Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

В момента има проблем между БОРИКА и ДСК и съответно всички плащания с карти на ДСК на ПОС устройства на други банки не могат да се осъществят. Също така не могат да се теглят пари от банкомати на други банки. Няма проблем с плащането на ДСК карти на ПОС устройства на ДСК и теглене на пари с ДСК карти от банкомати на ДСК. Казаха, че проблемът ще бъде разрешен по-късно днес. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 31 минути , bronco каза:

В момента има проблем между БОРИКА и ДСК и съответно всички плащания с карти на ДСК на ПОС устройства на други банки не могат да се осъществят. Също така не могат да се теглят пари от банкомати на други банки. Няма проблем с плащането на ДСК карти на ПОС устройства на ДСК и теглене на пари с ДСК карти от банкомати на ДСК. Казаха, че проблемът ще бъде разрешен по-късно днес. 

 

Май вируса здраво е тръшнал ДСК. Вчера не им работеха междубанковите преводи до късно следобяд, имахме спешни плащания, беше някакво чудо...

Публикувано:
преди 1 час, bronco каза:

В момента има проблем между БОРИКА и ДСК и съответно всички плащания с карти на ДСК на ПОС устройства на други банки не могат да се осъществят. Също така не могат да се теглят пари от банкомати на други банки. Няма проблем с плащането на ДСК карти на ПОС устройства на ДСК и теглене на пари с ДСК карти от банкомати на ДСК. Казаха, че проблемът ще бъде разрешен по-късно днес. 

Току-що платих виртуално през Борика и всичко беше ОК.Тези проблеми между Борика и ДСК явно са чести,преди две седмици пак имаше подобна ситуация.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Поздравления @Банка ДСК за новото приложение за iOS.  Най-после го оптимизирахте за нови устройства, че предишната версия изглеждаше като за iPhone 4.

Все още не може да замести ДСК Директ, засега няма да го ползвам.

Две бързи забележки, които забелязах при петминутното му ползване: Quick balance (който излиза без да се логваш в акаунта си е все още лимитиран до 3 сметки/карти), а това е доста неудобно. И второ - липсват бонус програмите изобщо в приложението - кешбек/уиз точки.

 

И за пореден път в късните часове нямам достъп до сметките си, нито през приложението, нито през ДСК Директ. Не мога да разбера всяка вечер и по цяла нощ ли правите профилактика?

Това съм го забелязал многократно и ако може да ни осведомите в кои часове се случва (например от 22-23 и от 01-02) ще много удобно.

В по-ранните часове прекратявате достъпа изцяло до движения по сметки/карти през ДСК Директ, а през приложението се виждат всички движения без последния месец (например сега се виждат всички движения от преди 25 февруари).

В по-късните часове изобщо няма достъп нито до ДСК Директ нито до приложението

 

 

Screenshot 2020-03-25 at 23.03.37.png

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 12 часа, cybersimo каза:

Поздравления @Банка ДСК за новото приложение за iOS.  Най-после го оптимизирахте за нови устройства, че предишната версия изглеждаше като за iPhone 4.

Все още не може да замести ДСК Директ, засега няма да го ползвам.

Две бързи забележки, които забелязах при петминутното му ползване: Quick balance (който излиза без да се логваш в акаунта си е все още лимитиран до 3 сметки/карти), а това е доста неудобно. И второ - липсват бонус програмите изобщо в приложението - кешбек/уиз точки.

 

И за пореден път в късните часове нямам достъп до сметките си, нито през приложението, нито през ДСК Директ. Не мога да разбера всяка вечер и по цяла нощ ли правите профилактика?

Това съм го забелязал многократно и ако може да ни осведомите в кои часове се случва (например от 22-23 и от 01-02) ще много удобно.

В по-ранните часове прекратявате достъпа изцяло до движения по сметки/карти през ДСК Директ, а през приложението се виждат всички движения без последния месец (например сега се виждат всички движения от преди 25 февруари).

В по-късните часове изобщо няма достъп нито до ДСК Директ нито до приложението

 

 

Screenshot 2020-03-25 at 23.03.37.png

Здравейте,

 

Радваме се, че новият дизайн на приложението Ви допада.

 

Към момента функционалността за бърза справка е ограничена  за 3 сметки, тъй като и по-голяма част от потребителите имат до 3 броя сметки, но при интерес от страна на клиентите, услугата може да се доразвие.    

