Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 55 минути , Таньо каза:

И аз мисля, че е така, но при връщане на пари ми взеха различни суми, така че е възможно превалутирането да влияе.

Също е възможно при връщане на пари в лева и във валута над определена стойност този процент да се променя.

Точният отговор трябва да е от @Банка ДСК

Здравейте,

Потвърждаваме, че както някои от Вас са посочили, таксата за получаване на суми по дебитна или кредитна карта на физическо лице чрез терминално устройство е 0,5 % от стойността на получената сума (независимо от размера). Същата такса се прилага и за валутни сметки в USD или EUR. Такса за този вид операции не се удържа единствено по виртуалните ни карти: Virtual Mastercard/ Virtual Visa ( което @chandni вече e  отбелязала 🙂).

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

А по-добре ли е да се пазарува във валута в рамките на работния ден с цел по-добър обменен курс на ДСК? Нали при Револют вечер и почивните дни обменяше на по-лош курс.

Публикувано:
преди 36 минути , ivelina666 каза:

А по-добре ли е да се пазарува във валута в рамките на работния ден с цел по-добър обменен курс на ДСК? Нали при Револют вечер и почивните дни обменяше на по-лош курс.

Здравейте,

Процесът на превалутиране, при който се определя каква реално сума ще излезе от сметката Ви, протича при осчетоводяването на съответната трансакция ( т.е. обикновено в рамките на няколко работни дни, след като сте извършили плащането). В тази връзка, няма закономерност между деня/часовия интервал, в който сте направили покупката и курса на превалутиране. Можете да пазарувате, когато на Вас Ви е удобно. 🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:

Знам, че е обсъждано многократно в темата, затова се извинявам - начисляват ли се точки за плащане на комунилна услуги (ток, парно и т.н.) и как става плащането им (само от банкомат ли)?

Публикувано:
преди 1 минута , Яничка каза:

Знам, че е обсъждано многократно в темата, затова се извинявам - начисляват ли се точки за плащане на комунилна услуги (ток, парно и т.н.) и как става плащането им (само от банкомат ли)?

Здравейте,

При плащане на битови задължения чрез кредитна карта също се начисляват бонус точки. Към момента услугата е достъпна на банкомат. Точки се трупат и ако плащането е извършено през ПОС терминал (физически или виртуален) на съответния доставчик.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Благодаря 1
Публикувано:

Имате ли идея колко време може да престояват точките в ДСК Директ преди да се прехвърлят в Уиз профила? След прехвърлянето май има 12 месеца валидност, въпросът е в ДСК Директ дали има ограничение...

Публикувано:
преди 3 минути , lyubo21 каза:

Имате ли идея колко време може да престояват точките в ДСК Директ преди да се прехвърлят в Уиз профила? След прехвърлянето май има 12 месеца валидност, въпросът е в ДСК Директ дали има ограничение...

2 години в ДСК, 1 година в профила. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 23.07.2019 г. в 19:33, lyubo21 каза:

Имате ли идея колко време може да престояват точките в ДСК Директ преди да се прехвърлят в Уиз профила? След прехвърлянето май има 12 месеца валидност, въпросът е в ДСК Директ дали има ограничение...

Здравейте,

Натрупаните точки през дадена календарна година имат срок на валидност в

системата на Банка ДСК до края на втората календарна година следваща годината, в

която са натрупани ( т.е. точките, които сте натрупали през тази година, ще бъдат валидни до края на 2021 г.)

 

Паричният еквивалент на усвоените точки е със срок на валидност в системата на Wizz

Air една година от датата на усвояването на точките. 🙂

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 8
Публикувано:

Здравейте,

 

Как се вижда че картата е погасена?

Как се вижда коя транзакция колко Wizz бонус точки е донесла, изглежда че виждам само натрупаните до момента

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нямам карта, но се замислям :-)

Прочетох условията/лихвите и т.н но ми убягна

Дължа ли месечна такса към банката ако не съм ползвала изобщо картата?

Публикувано:
18 minutes ago, Mistela said:

Нямам карта, но се замислям 🙂

Прочетох условията/лихвите и т.н но ми убягна

Дължа ли месечна такса към банката ако не съм ползвала изобщо картата?

Няма месечни такси, без значение дали е ползвана или не.

