Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Аз лично ползвах за основна карта Visa Galaxy + MasterCard Wizz. След сливането на банките вече основната ми карта е Diners Club! 

Без да имам никаква изгода съм навил всички приятели и роднини (10+ души) да си издавят карти в ДСК и най-вече Уизз просто защото хората питат мен, понеже знаят, че съм малко по-информиран.

ДСК явно, че търси масовия потребител както каза @Георги Матеев но ето какви мерки предприех аз след като сложиха скапаната такса превалутиране от 1% и увеличиха таксата на кредитната карта от 45 на 50лв:

  • Постарах се да усведомя всички роднини за тази такса и ги предупредих, че вече плащането в чужбина не е "най-изгодно с картата на Уизз" както им бях казал и ги насочих към Diners Evolve.
  • Закрих си Visa Galaxy окончателно, понеже ме издразниха ХИПЕР МНОГО! Обяснявам с подробности как с дребни такси ускориха отказването ми от картата: 
    1. На 1.Март ми сервираха новата такса от 49,80лв (с 4,80лв повече), която такса всъщност е за изминалите 12 месеца, от които са минали само 18 дни (от 11.Февруари) с новите условия. Тоест увеличили са таксата със задна дата;
    2. На 25.Март получих SMS, че картата ми е преиздадена поради изтичането и 03/20 и 3-4 дни по-късно отидох да си я взема. Новата карта беше вече безконтактна и с различен дизайн от старата. Съответно на 31.Март бях таксуван с някаква странна такса от 4,08лв. Сами разбирате, че това са стотинки, но се обадих да питам какво става (викам си сигурно вече ще я събират месец за месец тая такса). На кол центъра ми обясниха, че тази такса е за новата ми карта, която през първата седмица на март за "започнали да произвеждат" и съответно въпреки, че аз съм я взел на 29 или 30.Март (не помня) - за целия месец аз дължа такса върху ДВЕ карти. Таксата наистина е горе/долу за 30 дни, но интересното е следното: ПЪРВО те нямат право да ме таксуват за карта, която аз нямам у-себе си и ВТОРО като ще таксуват можеха поне да съберат такса за допълнителна карта към тази сметка, а не за ДВЕ основни карти към тази сметка.
    3. Съответно аз светкавично след като забелязах това на 14.Април отивам и я закривам, защото €1 = 1,9796 не е никак яко при положение, че при БАКБ е 1,96 и таксата за картата е само 35лв на година (не им правя реклама, но съм доволен от продукта им). ТА... След закриването на картата след като съм платил вече 2 пъти за март съм таксуван 5,85лв за последните там дни, които също са дни, които аз не съм ползвал картата, понеже таксата за 14 дни (1 до 14.Април) би трябвало да е към 2лв.
  • Картата на Уизз Ер вече я използвам само за трансакции в лева и приоритетно в сайта на Уизз за някакви точки все пак. Всичко останало ми минава през БАКБ debit Gold и през Diners, който все още ми е Classic, понеже бях верен на ДСК и бях решил скоро да не взимам Evolve.

И така. С този 1% и за тези 15-16лв, които може би са ми взети неправилно, но в ОУ са разписани добре и са напълно законни такси те ме изгубиха като клиент! 

Сами разбирате, че това са суми, с които човек няма да обеднее, но от банка номер 1, която аз съм препоръчвал на всичките си приятели за кредитни карти, основни сметки, фирми и кредити сега се превърна в "една от останалите банки" с такси за какво ли не.

И съм вдигнал мерника и на фирмената си сметка в ДСК, както и разплащателната ми като ФЛ, но все пак ще почакам да видя дали няма да има някоя друга политика в правилната посока... 🙂

  • Харесвам 7
  • Браво 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 53 минути , stoyan.gotsev каза:

Аз лично ползвах за основна карта Visa Galaxy + MasterCard Wizz. След сливането на банките вече основната ми карта е Diners Club! 

Без да имам никаква изгода съм навил всички приятели и роднини (10+ души) да си издавят карти в ДСК и най-вече Уизз просто защото хората питат мен, понеже знаят, че съм малко по-информиран.

