отмяна и без въвеждане на данни от кредитна карта. И тогава се замислих как точно ще ми вземат парите ако отменя резервацията....

 

Сега говорих с Booking и ми казаха, че ако не съм дал номер на кредитна карта към дадена резервация те нямат право да дават на хотела номера на картата даден при други резервации. В такъв случай проблем на хотела е как да си вземе парите за отменена резервация.Те няма да им сътрудничат :)

 

Казаха ми и друга важна информация. Ако не изберете опцията за запаметяване на номера на кредитната карта, те пазят номера 10 дни и след това го изтриват. Аз лично препоръчвам тази опция.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 7
Връзка към мнение

 

 

Казаха ми и друга важна информация. Ако не изберете опцията за запаметяване на номера на кредитната карта, те пазят номера 10 дни и след това го изтриват. Аз лично препоръчвам тази опция.

Това означава ли, че ако не си дръпнат парите до 10 дни след резервирането после вече не могат да го направят?

Или 10 дни са срок, в който хотелът може да си "вземе" кк и да я ползва по-късно?

Връзка към мнение

Много пъти съм отменяла резервация без безплатна отмяна , но без кредитна карта. На стъпката , където ти казва , че ще ти струва еди колко си се съгласяваш и приключваш. Последствия никакви.

Също веднъж отмених резервация, при която картата, с която бях резервирала, беше изтекла. От хотела на 2 пъти се опитаха да изтеглят пари, но неуспешно и се отказаха. Не ми писаха обаче, тъй като имах едно питане към тях, те не ми отговориха и знаеха, че ще анулирам.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...

Имам интересен казус. Имам отдавна направена резервация на стая в Милано за новогодишните празници, но  по ред причини едва ли ще отида. Зя съжаление, изпуснах срока за безплатна анулация. Ако не отида и в картата ми няма пари, как ще дръпнат наказателната такса? Някой имал ли е подобна ситуация?

Връзка към мнение

Няма как да дръпнат, ако искаш пиши на хотела и на букинг с молба да я отменят все пак, предполагам че няма да откажат.

Връзка към мнение
12 minutes ago, muchachote said:

Имам интересен казус. Имам отдавна направена резервация на стая в Милано за новогодишните празници, но  по ред причини едва ли ще отида. Зя съжаление, изпуснах срока за безплатна анулация. Ако не отида и в картата ми няма пари, как ще дръпнат наказателната такса? Някой имал ли е подобна ситуация?

Веднъж питах booking за подобен казус и те ми казаха, че хотелът нищо не може да направи в такъв случай. Booking само веднъж и предава информация за твойта карта и от там те не се занимават повече с казуса. Ако си свалил лимита на нула или нямаш пари, едва ли ще се опитат да те съдят за подобна дребна сума. Просто ще пият една студена вода! Ако искаш все пак да си относително коректен към тях, анулирай си резервацията в профила в Booking за да знаят че няма да пътуваш и да имат шанс да я дадат на друг човек.

 

Умните хотели, ако имат такса за анулиране на резервацията я теглят още в момента когато резервираш или на датата след която приключва безплатното анулиране.

Редактирано от Topfly
Връзка към мнение
преди 17 минути , muchachote каза:

Имам интересен казус. Имам отдавна направена резервация на стая в Милано за новогодишните празници, но  по ред причини едва ли ще отида. Зя съжаление, изпуснах срока за безплатна анулация. Ако не отида и в картата ми няма пари, как ще дръпнат наказателната такса? Някой имал ли е подобна ситуация?

В тази връзка, ако се случи по-лошо и си от обратната страна - даваш апартамент за нощувки и ти почупят нещо.

Кой сайт дава най-добра защита и как може да се защитиш най-добре?!

Застраховките за дома не включват от наематели или лица, които си пуснал.

За 25Евро няма да го съдя примерно и личната му карта да имам, дебитната като му е празна пак същата работа.

Евентуално като подпише договор, че е дължен да плати еди кое си нещо за еди каква си сума и да се проверява преди да напусне човека?!

Редактирано от vinidj
Връзка към мнение
1 minute ago, vinidj said:

В тази връзка, ако се случи по-лошо и си от обратната страна - даваш апартамент за нощувки и ти почупят нещо.

Кой сайт дава най-добра защита и как може да се защитиш най-добре?!

Аз не съм чувал сайт да дава подобна гаранция. Обикновено домакина иска предварително депозит за евентуални щети и ако няма проблем го връща. Това обаче отблъсква потенциалните гости и затова домакините обикновенно си калкулират определена амортизация в цената на стаята.

