Фил 68544 Публикувано: 16 януари, 2017 Сподели Публикувано: 16 януари, 2017 (редактирано) THE WORLD’S NEW AIRPLANES IN 2017 Кой от тези самолети имате най-голямо желание да пробвате? Също ще са ми е интересни коментари на разбирачите за китайската птичка. Редактирано 16 януари, 2017 от Фичо 3 Връзка към мнение
chandni 27410 Публикувано: 16 януари, 2017 Сподели Публикувано: 16 януари, 2017 Кой от тези самолети имате най-голямо желание да пробвате? Този: Връзка към мнение
luba_rizova 11446 Публикувано: 16 януари, 2017 Сподели Публикувано: 16 януари, 2017 Аз, като абсолютен лаик - Еърбъса - А330нео. Освен, че съм почитател на европейската икономика и върл противник на американската такава , съм гледала много серии на самолетните катастрофи и общото ми впечатление е, че Еърбъсите катастрофират по-малко. Сигурно не съм права, но такова ми е усещането и това е. Та, дано ни се случи някога да се качим на такива нови птички. Ама е хубаво да е скоро, щото някога след десет години вече ще са стари и кой знае какви космически кораби ще има в небето. Иначе, китайски стоки не харесвам, макар ща не ща да ползвам, но си признавам, че би ме било страх да хвърча с китайски самолет. Без причина. Плюс, макар и да ми са много симпатични ембраерите и да са ми много удобни, и с тях ме е страх. Женска работа. Връзка към мнение
Duke 16749 Публикувано: 16 януари, 2017 Сподели Публикувано: 16 януари, 2017 А с Ту-тата, как си, ако въобще си летяла на тях, де? Фичо, китайчето май е само за вътрешен пазар, като онзи виц за заводите в Щутгарт и Толиати... 2 Връзка към мнение
Achtung 45 Публикувано: 23 януари, 2017 Сподели Публикувано: 23 януари, 2017 (редактирано) За мен лично нео-тата и макси-тата са добре напудрени стари самолети с нови двигатели Предполагам, че при еднаква планировка на салона, единствената разлика за пасажера ще е по-голямата тишина в кабината. Колкото до МС21 и С919 няма никакъв шанс тази година да ги видим в търговска експлоатация, така, че ще трябва да почакаме малко повече, дано поне литнат . И една новина от мен: Японския MRJ няма да влезе в редовна експлоатация до 2020, като това е вече не знам кое забавяне подред. Нещата за съжаление отиват към шумен финансов провал https://www.flightglobal.com/news/articles/mitsubishi-delays-mrj-deliveries-by-two-years-433402/ Редактирано 23 януари, 2017 от Achtung Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 12 март, 2017 Сподели Публикувано: 12 март, 2017 Вече има МАХ в клиентска ливерия: Източник: http://www.airliners.net/photo/Southwest-Airlines/Boeing-737-8-Max/4261723/L 8 Връзка към мнение
Еминко 1296 Публикувано: 12 март, 2017 Сподели Публикувано: 12 март, 2017 С нетърпения очаквам новото поколение Falcon 8X.:-))))) Големи обещание,големи надежди възлагат клиентите.Както и аз де:-))) http://robbreport.com/aviation/very-first-dassault-falcon-8x-jet-ready-takeoff 1 Връзка към мнение
cck 25082 Публикувано: 27 май, 2017 Сподели Публикувано: 27 май, 2017 Не зная дали е нов, но идеята с парашута не съм я виждал никъде реализирана. 1 Връзка към мнение
Георги 38987 Публикувано: 28 май, 2017 Сподели Публикувано: 28 май, 2017 преди 23 часа, cck каза: Не зная дали е нов, но идеята с парашута не съм я виждал никъде реализирана. Не е ново, този модел мисля, че си го има от доста време 1 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 28 май, 2017 Сподели Публикувано: 28 май, 2017 Вчера първи полет направи МС 21. Машината ми изглежда неадекватно в дължината на фюзелажа и разположението на крилата. Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62.... Иначе е по - лек от А321 при подобен брой седалки, но лично аз се съмнявам в успеха му. В експлоатация трябва да влезе през 2019 г. с Аерофлот. 3 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 29 май, 2017 Сподели Публикувано: 29 май, 2017 Интересното е, че машината е с двигател Pratt & Whitney PW1000G - същия, който слагат на Bombardier C Series, MRJ, новите ембраери (E-Jet2) и семейството A320neo. Машината се управлява с джойстици: Снимка: WIkipedia 1 Връзка към мнение
tch 6269 Публикувано: 29 май, 2017 Сподели Публикувано: 29 май, 2017 Ама руснаците имали напъни в гражданската авиация ли Ако шитнат 100 бройки в Азия (извън Русия) ще е голям успех. Със сигурност китайците ще направят по-читав самолет. Ето леко намигване към руския инженерен гений https://youtu.be/SnH7YGav9xk?t=42s Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 29 май, 2017 Сподели Публикувано: 29 май, 2017 Единствените бройки извън руския пазар са за Azal - 10 броя и Cairo Aviation - 6 броя. Имали са планове да влезе в експлоатация 2012 г., но е отложен за 2019 - 2020г. Връзка към мнение
Achtung 45 Публикувано: 30 май, 2017 Сподели Публикувано: 30 май, 2017 Според мен е още доста рано да се прецени как ще се развият продажбите на новите тясно-фюзелажни машини C919 и МС-21. Китай е най-голямата икономика в света по ППС и определено има финансовите инструменти да наложи типа и извън китайските авиокомпании, стига обаче да е успешен. Руския самолет с композитния центроплан е една идея по авангарден в този клас, не само от C919, но дори и от А320 и Б737. Спомняйки си развитието на стартиралите почти едновременно програми ARJ21 и SSJ100, и огромните трудности пред китайското отроче..... не очаквам който и да е от 2-та типа да бъде въведен в търговска услуга преди 2021 год. Връзка към мнение
Фил 68544 Публикувано: 30 май, 2017 Автор Сподели Публикувано: 30 май, 2017 И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? 1 Връзка към мнение
tch 6269 Публикувано: 30 май, 2017 Сподели Публикувано: 30 май, 2017 Рано е за китайския проект, руския ясно, че няма да има успех. А като държавни фирми го накупят по задължение като нищо и някой да падне, като им знам поддръжката и това направо ще загроби проекта. 1 Връзка към мнение
Еминко 1296 Публикувано: 30 май, 2017 Сподели Публикувано: 30 май, 2017 1 hour ago, Фил said: И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? .Рано е още за свещи.Почакай събота когато е Задушница. Но майтапа на страна,не бива да се четат масовите руски ел.медии ,социални мрежи и т.н.В специализираните руски авио сайтове са умерени оптимисти(засега).Самите те знаят ,че не е нужно само да произведеш самольот,но и да го предложиш(гаранции за лизинг,да се работи със световни банки и лизингови компании),да направиш бази за ремонт и подръжка по света(да обучиш персонал,да направиш складова база и страхотна система за логистика) и изобщо да се пребориш успешно с детските болести на самолета,както да се пребориш с нелицеприятния имидж на съвременното руско самолетостроене(за това са необходими десетки години и милиони часове безпроблемни полети).Има и още едно много важно нещо ,за да може този масов убиец да се наложи.По данни на руснаците 40-50 % важните детайли от самолета са или американски,или европейски,което ще го направи недостъпен за държави от третия свят които се намират под някакъв вид ембарго!!!Т.е сега засега по заповед отгоре ще го купуват руски компании,министерства,големи монополисти и т.н.А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-)) 1 Връзка към мнение
tch 6269 Публикувано: 30 май, 2017 Сподели Публикувано: 30 май, 2017 6 minutes ago, Еминко said: А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-)) Може да ги ползвам за мишени на "БУК"-овете Връзка към мнение
Achtung 45 Публикувано: 31 май, 2017 Сподели Публикувано: 31 май, 2017 (редактирано) Суперджета е регионален самолет, съвсем различен клас от МС-21. Въпроса "А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))" е малко като " ако си купя камион, комбито няма да ми трябва" Редактирано 31 май, 2017 от Achtung Връзка към мнение
Фил 68544 Публикувано: 3 юни, 2017 Автор Сподели Публикувано: 3 юни, 2017 На 29.05.2017 г. в 0:49, randi каза: Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62.... Има, но не е с колела: 1 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 4 юни, 2017 Сподели Публикувано: 4 юни, 2017 Това предпазва при удар на опашката. Все пак явно наистина това му е слабост. Връзка към мнение
Hollywood 4543 Публикувано: 5 юни, 2017 Сподели Публикувано: 5 юни, 2017 На 30.05.2017 г. в 19:43, Фил каза: И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? По мяза на самоубиец с тези ретро крила. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 19 юни, 2017 Сподели Публикувано: 19 юни, 2017 Наскоро сградата на Боинг в Еверет е имала годишнина. Филмчето е много интересно: Също така компанията е започнала доставките на 737 МАХ. Първи клиент - Малиндо Ер. Норвежците също са получили вече поне един 737 МАХ. Конкуренцията от Ербъс не спи - има нов уингтип за 380, нови "системи" в кокпита (каквото и да значи това), ново помещение за почивка на екипажа, нови стълби и... 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus. 4 Връзка към мнение
Doctor Who 15655 Публикувано: 11 септември, 2017 Сподели Публикувано: 11 септември, 2017 (редактирано) Германци правят летящо електрическо такси http://it.dir.bg/news.php?id=26370673 Редактирано 11 септември, 2017 от Таньо 5 Връзка към мнение
Фил 68544 Публикувано: 11 септември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 11 септември, 2017 На 19.06.2017 г. в 6:38, akair каза: 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus. Единствената полза за пътниците, за която се сещам, е тази - ако се случи по-празен самолет и има свободен среден ред, човек да се опъне да поспи - 5 е по-добре от 4. Веднъж така успах да се пласирам на 4 средни седалки на нощен полет и поспах прилично. 2 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега