Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 25 минути , antea каза:

много ли са стриктни в София на гейта за размера на раничката, че трудно я добутвам до 20/25, като си натъпча вътре и дамската чанта? (без priority)

По мои впечатления раниците не ги закачат, минавала съм многократно с раница около 50х35х30см.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, antea каза:

много ли са стриктни в София на гейта за размера на раничката, че трудно я добутвам до 20/25, като си натъпча вътре и дамската чанта? (без priority)

И аз да добавя,че не са ....

Връзка към коментар

Нещо и тези Ryan са врътнали..... 

Авиокомпания свали майка от самолет и я раздели с детето ѝ

Жената имала редовен билет, но се оказало, че няма място за неяСвалиха майка от самолет и я разделиха с детето ѝ. Жената имала редовен билет, но се оказало, че няма място за нея.Полетът бил от София до Айндховен. Наземният персонал обяснил на Йорданка Русева, че продадените билети са повече от местата в него и тя трябва да остане в България. Самолетът излетял без нея, а на борда останали съпругът и 3-годишната ѝ дъщеря. По думите на жената, не ѝ било предложено нито обезщетение, нито билет за друг полет, каквото е правилото. Предложили ѝ само опцията никой от семейството да не пътува.

 

 

За повече инфо по случая тук.

  • Харесвам 2
  • Браво 2
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Иван Попов каза:

Нещо и тези Ryan са врътнали..... 

Авиокомпания свали майка от самолет и я раздели с детето ѝ

Жената имала редовен билет, но се оказало, че няма място за неяСвалиха майка от самолет и я разделиха с детето ѝ. Жената имала редовен билет, но се оказало, че няма място за нея.Полетът бил от София до Айндховен. Наземният персонал обяснил на Йорданка Русева, че продадените билети са повече от местата в него и тя трябва да остане в България. Самолетът излетял без нея, а на борда останали съпругът и 3-годишната ѝ дъщеря. По думите на жената, не ѝ било предложено нито обезщетение, нито билет за друг полет, каквото е правилото. Предложили ѝ само опцията никой от семейството да не пътува.

 

 

За повече инфо по случая тук.

 

... Още не съм имала честта да летя с тях. Само им гледам самолетите по летища. Не знам дали и кога ще се престраша.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар

Не разбрах дали са имали предварително закупени определени места или не са платили допълнително за определени, избрани от тях места и са чакали да получат на случаен принцип места. 

При всички положения е много неприятна ситуция. 

Отделно тази година с тези стачки във Франция и на пилотите в Белгия, Раян са си високо рискова компания да не летиш. 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

такива статии в неспециализирани издания никога нямат достатъчно подробности за да си направи човек изводи

набляга се на лични емоции и сензации (не че за нас overbooking е някаква новост)

 

по-интересно ми е с какво статията е хванала вниманието на Ванката та да я постне тук

 

ПП  изгледах го, при чекиране е получила съобщение, че няма място и да мине през гишето, което е очевидно общата практика при лоукостовете. Презаверили са и билета за друг ден, не както се твърди в текста, тя се е свързала с фирма за помощ при обезщетение, така че няма нищо особено за отбелязване.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Интересното е, че доскоро Раян твърдяха, че не практикуват оувърбукинг и така печелеха точки пред Уиз. Вече няколко пъти обаче се коментират такива случаи. 12 души е доста.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 20 минути , iMari каза:

Интересното е, че доскоро Раян твърдяха, че не практикуват оувърбукинг и така печелеха точки пред Уиз. Вече няколко пъти обаче се коментират такива случаи. 12 души е доста.

Ами,ако сменят самолета от 737 Max на 737-800 и остават толкова хора на летището. 

И сега открили нови дефекти в Max,някакви дупчици,които не е трябвало да бъдат пробити.

Онзи ден във Flixbus имах място 20А ,а автобуса има 13-14 реда.Като погледнах,че след 11-ти ред има още 3 и седнах на шести ,но в Благоевград ме дигнаха двойка чужденци.Чак на връщане видях,че последния ред е 20,предпоследния 14,пред него 12.Пълен абсурд.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 21 часа, neuromancer каза:

по-интересно ми е с какво статията е хванала вниманието на Ванката та да я постне тук

 

Стана ми интересно, защо точно на майка са се нагледали, все пак е с дете.

