Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 часа, Мари Николова каза:

При тази карта има ли възможност да се надвнася над кредитният лимит и тези пари трупат ли точки?

 

преди 7 часа, Таньо каза:

Колкото желаеш надвнасяш, харчиш и получаваш точки до 80 000 годишно.

Над лимита картата е като дебитна и не се дължи такса при теглене на банкомат на групата ОТП /последното не зная дали е актуално в момента/.

Здравейте,

 

Максималният годишен оборот на ПОС с картите (основна и допълнителни), върху който трупате точки е 40 000 BGN, т. е. ограничението е въз основа изразходвани средства, а не брой точки. Бонус точки получавате и в случай че харчите собствени средства по картата - не е задължително да ползвате кредитния си лимит.

 

При теглене на пари в брой от банкомат, операцията винаги се третира като трансакция с кредитна карта и се прилага съответната такса от тарифата на банката (независимо дали чрез картата теглите собствени средства или суми от лимита по картата). Таксата за теглене на пари в брой от банкомат на OTP Group в чужбина с дебитни и кредитни карти от Банка ДСК е съответно 1,10 BGN  и 2 BGN (цитираме таксите за карти на физически лица, издадени по сметка в BGN).

 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

В чест на истината не останах особено задоволен от последните отговори и продължавам да смятам, че остава известна неяснота. Дали е умишлена или не - не се наемам да гадая, но е факт, че така е по-изгодно за банката.

 

Съгласен съм, че изготвянето и поддържането на пълен списък е донякъде нереалистично, но поне за 10 или 20 по-големи търговци (като примерно Revolut, ползван от наистина много хора) би могло да се анонсира дали е "пос плащане" или "паричен трансфер".

 

@georgebg уверявам те, че въвеждането на такса "паричен трансфер" през 2018 г. стана абсолютно тихомълком и без никакво предизвестие. Научих го по трудния начин, рязко плащайки над 100 лв. такси и лихви за "трансфери" - и то след като безпроблемно бях ползвал кредитната си карта за такива трансакции над 2 години. Етичното отношение към клиента определено изисква такава съществена промяна да бъде оповестена.

 

Само едно разбрах със сигурност: вече забравяме за зареждане на Револют с каквито и да е карти на ДСК.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 21 минути , Георги Матеев каза:

Съгласен съм, че изготвянето и поддържането на пълен списък е донякъде нереалистично, но поне за 10 или 20 по-големи търговци (като примерно Revolut или Curve, които се ползват от наистина много хора) би могло да се анонсира дали е "пос плащане" или "паричен трансфер".

 

- На базата на какъв критерий ще се определят тези 10 или 20 по-големи търговци? Как ще се предпазим от "ама защо моя търговец го няма в списъка". Тия финтекове се размножават като зайци и се съмнявам дори и най-големите им фенове да могат да ги проследят всички. 

- Как точно ще се държи актуална информацията и всъщност работа на банката ли е да дебне постоянно с какъв код излизат търговците? Нейната работа е да таксува правилно трансакциите спрямо съответно подадения код и тарифите, които имат. В целия хаос не разбрах дали останаха необяснени трансакции. 

- Не е ли редно точно търговците да са тези, които информират при подобни промени, вместо да разчитаме на банката, която няма никакво отношение към промяната на кода на трети лица? Не е ли редно такъв актуален списък с кодове да се поддържа от източника (MC/Visa), а не от допълнително звено по веригата, което няма отношение към това кога някой търговец ще си смени кода. 

- Има ли български или световен пример за такъв списък в сайта на банкова институция, който да следваме в случая?

 

Гледам да съм безпристрастен при такива дискусии и рядко заемам една или друга страна, но не виждам какво биха могли да направят ДСК в случая, комуникационната грешка е изцяло в полето на Револют. 

 

Дали е редно да има такава такса, дали по начало промени в тарифите се комуникират адекватно е съвсем друга дискусия. 

 

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Публикувано:

Аз също бих искал да спомена виждането си по въпроса, въпреки че няма да се хареса на повечето участници в темата 🙂

 

На всички е ясно, че зареждането на Револют не е истинско плащане на ПОС, защото средствата не излизат от владението на съответния човек. На всички е ясно, че ако зареждането на Револют минава като плащане на ПОС, може да се заобикалят таксите по кредитна карта на теглене на банкомат и да се ползва гратисен период за такава операция, което по принцип го няма, включително да се револвира минималната вноска по кредитния лимит със средства от същата кредитна карта без реално постъпване на пари по сметката.

