Към съдържанието

Добре дошли!

Magelanci.com е общество на хора, завладени от магията на пътешествията. От първоначалната тръпка до самолетния билет, планирането и самото пътуване – ние сме тук да си помагаме, споделяме и съпреживяваме.

За пълен достъп до форумите, влезте в профила си или се регистрирайте - бързо и безболезнено.

Снимка

За Аероиск


  • Моля влезте в профила си, за да отговорите
16 отговора на тази тема

#1 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 24 ноември 2016 - 15:34

Здравейте!

 

Стартирахме проекта Аероиск през 2015 г с амбицията да се занимаваме професионално със защита правата на пътниците в случаи на проблемни полети - отменени и закъснели полети, пропуснати връзки, отказан достъп на борда и настаняване в по-ниска класа.

 

Една от най-важните цели, която си поставихме още в самото начало, е да информираме пътниците за всичко, което им се полага в случай на проблемен полет - от елементарната грижа под формата на храна и напитки до паричното обезщетение, което за по-голямата част от хората е абсолютна новост.

Вярваме, че както в сферата, в която работим, така също и в ежедневното ни потребление, трябва да имаме поведение на активни потребители и това неминуемо ще се отрази върху качеството на стоките и услугите, които получаваме и използваме.

 

Затова считаме, че е от първостепенно значение самолетните пътници да знаят правата си. И не само да ги знаят, но и да ги защитават. Всъщност точно заради това създадохме Аероиск. Ние представляваме пътниците пред авиокомпаниите в случаите, в които те нямат възможност или желание да го направят сами, а също така и в случаите, в които са направили неуспешен опит самостоятелно да получат обезщетение от превозвача. Ние преговаряме с авиокомпаниите от името на пътника, при необходимост се свързваме със съответните контролни органи и като крайна мярка завеждаме съдебно дело, за да осигурим изплащането на обезщетение. Стремим се да разрешаваме случаите извънсъдебно, но при необходимост няма да се поколебаем да прибегнем и до съдебно производство, ако сме убедени, че пътника има право на обезщетение или аргументите на превозвача са несъстоятелни.

 

Колкото по-необичаен и заплетен е един случай, толкова по-голямо предизвикателство е за нас, затова нямаме търпение да стартираме участието си във форума и дискусиите на Магеланци :)

 

 

Екипът на Аероиск


  • Oshko, edbloom, Цвете и 13 други харесват това

#2 Roje

Публикувано 24 ноември 2016 - 17:40

Здравейте, изцяло подкрепям участието Ви във форума. :)

Бях Ваш клиент тази година и съм изключително доволен от отзивчивостта Ви, професионализма и бързината, с която постигнахте желания резултат :) и получих комепенсация за закъснял полет.


  • AlexandraKo и Аероиск харесват това

#3 Цвете

Публикувано 25 ноември 2016 - 11:54

Аз бях една от първите във форума, възползвали се от услугите Ви. Да си призная, изпратих Ви поне 6 клиенти  :) , въпреки въздържането ми от публични похвали. Благодаря за добрата работа!

И се надявам да не се налага опирам до Вас  :derisive:


  • captain_oveur, edbloom, Petkan и 2 други харесват това

#4 Hollywood

Публикувано 25 ноември 2016 - 20:29

Като поемате ангажимент, то го изпълнете или откажете. Не е нужно да го мотаете половин година без ред отговор.

aeroisk 09 юни 2016 - 6:32 "Ще дам на моите колеги от офиса да разгледат темата по-подробно и ще се постараем да ти дадем отговор възможно най-скоро"

Това мнение е редактирано от Hollywood: 25 ноември 2016 - 20:32

  • antony2001 харесва това

"България Еър - качественото клиентско обслужване не е наш приоритет!"

               Коледа в Тайланд  ми звучи като Великден в Сахара :biggrin:

 

In Russia you don't take a plane, the plane takes you.

 


#5 kali

Публикувано 25 ноември 2016 - 21:45

Занимавате ли се с полети извън Европа, например САЩ?

#6 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 26 ноември 2016 - 16:32

Като поемате ангажимент, то го изпълнете или откажете. Не е нужно да го мотаете половин година без ред отговор.

aeroisk 09 юни 2016 - 6:32 "Ще дам на моите колеги от офиса да разгледат темата по-подробно и ще се постараем да ти дадем отговор възможно най-скоро"

 

Здравейте. Опитахме се да намерим тази кореспонденция, но не успяхме. Можете ли да ни кажете кой от каналите за комуникация сте използвали, за да се опитаме да изясним какво се е случило. Все пак който не работи - той не греши :( Надяваме се да приемете извиненията ни за недоразумението и да можем да разрешим проблема, ако все още имате желание за това. Благодарим ви за коментара. За нас са полезни всички отзиви от хора, които са ползвали услугите ни - както положителни за стимул, така и критиките като коректив.


  • Евгени Димитров харесва това

#7 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 26 ноември 2016 - 16:43

Занимавате ли се с полети извън Европа, например САЩ?

 

Здравейте. В случаите с полети, които не попадат под Регламент 261 решаваме за всеки отделен казус, като преценим конкретните обстоятелства.

 

За вътрешен полет в САЩ говорите? Ако предпочитате можете да ни изпратите на лично съобщение подробности, за да ви дадем по-точен съвет.