Връзка към мнение
преди 14 минути , muchachote каза:

 Ако не отида и в картата ми няма пари, как ще дръпнат наказателната такса?

След като имат данните от картата ти, нищо не им пречи да злоупотребят с тях на по-късен етап. Но по-логичното е да предявят иск към теб, чрез банката. Както ти би направил, за некоректно теглене на пари от твоята сметка. Най-добре им се обади и виж какво ще ти кажат по телефона. Може да се навият да ти анулират безплатно.

Връзка към мнение
В момента, Topfly каза:

Аз не съм чувал сайт да дава подобна гаранция. Обикновено домакина иска предварително депозит за евентуални щети и ако няма проблем го връща. Това обаче отблъсква потенциалните гости и затова домакините обикновенно си калкулират определена амортизация в цената на стаята.

AirBnb рекламираха такава гаранция за 1 Милион...ама повечето хора се оплакват, че нищо не покриват.

Връзка към мнение
1 minute ago, boogy83 said:

След като имат данните от картата ти, нищо не им пречи да злоупотребят с тях на по-късен етап. Но по-логичното е да предявят иск към теб, чрез банката. Както ти би направил, за некоректно теглене на пари от твоята сметка. Най-добре им се обади и виж какво ще ти кажат по телефона. Може да се навият да ти анулират безплатно.

Банката няма задължение и право да плати дадена сума, ако ти не си я оторизирал с поставяне на подходящ лимит или покритие. Единственото изключение от това правило е когато става дума за офлайн транзакции при които присъстваш лично и релефната ти кредитна карта е копирана с ръчен апарат и ти си подписал лично копието на търговеца.

Ако някой иска да злоупотреби с картата ти, винаги може да го направи, но подобно деяние се наказва със затвор. Едва ли някой нормален хотелиер ще рискува да влезе в затвора, защото не е могъл да ти смъкне от картата някаква сума.

Това което могат да направят е евентуално в един по късен етап да се опитат отново да смъкнат сумата, когато си си вдигнал лимита. На практика обаче и това не става.

Връзка към мнение
На 5.11.2018 г. в 19:52, Topfly каза:

Банката няма задължение и право да плати дадена сума, ако ти не си я оторизирал с поставяне на подходящ лимит или покритие. Единственото изключение от това правило е когато става дума за офлайн транзакции при които присъстваш лично и релефната ти кредитна карта е копирана с ръчен апарат и ти си подписал лично копието на търговеца.

Ако някой иска да злоупотреби с картата ти, винаги може да го направи, но подобно деяние се наказва със затвор. Едва ли някой нормален хотелиер ще рискува да влезе в затвора, защото не е могъл да ти смъкне от картата някаква сума.

Това което могат да направят е евентуално в един по късен етап да се опитат отново да смъкнат сумата, когато си си вдигнал лимита. На практика обаче и това не става.

Че вината си е моя, моя е. Но аз за първи път се натъквам на "хотелиер"(всъщност това е частен апартамент), който поставя крайна дата за безплатно анулиране цели два!!!!! месеца преди първата нощувка. Да, не съм обърнал внимание на тази съществена подробност, но и е не е нормална такава практика. За два месеца могат да се случат хиляди непредвидени неща. За това се замислям а какво би станало ако анулирам картата? Ще ме потърсят ли чрез банката? Странен случай е, наистина, опитвам се да " хитрувам" байганьовски, но няма как да позволя да ми изтеглят 99 евро от картата. 

Връзка към мнение

Как два месеца, за пръв път чувам за такова условие. Седмица, десет дни, ама, чак - два месеца😲И какво значи това, ако ще правя резервация примерно, две седмици, преди да пътувам?

Връзка към мнение
Йосиф Милчов

Аз имах следния случай с Букинг, това лято. Резервирах хотел в Бургас, като резервазията беше с възможност да е откажеш без от хотела да ти дърпат пари от картата. Оказа се, че няма да можем да пътуваме и отказах резервацията две седмици преди настаняването и изненада, хотела ми дръпна 90 лева от картата. Пускахме жалба към букинг която трябваше да бъде разгледана до 3 дни и да върнат решението си и до ден днешен вече над 3 месеца жт Букинг си мълчат и няма нищо, нищичко.

