ShaMan-H_Fel 1092 Публикувано: 7 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2017 (редактирано) Според тази новина http://blog.esky.bg/как-три-нискотарифни-гиганта-ще-превз/ Норвегиан искат да правят алиас с Ryanair и easyJet. Интересно ми е как ще работи такова нещо. Тези компании дори не предлагат връзки между собствените си полети? Но пък, може би, ще започнат да предлагат и такива неща. А дано го видим тоя алианс в скоро време. Редактирано 7 февруари, 2017 от ShaMan-H_Fel 9 Връзка към мнение
naTpuoT 1782 Публикувано: 7 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2017 Ако си натъкмят полетите и ти гарантират прекачванията ще стане велико. 10 Връзка към мнение
epetkov 4972 Публикувано: 7 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2017 Този бъдещ алианс ще стане вторият в света създаден от нискотарифни компании. От средата на миналата година в Азия вече има алианс на нискотарифни компании Value Alliance http://www.valuealliance.com/ 4 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 7 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2017 Това се говори от доста време(година - две). Раян и Ийзи ще захранват далечните дестинации от Лондон и др. Освен това Норвегиан ще имат подразделение в Южна Америка. Раян обмисляха 2016 та да правят полети с връзки през Барса и Лондон, но не се пробваха. Връзка към мнение
adreno 4124 Публикувано: 9 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 9 февруари, 2017 Ако си натъкмят полетите и ти гарантират прекачванията ще стане велико. Ако ти гарантират прекачванията и натъкмят полетите то няма да има разлика между тях и legacy авиокомпанните И все пак за да има адекватна връзка ще опрат до нещо подобно на GDS, вероятно Амадеус - предвид, че полетите на Easy Rayn и Norwegian и Wizz могат да се купят по различни технологии през тях. Връзка към мнение
ShaMan-H_Fel 1092 Публикувано: 9 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 9 февруари, 2017 Аз не виждам нужда да има разлика между тях и традиционните авиокомпании. Особено по отношение на резервации и прекачване. Тя и без това разликата бързо се топи. Традиционните авиокомпании започнаха да намаляват услугите включени в билета - храна, багаж, но нискотарифните трябва да се опитат да добавят услуги, за да са максимално конкурентноспособни. Липсата на удобни връзки с прекачвания е основна пречка за бизнеса да ги ползва за по-дълги разстояния. Връзка към мнение
Георги 38884 Публикувано: 9 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 9 февруари, 2017 То въпроса е, че тези прекачвания, връзки, договори и т.н., всичко това оскъпява продукта. Те и за това лоу костовете като цяло не предлагат връзки и те оставят на собствен риск да си ги организираш. Малко прекалено идеалистично ми звучи цялата концепция, но ще видим. Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега