Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

 

На 9.04.2020 г. в 14:31, Банка ДСК каза:

.

 

 

ДСК, какво правим с точките, които са натрупани в ДСК Директ, при положение че Уиз не възобновят дейност?

 

  • Смея се 1
Публикувано:
On 4/12/2020 at 10:01 AM, Hollywood said:

 

 

ДСК, какво правим с точките, които са натрупани в ДСК Директ, при положение че Уиз не възобновят дейност?

 

@Hollywood , мисля че им зададе въпроса на века? 😄

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Анализирахме с колегите ситуацията с така чаканата справка за начисляването на точки и стигнахме до извода, че  за да се виждат точките и/или наптрупания кешбек не е необходим никакъв допълнителен софтуер, нито допълнителна разработка или работа с външна фирма. Те се изчисляват автоматично от системата на @Банка ДСК и трябва да присъстват в базата им данни като отделна графа/колона/ред, защото в противен случай е невъзможно проследяването и от техни специалисти при възникване на спор.

 Просто трябва някой да си направи труда да сложи "отметка" или каквото е друго там за да са видими за клиентите. Явно по този начин са включвани и изключвани за клиентите до сега, в редите моменти на поява на справката. Това е елементарна операция/изчисление, което не изисква никаква човешка намеса.

Въпроса вече опира до това защо не искат да предоставят тази справка на клиентите си?

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:

Здравейте @Банка ДСК 

с моята WIZZ карта се заформи следния казус-на 10.03 ми излиза извлечението,в което е отбелязано че,ако заплатя съответната Х сума до 25.03 повече няма да ми бъдат начислявани лихви.Съответно аз на четири вноски погасявам съответната Х сума в пълният и размер и в указания срок,като даже внасям с 50 лв допълнително върху сумата Х.Отбелязвам отново - във съответния срок и отбелязвам още нещо-всички пари излизали от картата са осчетоводявани като плащане на ПОС-няма парични трансфери,няма теглене на кеш.Тоест за мен аз съм погасил (даже надхвърлил) нужната сума до попълване на кредитния лимит.В новото извлечение от днес ми се появява разход от някаква лихва.След като се обадих на вашия колцентър-служителката там няколко пъти се опитва да ми обясни как тази лихва е от Февруари,когато аз съм платил само минималната сума.Само че за Февруари,аз съм погасил целия лимит по картата в срок от 10-25.03,както обясних по-горе,а не минималната сума.Според служителката докато не попълня целият лимит по картата,ще продължи да се начислява лихва-добре,това го знаем всички,но аз СЪМ погасил пълният лимит и въпреки това получавам лихва...след което разговорът ни приключи.
Бихте ли взели отношение по въпроса,за да ми обясните какво точно не разбирам аз,или какво точно не разбира вашата служителка.

Благодаря 

Публикувано:

 

На 12.04.2020 г. в 10:01, Hollywood каза:

 

 

ДСК, какво правим с точките, които са натрупани в ДСК Директ, при положение че Уиз не възобновят дейност?

 

 

Здравейте,

 

На този етап обстоятелствата не налагат промяна на регламента на бонус програмата по картата.

Както знаете, точките са с дълъг срок на валидност в ДСК Директ- до края на втората година, следваща годината, в която са натрупани, т.е. точките, формирани през 2020 г. , ще са валидни до края на 2022 г, в ДСК Директ. Разбира се, ако има промяна, предвид динамиката на събитията през последните месеци, ще Ви уведомим своевременно.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 2 часа, imarev каза:

Здравейте @Банка ДСК 

с моята WIZZ карта се заформи следния казус-на 10.03 ми излиза извлечението,в което е отбелязано че,ако заплатя съответната Х сума до 25.03 повече няма да ми бъдат начислявани лихви.Съответно аз на четири вноски погасявам съответната Х сума в пълният и размер и в указания срок,като даже внасям с 50 лв допълнително върху сумата Х.Отбелязвам отново - във съответния срок и отбелязвам още нещо-всички пари излизали от картата са осчетоводявани като плащане на ПОС-няма парични трансфери,няма теглене на кеш.Тоест за мен аз съм погасил (даже надхвърлил) нужната сума до попълване на кредитния лимит.В новото извлечение от днес ми се появява разход от някаква лихва.След като се обадих на вашия колцентър-служителката там няколко пъти се опитва да ми обясни как тази лихва е от Февруари,когато аз съм платил само минималната сума.Само че за Февруари,аз съм погасил целия лимит по картата в срок от 10-25.03,както обясних по-горе,а не минималната сума.Според служителката докато не попълня целият лимит по картата,ще продължи да се начислява лихва-добре,това го знаем всички,но аз СЪМ погасил пълният лимит и въпреки това получавам лихва...след което разговорът ни приключи.
Бихте ли взели отношение по въпроса,за да ми обясните какво точно не разбирам аз,или какво точно не разбира вашата служителка.

Благодаря 

Здравейте,

 

Ще проверим каква е причината за начисляване на лихвата и наш служител ще се свърже допълнително с Вас.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 17 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Ще проверим каква е причината за начисляване на лихвата и наш служител ще се свърже допълнително с Вас.

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Благодаря.

Току-що разговарях с друг ваш служител от кол центъра,който твърди,че тази лихва е натрупана заради преводи към Револют...при положение,че транзакциите към Револют са осчетоводени като плащане на ПОС,нямам начислена такса за паричен трансфер подобно твърдение е меко казано....,но ще изчакам вашата проверка.

  • Замислям се 1
Публикувано:

Така,да докладвам за развитието на случая.Предварително се извинявам,ако се получи малко дълго,но за мен ако обяснението,което получих не е просто излизане от положение,а е истина е едно от най-некоректните неща,което съм виждал.

Ще използвам произволни числа за онагледяване:

Да приемем,че лимитът на картатата ми е 1000 лв.За отчетния период 10.01-10.02 съм използвал пълният лимит на картата и мин. вноска ми е примерно 50 лв.В двуседмичният период до 25.03 аз си внасям 50-те лв,след което естествено почва да ми се трупа лихва върху останалите непогасени 950 лв.
При излизането на следващото извлечение за отчетния период 10.02-10.03 на 10.03 аз вече имам за плащане 950+лихвата върху тях (примерно 80 лв)или общо 1030 лв съм на минус,които в извлечението пише,че ако погася до 25.03 няма да плащам лихва.Тази сума от 1030 лв аз погасям в периода от 12.03-17.03. и съответно съм спокоен,че не дължа повече лихви,защото съм си погасил цялото задължение в срок.Да,обаче @Банка ДСК не мисли така.

При днешното извлечение за периода 10.03-10.04 ми се появява лихва,от примерно 5 лв,което за мен е изненада,защото аз съм си платил цялото задължение от 1030 лв. за предходния отчетен период.

И сега идва кулминацията-след като цял ден се наслушах на глупости от служителите в кол центъра на банката,които вече споделих по-рано,получих така желаното от мен обяснение от къде по дяволите идва тази лихва от 5 лв в днешното ми извлечение.Оказва се,че тези 5 лв са лихва за 2-3 дни от 10.03 до 12-13.03 когато реално съм погасил цялото задължение.На въпросът ми ако го бях погасил още на 10.03 означава ли че нямаше да платя тази лихва или ако го бях платил на 24.03 означава ли че щеше да е по-голяма сумата ми беше отговорено,че няма смисъл да изпадаме в хипотези.

За мен,когато в извлечението ми е написано,че ако платя 1030 лв от 10.03 до 25.03 няма да ми бъдат начислявани лихви-значи не би трябвало да се начисляват.А сега изведнъж ми се обяснява,че щом не съм ги платил още на 10-ти,дължа лихва за все забавен ден.Защо е този двуседмичен срок?...Все въпроси,на които @Банка ДСК ако реши за нужно може да внесе разяснение.

Аз случаят с тези 5 лв ще го отнеса до съответните комисии,колкото и да не ми се занимава,защото въпросът е принципен!

Публикувано:

Пиша с уговорката,че до сега всичко по КК съм погасявала в срок,точно защото знам,че ако се възползваш от мин.погасителна вноска,лихвата си тече до момента,в който не погасиш цялото задължение.Реално вече ти не ползваш бонуса "гратисен период" при

следващо извлечение.А от 25.02 до момента на погасяването си тече законна лихва.Ако ДСК са те подвели за нещо,то е че не ти начисляват лихва след второто извлечение и че имаш гратисен период.Нека някой с повече опит да отговори.

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, imarev каза:

Реално е така,защо обаче в извлечението пише,че ако погася конкретната сума не се дължат лихви?...В отговор получих едно мънкане само

Подозирам,защото си попълват една и съща стандартна бланка.

Публикувано:
преди 8 минути , Мари Николова каза:

Подозирам,защото си попълват една и съща стандартна бланка.

Аз много се надявам все пак да чуя мнението на @Банка ДСК ,което да внесе яснота по отношение на този подвеждащ текст в извлеченията.

Макар че подозирам че отново виновникът ще бъде “системата”😄

Публикувано:
преди 4 часа, imarev каза:

Аз случаят с тези 5 лв ще го отнеса до съответните комисии,колкото и да не ми се занимава,защото въпросът е принципен!

Съвет от мен: не се занимавай с комисии, тъй като за съжаление правото е изцяло на страната на банката в този конкретен случай. Текстът всъщност не е подвеждащ, когато се отнася за 1 период назад (което е стандартното), но в твоя случай има натрупване на задължения от повече периоди и оттам идва объркването.

 

За периода 10.01 - 10.02 си похарчил 900 лв, чийто гратисен период е бил до 25.02.

 

Веднъж след като не си внесъл тези 900 лв. до крайния безлихвен срок (25.02) е почнала да тече лихва върху пълната липсваща сума от картата.

 

От този момент нататък автоматично си изгубил правото си на безлихвен гратисен период и банката е започнала да ти начислява ежедневна лихва върху текущото дневно задължение. Получава се нещо като спираловиден ефект с натрупване на лихва, която преминава и в следващия период, и която в общи линии продължава да тече до момента, в който не погасиш картата и всички лихви напълно и изцяло. В тази ситуация дори и 1 стотинка задължение да ти остане - продължава да тече ежедневна лихва.

Златното правило за да няма лихва: винаги погасявай картата до пълния й лимит ден-два преди засечката на периода.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Само като си помисля за безхаберниците,с които разговарях днес и ми се отщява да се занимавам с каквото и да било.Някак си ми е изключително ненормално с по две изречения хора извън банковия сектор да разберат какъв е проблемът и да обяснят от къде идва тази лихва,а банков служител сложен там с тази цел да ми говори глупости от сорта ,че лихвата идвала от Револют и още 5 подобни безмислици.И тези хора получават заплати за това,а още по-трагичното е,че тези които ги управляват също получават заплати...

Както и да е,ситуацията се изясни.Аз бях сигурен че за тази лихвичка някъде с малки букви има нещо написано,проблемът е в това че няма служител на банката,който да го обясни адекватно 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 10 часа, imarev каза:

Само като си помисля за безхаберниците,с които разговарях днес и ми се отщява да се занимавам с каквото и да било.Някак си ми е изключително ненормално с по две изречения хора извън банковия сектор да разберат какъв е проблемът и да обяснят от къде идва тази лихва,а банков служител сложен там с тази цел да ми говори глупости от сорта ,че лихвата идвала от Револют и още 5 подобни безмислици.И тези хора получават заплати за това,а още по-трагичното е,че тези които ги управляват също получават заплати...

Както и да е,ситуацията се изясни.Аз бях сигурен че за тази лихвичка някъде с малки букви има нещо написано,проблемът е в това че няма служител на банката,който да го обясни адекватно 

Здравейте,

 

Съжаляваме, че не сте успели да изясните въпроса със служителя от нашия контактен център. Можете да отправите всичките си въпроси свързани с обслужването на картата към друг наш колега,  който ще се свърже с Вас в рамките на деня.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
На 12.07.2019 г. в 11:05, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Съжаляваме за неприятната ситуация и се извиняваме за причиненото неудобство. 

 

 

Във връзка с регулаторни изисквания, банкоматите с тази функционалност извършват проверка за истинност, като задържат банкноти, които пораждат съмнение. Съгласни сме, че тази ситуация може да бъде притеснителна за потребителите и в тази връзка е предвидена допълнителна разработка, така че да се разпечатва разписка с детайли за трансакцията и стойността на задържаните банкноти.

 

Хубав ден,
Екипът на Банка ДСК

 

Толкова ли е трудно тази разработка да приключи след почти 10 месеца? Днес и аз съм в отбора с арестувана банкнота от 50лв.

Вероятно е от новата емисия. Толкова ли е трудно да поставите едно съобщение, че банкомата има проблеми с отчитане на такива банкноти.... 

Публикувано:
На 11.04.2020 г. в 19:35, poppopov каза:

Здравейте  Банка ДСК, от доста време се каня да пиша  но все отлагах, причината да се реша да го направя е отговорът Ви на macf1an относно бонус точките по програма ДСК Wizz Air смятам, че е несериозно да се очаква от клиентите да следят след всяка транзакция  дали са начислени коректно тези точки и при съмнение да пишем писма, даже за членовете на форума след като Ви информираме на  лично съобщени едва ли не с връзки ще ни отговорят по бързо. Преди доста месеци (тогава си казах най после) беше налична възможност в dskdirect да виждаме колко точки получаваме при транзакция, уви за кратко това което видях поне конкретно при мен е, че алгоритъмът за изчисляването им не работи коректно т.е. ако направя покупка за 1,99 получавам точки само за 1 лв. останалите 0,99 не се отчитат. Дали това е 2% от оборота, едва ли. Други „колеги” се оплакаха от доста по сериозни разминавания. След толкова време въпросът ми е кога тази функционалност ще бъде налична? Банка ДСК е една от най големите банки в България разполага както с финансов, така и кадрови ресурс да реши този проблем в нормални срокове примерно месец - два но нищо такова не се случва. Да в условията на извънредно положение сме, но проблемът не е нов, а софтуерните компании си работят нормално. А  в тези условия не е добра идея да дразните клиентите ползващи тази карта, защото те не могат реално да се възползват от голяма част от предимства даващи им тя и е вероятно много от тях просто да се откажат от нея. Бих искал, отговорът който очаквам от Вас да е във форматът примерно: от първи Юни тази функционалност ще налична в dskdirect, отговори от типа: правим всичко възможно, полагаме максимални усилия, без конкретни срокове за мен са несериозни, така може да продължава до следващата петилетка.

Здравейте,

 

Извиняваме се забавянето на отговора. Съгласни сме с Вас, че наличието на тази функционалност ще внесе яснота относно начисляването на точките за всяка конкретна трансакция, както и че се забавихме значително в осигуряването ѝ.

 

Получихме уверение от колегите в банката, отговорни за тази разработка, че ще имат готовност услугата да бъде доработена и прецизирана в периода юни-юли тази година.

 

Съжаляваме, ако този срок Ви се струва относително дълъг. Към момента усилията на нашите екипи са насочени както към успешното приключване на процеса на интеграция с Експресбанк (това  включва  пълното обединение на ИТ системите, продуктите и услугите на двете банки), така и към обслужването на клиентите ни в условията на настоящата извънредна ситуация.

 

Благодарим Ви за разбирането. 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 3 часа, Yto каза:

Толкова ли е трудно тази разработка да приключи след почти 10 месеца? Днес и аз съм в отбора с арестувана банкнота от 50лв.

Вероятно е от новата емисия. Толкова ли е трудно да поставите едно съобщение, че банкомата има проблеми с отчитане на такива банкноти.... 

Здравейте,

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Процесът по настройване на банкоматите за разпознаване на новата емисия банкноти от 50 лв. е приключил. Необходимо е да проверим каква е причината за задържането. Подадохте ли сигнал за случая на телефона на нашия контактен център?

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
Преди 1 час, Банка ДСК каза:

Процесът по настройване на банкоматите за разпознаване на новата емисия банкноти от 50 лв. е приключил. 

Здравейте. Тоест да се разбира, че на всички ваши банкомати вече могат да се внасят от новите банкноти от 50 лева, нали така? Бихте ли дали и информация как стоят нещата с новата емисия банкноти от 20 лева от март тази година?

