Прескочи до съдържание

Опции при отказване на билет от Wizz Air


Препоръчани мнения

Едно въпросче, което ще задам тук, за да не отварям нова тема. Значи имам билет за бъдещ полет, който искам да откажа, ама без да се вътря много с парите. Какъв е най-добрият вариант пред мен? Таксата отмяна на полет ми е абсолютно неизгодна. Гледам сега, че има такса промяна на полет (= 59 лева) и ми се струва най-приемливата опция. Какви са условията? Трябва ли да е по същата линия? Какво се случва, ако избрания нов полет е по-евтин с повече от 59 лева - ще ми връщат ли пари?! И такива ми ти интересни въпроси... :-)  

Връзка към мнение

Може да е по всяка линия. Доплащаш разликата в тарифите също от промяната. 

 

Ако новия полет е по-евтин разликата ще бъде приспадната от таксата, т.е. ще платиш по-малко. Това е малко объркващо в самите им условия, но в блога коментирахме конкретен случай при който по-ниската цена на новия полет е покрила част от таксата за промяна. Вече дали ще ти върнат пари, ако разликата е повече от 59лв е твърде оптимистично според мен :)

 

Това, което може да направиш е да се логнеш в резервацията, да идеш на мястото за промяна и да тестваш без да натискаш финалния бутон за потвърждаване...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Здравейте

Да си кажа и аз мнението.

Имах билети за Киев за 13 юли и за връщане на 3 август. Поради мои си лични причини не тръгнах да пътувам. Като сравних промяна на полет име и други такива видях че сумата е същата да си взема нов билет. Сумата за двама и обратен полет е около 1600UAH. Което се равнява на около 300 лв. Няколко дни след първия полет им написах мейл като описах че причината да не пътувам е моя и се отказвам и от следващия полет. Помолих да ми отговорят дали могат да ми върнат някаква сума след като си приспаднат техните си разходи и такси. Исках да проверя все пак какво ще отговорят при положение че като им прочетеш условията и не остават пари които те са длъжни да ти върнат.

Бях интересно изненадан. Вчера получих писмо в което ми отговаряха лично че трябва да попълня една бланка която те ми изпратиха и щяли да ми възстановят цялата сума и за двата полета.

Понякога май нямат логика техните решения.

Връзка към мнение

Вчера получих писмо в което ми отговаряха лично че трябва да попълня една бланка която те ми изпратиха и щяли да ми възстановят цялата сума и за двата полета. Понякога май нямат логика техните решения.

 

Това звучи доста любопитно. Ако не те затруднява, дали можеш да сканираш бланката, за да я видим?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

 

Евала! Вие сте късметлия, "връзкар" или попаднал на персонал, който не е в час с правилата, или тези правила са променени .

 

пс и офф. НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО НЕ РАБОТЯТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ФОРМАТИРАНЕ НА ТЕКСТ, ИКОНИТЕ ЗА НАСТРОЕНИЯ И РАЗНИ. ВСИЧКО Е НЕАКТИВНО.

 

МЕРСИ

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Изпращам ви писмото им както и моето към тях. Бланката може и нея но мисля че няма смисъл защото самостоятелно май няма да свърши работа но ако иска някой ще я прикача и нея

 

Sent from my iPhone

 

On 24.07.2013, at 20:11, Wizz Air Customer Relations PL 2 wrote:

 

Уважаема Госпожо,

 

Благодаря Ви за писмото изпратено да нашия отдел за връзка с клиенти. Във връзка с вашето искане за анулиране на резервацията, бих искала да Ви информирам, че поради промяна на Вашия полет можем да Ви предложим пълното възстановяване на сумата по резервацията, т.е. 1656,00 UAH. Прикачен Ви изпращам формуляр, който трябва да попълните и заедно с документите изброени в него да го изпратите на следния адрес:

 

Boulevard Shevchenko 33-B

01032 Kyiv Ukraine

LTD Wizz Air Ukraine Airlines

Business-center “Europe Plaza”

 

Съгласно украинския авиационен закон след като Wizz Air Ukraina получат Вашите документи ще Ви възстановят сумата от 1656,00 UAH, която отговаря ан пълната цена на билета. Във самият формуляр можете да подадете като причина промяна часа на планирания полет.

 

С уважение,

 

Milena CELIŃSKA

Customer Relations Department

 

Wizz Air Hungary Kft.

Member of Wizz Air Group

BUD International Airport, Building 221

H-1185 Budapest

 

Email: customerrelations.pl2@wizzair.com

Web: wizzair.com

 

 

 

PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE

The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of individual or entity to whom it is addressed and those authorized to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying or distribution hereof, or action taken in reliance on the contents of this transmission is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please immediately notify our Helpdesk administrator at helpdesk@wizzair.com, then delete/destroy the received document.