 

Относно бонус програмите по кредитни карти, вече е планирана разработка да бъдат достъпни и през ДСК Смарт, но на този етап не можем да се ангажираме с конкретни срокове за реализация.  

 

Частичните прекъсвания в работата на ДСК Директ и ДСК Смарт са възможни в периода между 22:00 и 04:00 ч., тъй като в този интервал от време протичат автоматични операции във връзка с процедури по осчетоводяване, олихвяване и др. от изминалия работен ден ( в случая не става въпрос за техническа профилактика, а за особености при работата на банковите системи). На този етап не бихме могли да се ангажираме с точен график в кои часове до кои конкретни функционалности нямате достъп (ако това имате предвид в коментара).

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 20 минути , Банка ДСК каза:

Частичните прекъсвания в работата на ДСК Директ и ДСК Смарт са възможни в периода между 22:00 и 04:00 ч., тъй като в този интервал от време протичат автоматични операции във връзка с процедури по осчетоводяване, олихвяване и др. от изминалия работен ден ( в случая не става въпрос за техническа профилактика, а за особености при работата на банковите системи). На този етап не бихме могли да се ангажираме с точен график в кои часове до кои конкретни функционалности нямате достъп (ако това имате предвид в коментара).

Честно казано, за толкова години взаимоотношения с всякакви банкови институции в България и извън нея, за първи път попадам на банка, която да няма адекватна денонощна онлайн система за справки и банкиране.

 

За мен функционалността на дадена услуга/приложение, стои далеч над дизайна.

Затова пак упорито да попитам - кога ще оправите справките в мобилното си приложение - при избор на справка за движения за: 

- последни десет

- последната седмица

- последния месец

- последните 3 месеца

винаги излизат само 10 на брой транзакции и никаква възможност да се видят други.

Единствено при избор на 

- от дата до дата

се визуализират всички транзакции в избрания период

 

Това е за актуалното Ви мобилно приложение за Андроид, телефон Oppo, Аndroid 10

 

Също да питам къде мога да проверя, начисляването на точки по извършени транзакции - никъде не мога да открия справката ?

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , Банка ДСК каза:

Към момента функционалността за бърза справка е ограничена  за 3 сметки, тъй като и по-голяма част от потребителите имат до 3 броя сметки, но при интерес от страна на клиентите, услугата може да се доразвие.   

В това ограничение няма абсолютно никакъв смисъл. Ако е възможно показването на до 10 сметки/карти, то ще действа по същия начин и за клиентите ви с до 3 броя сметки. Те няма да има какво да добавят повече освен тези 3 сметки. Старата функционалност беше до 3, просто защото с абсурдната си резолюция (за айфон 4) приложението нямаше място на екрана да покаже повече от 3. А в момента половината екран е празен.

 

преди 5 минути , Банка ДСК каза:

Частичните прекъсвания в работата на ДСК Директ и ДСК Смарт са възможни в периода между 22:00 и 04:00 ч., тъй като в този интервал от време протичат автоматични операции във връзка с процедури по осчетоводяване, олихвяване и др. от изминалия работен ден ( в случая не става въпрос за техническа профилактика, а за особености при работата на банковите системи). На този етап не бихме могли да се ангажираме с точен график в кои часове до кои конкретни функционалности нямате достъп (ако това имате предвид в коментара).

Процедурите по осчетоводяване нямат нищо общо със спиране на достъпа до ПРЕГЛЕЖДАНЕ на сметките и операциите на клиентите. Това е така наречения режим "само за четене". Аз нямам нищо против да не могат да се извършват активни операции (въпреки, че има достатъчно хора, които са свободни само в такова време и могат да нареждат преводи само тогава), но преглеждането на сметките не би трябвало да е забранено и недостъпно. И защо това е забранено за цял месец назад след като уж осчетоводявате и олихвявате само последния ден? Операции на ПОС често се осчетоводяват дори на третия работен ден, ако беше всяка вечер щеше да е доста по-добре.

 

Да не говорим за грешката, която е абсолютно неразбираема за клиента и се твърди, че е "регистрирана". Къде е регистрирана и какво следва от това? Никой никога не ми е написал или обадил да ми обясни нещо повече за тази грешка след като я регистрирате когато аз си ползвам акаунта. Логично е след като е грешка и регистрирана бъде отстранена скоро и повече да не се повтаря. А тя си една и съща и се повтаря от години и всеки път я "регистрирате".