ДСК явно, че търси масовия потребител както каза @Георги Матеев но ето какви мерки предприех аз след като сложиха скапаната такса превалутиране от 1% и увеличиха таксата на кредитната карта от 45 на 50лв:

  • Постарах се да усведомя всички роднини за тази такса и ги предупредих, че вече плащането в чужбина не е "най-изгодно с картата на Уизз" както им бях казал и ги насочих към Diners Evolve.
  • Закрих си Visa Galaxy окончателно, понеже ме издразниха ХИПЕР МНОГО! Обяснявам с подробности как с дребни такси ускориха отказването ми от картата: 
    1. На 1.Март ми сервираха новата такса от 49,80лв (с 4,80лв повече), която такса всъщност е за изминалите 12 месеца, от които са минали само 18 дни (от 11.Февруари) с новите условия. Тоест увеличили са таксата със задна дата;
    2. На 25.Март получих SMS, че картата ми е преиздадена поради изтичането и 03/20 и 3-4 дни по-късно отидох да си я взема. Новата карта беше вече безконтактна и с различен дизайн от старата. Съответно на 31.Март бях таксуван с някаква странна такса от 4,08лв. Сами разбирате, че това са стотинки, но се обадих да питам какво става (викам си сигурно вече ще я събират месец за месец тая такса). На кол центъра ми обясниха, че тази такса е за новата ми карта, която през първата седмица на март за "започнали да произвеждат" и съответно въпреки, че аз съм я взел на 29 или 30.Март (не помня) - за целия месец аз дължа такса върху ДВЕ карти. Таксата наистина е горе/долу за 30 дни, но интересното е следното: ПЪРВО те нямат право да ме таксуват за карта, която аз нямам у-себе си и ВТОРО като ще таксуват можеха поне да съберат такса за допълнителна карта към тази сметка, а не за ДВЕ основни карти към тази сметка.
    3. Съответно аз светкавично след като забелязах това на 14.Април отивам и я закривам, защото €1 = 1,9796 не е никак яко при положение, че при БАКБ е 1,96 и таксата за картата е само 35лв на година (не им правя реклама, но съм доволен от продукта им). ТА... След закриването на картата след като съм платил вече 2 пъти за март съм таксуван 5,85лв за последните там дни, които също са дни, които аз не съм ползвал картата, понеже таксата за 14 дни (1 до 14.Април) би трябвало да е към 2лв.
  • Картата на Уизз Ер вече я използвам само за трансакции в лева и приоритетно в сайта на Уизз за някакви точки все пак. Всичко останало ми минава през БАКБ debit Gold и през Diners, който все още ми е Classic, понеже бях верен на ДСК и бях решил скоро да не взимам Evolve.

И така. С този 1% и за тези 15-16лв, които може би са ми взети неправилно, но в ОУ са разписани добре и са напълно законни такси те ме изгубиха като клиент! 

Сами разбирате, че това са суми, с които човек няма да обеднее, но от банка номер 1, която аз съм препоръчвал на всичките си приятели за кредитни карти, основни сметки, фирми и кредити сега се превърна в "една от останалите банки" с такси за какво ли не.

И съм вдигнал мерника и на фирмената си сметка в ДСК, както и разплащателната ми като ФЛ, но все пак ще почакам да видя дали няма да има някоя друга политика в правилната посока... 🙂

Точно това е правилното отношение. Вече се научих да оставям емоциите настрана. Ние сме бизнес за банките, обаче и банките са (един вид) бизнес за нас. Кой крив кой прав няма значение, но когато бизнесът започне да не се получава просто ставаш и си заминаваш. Нищо лично - и за едната и за другата страна.

 

Фактите са, че от 2015 г. (откакто съм клиент на ДСК) условията прогресивно се влошават с всяка изминала година. Писна ми да мисля за "паричните трансфери". Омръзна ми банкирането да не работи през 1/4 от денонощието. Не ме кефи да слушам постоянни обещания, които не се изпълняват. Смятам, че дори е извратено да разчитаме на "връзки" тук за да ни се придвижват жалбите по-бързо до по-горна инстанция - белег на генерално слаб съпорт. Стигна се дори до момент, в който чрез частното си банкиране 3 пъти (!) опитвах да разреша един и същи проблем и нямаше никакво развитие. Съжалявам, но категорично отказвам да плащам все по-високи и все по-разнообразни такси без продуктите и услугите да имат каквото и да е реално подобрение (дори да не казвам обратното).