FELHÍVÁS AZ ÜZENET BIZALMAS JELLEGÉRE

A jelen üzenetben található információk bizalmasak és az üzleti titoktartás körébe tartozhatnak. Kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazott(ak) használhatják fel. Ha a jelen üzenetnek nem Ön a címzettje, felhívjuk figyelmét, hogy annak jogosulatlan felhasználása, másolása, terjesztése vagy a tartalmával való visszaélés szigorúan tilos. Ha az üzenetet tévedésbõl kapta, kérjük, hogy haladéktalanul értesítse Helpdesk ügyintézõnket a helpdesk@wizzair.com e-mail címen, majd törölje/semmisítse meg a kapott dokumentumot.

 

Оригинално съобщение:

 

ЗДРАВЕЙТЕ

ПОРАДИ НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПЪТУВАНЕ ПО НАПРАВЕНА ОТ НАС РЕЗЕРВАЦИЯ ЗА ПОЛЕТ 6038 ОТ СОФИЯ ДО КИЕВ НА 13 ЮЛИ 2013 Г.И ОБРАТНО ВРЪЩАНЕ С ПОЛЕТ 6037 ОТ КИЕВ ДО СОФИЯ НА 03 АВГУСТ 2013 Г.ВИ МОЛИМ ДА ИЗПЛАТИТЕ ПЛАТЕНИТЕ ОТ НАС ПОЛЕТИ КАТО ПРИСПАДНЕТЕ ДОГОВОРЕНИТЕ ТАКСИ И НЕУСТОЙКИ ПО НАШИЯ ДОГОВОР ЗА ПЪТУВАНЕ.ЗА НАЧИНА И СУМАТА НИ УВЕДОМЕТЕ НА ПРЕДОСТАВЕНИЯ ВИ E-MAIL doni92@abv.bg.

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА КОРЕКТНОТО ОТНОШЕНИЕ

С УВАЖЕНИЕ

.....................

 

 

Връзка към мнение

Евала! Вие сте късметлия, "връзкар" или попаднал на персонал, който не е в час с правилата, или тези правила са променени .

Възможно е да е въпрос на местно законодателство, така както багажа е включен при полет с Wizzair Ukraine

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Във самият формуляр можете да подадете като причина промяна часа на планирания полет. С уважение, Milena CELIŃSKA Customer Relations Department Wizz Air Hungary Kft.

Ето го разковничето :)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Евала! Вие сте късметлия, "връзкар" или попаднал на персонал, който не е в час с правилата, или тези правила са променени .

 

пс и офф. НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО НЕ РАБОТЯТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ФОРМАТИРАНЕ НА ТЕКСТ, ИКОНИТЕ ЗА НАСТРОЕНИЯ И РАЗНИ. ВСИЧКО Е НЕАКТИВНО.

 

МЕРСИ

 

Имаш едно ключе горе вляво, точно над B-то за Bold. Да не си го натиснал него, би трябвало да е единствената активна иконка, то включва и изключва тия опции. 

Връзка към мнение

Да доуточним, имал си късмет, че са сменили часовете на полета от първоначално заявените и за това ти се полага връщане на пълната сума. Остава въпроса дали сте били информирани преди това за тая промяна...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ето го разковничето :)

 

Да доуточним, имал си късмет, че са сменили часовете на полета от първоначално заявените и за това ти се полага връщане на пълната сума. Остава въпроса дали сте били информирани преди това за тая промяна...

 

Това обяснява защо са били толкова щедри :)

 

офф. Готово не знах, че може да изключва/включва форматирането.

Връзка към мнение

Колегите ме изпревариха. Явно става дума за промяна на часовете на полетите, което по една случайност може би е съвпаднало с последващо твое желание за канселиране на билетите. Това няма нищо общо с решение на "виолетовите" да възстановят доброволно направени разходи за самолетни билети в случай на отказ от страна на пътуващите да ползват услугата...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да доуточним, имал си късмет, че са сменили часовете на полета от първоначално заявените и за това ти се полага връщане на пълната сума. Остава въпроса дали сте били информирани преди това за тая промяна...

Аз не го разбирам така. Часовете не бяха сменени а и следващите нямат промяна за сега. Те са написали аз да напиша това като основание за да ми бъде удовлетворено. Защо аз също не мога да знам
Връзка към мнение

ЗНачи си платил такса от 690 UAH за отмяна на полет :) А как ти върнаха парите в кеш, по сметка, или по узи сметка?

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

ЗНачи си платил такса от 690 UAH за отмяна на полет :) А как ти върнаха парите в кеш, по сметка, или по узи сметка?

е не съм платил тази такса и никакви други.

написах им това писмо и те искат да възстановят цялата сума на полетите.

единственото което сега се сещам е че не съм регистрирал въобще полетите за да ги променям и отказвам

Връзка към мнение

При направена резервация до Киев, ще мога да си взема парите обратно, ако реша да не пътувам. Без допълнителни такси и причини. :)

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Мисля, че в случая става въпрос за неразбирателство, в писмото конкретно си пише, че сумата ще се върне заради променени часове на полета. Т.е., ако се е случило е инцидентно, не бих разчитал че ще е винаги валидно, ако се купуват билети до Киев, а предполагам е възможно и този, който обработи попълнената бланка да погледне по-внимателно дали часовете наистина са били променяни и в крайна сметка да не върне парите. 