 

Това не е особеност на работата на банковите системи (а само на вашата система), защото имам и съм имал електронно банкиране в десетки банки и НИТО ЕДНА от тях, НИКОГА не е имала такова ограничение. (освен когато предварително не е обявена профилактика и далеч не е всеки ден) Все пак основвната функционалност на електронното банкиране е да е достъпно в часовете, когато клоновата мрежа е недостъпна.

 

Препоръчвам ви след като тези прекъсвания са ви известни предварително, да уведомявате и клиентите на електронното си банкиране предварително или при активиране, че същото няма да е достъпно в часовете от 22-04 всеки ден. Какво пречи това да е постоянен надпис при всяко отваряне на ДСК Директ страницата?

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 3 минути , cybersimo каза:

Процедурите по осчетоводяване нямат нищо общо със спиране на достъпа до ПРЕГЛЕЖДАНЕ на сметките и операциите на клиентите. Това е така наречения режим "само за четене". Аз нямам нищо против да не могат да се извършват активни операции (въпреки, че има достатъчно хора, които са свободни само в такова време и могат да нареждат преводи само тогава), но преглеждането на сметките не би трябвало да е забранено и недостъпно. И защо това е забранено за цял месец назад след като уж осчетоводявате и олихвявате само последния ден? Операции на ПОС често се осчетоводяват дори на третия работен ден, ако беше всяка вечер щеше да е доста по-добре.

Във всички банкирания, които ползвам, 24 часа в денонощието може да се нареждат преводи, когато е невъзможно да се извършат в дадения ден, поради приключил работен ден, то те се извършват на следващия работен, но никой не спира възможността за въвеждане на такива преводи.

Явно на ДСК системата е архаична, само рекламата им по медии и форуми върви с пълна сила. Сигурно все още попълват от онези "спестовни книжки", за които съм чувала от баба ми 😉 

Аз имам само карта, и въпреки това не мога да си видя транзакции и движенията след 22ч бългаско време !

Докога?

  • Харесвам 2
Георги Матеев
Публикувано:

Тази лимитация и ограничена функционалност в диапазона 22:00 - 04:00 я има буквално всяка вечер още от 2015 г. откакто съм клиент на ДСК.

 

Също като @cybersimo потвърждавам на базата на над 10 банкирания в различни други банки (включително чуждестранни), че никога не съм виждал подобно нещо в която и да е система.

 

Въобще да не говорим, че когато ползваш ДСК банкирането в САЩ примерно, поради часовата разлика то дефакто не работи през половината ден.

 

Изключително неудобно и по-важното - не съвсем обяснимо за мен.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Тази лимитация и ограничена функционалност в диапазона 22:00 - 04:00 я има буквално всяка вечер още от 2015 г. откакто съм клиент на ДСК.

 

Също като @cybersimo потвърждавам на базата на над 10 банкирания в различни други банки (включително чуждестранни), че никога не съм виждал подобно нещо в която и да е система.

 

Въобще да не говорим, че когато ползваш ДСК банкирането в САЩ примерно, поради часовата разлика то дефакто не работи през половината ден.

 

Изключително неудобно и по-важното - не съвсем обяснимо за мен.

Да.

Даже тука някъде из темите водихме спор с ДСК, които едва ли не твърдяха, че са си го написали в Общите условия ли, някъде другаде ли, не си спомням точно.

Та тълкувахме какво точно са написали, пък как, пък ...

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Май имаме нов бонус, с ДСК Уиз карта не може да се плащат билети на WizzAir. След като три пъти не мина грандиозната сума от 0.97 EUR (другото беше от точки кредит) си платих с Револут. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 1
  • Шок 2
  • Смея се 5
Публикувано: (редактирано)

Първо отказа да ми даде информация за начисления кешбек за последните ми няколко транзакции по златната ми ВИЗА карта. Не можело да дава такава информация, да съм отишъл в клон???? От 13 март до днес не ми беше начислена и стотинка кешбек, а имам отдавна осчетоводени транзакции - според моите наблюдения не ми е начислен кешбек за покупка през PayPal - ако това се окаже вярно, ще трябва да си търся правата по друг ред.