Връзка към мнение
6 minutes ago, muchachote said:

Че вината си е моя, моя е. Но аз за първи път се натъквам на "хотелиер"(всъщност това е частен апартамент), който поставя крайна дата за безплатно анулиране цели два!!!!! месеца преди първата нощувка. Да, не съм обърнал внимание на тази съществена подробност, но и е не е нормална такава практика. За два месеца могат да се случат хиляди непредвидени неща. За това се замислям а какво би станало ако анулирам картата? Ще ме потърсят ли чрез банката? Странен случай е, наистина, опитвам се да " хитрувам" байганьовски, но няма как да позволя да ми изтеглят 99 евро от картата. 

Тези които мислят сериозно да ти смъкнат сума при неявяване, я чарджат веднага когато направиш резервацията. Това може да стане и месеци преди датата за настаняване. В останалите случаи е просто за да плашат гаргите и да не им правят масово несериозни резервации. 100% е, че няма да има никакви последствия за теб ако анулираш картата или смънеш лимита на нула временно.

3 minutes ago, AlexandraKo said:

Как два месеца, за пръв път чувам за такова условие. Седмица, десет дни, ама, чак - два месеца😲И какво значи това, ако ще правя резервация примерно, две седмици, преди да пътувам?

Често има дата до която отказването от резервацията е безплатно. Ако резервираш малко пвреме преди да пътуваш реално не получаваш тази опция.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Topfly каза:

Тези които мислят сериозно да ти смъкнат сума при неявяване, я чарджат веднага когато направиш резервацията. Това може да стане и месеци преди датата за настаняване. В останалите случаи е просто за да плашат гаргите и да не им правят масово несериозни резервации. 100% е, че няма да има никакви последствия за теб ако анулираш картата или смънеш лимита на нула временно.

Често има дата до която отказването от резервацията е безплатно. Ако резервираш малко пвреме преди да пътуваш реално не получаваш тази опция.

Мммммм не смятам, че  е така и за това обмислям възможностите. Миналата година ryan air в последния момент преместиха полетите на отиване и на връщане с един ден и, съответно, аз трябваше да  сменя и датите на резервацията в Неапол. Аз обаче я анулирах и от хотела само след половин час изтеглиха от картата ми сумата за първата нощувка. За това гледам насериозно на този проблем.

Връзка към мнение
8 minutes ago, muchachote said:

Мммммм не смятам, че  е така и за това обмислям възможностите. Миналата година ryan air в последния момент преместиха полетите на отиване и на връщане с един ден и, съответно, аз трябваше да  сменя и датите на резервацията в Неапол. Аз обаче я анулирах и от хотела само след половин час изтеглиха от картата ми сумата за първата нощувка. За това гледам насериозно на този проблем.

Ще ти ги изтеглят ако могат 🙂 Идеята ми беше, че при подобни случаи хотелите са напълно наясно, че не от всеки ще успеят да вземат парите и се примиряват ако не успеят.

  • Замислям се 1
Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

Здравейте ! Нуждая се от помощ.Имах резервация на апартамент през Букинг в Лондон за 5 нощувки.Естествено обвързано със закупени самолетни билети.  Току що получих имейл ,с който  ме уведомяват , че резервацията ми е отменено безплатно.Имат ли право на такова действие и как е правилно да реагирам.Нямам никакъв опит в подобна ситуация .Благодаря !

Връзка към мнение

Свържи се с букинг и поискай да ти намерят заместващо настаняване. Длъжни са да го направят, след като отмяната на резервацията не е по твоя инициатива. 

Връзка към мнение
преди 8 часа, TgY каза:

Здравейте ! Нуждая се от помощ.Имах резервация на апартамент през Букинг в Лондон за 5 нощувки.Естествено обвързано със закупени самолетни билети.  Току що получих имейл ,с който  ме уведомяват , че резервацията ми е отменено безплатно.Имат ли право на такова действие и как е правилно да реагирам.Нямам никакъв опит в подобна ситуация .Благодаря !

Много често резервациите се отменят от самия хотел, НЕ от букинг.  Имал съм десетки случаи в които хотелът /или хостелът/ за да преоторизират резервацията или за да проверят валидността на кредитната ми карта, блокират някакаква сума, и ако няма достатъчно пари анулират резервацията. Това няма нищо общо с Букинг. Първото нещо, което трябва да направиш е да пишеш на хотела, има форма за контакт или електронна поща. Ако държиш на същия хотел, можеш пак да направиш резервация в него, ако има все още места. Аз съм го правил, но вече със съответната сума в картата която евентуално пак ще се опитат да блокират. .

Редактирано от muchachote
допълнение
Връзка към мнение

Когато нямаш сума в картата първо пращат съобщение да въведеш друга карта, и ако не го направиш тогава анулират. Не анулират направо. 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.