Прескочи до съдържание

Представяне на кредитна карта на чекин


Препоръчани мнения

Не знам да има без такси. Има , но само на промоция - познати си извадиха на Булбанк и Алфабанк - 5 години без такса.

Докато се наканя да си извадя на ЦКБ (със самолетчето), те им сложили такси. Ама това преди близо две години, сега не знам.

Връзка към мнение

Последната ми смяна на БГ карта е от есента на 2011 и номера беше различен (Visa на ПИБ)

Преди броени дни получих нова английска  Mastercard и номерата наистина вече съвпадат с предната.

Новата карта, която извадихме преди  няколко дни от същата банка е с различен номер.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Последната ми смяна на БГ карта е от есента на 2011 и номера беше различен (Visa на ПИБ)

Преди броени дни получих нова английска  Mastercard и номерата наистина вече съвпадат с предната.

Аз миналата година в началото си поднових Английската Visa дебитна карта и поне при мен, номера беше различен. Явно зависи от типа карта, банката издател, държавата и т.н. Българската преди ми беше Visa, а миналият месец , ми я подновиха с Mastercard заради кофти банкомат в БГ, така, че вече ще мога да видя след 3 години, дали ще ми запазят номера на новата карта, стига до тогава да не уцеля пак някой кофти банкомат. :)

 

А иначе по темата - British Airways са ми искали няколко пъти кредитната карта на Check-in, дори и в София. Мисля, че SouthWest или United също ми я искаха в щатите.

Редактирано от djgeorgie
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз си смених VISA-та миналата година и номерът остана същият, на жената MC един месец по-рано я смениха с различен номер.

Връзка към мнение

Имам на Алианц, виждал съм на Алфа, също има банки с кеш бек, например ПИБ, където годишната такса се изплаща, ако направите достатъчно плащания с картата - при положение, че трянзакциите нямат такса това не трябва да е проблем, аз лично си ползвам картите непрекъснато, не обичам да ползвам кеш дори в магазините и заведенията...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз имам на Булбанк карта за 7 години без такса. На пощенска имат също някаква програма с точки, дето не ми е много ясно каква е, но ме изненадаха много приятно с прилична сума преди 1 седмица, която не очаквах :lol: . От тази карта същата имам и преди година подарък фотоапарат никонче малко тип сапунерка, но пък за без пари да не му придиряме много... Пощенска имат и един американ експрес (бившата юролайн), който е доживотно без такси. Та... има карти с много приятни условия. Не зная как са им лихвите, спрямо тези с високите годишни такси и без програми за връщане на кинти...

Връзка към мнение

Хм, аз имам АМЕХ на Пощенска и няма такова нещо, че е доживотно без такси. Годишната такса е 45 лева, но се начислява след изтичането на годината, а не предварително, Иначе и аз им харесвам програмата за бонус точките и мен скоро ме зарадваха със 125 лева  :) ! Иначе, ако говориш за Юролайн- АМЕХ, там таксите се начисляват на месец, само при условие, че си ползвал картата, т,е, може да е доживотно без такса, но ако никога не я ползваш  :) !

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ми аз имам юролайн американ експрес и никога не съм плащала такси. Имам я от сигурно 6-7 години (иизключително рядко я ползвам, но щеше да ми направи впечатление, а и 100 пъти сме го коментирали и със служители на банката, защото те все ме навиват да я ползвам повече)

Редактирано от На път
Връзка към мнение

Сигурна ли си? И моята Юролайн американ експрес беше от толкова години и винаги когато я ползвах в извлечението си имах мес. такса за обслужване 2,50 лева... Сега преминах само на АМЕХ  и нямам такса мес. обслужване, но ще имам на края на годината год. такса.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

При едно от пътуванията ни, бях купила билети от сайта на Бритиш еъруейз и се наложи да ползвам апаратите на Хитроу, за да извадя билетите. Доста лесни са за употреба, е, малко се пулихме в началото, но в няколко стъпки си получихме билетите. Но трябваше кредитната карта, с която са купени. И твърдя, че не са ме предупреждавали специално от сайта да я нося или поне не съм разбрала :huh: .

Винаги нося всички карти с мен, защото не се знае :) . Хубавото беше, че бяхме на летището в един ненаселен час и никой не ми е дишал във врата. Защото на сутринта се бяха извили опашки от чакащи, а апаратите са доста.

Редактирано от danimarkova
Връзка към мнение

Сигурна ли си? И моята Юролайн американ експрес беше от толкова години и винаги когато я ползвах в извлечението си имах мес. такса за обслужване 2,50 лева... Сега преминах само на АМЕХ  и нямам такса мес. обслужване, но ще имам на края на годината год. такса.

Ми нямам. ще питам пак като ида в банката да не съм по някаква специална програма. Картата ми е издадена може би преди повече от 8 години и нямам много спомени какви са били договорките и дали не се ползвам от допълнителни бонуси заради това, че сме им и корпоративен клиент.

Връзка към мнение

При едно от пътуванията ни, бях купила билети от сайта на Бритиш еъруейз и се наложи да ползвам апаратите на Хитроу, за да извадя билетите. Доста лесни са за употреба, е, малко се пулихме в началото, но в няколко стъпки си получихме билетите. Но трябваше кредитната карта, с която са купени. И твърдя, че не са ме предупреждавали специално от сайта да я нося или поне не съм разбрала :huh: .

