Coo 5527 Публикувано: 17 януари, 2020 Сподели Публикувано: 17 януари, 2020 Е как, човек без пломба просто не е живял живот... 🙂 Защо директно не се свържеш с мястото, където искаш да кандидатстваш и не попиташ? Учебните заведения имат дни на отворени врати или правят кампании. Ще кажат всичко за медицинските изисквания. Ти в https://www.nvu.bg/node/221 ли мислиш да кандидатстваш или другаде? 1 Връзка към мнение
RedBG 0 Публикувано: 17 януари, 2020 Сподели Публикувано: 17 януари, 2020 @Coo Благодаря за идеята! И да бих искал да кандидатсвам там. Питам, защото съм чувал от приятели, че за такива неща не са ги приемали и просто искам да се уверя дали това е вярно. Връзка към мнение
dimitrov6 10251 Публикувано: 17 януари, 2020 Сподели Публикувано: 17 януари, 2020 По време на изпита може да ги завъртят в тренажор,имитирайки авария и ако имаш хлабава пломба да ти падне и да се задушиш.Това са мои разсъждения. 1 3 Връзка към мнение
SLX 527 Публикувано: 17 януари, 2020 Сподели Публикувано: 17 януари, 2020 Не звучи сериозно този въпрос. Не знам как е във военната авиация, но в гражданската обтурациите не са проблем. Нито за любители, нито за професионални пилоти. Ето за ориентир как работи специализираната комисия за определяне на медицинската годност. https://econ.bg/Нормативни-актове/Наредба-21-от-25-април-2007-г-за-правилата-за-освидетелстване-при-определяне-на-медицинската-_l.l_i.130742_at.5.html 3 Връзка към мнение
дядо Пепи 5337 Публикувано: 18 януари, 2020 Сподели Публикувано: 18 януари, 2020 преди 22 часа, RedBG каза: От малък се интересувах от изтребители и сега идва моментът, в които аз трябва да се подготвям за кандидатстване. И само на един въпрос не мога да намеря отговор - дали ако имам пломби ще мога да стана пилот на изтребител Не е кой знае какъв проблем, че имате пломби. Да не кажа никакъв. До колкото знам ( вече съм малко встрани от проблематиката) края на март започват предварителните мед. прегледи за кандидат-курсанти за летци. Бих дал съвет на Вас и всеки, който има желание да учи за военен летец да се яви на тези прегледи преди официално да кандидатства лятото. Така ще получи точна и ясна представа за здравния си статус, време да реши, ако има някакви проблеми, или насочи усилията си към друга специалност, ако мед. комисия реши, че кандидатът е негоден за летателно обучение. преди 22 часа, dimitrov6 каза: По време на изпита може да ги завъртят в тренажор,имитирайки авария и ако имаш хлабава пломба да ти падне и да се задушиш Няма нищо вярно в това. Приемам го, а и съветвам всички четящи да направят същото да приемат казаното за една неуместна шега. 4 Връзка към мнение
дядо Пепи 5337 Публикувано: 18 януари, 2020 Сподели Публикувано: 18 януари, 2020 Най-новото висше училище у нас – Висшето военновъздушно училище "Георги Бенковски", обяви началото на кандидатстудентската си кампания за прием във военните и цивилни специалности. Това съобщи началникът на училището бригаден генерал Юлиян Радойски. На сайта на училището (http://www.af-acad.bg/) са качени възможностите за избор на специалности, условията за кандидатстване и сроковете. За учебната 2020 – 2021 година е обявено ранно записване на курсанти за редовно обучение по специалността „Организация и управление на военни формирования на тактическо ниво“ в професионално направление „Военно дело“ за бакалавърска степен, както и по следните специализации. Обявени са 14 места за летци – пилоти – 12 за МО и 2 за МВР. Има 8места за ръководител на полети (щурман – управление на въздушното движение), 7 места за летателни апарати и авиационни двигатели, 5 места за летищно осигуряване,5 места за авиационно въоръжение и 6 за Навигационни, комуникационни и информационни системи. 8 Връзка към мнение
gkostadinov206 0 Публикувано: 27 юни, 2020 Сподели Публикувано: 27 юни, 2020 Здравейте. И аз изчетох много по-темата напоследък и искам да изкажа впечатления и евентуално оборен ако не съм прав. Уиз Еър и Луфтханза имат възможност за плащане след като завършиш курса и започнеш работа. Но там ти трябва издръжка, квартира и т.н. и те се натрупват. Казаха ми в едно училище в България 90хил. лв. до АТРL. Аз нямам такива финанси разбира се, но такива пари за 2г. си мисля, че като шофьор например можеш да спетстиш, при положение, че нямаш жена, деца и други по-големи разходи. Голям минус според мен е, че стажът в една компания не се брои в друга. Например Първи офицер си 8 години, имаш висока заплата заради стажа, на път да станеш капитан и компанията фалира. В новата започваш като новобранец. И трябва да живееш в близост до летище, което ще ти се води база. Връзка към мнение