Публикувано:
преди 3 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Процесът по настройване на банкоматите за разпознаване на новата емисия банкноти от 50 лв. е приключил. Необходимо е да проверим каква е причината за задържането. Подадохте ли сигнал за случая на телефона на нашия контактен център?

 

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Подадох естествено. Този банкомат работи като трактор. На 13.04 на една жена пред мен и пусна банкнота по-малко. 

Със стандартни фрази заучени на някой семинар за работа с клиенти работа не се върши. Иска се ежедневна техническа поддръжка! 

От центъра за поддръжка специално правиха проверка и ме уведомиха да не подавам от новите банкноти. 

В крайна сметка кое е вярно настроени или пропуснато да се настроят. 

 

Публикувано:
преди 19 часа, Yto каза:

Подадох естествено. Този банкомат работи като трактор. На 13.04 на една жена пред мен и пусна банкнота по-малко. 

Със стандартни фрази заучени на някой семинар за работа с клиенти работа не се върши. Иска се ежедневна техническа поддръжка! 

От центъра за поддръжка специално правиха проверка и ме уведомиха да не подавам от новите банкноти. 

В крайна сметка кое е вярно настроени или пропуснато да се настроят. 

 

Здравейте,

 

Можете ли да уточните за кой банкомат става въпрос, за да направим проверка и да бъде изпратен технически екип, ако е необходимо? Както посочихме, всички банкомати са настроени да приемат новата емисия банкноти с номинал от 50 BGN и не е това причината за задържане на банкнотата.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 21 часа, zzxxcc каза:

Здравейте. Тоест да се разбира, че на всички ваши банкомати вече могат да се внасят от новите банкноти от 50 лева, нали така? Бихте ли дали и информация как стоят нещата с новата емисия банкноти от 20 лева от март тази година?

Здравейте,

 

Да, точно така. Банкнотите  с номинал 50 BGN от новата емисия се приемат от всички устройства. Относно серията банкноти от 20 BGN, които са в обращение от 20.03. тази година, ще Ви пишем допълнително.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Можете ли да уточните за кой банкомат става въпрос, за да направим проверка и да бъде изпратен технически екип, ако е необходимо? Както посочихме, всички банкомати са настроени да приемат новата емисия банкноти с номинал от 50 BGN и не е това причината за задържане на банкнотата.

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Ст. З. Методи Кусев 8 вътре в сградата. Вие казвате, че са настроени, но оператор с иниц. М. С. специално ходи да проверери и ми каза да избягвам новите емисии. На кой да вярвам?

Публикувано:

@Банка ДСК, до кога няма да имаме достъп до банкирането през определени часове от денонощието (цялата нощ. че и повече) ?

 

Това не може да продължава...в момент, когато наистина ти трябва определена услуга за която плащаме, вие не можете да я предоставите...

Не може да регистрирате грешки, които никога не отстранявате и оставяте въпросите на клиентите си висящи във въздуха с извинение и поредно замазване на очите.

Сега е приоритет сливането с Експресбанк, а преди това какво е било приоритет, след сливането какво ще бъде?! Кога най-после ще имате функционална за клиентите си система, до която да имаме достъп, ако не по всяко време, то поне прекъсването да не е повече от час и то да бъде регламентирано в определени срокове, които да се знаят от клиентите.

 

Публикувано:
преди 20 часа, Yto каза:

Ст. З. Методи Кусев 8 вътре в сградата. Вие казвате, че са настроени, но оператор с иниц. М. С. специално ходи да проверери и ми каза да избягвам новите емисии. На кой да вярвам?

Здравейте,

 

 

Ще проверим каква е причината за разминаването. Имаме уверение от служителите, които отговарят за поддръжката на банкоматите, че няма проблем с приемането на банкноти от 50 BGN и всички устройства ги разпознават и приемат. Възможно е колегите да са имали предвид емисията от 20 BGN, за която все още очакваме информация и ще Ви пишем допълнително.

 


 

Хубави празници!

 

Екипът на Банка ДСК

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Zaro
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.