#8 Hollywood

Публикувано 26 ноември 2016 - 23:42

Здравейте. Опитахме се да намерим тази кореспонденция, но не успяхме. Можете ли да ни кажете кой от каналите за комуникация сте използвали, за да се опитаме да изясним какво се е случило. Все пак който не работи - той не греши :( Надяваме се да приемете извиненията ни за недоразумението и да можем да разрешим проблема, ако все още имате желание за това. Благодарим ви за коментара. За нас са полезни всички отзиви от хора, които са ползвали услугите ни - както положителни за стимул, така и критиките като коректив.


Няма как да намерите кореспонденцията, защото администраторите позволяват съществуването на два еднакви профила Аероиск. Добре е едно лице от Аероиск да чете/пише съобщения/коментари, иначе се губи връзката на запитванията.

Това мнение е редактирано от Hollywood: 27 ноември 2016 - 0:06

"България Еър - качественото клиентско обслужване не е наш приоритет!"

               Коледа в Тайланд  ми звучи като Великден в Сахара :biggrin:

 

In Russia you don't take a plane, the plane takes you.

 


#9 Георги

Публикувано 27 ноември 2016 - 0:15

Няма как да намерите кореспонденцията, защото администраторите позволяват съществуването на два еднакви профила Аероиск. Добре е едно лице от Аероиск да чете/пише съобщения/коментари, иначе се губи връзката на запитванията.

 

Администратоите да се намесят, че май разбрах какво се е случило :)

 

aeroisk (на латиница) като регистрация във форума съществува много преди сътрудничеството да стартира официално и въобще не е бил предвиден да се ползва за оплаквания. Ти си писал на него, от там ти е обещано запитването да се пренасочи към офиса, по някаква причина не се е случило. 

 

В момента профилът е само един, този който пише тук. Другият никога не е бил предвиден за връзка с фирмата, въпреки че отговор ти е обещан. Ще гледам другия да го преименуваме за да не стават обърквания, междувременно ако имаш желание може да си пуснеш оплакването пак, вече използвайки официалните канали. 


  • captain_oveur харесва това

#10 Евгени Димитров

Публикувано 26 декември 2016 - 14:55

Бихте ли споделили, колко време отнема да ви върнат отговор от Уиз, при подадени запитване за обещетение?

Това мнение е редактирано от Евгени Димитров: 26 декември 2016 - 14:55


#11 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 03 януари 2017 - 16:26

Бихте ли споделили, колко време отнема да ви върнат отговор от Уиз, при подадени запитване за обещетение?

През последните два-три месеца Wizz Air започнаха да бавят отговорите на част от исковете. Обикновено отговарят в рамките на 30-40 дни.



#12 kali

Публикувано 03 януари 2017 - 17:02

Здравейте. В случаите с полети, които не попадат под Регламент 261 решаваме за всеки отделен казус, като преценим конкретните обстоятелства.

 

За вътрешен полет в САЩ говорите? Ако предпочитате можете да ни изпратите на лично съобщение подробности, за да ви дадем по-точен съвет.

 

Да, вътрешен полет. Ето няколко скрийншот-а, които направих от приложението им тогава:

 

Прикачен файл  15841432_10210307200950562_2103460684_n.png   130,92KB   0 Брой сваляния

Прикачен файл  15870689_10210307200670555_1945710849_n.png   139,73KB   0 Брой сваляния

Прикачен файл  15878644_10210307200070540_30452818_n.png   146,81KB   0 Брой сваляния



#13 antony2001

Публикувано 05 януари 2017 - 19:41

Здравейте, 

извинявам се за питането си, но откъде вземате информация за закъснение на полет. 

http://flightaware.com/ или друг сайт-платформа? 

Кой е официалният арбитър за започване на процедура по обезщетение?


  • Kristoni и Аероиск харесват това

#14 Kristoni

Публикувано 05 януари 2017 - 20:15

Присъединявам се към горното питане и моля за съвет след като повече от 3 часа закъснява полетът за Бирмингам на Уиз еър.


  • Аероиск харесва това

#15 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 06 януари 2017 - 12:01

Здравейте, 

извинявам се за питането си, но откъде вземате информация за закъснение на полет. 

http://flightaware.com/ или друг сайт-платформа? 

Кой е официалният арбитър за започване на процедура по обезщетение?

Можете да видите и тук www.flightradar24.com. За да започнете процедура по получаване на обезщетение за проблемен полет първо трябва да се обърнете към превозвача. Започнали сме такава тема - за начините на подаване на искове към авиокомпаниите :) дано да ви бъде полезна


Присъединявам се към горното питане и моля за съвет след като повече от 3 часа закъснява полетът за Бирмингам на Уиз еър.

Ако причината за закъснението е по вина на авиокомпанията имате право на обезщетение. Освен това в случай на закъснение повече от два часа трябва да ви осигурят храна и напитки за времето на престоя.


  • Kristoni харесва това

#16 Росина

Публикувано 06 януари 2017 - 12:35

Здравейте!За съжаление ви откривам,чак сега :( Преди малко ви изпратих през вашият сайт жалба за едно съвсем скорошно пътуване и с нетърпение ще чакам отговор, но искам да попитам за един полет от октомври,за който за съжаление не пазя резервацията...дали е възможно да се направи нещо?
  • Аероиск харесва това

#17 Аероиск

Аероиск

    ..


  • 39 мнения

Публикувано 06 януари 2017 - 12:58

Здравейте!За съжаление ви откривам,чак сега :( Преди малко ви изпратих през вашият сайт жалба за едно съвсем скорошно пътуване и с нетърпение ще чакам отговор, но искам да попитам за един полет от октомври,за който за съжаление не пазя резервацията...дали е възможно да се направи нещо?

Изпратете ни номер и дата на полета, за да го проверим и тогава ще мога да ви кажа дали има някакви варианти за действие :)




0 потребители четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни