Прескочи до съдържание

Новите самолети през 2017-та


Фил

Препоръчани мнения

THE WORLD’S NEW AIRPLANES IN 2017

Кой от тези самолети имате най-голямо желание да пробвате? :)  
Също ще са ми е интересни коментари на разбирачите за китайската птичка.  :rolleyes:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Аз, като абсолютен лаик - Еърбъса - А330нео. Освен, че съм почитател на европейската икономика и върл противник на американската такава :lol:  :lol:  :lol: , съм гледала много серии на самолетните катастрофи и общото ми впечатление е, че Еърбъсите катастрофират по-малко. Сигурно не съм права, но такова ми е усещането и това е. Та, дано ни се случи някога да се качим на такива нови птички. Ама е хубаво да е скоро, щото някога след десет години вече ще са стари и кой знае какви космически кораби ще има в небето. :)  :)  :)  :)  Иначе, китайски стоки не харесвам, макар ща не ща да ползвам, но си признавам, че би ме било страх да хвърча с китайски самолет. Без причина. Плюс, макар и да ми са много симпатични ембраерите и да са ми много удобни, и с тях ме е страх. Женска работа. :)  :)  :) 

Връзка към мнение

А с Ту-тата, как си, ако въобще си летяла на тях, де? :P

 

Фичо, китайчето май е само за вътрешен пазар, като онзи виц за заводите в Щутгарт и Толиати... ;)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

За мен лично нео-тата и макси-тата са добре напудрени стари самолети с нови двигатели  :P Предполагам, че при еднаква планировка на салона, единствената разлика за пасажера ще е по-голямата тишина в кабината. Колкото до МС21 и С919 няма никакъв шанс тази година да ги видим в търговска експлоатация, така, че ще трябва да почакаме малко повече, дано поне литнат :) . И една новина от мен: Японския MRJ няма да влезе в редовна експлоатация до 2020, като това е вече не знам кое забавяне подред. Нещата за съжаление отиват  към шумен финансов провал

 

https://www.flightglobal.com/news/articles/mitsubishi-delays-mrj-deliveries-by-two-years-433402/

Редактирано от Achtung
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

С нетърпения очаквам новото поколение Falcon 8X.:-)))))

 

Големи обещание,големи надежди възлагат клиентите.Както и аз де:-)))

 

http://robbreport.com/aviation/very-first-dassault-falcon-8x-jet-ready-takeoff

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...
преди 23 часа, cck каза:

Не зная дали е нов, но идеята с парашута не съм я виждал никъде реализирана.

Не е ново, този модел мисля, че си го има от доста време :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Вчера първи полет направи МС 21. Машината ми изглежда неадекватно в дължината на фюзелажа и разположението на крилата. Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62.... Иначе е по - лек от А321 при подобен брой седалки, но лично аз се съмнявам в успеха му. В експлоатация трябва да влезе през 2019 г. с Аерофлот.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Интересното е, че машината е с двигател Pratt & Whitney PW1000G - същия, който слагат на Bombardier C Series, MRJ, новите ембраери (E-Jet2) и семейството A320neo.

Машината се управлява с джойстици:

MS-21_cockpit_mock_up_Beltyukov.jpg

Снимка: WIkipedia

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ама руснаците имали напъни в гражданската авиация ли :shout: Ако шитнат 100 бройки в Азия (извън Русия) ще е голям успех. Със сигурност китайците ще направят по-читав самолет.

Ето леко намигване към руския инженерен гений https://youtu.be/SnH7YGav9xk?t=42s

Връзка към мнение

Единствените бройки извън руския пазар са за Azal - 10 броя и Cairo Aviation - 6 броя. Имали са планове да влезе в експлоатация 2012 г., но е отложен за 2019 - 2020г.

Връзка към мнение

Според мен е още доста рано да се прецени как ще се развият продажбите на новите тясно-фюзелажни машини C919 и МС-21.  Китай е най-голямата икономика в света по ППС и определено има финансовите инструменти да наложи типа и извън китайските авиокомпании, стига обаче да е успешен. Руския самолет с композитния центроплан е една идея по авангарден в този клас, не само от C919, но дори и от А320 и Б737.  Спомняйки си развитието на стартиралите почти едновременно програми ARJ21 и SSJ100, и огромните трудности пред китайското отроче..... не очаквам който и да е от 2-та типа да бъде въведен в търговска услуга преди 2021 год.

Връзка към мнение

Рано е за китайския проект, руския ясно, че няма да има успех. А като държавни фирми го накупят по задължение като нищо и някой да падне, като им знам поддръжката и това направо ще загроби проекта.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
1 hour ago, Фил said:

И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" :hunter::O , да им палим ли свещички вече? :unsure:

DA6RRuVXcAA9FeZ.jpg

^_^^_^:lol:.Рано е още за свещи.Почакай събота когато е Задушница.

Но майтапа на страна,не бива да се четат масовите руски ел.медии ,социални мрежи и т.н.В специализираните руски авио сайтове са умерени оптимисти(засега).Самите те знаят ,че не е нужно  само да произведеш самольот,но и да го предложиш(гаранции за лизинг,да се работи със световни банки и лизингови компании),да направиш бази за ремонт и подръжка по света(да обучиш персонал,да направиш складова база и страхотна система за логистика) и изобщо да се пребориш успешно с детските болести на самолета,както да се пребориш с нелицеприятния имидж на съвременното руско самолетостроене(за това са необходими десетки години и милиони часове безпроблемни полети).Има и още едно много важно нещо ,за да може този масов убиец да се наложи.По данни на руснаците 40-50 % важните детайли от самолета са или американски,или европейски,което ще го направи недостъпен за държави от третия свят които се намират под някакъв вид ембарго!!!Т.е сега засега по заповед отгоре ще го купуват руски компании,министерства,големи монополисти и т.н.А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-))

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
6 minutes ago, Еминко said:

^_^^_^:lol:А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-))

Може да ги ползвам за мишени на "БУК"-овете :vinsent::yahoo:

Връзка към мнение

Суперджета е регионален самолет, съвсем различен клас от МС-21. Въпроса "А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))" е малко като " ако си купя камион, комбито няма да ми трябва"

Редактирано от Achtung
Връзка към мнение

 

На 29.05.2017 г. в 0:49, randi каза:

Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62....

Има, но не е с колела:

 

0_103aef_3470529d_orig.jpg

0_103aed_dc245170_orig.jpg

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 30.05.2017 г. в 19:43, Фил каза:

И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" :hunter::O , да им палим ли свещички вече? :unsure:

DA6RRuVXcAA9FeZ.jpg

 

По мяза на самоубиец с тези ретро крила.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

 Наскоро сградата на Боинг в Еверет е имала годишнина. Филмчето е много интересно:

 

Също така компанията е започнала доставките на 737 МАХ. Първи клиент - Малиндо Ер. Норвежците също са получили вече поне един 737 МАХ.

 

Конкуренцията от Ербъс не спи - има нов уингтип за 380, нови "системи" в кокпита (каквото и да значи това), ново помещение за почивка на екипажа, нови стълби и... 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...
На 19.06.2017 г. в 6:38, akair каза:

 

 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus.

Единствената полза за пътниците, за която се сещам, е тази - ако се случи по-празен самолет и има свободен среден ред, човек да се опъне да поспи - 5 е по-добре от 4. :biggrin:   
Веднъж така успах да се пласирам на 4 средни седалки на нощен полет и поспах прилично. :)

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.