И точно това ми грагна вниманието за случая....

 

Нещо и ryan започнаха да се правят на много интересни. 🙃

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами бащата също е бил с тях и е пътувал с детето, а са им дали възможност да ги свалят заедно...

Аз лично не съм смятал, че точно Райън не правят овербукинг, по-скоро е било ПР някакъв или прекален оптимизъм....

 

ПП малко черен хумор, но е по-добре да отказват бординга на семейства, отколкото на самостоятелно пътуващи. Примерно трябва да свалят 4 човека, ако са самостоятелни авиокомпанията трябва да се обяснява 4 пъти, докато ако е семейство от четирима - само веднъж.

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Имам следният случай - Купих 5 билета за възрастни но сме 4ма с едно дете на 9 годишна възраст и не ми позволява да се чекираме. Може ли да ми кажете как да процедирам в този случай и ако може да предоставите работещ телефон, понеже този от 2019 не ме свързва.

Връзка към коментар

Ами трябва да говориш с тях, за да коригират възрастта, или през чата или през телефон. Актуален телефон трябва да има на сайта. Кажете работещ телефон и ще коригирам темата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 52 минути , Иван Попов каза:

Стана ми интересно, защо точно на майка са се нагледали, все пак е с дете.

И точно това ми грагна вниманието за случая....

 

Нещо и ryan започнаха да се правят на много интересни. 🙃

 

Детето може да стърчи от майка си с една глава😜. И най-вероятно е така, след като нямат купени места, значи е голямо дете.

Бащата може да е на работа в чуждата държава на следващия ден и затова да са предпочели той да пътува. Не ги мисли, няма драма. Аз такива статии въобще не ги чета.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
На 25.08.2023 г. в 15:00, zon каза:

Не разбрах дали са имали предварително закупени определени места или не са платили допълнително за определени, избрани от тях места и са чакали да получат на случаен принцип места. 

При всички положения е много неприятна ситуция. 

Отделно тази година с тези стачки във Франция и на пилотите в Белгия, Раян са си високо рискова компания да не летиш. 

 

И да имат закупени места не е гаранция. В бг мама е обяснено така : важно е кой е по по пръв извършил  check in , примерно има 205 броя регистрирани/продадени билета , а самолета има 197 седалки , и се получава че от  198 до 205ти нямат места . Тези без места чакат някой да от 1до197 да не се яви за полет и тогава първия изчакващ 198 му взима мястото.  

 

На бордните карти РЕД # на бг и SEQ # на англ. показва поредноста на  регистрация.

 

Съвет , купувайте си места и правете ранно регистриране което ви дава добра позиция  в списъка с регистрираните .

 

Като пол позишън в стартовата решетка на формула едно е . 

 

 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар

Случва се прекалено рядко за да има смисъл от купуваме на място , което понякога е по-скъпо от самия полет.

Дори когато се случи, компенсацията по Регламента обикновено утешава потърпевшите.

 

Случката е представена много манипулативно от въпросната медия , всеки да си прави изводите как ни се представят и останалите "новини".

Също толкова вярно ще е да кажат "Съпруг изостави жена си на летището" и да пратят тумба репортери с оператор да разпитват съседите,  дали са забелязали проблеми в семейството , детето омърлушено ли е напоследък , чуват ли се викове и писъци от жилището ...

  • Харесвам 8
  • Браво 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 10 минути , stanimir каза:

Случката е представена много манипулативно от въпросната медия , всеки да си прави изводите как ни се представят и останалите "новини".

Абсолютно. И не мога да не отбележа, че през годините в родните медии винаги се пише само негативно за Уиз и Раян (все едно са единствените авиокомпании с проблеми понякога) и само позитивно за "националния превозвач". Не вярвам в случайности 🙂

 

Колкото за покупката на място на кратък полет в Европа - за мен това е безсмислен разход, който рядко се оправдава.