Deyan Kenarov 1 Публикувано: 7 септември, 2020 Сподели Публикувано: 7 септември, 2020 На 16 съм от София и съм решил да се занимавам с авиация като професия след време( пилот на граждански самолет). Тъй като съм още зелен в тази сфера имам няколко въпроса. Къде трябва да завърша, за да си взема висше, но да е свързано с авиация. Къде мога да се обучавам за граждански пилот. Благодаря предварително. 1 Връзка към мнение
Pavlin1 0 Публикувано: 10 октомври, 2020 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2020 Здравейте! Не знам дали мястото му е тука, но имам няколко въпроса относно авиацията. Къде има заведения за обучение, какво се изисква, какви изпити се държат и най важното колко струва обучението за пилот. Благодаря Ви предварително! Връзка към мнение
stanimir 34513 Публикувано: 10 октомври, 2020 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2020 1 Връзка към мнение
Pavlin1 0 Публикувано: 10 октомври, 2020 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2020 преди 18 минути , stanimir каза: Прочетох всички коментари, но останах с някакво смесено мнение относно дали се плаща или не. Също така дали има някакви промени през 2020 год. Връзка към мнение
5ко 0 Публикувано: 17 януари, 2021 Сподели Публикувано: 17 януари, 2021 На 3.01.2018 г. в 21:43, дядо Пепи каза: Здравей! Завиждам ти на ентусиазма. Преди много-много време - 35-36 години бях на същото дередже. Ходех на училище само за да взема диплома за средно образование. Цялото си свободно време прекарвах в Аероклуба. И... Така се започна. Сега, когато всичко това за мен са само спомени мога да те посъветвам да се въоръжиш с голямо търпение и упоритост. Да намериш най-доброто съчетание на това, което изучаваш с това, за което мечтаеш. Освен финансовите средства ще ти струва и много свободно време - теория, изпити, полети, лицензиране. Но ще дойде ден, когато всичко това ще ти се отплати. най-вече с вътрешната удовлетвореност от това, което си постигнал. А повярвай ми, че мечтата да летиш тепърва ще се развива и обогатява. Но младостта и дръзновението са на твоя страна. Пожелавам ти успех и ти стискам палци!!! П.С. Винаги, можеш да ме потърсиш, когато прецениш, че мога да съм полезен с нещо. Дерзай! Как мога да се свържа с вас? Връзка към мнение
5ко 0 Публикувано: 17 януари, 2021 Сподели Публикувано: 17 януари, 2021 На 10.10.2020 г. в 11:02, Pavlin1 каза: Здравейте! Не знам дали мястото му е тука, но имам няколко въпроса относно авиацията. Къде има заведения за обучение, какво се изисква, какви изпити се държат и най важното колко струва обучението за пилот. Благодаря Ви предварително! братле и аз в процес на търсене. имаш ли против да ми дадеш фейсбука ти или каквото и да било, да обсъдим тази тема там Връзка към мнение
дядо Пепи 5337 Публикувано: 20 януари, 2021 Сподели Публикувано: 20 януари, 2021 На 17.01.2021 г. в 20:22, 5ко каза: Как мога да се свържа с вас? по тлф или Viber Връзка към мнение
vorbis 2143 Публикувано: 2 декември, 2021 Сподели Публикувано: 2 декември, 2021 Марио Бакалов: Въпреки кризата моментът е добър за старт на авиационна кариера ...Настоящата пандемия не трябва да променя дългосрочните планове на младите хора, които преследват кариера във въздуха. Даже напротив, най-добре е да се действа антициклично, т.е. да се започне авиационно обучение точно сега... За професията си той разказва, че пилотите, летящи из Европа, имат по-няколко полета на ден и кръстосват континента за отрицателно време. Често преспиват накрая на работния ден в някоя европейска столица и продължават полетите на следващия ден. На този принцип те летят по четири до шест дни, след което се завръщат и почиват между два и три дни там, където са базирани. Предимството на този режим е, че има голямо разнообразие с много кацания и излитания и се обикаля цяла Европа. Пилотите на трансконтиненталните полети имат коренно различно работно ежедневие. Те летят по веднъж на ден, съответно имат само по едно излитане и кацане, но работното време често надминава 15 часа и се прелитат много държави, климатични и времеви зони. Наградата е повече свободно време на крайната дестинация, често по няколко дни и най-малко 24 часа. Така остава време за разходки и кратки екскурзии. Вечен придружител на този режим е времевата разлика, но всеки намира собствена стратегия да се справи успешно с нея... 1 Връзка към мнение
Aladia 0 Публикувано: 13 септември, 2023 Сподели Публикувано: 13 септември, 2023 Да раздвижа темата. Чета отдавна, сега се включвам. Предстои ли на някой скоро да ходи на лекарска комисия и да се обучава за PPL теория в частния колеж? Имат дата за начало на 02.10.2023 г.? Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега