Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
2 minutes ago, Goal & Boss said:

Не може ли без разходки до офис? Електронният подпис от години е законно средство за легитимация в България. Даже в НАП го въведоха 😂 Тук сме пътуващи хора. Ако от ДСК направят приложение, което визуализира всички точки на света, в които се използват техните карти, ще се получи интересна картинка. И въобще - XXI век сме. Какви офиси, какви хартии за подписване?!

С тези подписи и НАП на подбив ме взехте вече 😉 ..

Нямат механизъм и процедури за съхранение на такива документи. 

Не знам как е при ДСК, но фирмена сметка при ЦКБ - се обслужва само в един офис, в който си подал документи, и винаги задължително с фирмен печат. 🙄

Която банка "пробие" с ползване на електронни подписи, ще скочи много напред ....

Засега - поне документите намясто да ти ги дават попълнени - това май е непостижимата цел на този етап... 

Публикувано:
преди 1 минута , georgebg каза:

Не знам как е при ДСК, но фирмена сметка при ЦКБ - се обслужва само в един офис, в който си подал документи, и винаги задължително с фирмен печат.

Аз в Тексим при откриване на фирмената сметка изрично заявих, че ще бъде обслужвана без фирмен печат (специално ме попитаха) и си спестих това главоболие.

Публикувано:
Преди 1 час, Яничка каза:

Получих смс за това промо:

 

dsk.png.6f62aa8743e914262a3be09d8837b267.png

 

Не става ясно за кои супермаркети важи.

Добре де аз като имам максималния лимит от 7000 лв лоялен клиент ли съм или не, защото нямам смс за тази "промоция" ? За мен важи ли промото от 10 % или трябва да посетя офиса за да намаля примерно лимита 🤨

  

Публикувано:
преди 3 минути , Capitan Morgan каза:

Добре де аз като имам максималния лимит от 7000 лв

Винаги можеш да се "ъпгрейднеш" към златните им карти и да увеличиш още кредитния си лимит... :girl_blum:

Публикувано:
преди 3 минути , chandni каза:

Винаги можеш да се "ъпгрейднеш" към златните им карти и да увеличиш още кредитния си лимит... :girl_blum:

Т.е. да си изкарам нова КК. Или има вече КК Уиз златна за да ъпгрейдна  😀

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 27 минути , Capitan Morgan каза:

Добре де аз като имам максималния лимит от 7000 лв лоялен клиент ли съм или не, защото нямам смс за тази "промоция" ? За мен важи ли промото от 10 % или трябва да посетя офиса за да намаля примерно лимита 🤨

   

 

Това е до всички. Щом си клиент, значи си замесен.😀  https://dskbank.bg/promo

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 43 минути , Hollywood каза:

 

Това е до всички. Щом си клиент, значи си замесен.😀  https://dskbank.bg/promo

Не съм замесен. Изрично е написано, че трябва да си увелича лимита за да участвам , а от мен са взели вече каквото могат и не съм им таргет. Това е малко като мобилните оператори и кабеларките . Специалните оферти важат само за новите клиенти 😂

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, Goal & Boss каза:

А бензиностнациите?

Този максимален money-back общ ли е за двата вида търговски обекти или можем да разчитаме на до 50 лева поотделно в супермаркетите и в бензиностанциите?

Здравейте,

Извиняваме се за пропуска. Предложението е валидно за всички бензиностанции. Максималната стойност  на отстъпката е 50 лв.- общо за двата вида търговски обекти.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Кацнах на едно ДСК клонче. Нямали информация, намали СРМ. Звъняха по телефони. Накрая трябвало наново да се кандидатсва за увеличение на лимит. С две думи: пълна аматьорщина!

Публикувано:
преди 26 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Извиняваме се за пропуска. Предложението е валидно за всички бензиностанции. Максималната стойност  на отстъпката е 50 лв.- общо за двата вида търговски обекти.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте и благодаря, че банката полага усилия да бъде в крак с новото време и да бъде от полза на вложителите си! Аз лично ценя високо решението да станете активен член на форума и да използвате още един от съвремените канали за комуникация и обслужване на клиентите Ви! Тук всички сме работещи и пътуващи хора - времето ни е скъпо и недостатъчно, така че възможността да получа адекватен отговор на запитванията си без да се налага да посещавам офис на банката е от голямо значение.

 

Бихте ли дали по-подробна информация относно текущата промоция? Наистина ли от нея могат да се възползват само клиенти, които увеличат кредитния си лимит, тъй като аз също съм с максималния такъв, а нямам необходимост от златна карта, а и двойно по-високата такса за поддръжка на година е неоправдана за моите нужди. Това означава ли, че не мога да се възползвам от промоцията? Не е ли нейната цел да се увеличи употребата на картите, а не толкова на отпускането на по-високи кредитни лимити, които така или иначе не е сигурно, че биха били усвоени, от което да произлезе полза за банката?

  • Харесвам 4
  • Браво 4
Публикувано:
преди 7 минути , chandni каза:

Здравейте и благодаря, ...

При така зададените въпроси, отговорът не може да е "Не".

Аз също се стремя, така да попитам, че да не ми отказват, но такива висоти … Така че, това си го "копвам".

Поздравления!

 

p.s.

"Обичате ли Съветския съюз" - неправилен въпрос

"Защо обичате Съветския съюз" - правилен въпрос.

:grin:

 

 

 

  • Харесвам 4
  • Смея се 3
Публикувано:

Тъй като не съм получил СМС за промото, след като се обадих по телефона на ДСК ми казаха, че офертата не важи за мен. Но тъй като от днес изпращали СМС-ите, до другата седмица може и аз да получа СМС. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

А, аз доколкото си спомням, в някакви документи, отказах да сложа отметки за изпрашяне на предложение, промоции и т.н., и сега ми е интересно дали ще си спазят това мое желание или ще ме оспамят 🙂 . Засега не съм получавал нищо т.е. са коректни.

И за 50 лева рекламно лице (дори по форуми) не ставам 😉 ... не го мога това като @chandni...

Публикувано:

И на мен ми е любопитно дали промоцията ще важи само при увеличаване на лимита. Защото аз съм самоосигуряващо се лице и въпреки че съм от най-лоялните клиенти, БДСК по никакъв начин няма да ми отпусне повече от 1000 лв. лимит (имам 2 карти по 500 лева). Което на практика ме дискриминира спрямо работещите на трудов договор.

Публикувано:
преди 3 часа, kali каза:

@Банка ДСК, ще получат ли всички клиенти такова предложение, или някои ще останем дискриминирани 🙂 ?

 

Здравейте,

 

Промоцията (допълнителната отстъпка money back на стойност до 50 лв.) е валидна само за клиентите, които са получили известие за кампанията и които приемат предложението за увеличаване на лимита.  

Клиентите, които не са  включени в кампанията на този етап, нямат възможност да се възползват от отстъпката, което не означава, че ги третираме като по-малко лоялни. Те също могат да подадат искане за по-висок кредитен лимит или да се възползват от други наши предложения в бъдеще, които в най-голяма степен ще съответстват на потребителското им поведение. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 54 минути , ven62 каза:

Аз също се стремя, така да попитам, че да не ми отказват

Лесно е - задаваш така наречените Отворени въпроси 🙂 
Започват с кога, къде, кое, колко, кой, защо, какво и как 
или
като на chandni - търсят/предлагат решения, генерират идеи - такива неща 🙂

 

* с малките букви - няма да помогне в конкретния случай

 

 

  • Смея се 2
Публикувано:
31 minutes ago, Ilian359 said:

И на мен ми е любопитно дали промоцията ще важи само при увеличаване на лимита. Защото аз съм самоосигуряващо се лице и въпреки че съм от най-лоялните клиенти, БДСК по никакъв начин няма да ми отпусне повече от 1000 лв. лимит (имам 2 карти по 500 лева). Което на практика ме дискриминира спрямо работещите на трудов договор.

Лоялността в бизнеса по български най-често е мръсна дума (възможно е и не само в БГ).

Сега преди малко подновявах едни хостинг услуги, които , естествено като лоялен клиент 🙂 , ми бяха подготвили с 50% нагоре в цената. Наложи се да им обясня някой неща, та склониха бързичко и ми свалиха на  миналогодишната цена...

И аз съм бил лоялен клиент на ДСК, около 3 години издържах един клон 😉 , като им внесох само от лихви над 25к лева  , но тези неща се забравят и за ДСК Уиз ми отпуснаха невероятните 1000 лева. След това при същите осигурително/финансови параметри ЦКБ ми даде карта с лимит 10000. Ама не питах в ДСК дали няма грешка в нулите, оттам може да е проблема....

Независимо на какъв договор си, проверката е една и съща - какви осигуровки (върху каква сума) са внасяни. 

Затова не съм много съгласен с теб, че има дискриминация - каква е разликата между човек, на който осигуровките му се внасят върху примерно 3к и същия самоосигуряващ се, който внася осигуровки върху 3к - няма разлика, вкл. и за банките.

Публикувано:
Преди 1 час, chandni каза:

Здравейте и благодаря, че банката полага усилия да бъде в крак с новото време и да бъде от полза на вложителите си! Аз лично ценя високо решението да станете активен член на форума и да използвате още един от съвремените канали за комуникация и обслужване на клиентите Ви! Тук всички сме работещи и пътуващи хора - времето ни е скъпо и недостатъчно, така че възможността да получа адекватен отговор на запитванията си без да се налага да посещавам офис на банката е от голямо значение.

 

Бихте ли дали по-подробна информация относно текущата промоция? Наистина ли от нея могат да се възползват само клиенти, които увеличат кредитния си лимит, тъй като аз също съм с максималния такъв, а нямам необходимост от златна карта, а и двойно по-високата такса за поддръжка на година е неоправдана за моите нужди. Това означава ли, че не мога да се възползвам от промоцията? Не е ли нейната цел да се увеличи употребата на картите, а не толкова на отпускането на по-високи кредитни лимити, които така или иначе не е сигурно, че биха били усвоени, от което да произлезе полза за банката?

Здравейте,

Благодарим Ви за положителната оценка. 🙂

Както отговорихме под друг коментар, промоцията е валидна само за клиентите, които са получили известие за кампанията и които приемат предложението за увеличаване на лимита по карата. В тази връзка отстъпката няма да бъде приложена, ако в рамките на кампанията си заявите златна кредитна карта.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Hollywood каза:

Кацнах на едно ДСК клонче. Нямали информация, намали СРМ. Звъняха по телефони. Накрая трябвало наново да се кандидатсва за увеличение на лимит. С две думи: пълна аматьорщина!

Здравейте,

Можете ли да уточните дали сте получили известие за увеличаване на лимита по картата или само сте посетили наш офис, за да получите информация за кампанията?

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 49 минути , georgebg каза:

Затова не съм много съгласен с теб, че има дискриминация - каква е разликата между човек, на който осигуровките му се внасят върху примерно 3к и същия самоосигуряващ се, който внася осигуровки върху 3к - няма разлика, вкл. и за банките.

Разлика има и то огромна. Можеш да се осигуряваш на колкото си искаш без да получаваш съответния доход. Масово собственици на малки фирми се осигуряват без да си изплащат възнаграждение за личен труд, т.е. на практика нямат никакъв легален доход.

Съответно може да имаш доходи, от които не се удържат осигуровки (наеми, дивиденти, лихви и т.н.).

Така че начинът, по който работи БДСК - да гледа осигурителните суми в НОИ, е коректен само при хора с доходи единствено от трудово правоотношение. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз също ходих до клон на ДСК и служителите наистина нямаха никаква идея за какво става дума. Получила съм смс. Звъняха на кол центъра, и от там не знаеха за промоцията, служителката им чете по телефона текста на смс-а. Накрая си оставих телефона с молба да ми звъннат като стане ясно как ще стане увеличаването на лимита ми.

Иначе и аз ценя високо участието на ДСК във форума и навременните отговори. Благодарим за което.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, Goal & Boss каза:

Не може ли без разходки до офис? Електронният подпис от години е законно средство за легитимация в България. Даже в НАП го въведоха 😂 Тук сме пътуващи хора. Ако от ДСК направят приложение, което визуализира всички точки на света, в които се използват техните карти, целият глобус ще замига в магеланско синьо. И въобще - XXI век сме. Какви офиси, какви хартии за подписване?!

Здравейте,

Въпросът, който поставяте е актуален и за нас. Към момента предлагаме възможност на клиентите да подпишат дистанционно всички необходими документи за потребителски кредит чрез мобилния си телефон с квалифициран електронен подпис на Евротръст.

 

Предвиждаме да реализираме опцията за отдалечено подписване на документи и при предстоящите ни кампании за кредитни карти, но в рамките на текушата, тази възможност не е предвидена. Ако и Вие сте получили предложение за увеличаване на лимита, е необходимо да посетите наш офис, за да подпишете допълнително споразумение.

P.S. И нас би ни било интересно да видим как картите ни ще осветят глобуса в магеланско синьо. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Отделих дискусията за 10%-то промо в нова тема, тъй като не е свързано само с картата на ДСК:

 

 

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.