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

Абсолютно. И не мога да не отбележа, че през годините в родните медии винаги се пише само негативно за Уиз и Раян (все едно те са единствените авиокомпании с проблеми понякога) и само позитивно за "националния превозвач". Случайност?

 

Колкото за покупката на място на кратък полет в Европа - за мен това е безсмислен разход, който рядко се оправдава.

Не си ли забелязал, че за собствениците на националния превозвач  никога не се пише нищо, абсолютно нищо, за 30 год има 2 снимки в нета  от преди 20 год и нищо повече.. За всякакви други от подобен ранг все има нещо, добро или лошо.

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 1 минута , Alexander каза:

Не си ли забелязал, че за собствениците на националния превозвач  никога не се пише нищо, абсолютно нищо, за 30 год има 2 снимки в нета  от преди 20 год и нищо повече.. За всякакви други от подобен ранг все има нещо, добро или лошо.

 

Няма и нужда. Единсвения смисъл от националния превозвач е линията му София-Варна-София.  

  • Смея се 5
Връзка към коментар
преди 34 минути , stanimir каза:

Случва се прекалено рядко за да има смисъл от купуваме на място , което понякога е по-скъпо от самия полет.

Дори когато се случи, компенсацията по Регламента обикновено утешава потърпевшите.

 

Случката е представена много манипулативно от въпросната медия , всеки да си прави изводите как ни се представят и останалите "новини".

Също толкова вярно ще е да кажат "Съпруг изостави жена си на летището" и да пратят тумба репортери с оператор да разпитват съседите,  дали са забелязали проблеми в семейството , детето омърлушено ли е напоследък , чуват ли се викове и писъци от жилището ...

Извън темата, но днес така ми се случва:smile3:. Вчера много се смях на финала на тази статия:

"Пътуването с туроператор е по-сигурно, отколкото ако си организираме ваканцията сами, посочи Димитрина Горанова. Това е така, защото ако воаяжът пропадне, по Закона за туризма туроператорите са длъжни да върнат парите на клиента. Горанова даде пример със случай от миналата Нова година. Тогава имало авиокомпания, отменила редовни полети месец преди датата на пътуването. Организираните групи туристи си получили парите за предплатения пакет, тъй като туроператорът е длъжен да възстанови сумите, независимо от начислените от хотелите неустойки.

В случаи като този индивидуалните туристи гърмят с платените за настаняване пари."

Последното изречение е болднато и в оригинал :laugh:

https://novini.bg/razvlecheniq/pytuvaniq/798882

 

  • Шок 2
  • Смея се 20
Връзка към коментар
преди 18 минути , ДиянаВ каза:

"Пътуването с туроператор е по-сигурно, отколкото ако си организираме ваканцията сами, посочи Димитрина Горанова. ...

В случаи като този индивидуалните туристи гърмят с платените за настаняване пари."

Потвърждавам, написаното е абсолютно вярно! И понеже като индивидуален турист ми писна да гърмя с пари сега ще пиша на г-жа Горанова за да ме свърже с точните туроператори.

 

П.С. Не знам тези хора на кой свят живеят, но не е в моя 🙂

  • Харесвам 3
  • Смея се 22
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Потвърждавам, написаното е абсолютно вярно! И понеже като индивидуален турист ми писна да гърмя с пари сега ще пиша на г-жа Горанова за да ме свърже с точните туроператори.

 

П.С. Не знам тези хора на кой свят живеят, но не е в моя 🙂

Няма какво да звъниш. Аз съм твоя най-точен туроператор.

Офертата за теб е специална:

Ти сам ще си правиш всички резервации за своя сметка - имаш пълна свобода. Самолетни билети, хотели, трансфери, коли под наем - всичко. 

АЗ НЯМА ДА ТЕ ОГРАНИЧАВАМ В НИ-И-ЩО.

Няма да ти казвам, че за тази или онази дата няма места, че този хотел е с 3.5 евро по-скъп. Че имаш включен куфар 23 кг. чекиран багаж и т.н.

 

След всяко пътуване ще ми превеждаш от Revolut в Revolut САМО 2% от разходите ти. Такава минимална комисионна никой друг туроператор не предлага, а както се вижда и банковите такси ще ти спестявам.

:wink:

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Смея се 21
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.