Прескочи до съдържание

Новите самолети през 2017-та


Фил

Препоръчани мнения

Те тия 5 ще са почти същото по размер като предишни 4 :)

Тук една готина компания има това https://www.voeazul.com.br/economy-xtra#skysofa

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

В Русия започнаха да създават електрически самолет, съобщи генералния директор на Национален изследователски център " Жуковски".  Въз основа на разработените технологии, се планира да се създаде сериен електрически двигател за самолет за 9-19 пътници.

видео: https://cdn.iz.ru/video/embed/621589

статия:https://iz.ru/620336/evgenii-deviatiarov/v-rossii-pristupaiut-k-sozdaniiu-elektricheskogo-samoleta-budushchego

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Канадският производител Бомбардие изпадна в тежко състояние - програмата C-Series се проточи доста повече от очакваното и глътна доста повече пари. Това доведе до няколко преливания на пари вътре в концерна, както и заеми от провинция Квебек. Програмата получи сертификат и вече няколко компании летят с машини CS100 и CS300. За да спаси програмата, Бомбардие подписа договор за много бройки с Делта на цена, която е спорно дали покрива себестойността на продукта. Заплахата от развиване на програмата до CS500, който влиза в сегмента на малкия 7М7 и на А319, подтикна Боинг до се оплаче на американското правителство за сделката с Делта. Към момента ситуацията е на етап Търговската камара подкрепя Боинг и случаят е в Конгреса. Това явно е повлияло на Бомбардие, които са потърсили инвеститор за програмата (може би, за да заплашат Боинг, че може някоя агресивна икономика да купи продуктовата серия и да започне да произвежда големи количества). Но това не се случи - успели са да я продадат на Ербъс. Това само по себе си е интересно - Ербъс купува само тази продуктова линия (предполагаемо за добра цена), убива в зародиш щенията за конкурент на А319, получава директен съперник на бразилските Ембраери и са обещали освен заводите в Квебек, да пуснат 2-ра линия за довършване на C-Series моделите в САЩ, където неотдавна отвориха завод за машини от семейството A32S. Допълнително Ербъс разширява продуктовата си гама в сегмент, в който Боинг няма какво да предложи... Ербъс знаят, че АТР (които са част от концерна им) така или иначе продължава да завзема пазарен дял от конкурентния CRJ, който  се произвежда от Бомбардие и не са проявили интерес към продуктовата линия на самолетите с перки.

http://www.airbus.com/newsroom/press-releases/en/2017/10/airbus-bombardier-cseries-agreement.html

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към мнение
На 9/11/2017 в 16:20, Фил каза:

Единствената полза за пътниците, за която се сещам, е тази - ако се случи по-празен самолет и има свободен среден ред, човек да се опъне да поспи - 5 е по-добре от 4. :biggrin:   
Веднъж така успах да се пласирам на 4 средни седалки на нощен полет и поспах прилично. :)

 

Едва ли е точно тази идеята за 5-те средни седалки. :)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Ситуацията с Делта и техните Airbus C-Series става все по-заплетена. Делта държи 49% в АероМексико и услужливо ще отстъпи (част от) поръчките си на мексиканците. Още не е ясно дали на свой ред АМ ще им ги даде обратно на лизинг или ще си ги ползва, пенсионирайки по-рано от очакваното своите 737-700. Ако това се случи, поръчката на Делта може да изчака откриването на поточната линия в Алабама и така Делта ще лети на самолети, произведени в САЩ. Но това би означавало също, че Делта ще използва опциите, договорени с предишния собственик на програмата, за да компенсира бройките за АМ. На практика така програмата ще има един нов клиент и допълнителни поръчки в книгите.

Всичко това прави началното оплакване да изглежда все повече като зле премислена стъпка...

https://finance.yahoo.com/news/aeromexico-eyes-deltas-cseries-jet-212212124.html

Връзка към мнение

След завеждане на опакването (от страна на Боинг), Канада е отказала поръчка за 18 броя Ф-18 Хорнет от Боинг. Сложно е да се каже дали 2-те събития са свързани по някакъв начин.

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...
На 17/10/2017 в 2:31, akair каза:

... Това само по себе си е интересно - Ербъс купува само тази продуктова линия (предполагаемо за добра цена), убива в зародиш щенията за конкурент на А319, получава директен съперник на бразилските Ембраери и са обещали освен заводите в Квебек, да пуснат 2-ра линия за довършване на C-Series моделите в САЩ, където неотдавна отвориха завод за машини от семейството A32S. Допълнително Ербъс разширява продуктовата си гама в сегмент, в който Боинг няма какво да предложи...

А пък във вестниците прочетох, че Боинг водят преговори за закупуване на компанията Ембраер (явно в отговор на горното). Само че държавата има дял в нея (и право на вето), а Ембраер се счита за перла в короната на бразилската индустрия, та било малко вероятно да се стигне до продажба.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
31 minutes ago, neuromancer said:

А пък във вестниците прочетох, че Боинг водят преговори за закупуване на компанията Ембраер (явно в отговор на горното). Само че държавата има дял в нея (и право на вето), а Ембраер се счита за перла в короната на бразилската индустрия, та било малко вероятно да се стигне до продажба.

Аз прочетох, че Ембраер тотално е отрязало мераците на Боинг, но да видим. :) Много е вероятно всичко да може да се купи за правилната цена...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.