 

В конкретния случай, а и понеже това е темата - след точно 2 месеца (преди да дойде новоувеличената годишна такса) закривам Wizz картата си, която за мен вече тотално се обезсмисли по всички параграфи. Проблемите й като цяло са доста, но дори сама по себе си 1% таксата превалутиране буквално изяде 95% от смисъла на тази карта за "пътешественици". Отделно, както знаем Wizz в последните седмици са доста щедри в подаряването на кредит, така че... аз бях дотук.

 

П.С. Мисля, че всички прекрасно знаем коя е Картата за пътешественици в България.

  • Харесвам 8
  • Браво 4
Връзка към коментар

Малко встрани, но от личен опит и наблюдения , банките считани като лидери във всяка страна масово одрусват максимално обикновените потребители, благодарение на по-добрият маркетинг и традиции. В Бг като се замисля съм минал през доста банки през годините със сериозни ( за провинцията) шестцифрени влогове и няколко фирмени сметки  : Пощенска, Пиреос, Райфайзен, УниКредит, ДСК, Прокредит, ОББ, Инвестбанк, ПИБ, Алианц, Прокредит , както и няколко други фалирали междувременно, единствената банка към коята все още имам позитивни емоции е ОББ. 
 

За съжаление , от години в САЩ също се разочаровам редовно от лидера им Бенк ъф Америка , които все път като ми звъннат за някакви глупости им казвам, че не желая ъпгрейд от тях и трябва да се наричат Шейм (Shame) ъф Америка. Обаче нямам реален избор и работя с тях, защото любимите ми Чейс са на едно 135км от мен... Толкова им е зле сървиса на Шейм ъф Америка, че всеки път се ядосвам като трябва да се свърши нещо. Най-фрапиращият случай е като ми изтеглиха 700$ от сметката през касиер на 5000км , откъдето живея и ме караха да доказвам, че не съм бил аз при положение , че имат камери в клона. Толкова са тъпи, че три месеца не можеха да разберат, че няма как да стигна от острова , където живея за 5 часа  през нощта до там , където е била извършена операцията на каса , дори и с частен самолет , а и да се върна веднага..., и то при много щастливото обстоятелство за мен, че имах АТМ транзакция, с която да докажа  къде съм бил!

 

За съжаление, Дайнърс са обречени също - оставени са на пълно доизживяване от компанията майка, и тук-там по света благодарение на франчайза им, имат отделни проблясъци ,които  ще изчезнат с течение на времето..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

P.S. Хипер ГРОЗНО е курсът евро-лев в сайта на ДСК да е написан с бели цифри на светло сив фон. Първоначално като го въведоха това нещо бяха черни цифрите. Сигурно много хора, които не си правят сметката са видяли на какъв курс минава еврото и от ДСК са решили все пак да продължат да предоставят информацията за курса на превалутирано, но са решили да го направят малко по-"прозрачно"!

dsk.png

  • Смея се 6
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 40 минути , stoyan.gotsev каза:

P.S. Хипер ГРОЗНО е курсът евро-лев в сайта на ДСК да е написан с бели цифри на светло сив фон. Първоначално като го въведоха това нещо бяха черни цифрите. Сигурно много хора, които не си правят сметката са видяли на какъв курс минава еврото и от ДСК са решили все пак да продължат да предоставят информацията за курса на превалутирано, но са решили да го направят малко по-"прозрачно"!

dsk.png

Отново стигаме до добре познатата златна формула на всяка банка. Колкото по-дребен е шрифта и колкото по-малко знае клиентът, толкова по-голяма е печалбата. А напоследък конкретно ДСК са пионери в това отношение. Наблюдаваме вече четвърти случай на завоалирана "прозрачност" или пълна липса на такава (останалите 3: невъзможност за подробна справка на кешбека; продължаваща неинформираност за таксите по време на транзакция 'паричен трансфер'; липсваща информация за пълна сума за погасяване по кредитни карти в изпращаните смс-и), но честно казано спрях да се учудвам на тези номерца.

