Прескочи до съдържание

Търся спътници за пътешествие....


Препоръчани мнения

Здравейте пътешественици!

Преди да напиша каквото и да е ,искам да благодаря на Георги,че ми позволи да публикувам в сайта.Аз съм начинаещ пътешественик(затова не се включвам в дискусиите-просто нямам опит),до миналата година бях просто турист ,където стадото там ни ние.Миналата година имах щастието да бъда част от самоорганизирана екскурзия до Тайланд ,с едната от спътничките ни се запознахме именно в този сайт.Видяхме толкова много неща ,за които в организирана екскурзия трябваше да платим баснословна сума.Някой може ли да ми каже, защо по дяволите трябва да имам такова скъпоструващо хоби!?! На моменти се хващам, че каквото и да става аз си мечтая за момента, в който ще събера малко пари и ще тръгна нанякъде. Май  не съм добре, нали!?Сега ми е влязло в главата идеята на Рио.Планираме го някъде към октомври .Имаме няколко варианта,ще се радвам ако някой реши да се присъедини към нас, приемаме всякакви идеи и промени.(пътуваме семейно със съпругът ми ,затова говоря в мн.ч).

С полет от Милано

1.Сао Паоло-Игуасу-Рио, 

2.Сао Паоло-Игуасу-Манаус-Рио. 

3. Сао Паоло-Игуасу-Буенос Айрес-Монтевидео-Пунта дел есте-Рио

Не мога да си позволя луксозни хотели и скъпоструващи самолетни билети ,затова всяка информация и съвет ще ми бъдат от полза!

Това е... Дано не ви натоварих с мойте глупости...

 

Успех на всички!

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Здравей,

Бразилия е супер, но честно казано не бих препоръчала Сао Паоло. Това е много скъп индустриален град. Няма забележителности. Има един много приятен централен парк и скъпа шопинг зона, която е приятна. Има и една улица с много заведения (но не е в центъра). Бих ти препоръчала да го пропуснеш.

Рио - задължително

Игуасу - задължително (от Бразилската страна май е по-хубаво), там може да направите  и рафтинг по реката