Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

За първи път ще летя с Vueling, туко що си направих online check in (билетите са купени през bravofly), генерира ми бордна карта, но за разлика от Wizz и Ryan, не ми иска лична карта и никакви данни - това нормално ли е, или съм пропуснал нещо ?

Връзка към мнение

За първи път ще летя с Vueling, туко що си направих online check in (билетите са купени през bravofly), генерира ми бордна карта, но за разлика от Wizz и Ryan, не ми иска лична карта и никакви данни - това нормално ли е, или съм пропуснал нещо ?

Каква е дестинацията?

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Ако може, да използвам и аз темата. За първи път мисля да летя с Vueling. Мадрид-Барселона. Започнах да правя резервация за 2 възрастни и 2 деца. Искам, обаче, само 1 брой чекиран багаж общо за всички. Като избера Оptima за багажа, ми добавя такса за всички пътници. Моля за съвет как да се справя. Две отделни резервации ли да правя?

Връзка към мнение

Можеш да избереш най-евтината тарифа за тримата и да добавиш 1 багаж. Или две отделни резервации.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 5 месеца по-късно ...
На 9/1/2017 в 13:36, edbloom каза:

За първи път ще летя с Vueling, туко що си направих online check in (билетите са купени през bravofly), генерира ми бордна карта, но за разлика от Wizz и Ryan, не ми иска лична карта и никакви данни - това нормално ли е, или съм пропуснал нещо ?

как става чек -ин с Vueling? И аз за първи път ще летя и са ми малко странни! Безплатно ли е ? Защото ми дава безплатно за по-малко от 7 дни преди полета. Благодаря!

Връзка към мнение
преди 9 часа, reinamarsela каза:

как става чек -ин с Vueling? И аз за първи път ще летя и са ми малко странни! Безплатно ли е ? Защото ми дава безплатно за по-малко от 7 дни преди полета. Благодаря!

Не помня точно, защото мина доста време от както летях с тях, но беше лесно - онлайн и безплатно, както на Ryan и Wizz.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 9 месеца по-късно ...
  • 11 месеца по-късно ...

Някой знае ли в последно време как раздават местата на тези, които не са си купили такива. Все още чекирането е до 7 дни преди полета, но не съм ги ползвал повече от една година и не знам дали е по-добре веднага или в последния момент

Връзка към мнение

Моят опит е от октомври миналата година и няколко дена преди полета, по време на онлайн чекина, безплатните места бяха свършили и можеше да селектираме единствено платени, а системата не позволява да продължиш без да си избереш място . Решихме да се чекираме на летището, но полета беше овърбукнат и попаднахме в листа на чакащите, като в крайна сметка се качихме на полета. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
На 22.04.2019 г. в 20:40, koliob каза:

Някой знае ли в последно време как раздават местата на тези, които не са си купили такива. Все още чекирането е до 7 дни преди полета, но не съм ги ползвал повече от една година и не знам дали е по-добре веднага или в последния момент.

Все пак реших да се чекирам в началото и ми даде две съседни места за резервации, направени по различно време през различни посредници. Повторих упражнението за друг полет и отново ми даде три съседни места за три различни резервации. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 3 години по-късно ...

Снощи при чекиране за днешния ми полет на Вуелинг не ми даде възможност да продължа без да си купя място. Гледах, гледах, но когато натисках бутона за случайно място, изписваше ми, че т.к. случайните места били ограничени, не може да ме чеква, а трябва на летището да изчакам за места и едва тогава да се направи чек-ин. Съвсем изнагляват вече тези авиокомпании. Е, платих си 12,50 евро за място. Чекира ме. Билетът ми иначе струваше 11 евро. 

Някой да знае дали има някакво решение тук, освен чакане и чекиране едва на летището?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 7 месеца по-късно ...

Днес направих опит да се чекирам за полет Лондон Гетуик - Валенсия на Vueling (повече от 7 дни преди полета, без купувани места) и ми изписа следната грешка:

Цитат

The nationality entered is not on the list of countries that allow online check-in. Please go to the check-in desk in good time to get your boarding pass.

Въвел съм данните на български си паспорт, а искат отида на чек-ин гише. Опитах се да звънна на британския им неимпулсен номер, но се въртя в кръг и не мога да се свържа с агент. Някакви идеи? Имат ли чат или телефон, на който да се свържа със служител?

Връзка към мнение
преди 37 минути , vorbis каза:

Днес направих опит да се чекирам за полет Лондон Гетуик - Валенсия на Vueling (повече от 7 дни преди полета, без купувани места) и ми изписа следната грешка:

Въвел съм данните на български си паспорт, а искат отида на чек-ин гише. Опитах се да звънна на британския им неимпулсен номер, но се въртя в кръг и не мога да се свържа с агент. Някакви идеи? Имат ли чат или телефон, на който да се свържа със служител?

Имах същия проблем с полет Гатуик - Билбао и поне тогава се оказа, че по неясни за мен причини за българи и някои други националности единствения вариант е чекиране на гише. Изглежда безполезно да правиш каквото и да било. Дано само не е овърбукнат полета. По други дестинации на Vueling не съм имал подобен проблем.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

И на мен ми се случи същото, при опит за чекиране ми изписва, че националността ми не позволявала онлайн чек ин (полетът е Гатуик-Париж). Звъннах на английския номер, повъртях се из автоматичните им записи, докато накрая успях да пробия и се добрах до жив човек. След като обясних и попитах защо хора с български паспорти не могат да се чекират онлайн, ми казаха любезно, че те, от "кол центъра" не могат да ми дадат отговор на този въпрос. Аз пък заявих, че това е дискриминация на европейски гражданин на база националност и че явно Vueling още не са разбрали, че България е в ЕС (онлайн чек ин не позволява избор на документ за самоличност и не мога да си въведа личната карта, което ме навежда на тази мисъл), и съответно подадох оплакване през формуляра на сайта им. Отделно им написахме и имейл, със същия въпрос. Ще им дам известно време да си помислят и да отговорят, и ако не го направят или не ми дадат достатъчно добра причина, ще отнеса случая до EASS (това е за Англия, ако проблемът е наистина само на излитане от Гатуик, иначе подозирам, че ще е по-добре да е някоя европейска институция, коя?). Ако някой може да се сети кого още мога да тормозя по случая, да ми подшушне (обаче не мисля, че ще се занимавам със съдилища и трибунали)...

Връзка към мнение

Летял съм с тях преди много време на полет от Италия до Сардиния и не съм имал проблем с онлайн чекинга им с лична карта. Тази година летях от Барселона до Канарските острови пак с техен полет и пак онлайн чекин с лична карта без никакви проблеми. Предполагам, че проблемът е в това, че ЮК не са в ЕС и нещо не са си настроили системите.

Връзка към мнение
преди 45 минути , Captain45 каза:

Летял съм с тях преди много време на полет от Италия до Сардиния и не съм имал проблем с онлайн чекинга им с лична карта. Тази година летях от Барселона до Канарските острови пак с техен полет и пак онлайн чекин с лична карта без никакви проблеми. Предполагам, че проблемът е в това, че ЮК не са в ЕС и нещо не са си настроили системите.

Възможно е, но все пак проблемът не е от вчера, и не е ясно на какъв принцип си избират националностите, на които им е разрешен онлайн чек ин... Просто е дразнещо 😁

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.