 

И за съжаление ще се съглася със @stanislavpp... по-голямо невинаги значи по-добро.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 3 минути , MARTiNSHO каза:

ПРивет, не намирам, но със сигурност сте го коментирали. Колко време след натискане на бутона за усвояване се появяват точките в акаунта?

Ами все по-бързи стават.Последно беше нещо от рода на час - два, в работен ден.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Снощи исках да платя билет на Уиз към 21:00 и два пъти си пращам код и ми даваше грешка, че няма наличност или надвишен лимит, а няма такова нещо и после платих с друга карта. Някой с подобен проблем. Нещо от дск ли да са ровили точно тогава!

Връзка към коментар

Аз имам затруднения с плащанията през карти на ДСК през тъмната част на денонощието, почти винаги има спънка на транзакциите или невъзможност осъществяването им, независимо търговеца.

Предполагам, че правят профилактики или кой знае още какво, което е говорено в темата. Но то е като правило за банката от определен час до друг, че не може да се разчита.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Здравейте, @Банка ДСК, може ли да проверите в системата ви как са осчетоводени топъпите към Револют последните 2 седмици, например? Има ли разлика между Виза и Мастъркард?

Връзка към коментар
На 9.06.2020 г. в 9:37, WanderlustME каза:

Здравейте, @Банка ДСК, може ли да проверите в системата ви как са осчетоводени топъпите към Револют последните 2 седмици, например? Има ли разлика между Виза и Мастъркард?

 

Здравейте,

Към момента няма промяна на кода, с който получаваме трансакциите от Revolut. Независимо от вида на картата (Visa или Mastercard) трансакциите, които проверихме, са категоризирани като плащане на ПОС и не се таксуват.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК 

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте, не съм чел темата подробно затова се извинявам, ако въпроса е задаван.

Трябва ли да имам разплащателна сметка в ДСК за да си извадя кредитна карта? Изтече ми членството в уизз и се чудя дали да не взема кредитната карта вместо да го плащам пак. В момента още ли първата година е без такса?  

Връзка към коментар

@Банка ДСК Трябва ли да имам разплащателна сметка в ДСК за да си извадя кредитна карта? Ако не съм клиент на банката мога ли да бъда само за кредитна карта без да плащам допълнителни такси за обслужване и на разплащателна сметка?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Jorro каза:

@Банка ДСК Трябва ли да имам разплащателна сметка в ДСК за да си извадя кредитна карта? Ако не съм клиент на банката мога ли да бъда само за кредитна карта без да плащам допълнителни такси за обслужване и на разплащателна сметка?

Може.

Връзка към коментар
преди 15 часа, Jorro каза:

@Банка ДСК Трябва ли да имам разплащателна сметка в ДСК за да си извадя кредитна карта? Ако не съм клиент на банката мога ли да бъда само за кредитна карта без да плащам допълнителни такси за обслужване и на разплащателна сметка?

 

Здравейте,

 

Както е потвърдил @Zaro, можете да подадете искане за кредитна карта и без да имате разплащателна сметка в банката.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , vladimira74 каза:

Интерсеува ме кога се появяват точките  след пазарене с картата в профила ?

До два дена след осчетоводяване на транзакцията се появяват в профила в дск и след прехвърляне към Уиз до половин/един ден. Самото осчетоводяване също някъде е ден-два работни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , vladimira74 каза:

Автоматично ли се прехвърлят към Уиз профила?

https://dskbank.bg/docs/default-source/документи-за-кредитни-карти/условия-на-бонус-програма-dsk-wizz-air.pdf

Връзка към коментар

                                     Срок на валидност

 

15. Натрупаните точки през дадена календарна година имат срок на валидност в системата на Банката до края на втората календарна година следваща годината, в която са натрупани.

 

Аз това го разбирам така- картата ми е издадена януари 2019 , и точките от 2019 трябва да се усвоят до края на 2021 . Така ли е ?

Приблизително знам колко са точките за първата година, но не намирам опция да се провери през ДСК директ.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.