След това ми каза, че кешбек се дава чак на края на годината и затова сега нямало начин да се види никакъв кешбек???

След това ми каза, че кешбек се начислява само за плащане на физически ПОС терминал и ако чакам кешбек от плащане в интернет затова го нямало???

И накрая ми каза, че максималния ми кешбек бил 200 лв (а той е 600, освен ако не съм изпуснал поредно орязване).

 

Начислените ми точки по карта Уиз също замръзнаха след 17 март.... странно.

 

А пък сега към 21ч (вместо след 22ч) като се опитах да вляза да си видя транзакциите, вече ми излезе друга грешка. SYSTEM ERROR. Нещо сериозно ще да е. До кога ще продължава това? @Банка ДСК

 

Има ли яснота кога най-после ще може да виждаме сами точките по програмата Уиз до всяка транзакция? Ясно е, че техническата възможност е отдавна налична, но не разбирам защо толкова време отлагате пускането на тази функционалност

Има ли ясното кога най-после ще виждаме начисления кешбек до всяка транзакция? Това също е налично, но не е видимо за клиента. Не разбирам защо.

И не на последно място - кога ще се виждат MCC кодовете на всяка осчетоводена транзакция? Това също не е тайна и не разбирам защо не е видимо и сега.

 

Screenshot 2020-04-01 at 19.45.03.png

Редактирано от Георги
добавка на въпроси
  • Харесвам 2
Георги Матеев
Публикувано:

И в 5:50 сутринта същото:20200402_054437.jpg.959b77444e7f921102ad5bb559eb6837.jpg

 

Да не би периодът на ежедневно 'прекъсване' да е вече от 21:00 до 6:00?

 

Извинявам се, но ако не мога да ползвам банкирането си по 9 часа в денонощие нещо съвсем започва да ми се губи смисъла му. Поне оправдайте вечно вдигащите се такси с нещо напълно работещо... Но нищо, важното е, че грешката е регистрирана.

 

Почвам да мисля, че ще е най-добре да се определи работно време на банкирането, примерно от 9:00 до 14:30, тъкмо да е в крак с карантината и физическите клонове. И да си знаем.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Вчера цял ден се опитвам да направя плащания с картата и не става. Дава ми, че с тази карта не може да се правят он-лайн разплащания. Днес ще пробвам пак и накрая ще се ядосам вече и ще закрия всичко там.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, EliDion каза:

Вчера цял ден се опитвам да направя плащания с картата и не става. Дава ми, че с тази карта не може да се правят он-лайн разплащания. Днес ще пробвам пак и накрая ще се ядосам вече и ще закрия всичко там.

Вчера в магазин не ми мина нито една от няколко различни карти. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

А аз преди час не можах да внеса на банкомат - връща ми банкнотите на последната стъпка "поради забавяне". Очевидно има технически проблем(и).

Публикувано:
преди 12 часа, cybersimo каза:

Първо отказа да ми даде информация за начисления кешбек за последните ми няколко транзакции по златната ми ВИЗА карта. Не можело да дава такава информация, да съм отишъл в клон???? От 13 март до днес не ми беше начислена и стотинка кешбек, а имам отдавна осчетоводени транзакции - според моите наблюдения не ми е начислен кешбек за покупка през PayPal - ако това се окаже вярно, ще трябва да си търся правата по друг ред.

След това ми каза, че кешбек се дава чак на края на годината и затова сега нямало начин да се види никакъв кешбек???

След това ми каза, че кешбек се начислява само за плащане на физически ПОС терминал и ако чакам кешбек от плащане в интернет затова го нямало???

И накрая ми каза, че максималния ми кешбек бил 200 лв (а той е 600, освен ако не съм изпуснал поредно орязване).

 

Начислените ми точки по карта Уиз също замръзнаха след 17 март.... странно.

 

А пък сега към 21ч (вместо след 22ч) като се опитах да вляза да си видя транзакциите, вече ми излезе друга грешка. SYSTEM ERROR. Нещо сериозно ще да е. До кога ще продължава това? @Банка ДСК

 

Има ли яснота кога най-после ще може да виждаме сами точките по програмата Уиз до всяка транзакция? Ясно е, че техническата възможност е отдавна налична, но не разбирам защо толкова време отлагате пускането на тази функционалност

Има ли ясното кога най-после ще виждаме начисления кешбек до всяка транзакция? Това също е налично, но не е видимо за клиента. Не разбирам защо.