 

С две думи: умната преди да купувате билети до Украйна, които нямате намерение да ползвате :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имам основание да смятам, че "грешката" в конкретния случай се дължи на човешкия фактор. Веднъж преди 4 години се обаждах на клиентския телефон, да питам до кое точно летище в Барселона летят от София (точно тогава се преместваха от Жирона на Ел Прат). От другата страна гласът отговаряше много странно - след дълги паузи, и на език, който стилово и граматически силно се доближаваше до google translate. От което си направих извода, че на телефоните отговарят или хора, учили някъде и някога в българско задгранично неделно училище, или ползваха някакъв софтуер за симултанен или консекутивен превод, или изчакваха първо някой друг да им преведе въпроса, и след това отговора.

В Унгария има много хора, резултат от едновремешната българо-унгарска топла дружба. Аз лично познавам четири такива резултата, а съм чувал за поне още 4-5. Та нищо чудно след обаждане, или писмо, да пренасочват към именно такива. Те познават добре езика, но не и в детайли, или когато се отнася за специфична материя или документи.

Така и тук, дамата която е получила писмото, и е отговорила след това, е приела че причината е промяна на часовете на полета.

Другият вариант е този, който вече сте посочили - специфика на украинското законодателство и норми, които позволяват такава процедура.

Няма никаква гаранция, че всеки път, когато на някой му хрумне да се откаже от полета, молбата за възстановяване на сумата ще попада на същата, или друга подобна служителка. Имайте едно на ум, и не го приемайте за даденост ;)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имам основание да смятам, че "грешката" в конкретния случай се дължи на човешкия фактор. Веднъж преди 4 години се обаждах на клиентския телефон, да питам до кое точно летище в Барселона летят от София (точно тогава се преместваха от Жирона на Ел Прат). От другата страна гласът отговаряше много странно - след дълги паузи, и на език, който стилово и граматически силно се доближаваше до google translate. От което си направих извода, че на телефоните отговарят или хора, учили някъде и някога в българско задгранично неделно училище, или ползваха някакъв софтуер за симултанен или консекутивен превод, или изчакваха първо някой друг да им преведе въпроса, и след това отговора.В Унгария има много хора, резултат от едновремешната българо-унгарска топла дружба. Аз лично познавам четири такива резултата, а съм чувал за поне още 4-5. Та нищо чудно след обаждане, или писмо, да пренасочват към именно такива. Те познават добре езика, но не и в детайли, или когато се отнася за специфична материя или документи.Така и тук, дамата която е получила писмото, и е отговорила след това, е приела че причината е промяна на часовете на полета.Другият вариант е този, който вече сте посочили - специфика на украинското законодателство и норми, които позволяват такава процедура.Няма никаква гаранция, че всеки път, когато на някой му хрумне да се откаже от полета, молбата за възстановяване на сумата ще попада на същата, или друга подобна служителка. Имайте едно на ум, и не го приемайте за даденост ;)

При всички случаи трябва да се има едно на ум впредвид че много трудно и почти не знам да такава практика досега да са възстановили билет. Правилно е това че не трябва да се купуват билети ако няма намерение да се лети. Както в моя случай невъзможността да пътувам стигна до този момент и понеже имаше една тема в която се търсеха фалшиви болнични аз твърдя че каквито и правила да има за предпочитане е да не се лъже а да се понесе отговорност. А ако заради грешка или тяхно благоразположение си получиш част или цялата сума то е добре дошло. Но и аз още не съм получил нещо. Ще чакам да видим крайния резултат. А при връзка с операторка имайте впредвид че разговорите са по 1 лв на минута а много често се чака по над 10 мин за да се свържеш с операторката. Която малко като не доразбира езика и на паузи ти навърти цената на един полет.
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Това за законодателството беше само предположение от моя страна. Ако е вярно, би трябвало да го пише на сайта или поне да излиза след търсене с гугъл

Връзка към мнение

И според мен няма общо със законодателството, ако беше така целия бизнес модел би им пропаднал и хората масово щяха да купуват евтините билети, които после да връщат. Ще видим какво ще стане, но ако трябва да залагам на някой вариант, то е че операторката не е разбрала и грешката ще бъде поправена, когато тръгнат да обработват бланката...но да видим. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

А при връзка с операторка имайте впредвид че разговорите са по 1 лв на минута а много често се чака по над 10 мин за да се свържеш с операторката. Която малко като не доразбира езика и на паузи ти навърти цената на един полет.

 

Със сигурност някъде и в този форум е споменато, но все пак припомням един "нормален" телефон на WizzAir за разговори от България:

 

024917048

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.