Има годишна такса, която покрива членството в Wizz Discount Club

Публикувано:

@Банка ДСК,  Няколко пъти забелязвам, че късно вечер/нощ сайта (ДСКДирект) дава абсолютно погрешни справки с транзакции. Почти на случаен принцип липсват 5-10-15 от последните.

Отдавал съм го на това, че тогава се изпълняват някакви служебни процедури и сайта "гледа" друга база или част от данните (таблици, редове от тях, …) са блокирани (дори и за четене) и т.н. (причините могат да са стотици).

Имате ли идея кога това ще се нормализира.

Ако пък кажете, че това не е вярно или нямате информация … хм, очевидно ще трябва да запазвам скрииншоти.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
17 minutes ago, ven62 said:

@Банка ДСК,  Няколко пъти забелязвам, че късно вечер/нощ сайта (ДСКДирект) дава абсолютно погрешни справки с транзакции. Почти на случаен принцип липсват 5-10-15 от последните.

Отдавал съм го на това, че тогава се изпълняват някакви служебни процедури и сайта "гледа" друга база или част от данните (таблици, редове от тях, …) са блокирани (дори и за четене) и т.н. (причините могат да са стотици).

Имате ли идея кога това ще се нормализира.

Ако пък кажете, че това не е вярно или нямате информация … хм, очевидно ще трябва да запазвам скрииншоти.

 

Така е и при мен, интересно че наистина е на случаен принцип броя на липсите, но винаги са последните, с изключение само на авторизациите, които си стоят най-отгоре в справките ...

Публикувано:
На 26.07.2019 г. в 12:56, Mistela каза:

Нямам карта, но се замислям 🙂

Прочетох условията/лихвите и т.н но ми убягна

Дължа ли месечна такса към банката ако не съм ползвала изобщо картата?

Здравейте,

 

По кредитна карта DSK-Wizz Air не е дължима месечна такса. Картата има годишна такса обслужване, която се удържа всяка година в месеца на издаване на картата.
 

Хубав ден,
Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 26.07.2019 г. в 13:28, ven62 каза:

@Банка ДСК,  Няколко пъти забелязвам, че късно вечер/нощ сайта (ДСКДирект) дава абсолютно погрешни справки с транзакции. Почти на случаен принцип липсват 5-10-15 от последните.

Отдавал съм го на това, че тогава се изпълняват някакви служебни процедури и сайта "гледа" друга база или част от данните (таблици, редове от тях, …) са блокирани (дори и за четене) и т.н. (причините могат да са стотици).

Имате ли идея кога това ще се нормализира.

Ако пък кажете, че това не е вярно или нямате информация … хм, очевидно ще трябва да запазвам скрииншоти.

 

Здравейте,

 

Поради нощни, счетоводни обработки на Банката, които протичат с различна продължителност, са възможни частични прекъсвания и затруднения в работата на част от функционалностите на електронното банкиране ДСК Директ. Те биха могли да са причина за затрудненията, които срещате при използване на услугата в този часови диапазон.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
В момента, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Поради нощни, счетоводни обработки на Банката, които протичат с различна продължителност, са възможни частични прекъсвания и затруднения в работата на част от функционалностите на електронното банкиране ДСК Директ. Тези временни, краткотрайни прекъсвания могат да бъдат усетени след 22:00ч. Те биха могли да са причина за затрудненията, които срещате при използване на услугата в този часови диапазон.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

ОК.

Но едно съобщение на сайта няма да е зле да има, нали!

🙂 

Щото 23:00 тук си е 16:00 в Перу, например.

Някак си за банка и то от ранга и с претенциите на ДСК не изглежда много професионално.

А ние си говорим в съседната тема за клетите ИТ-та в НАП.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 26.07.2019 г. в 15:12, ven62 каза:

ОК.

Но едно съобщение на сайта няма да е зле да има, нали!

🙂 

Щото 23:00 тук си е 16:00 в Перу, например.

Някак си за банка и то от ранга и с претенциите на ДСК не изглежда много професионално.

А ние си говорим в съседната тема за клетите ИТ-та в НАП.

