Прескочи до съдържание

Опции при отказване на билет от Wizz Air


Препоръчани мнения

Здравейте,

 

в предни постове споменавате, че wiz няма да начисли такса неявяване , но в сайта им откривам следния текст:

 

 

 

Такса изпуснато заминаване

Пътниците трябва да се явят на летището не по-късно от 30 минути след часа на заминаване по разписание

На полет, на пътник 137,00 KM / 137,00 lv

 

 

Дали това е скорошна промяна от страна на wizz, или да го тълкувам по друг начин?

Става въпрос за случаи, в които си изпуснал полета и искаш да вземеш друг такъв.

 

Ето това е от общите условия:

 

MISSED FLIGHT FEE: means the fee payable in certain cases. If You miss Your flight and wish to transfer to another flight

operated by Us. The amount of the fee is defined on the Website.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 месеца по-късно ...

Айде сега и аз едно бързо въпросче... Имам двупосочни билети за двама до Италия с Уиз, обаче спътника ми реши, че на връщане няма да се прибира с мен. Т.е. няма да яви за полета. И тъй като имам навика да се прибирам от пътуване с 0€ в себе си, възможно ли е Уиз-ците да ми треснат някоя глоба за това? ...Която аз естествено няма да мога да платя и да ми откажат полета... ? :huh:

Редактирано от RoLLaRe
Връзка към мнение

Е чак, пък....нали билетът е платен, какво си виновен, че спътникът е "изпуснал" полета?

 

Сакън, не им давай идеи :biggrin:

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Е чак, пък....нали билетът е платен, какво си виновен, че спътникът е "изпуснал" полета?

 

Сакън, не им давай идеи :biggrin:

 

Ми от де да ги знам... И без това са доста нагли станали напоследък... :lol:

Редактирано от RoLLaRe
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Не, няма такъв вариант. Няколко пъти ми се е случвало, дори последно преди месец.

А ако пътникът, който си "изпуска полета" е този, заради който се получава намалението (wizz discount club) пак ли няма да има проблем другият пътник?

Връзка към мнение

Да, няма проблем. Билетът е платен, така че...и това сме го минавали и не е имало дори питане от тяхна страна защо.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Оказа се, че цената на билета е по-ниска от въпросната такса за смяна (=118 лева). Оттук следва въпросът - ако се откажа от полетите, като просто не се явя, ще има ли някакви последствия за вбъдеще? Или ако пропусна първия полет (защото просто физически няма как да го направя), но се класирам за връщането, може ли да има някакъв проблем като отказ от качване например?!?

Да се изкажа по въпроса от личен опит. Миналата година пътувахме до Болоня, но по ред причини тръгнахме с кола, а имахме закупени по 3 билета за отиване и връщане. Дори се бяхме чекирали за двата полета. На връщане обаче аз (единствена от трите) реших да се върна със самолета...и се върнах. Нямаше никакъв проблем, никакви такси и никакви въпроси.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Да се изкажа по въпроса от личен опит. Миналата година пътувахме до Болоня, но по ред причини тръгнахме с кола, а имахме закупени по 3 билета за отиване и връщане. Дори се бяхме чекирали за двата полета. На връщане обаче аз (единствена от трите) реших да се върна със самолета...и се върнах. Нямаше никакъв проблем, никакви такси и никакви въпроси.

 

Точно това ме интересуваше! И точно от там :lol:  Благодаря :)

Редактирано от RoLLaRe
Връзка към мнение
  • 1 година по-късно ...

Здравейте,

 

май точно тук е мястото да задам един въпрос,пък дано добри и просветени хора да отговорят.

 

Имам закупен билет София-Лутън-София с Уиз ер само,че нещата се объркаха и пътуването пропада.

Не мисля да настоявам за възстановяване на сума,тъй като таксата за връщане на стойността е доста по висока от цената на билета.Но тук мисля си,че е разковничето на въпроса,тоест при положение,че Уиз имат данни от банковата карта/в профила/ дали няма да се изкушат да блокират в тяхна полза и сметка  сумата за таксата за отмяна на полет?Може би съм прекалено мнителен,но знае ли човек......... Поне аз до сега не съм се сблъсквал с подобен проблем.

Връзка към мнение

Няма такова нещо. Просто няма да се чекираш, и толкова. Пък може и да се чекираш - няма проблем. Ти не го отменяш, а просто се е случило нещо, че не можеш да пътуваш. Никой нищо няма да ти блокира нищо от картата - те са си продали билета, а дали ще пътуваш, зависи от тебе. На мене често ми се е случвало да правя резервации за повече хора и впоследствие някои от тях да се отказват и да не пътуват.  А веднъж и аз обърках резервация, като резервирах еднопосочен билет, но в грешна посок. Никога не е имало проблем.

Връзка към мнение

Благодаря за отговора!И аз мисля,че така би трябвало да бъде след като човек няма претенции за връщане на сума,но все пак опита ми с ниско тарифни компании е малък,та и от там и въпроса ми.Ако има изненада,непременно ще пиша!

Връзка към мнение

Ако пътуването се отменя по здравословни причини, им се примоли да ти променят датите. За разлика от някои високотарифни авиокомпании, нискотарифните се съобразяват с тези ситуации.

Връзка към мнение

Здравейте,направих резервация с уизеър ,с плащане по банка ,което още не е извършено.сега обаче се оказа , че няма да пътувам . въпроса е , тъй като билетите не са платени,те няма от къде да си вземат неустойка , но дали ще попречи за бедещи полети с тях .

Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...

Здравейте, има ли вариант за писмена комуникация с Уиз?

Налага се да използваме застраховката "Отмяна на пътуване", като застрахователят (Армеец) изисква наред с всичко останало да представя доказателство, че сме уведомили авиокомпанията, че няма да летим.

 

Връзка към мнение

Customerrelations1@wizzair.com на този имейл съм комуникирала с тях за неначислени суми през booking, след като им писах след 2-3 работни дни получих отговор.

Редактирано от darinamarinova
Връзка към мнение

Ако причината за отмяната на пътуването е болест, можете да си комуникирате с Wizz през Contact-Complaints-Cancellation of booking due to illness.

За застраховката, освен доказателство че наистина не сте летяли, Армеец искат и размера на сумите, които Wizz са ви възстановили  (ако има такива). Тъй като Wizz не издават специален за това документ, аз съм препращала на застрахователя e-mail кореспонденцията ми с Wizz.

 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.