Прескочи до съдържание

Завършени резервация и чекиране със старата лична карта (WizzAir)


Препоръчани мнения

Здравейте!

Вече имам готова резервация и чекиране с издадени бордови карти за отиване и връщане (София-Барселона с WizzAir). 

Отиване - този петък 24.02.17
Връщане - 03.03.17

Проблемът е че резервацията е направена със старата ми лична карта и съответно бордовите карти съдържат старият номер на лична карта и старата дата на валидност (до 2021г) 
Личната карта беше сменена наскоро и сега съм с нов номер на лична карта, нова дата на валидност (до 2027г.) които съответно не отговарят на данните за документа в бордовите карти.

WizzAir имат само процедура за смяна на името но то дефакто е същото.

Ще съм благодарен за бърз съвет. Проблем ли е това? Трябва ли да говоря със платения им съпорт?
Трябват ли ми нови бордови карти?

Благодаря.

 

Връзка към мнение

Аз лично мисля, че какво си дал при чекирането няма никакво значение, гледа се документа, който представяш на място. 

Ако не си спокоен така, пробвай да се чекираш пак.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Един път на Форли (когато летяха до там) една служителка на контрол документи преди гейтовете за една сбъркана цифра още малко и щеше да ми откаже едва ли не бординг. Престараваше се, а и скучаеше, защото имаха по два полета на ден, но от тогава си имам едно на ум винаги.

А тук в случая говорим за различни номера на лични карти. Аз лично бих се свързал с тях, защото не се знае, знае ли се в тези смутни времена.

Редактирано от Двуцветко
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не знам дали можеш да смениш данните сам, след като вече си се чекирал. Доколкото си спомням, при попълване на чек-ин в Уиз те питам дали си сигурен, че данните са верни и искаш да завършиш чекирането, издават ти бордна карта и после не знам дали са допустими промени. Но във всички случаи можеш да опиташ да се чекираш отново, т.е. да промениш данните. Аз лично не бих рискувала да отида на летището с тези тотално различни данни на личната карта, а бих опитала да се обадя по телефона им.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Звъни тук, телефона не е импулсен и се използва за хора с направени резервации: 02/4928367

Само нужда от търпение имаш, докато се свържеш. Ще им обясниш какво се е случило, ще ресетнат чекирането и ще можеш да си го направиш наново. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Потвърждавам написаното от Георги.Преди седмица имах подобен проблем с преиздадена лична карта ,който бе решен по телефона.Аз обаче им звънях на 090063949. Ще ти отворят резервацията за повторно чекиране.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.