Винаги нося всички карти с мен, защото не се знае :) . Хубавото беше, че бяхме на летището в един ненаселен час и никой не ми е дишал във врата. Защото на сутринта се бяха извили опашки от чакащи, а апаратите са доста.

 

British предупреждават в началото на мейла, който изпращат след закупуването на билета. Ето от вчерашен мейл.

 

e-ticket receipt 

Dear MR ZHIVANKIN,

Booking reference: XXX123

Thank you for booking with British Airways.

Ticket Type: e-ticket

This is your e-ticket receipt. Your ticket is held in our systems, you will not receive a paper ticket for your booking.

If the payment cardholder is travelling, you must bring the card used to pay for this booking to the airport with you, for verification, before you can travel.

Your itinerary is detailed below.

 

Съгласен съм, че в сайта никъде не го споменават обаче, което според мен е доста лошо, защото, не всеки би бил на ясно с това правило.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

British предупреждават в началото на мейла, който изпращат след закупуването на билета. Ето от вчерашен мейл.

 

e-ticket receipt 

Dear MR ZHIVANKIN,

Booking reference: XXX123

Thank you for booking with British Airways.

Ticket Type: e-ticket

This is your e-ticket receipt. Your ticket is held in our systems, you will not receive a paper ticket for your booking.

If the payment cardholder is travelling, you must bring the card used to pay for this booking to the airport with you, for verification, before you can travel.

Your itinerary is detailed below.

 

Съгласен съм, че в сайта никъде не го споменават обаче, което според мен е доста лошо, защото, не всеки би бил на ясно с това правило.

Възможно е да не съм го видяла наистина. Не ги и пазя, разбира се, та да сравня.

Връзка към мнение

Какво се случва тогава?

 

Английска му логика!  :O

 

Ами, всъщност, логиката си е ок. В резервационната им система има въпрос:  'is the payment card holder travelling on this booking?' Аз съм отговорил да, тъй-като кредитната карта си е моята собствена. Предполагам, че ако се отговори No, няма да има такова изискване.

 

 

Възможно е да не съм го видяла наистина. Не ги и пазя, разбира се, та да сравня.

Абсолютно възможно, аз го търсих половин час, докато осъзная, че е най-горе в мейла, а не долу, където всъщност има информация за самите полети и за check-in, багаж и т.н.

Връзка към мнение

Ако човека, който е платил не пътува обикновено е необходимо да се отиде до офис на Бритиш с кредитната карта преди полета, там ще я верифицират и няма да е необходима на чекин. 

 

Мисля, че и копие пратено по факс също върши работа.

Връзка към мнение

Благодарение на вас и написаното тук погледнах ситния шрифт - наистина го пише. Много благодаря. Обикновено не нося със себе си картата, с която пазарувам в интернет.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Имам такъв казус с Луфтханза в момента. Обадих им се, казаха че няма да се иска да се показва кредитна карта ..

Връзка към мнение

Имам такъв казус с Луфтханза в момента. Обадих им се, казаха че няма да се иска да се показва кредитна карта ..

С Lufthansa имам десетки десетки полети, с Austrian също от години назад, и досега никога, ама никога не са ми искали, нито съм виждал да искат на някой кредитната карта нито на чекиране, нито на бординг, нито никъде. 

Направо ме изумявате с тази тема.  :blink:

 

От друга страна D-Bahn най-редовно искат карта. Даже съм виждал скандали във влака, когато при поискване едно момче не можа да я представи, каза че покупката била направена с картата на брат му, той пък бил в Сърбия, че му се обаждаха по телефони, после пък на някакви шефове на D-Bahn, дали и как да процедират...големи истории.

 

Редактирам и допълвам тук, да не пиша ново мнение в същия дух.

И Air France не са ми искали кредитна карта. И честно да си кажа, сега тук за първи път чувам за такава процедура. Но добре, че го разбрах, никога не е късно нещо да се случи за първи път, поне да съм подготвен да не изпадам в недоумение.

Редактирано от wilks
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

С Lufthansa имам десетки десетки полети, с Austrian също от години назад, и досега никога, ама никога не са ми искали, нито съм виждал да искат на някой кредитната карта нито на чекиране, нито на бординг, нито никъде. 

Направо ме изумявате с тази тема.  :blink:

 

От друга страна D-Bahn най-редовно искат карта. Даже съм виждал скандали във влака, когато при поискване едно момче не можа да я представи, каза че покупката била направена с картата на брат му, той пък бил в Сърбия, че му се обаждаха по телефони, после пък на някакви шефове на D-Bahn, дали и как да процедират...големи истории.

 

Редактирам и допълвам тук, да не пиша ново мнение в същия дух.

И Air France не са ми искали кредитна карта. И честно да си кажа, сега тук за първи път чувам за такава процедура. Но добре, че го разбрах, никога не е късно нещо да се случи за първи път, поне да съм подготвен да не изпадам в недоумение.

При Deutsche Bahn това се случва само ако си си купил билета онлайн :)  D-Bahn много ясно са си го написали, че ти е нужен документ освен билета при проверката във влака. Когато си купуваш билета ти дават възможност да си избереш какъв да е този документ - немска дебитна карта, DB карта за намаления или кредитна карта (обикновенна българска VISA Electron също върши работа).

Връзка към мнение
  • 4 месеца по-късно ...

Още една авиокомпания изискваща кредитна карта на чекин - Philippine Airlines. Ако пътника не пътува, изискват копие от лицето и гърба на картата и копие от паспорта на този, на когото е картата, така че при тях не може да се резервира с виртуални карти също.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.