И не на последно място - кога ще се виждат MCC кодовете на всяка осчетоводена транзакция? Това също не е тайна и не разбирам защо не е видимо и сега.

 

Screenshot 2020-04-01 at 19.45.03.png

Здравейте,

 

Съжаляваме за противоречивата информация, която сте получил. Ще проверим случая и ще обърнем внимание на служителя, с когото сте провели разговора. Ще направим и проверка относно начисляването на точките по кредитна карта Wizz Air и на средствата по програмата money back и ще върнем информация.

Потвърждаваме, че максималният размер на бонус money back за клиенти частно банкиране, които ползват златен пакет е в размер на 600 BGN.

Молим да ни извините за прекъсванията в онлайн банкирането. В случая те  не са обвързани със стандартните обработки, които сме коментирали,  а са във връзка с качването на нова версия на ДСК Директ. Екипи на банката работят по възстановяването на услугата ( и към момента е възможно да имате проблем при логването).

Относно справката по програмата money back, все още не бихме могли да се ангажираме с конкретен срок. На този етап не предвиждаме възможността MCC кодът на трансакцията да бъде видим в извлечението на клиента, но винаги можем да Ви го предоставим, при поискване.  Дори тази категоризацията да стане видима за клиентите, тя би следвало да се представи в по-говорим вид, а не под формата на код (например: хотел, авиокомпания,  и др.)

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 2 часа, EliDion каза:

Вчера цял ден се опитвам да направя плащания с картата и не става. Дава ми, че с тази карта не може да се правят он-лайн разплащания. Днес ще пробвам пак и накрая ще се ядосам вече и ще закрия всичко там.

 

Преди 1 час, Фичо каза:

Вчера в магазин не ми мина нито една от няколко различни карти. 

Здравейте,

 

Нямаме информация за наличието на проблем с картовите разплащания в рамките на вчерашния ден или днес.  Ако и към момента не успявате да извършите плащане, е необходимо да ни изпратите данни на имейл: call_center@dskbank.bg,  за да проверим каква е причината.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

преди 52 минути , Ilian359 каза:

А аз преди час не можах да внеса на банкомат - връща ми банкнотите на последната стъпка "поради забавяне". Очевидно има технически проблем(и).

Здравейте,

Можете ли да уточните кое устройство сте ползвали, за да проверим дали има някакъв проблем с услугата?

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 4 минути , Банка ДСК каза:

Ако и към момента не успявате да извършите плащане

В момента няма проблем, благодаря. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Днес минаха, но продавачката в магазина каза, че вчера доста хора с карти на ДСК не са успели да платят. Не видях на коя банка е терминала.

Публикувано:
преди 6 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

Можете ли да уточните кое устройство сте ползвали, за да проверим дали има някакъв проблем с услугата?

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

В Парк Център - София, днес около 9:40. Направих 2 опита. 

Публикувано:

Днес при безконтактно плащане на ПОС на ДСК в Метро не ми поиска пин код за плащане от 80 и няколко лева-платих. За първи път ми се случва и се изненадах. Някакви идеи?

Георги Матеев
Публикувано:
преди 3 минути , Alexander каза:

Днес при безконтактно плащане на ПОС на ДСК в Метро не ми поиска пин код за плащане от 80 и няколко лева-платих. За първи път ми се случва и се изненадах. Някакви идеи?

Покрай пандемията Mastercard официално вдигнаха лимита на безконтактни плащания без пин код до 100 лв. С идеята да се докосва по-рядко пос терминал.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 12 минути , Alexander каза:

Днес при безконтактно плащане на ПОС на ДСК в Метро не ми поиска пин код за плащане от 80 и няколко лева-платих. За първи път ми се случва и се изненадах. Някакви идеи?

https://mobilebulgaria.com/news/udvoyavat-limita-za-bezkontaktni-plashtaniya-i-v-balgariya

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 33 минути , Alexander каза:

Днес при безконтактно плащане на ПОС на ДСК в Метро не ми поиска пин код за плащане от 80 и няколко лева-платих. За първи път ми се случва и се изненадах. Някакви идеи?

На мен вчера ми поиска в Технополис за 69 лв.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.