 

Здравейте,

 

Часовият диапазон, в който е възможно да възникнат частични прекъсвания на част от функционалностите на електронното банкиране ДСК Директ поради извършване на нощни счетоводни обработки на системата, е упоменат в общите условия, които се предоставят при сключване на договор за ползване на услугата за електронно банкиране.
 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 30 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Часовият диапазон, в който е възможно да възникнат частични прекъсвания на част от функционалностите на електронното банкиране ДСК Директ поради извършване на нощни счетоводни обработки на системата, е упоменат в общите условия, които се предоставят при сключване на договор за ползване на услугата за електронно банкиране.
Благодарим за изказаното предложение, ще го имаме предвид. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Може ли линк.

Това, което намирам на страниците на ДСК са pdf файлове, в които не откривам подобна информация.

Възможно е пропуска да е мой, тъй като search в тези pdf файлове не е възможен. (Интересно, защо? Но, това е друга тема)

Предварително благодаря за съдействието.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , ven62 каза:

Може ли линк.

Това, което намирам на страниците на ДСК са pdf файлове, в които не откривам подобна информация.

Възможно е пропуска да е мой, тъй като search в тези pdf файлове не е възможен. (Интересно, защо? Но, това е друга тема)

Предварително благодаря за съдействието.

 

Здравейте,

 

Изпращаме Ви линк, към актуалните общи условия за използване на услугата ни за електронно банкиране - https://dskbank.bg/docs/default-source/интернет-банкиране/общи-условия-за-ползване-на-дск-директ-за-физически-лица.pdf

Часовият диапазон за извършване на нощните счетоводни обработки е посочен в раздел IX, чл. 29, т.2.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:

Нека бъдем точни:

чл.29 т.2 (според мен е ал.2):

(2) Банката приема нареждания за платежни услуги чрез електронните канали интернет банкиране, мобилните приложения ДСК Смарт и DSK MoneyGram и в дни и часове извън общото си работно време, с изключение на частични прекъсвания в периода 22:00 ч - 04:00 часа

 

(моля да бъда извинен за евентуални технически грешки, но горния текст го въведох на ръка, а не го копирах (причините са изложени по-горе)

 

И така:

Моят въпрос беше свързан с непълна и в този смисъл невярна информация за вече направени транзакции с КК т.е. за справочна информация в ДСК Директ.

Вие ми отговорихте … (хм, да кажем) заблуждаващо.

В чл.29 (2)  се говори за приемане на нареждания за платежни услуги.

Нощно време аз гледам ДСКДирект, не нареждам нищо.

 

Всеки може да прецени колко съотносими са Вашите отговори към зададения от мен въпрос - по-точно към констатираната от мен неточност на справочната част на ДСКДирект.

 

Хубав ден и от мен

Ven62

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 21 минути , ven62 каза:

Нека бъдем точни:

чл.29 т.2 (според мен е ал.2):

(2) Банката приема нареждания за платежни услуги чрез електронните канали интернет банкиране, мобилните приложения ДСК Смарт и DSK MoneyGram и в дни и часове извън общото си работно време, с изключение на частични прекъсвания в периода 22:00 ч - 04:00 часа

 

(моля да бъда извинен за евентуални технически грешки, но горния текст го въведох на ръка, а не го копирах (причините са изложени по-горе)

 

И така:

Моят въпрос беше свързан с непълна и в този смисъл невярна информация за вече направени транзакции с КК т.е. за справочна информация в ДСК Директ.

Вие ми отговорихте … (хм, да кажем) заблуждаващо.

В чл.29 (2)  се говори за приемане на нареждания за платежни услуги.

Нощно време аз гледам ДСКДирект, не нареждам нищо.

 

Всеки може да прецени колко съотносими са Вашите отговори към зададения от мен въпрос - по-точно към констатираната от мен неточност на справочната част на ДСКДирект.

 

Хубав ден и от мен

Ven62

 

според мен малко не си прав 🙂 чл.4 т.8 от Закона за платежните услуги погледни - получаването на услуга по предоставяне на информация за сметка е също платежна услуга

Публикувано:
28 minutes ago, antea said:

според мен малко не си прав 🙂 чл.4 т.8 от Закона за платежните услуги погледни - получаването на услуга по предоставяне на информация за сметка е също платежна услуга

Да, така е, но и аз имам същия проблем, и той е че нямам "частични прекъсвания" , а имам работещо банкиране с невярна информация .

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • dessyy
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.