 

В този смисъл намирам за логично да има такса "паричен трансфер" при кредитните карти. Затова аз като клиент на различни банки първо се запознавам с тарифите им, след това следя регулярно за промени по тях и като видя, че има подобна такса, не ползвам съответната карта за такъв тип операции. Има достатъчно други банки, които не начисляват подобна такса, а и има алтернативни начини за зареждане на Револют - чрез СЕПА превод.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 17 минути , Георги каза:

 

- На базата на какъв критерий ще се определят тези 10 или 20 по-големи търговци? Как ще се предпазим от "ама защо моя търговец го няма в списъка". Тия финтекове се размножават като зайци и се съмнявам дори и най-големите им фенове да могат да ги проследят всички. 

- Как точно ще се държи актуална информацията и всъщност работа на банката ли е да дебне постоянно с какъв код излизат търговците? Нейната работа е да таксува правилно трансакциите спрямо съответно подадения код и тарифите, които имат. В целия хаос не разбрах дали останаха необяснени трансакции. 

- Не е ли редно точно търговците да са тези, които информират при подобни промени, вместо да разчитаме на банката, която няма никакво отношение към промяната на кода на трети лица? Не е ли редно такъв актуален списък с кодове да се поддържа от източника (MC/Visa), а не от допълнително звено по веригата, което няма отношение към това кога някой търговец ще си смени кода. 

- Има ли български или световен пример за такъв списък в сайта на банкова институция, който да следваме в случая?

 

Гледам да съм безпристрастен при такива дискусии и рядко заемам една или друга страна, но не виждам какво биха могли да направят ДСК в случая, комуникационната грешка е изцяло в полето на Револют. 

 

Дали е редно да има такава такса, дали по начало промени в тарифите се комуникират адекватно е съвсем друга дискусия. 

 

Елементарно - критерият ще е броя потребители. Когато даден търговец се ползва от хиляди клиенти това определено го прави значим на дадения пазар и подобна съществена промяна категорично би трябвало да се комуникира И от локалната банка. Точно тя в крайна сметка има отношение към налагането (или неналагането) на съответните такси предвид промяната на кода, който до вчера е бил един, а от утре друг.

 

А моя работа ли е да гадая зареждането ми примерно на Пейпал с какъв код е днес и до последно да се чудя дали ще съм назад с ххх лв или не? След като по никакъв начин не мога да се информирам адекватно и предварително за това считам, че информацията не е публична с известна умисъл - като тук вина по равно носят и търговците и картовия оператор и банките.

 

Аз пък определено не съм безпристрастен и заемам страната на недоволния потребител, на когото му бъркат в джоба за щяло и нещяло. Отново подчертавам, че неинформирането на клиентите по подобен начин води до реална загуба за тях и за изгода единствено на банката - не на търговеца или на картовия оператор. Работа на всяка банка очевидно е не да предпази клиентите си от подобни грешки, а да прибере поредната такса. И съжалявам, но доста трудно ще бъда убеден в обратното.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 6 минути , jorrro каза:

В този смисъл намирам за логично да има такса "паричен трансфер" при кредитните карти.

Точно това е проблема. Че такси трябва да има само за КРЕДИТНИ карти.

Не виждам никаква обоснована причина да има такава такса за зареждане от ДЕБИТНА карта.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 минути , jorrro каза:

а и има алтернативни начини за зареждане на Револют - чрез СЕПА превод

Там е работата. SEPA на практика е вариант за българските потребители едва от няколко седмици. Всички знаем какво дърво беше преди това, макар на теория да изкарваха, че го има. От Revolut едва ли са подозирали каква буря в чаша вода ще предизвикат с тая своя промяна на кода, по простата причина, че клиентите на нормалните банки (разбирай - тези извън България) вероятно винаги са ползвали именно SEPA за зареждане на картите си и едва ли им е минавало през ума да правят тия фокуси, които правим ние тук. Просто за тях SEPA винаги е бил най-евтиният начин.

А защо този начин беше реално възприет в България чак сега и защо всички такси скочиха (за да избият „загубите“ на банките от евтиния SEPA, няма какво да се лъжем) - това е много обширна и изпълнена с псувни тема.

  • Харесвам 4
Публикувано:

А защо в много европейски банки СЕПА превода струва 0.00 евро, а в България 0.50 евро или повече?

Защо в много европейски банки т. нар. "турбо трансфер" (СЕПА превод в рамките на 10 секунди) също струва 0.00 евро или максимум 0.50 евро, а в България или изобщо не се предлага или струва много повече?

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 3 минути , cybersimo каза:

Точно това е проблема. Че такси трябва да има само за КРЕДИТНИ карти.

Не виждам никаква обоснована причина да има такава такса за зареждане от ДЕБИТНА карта.

Политика на всяка банка е какви такси за кои услуги да прилага и в какъв размер. Потребителите се съгласяват с общите условия и начина на промяна на тарифата - с предизвестие от поне 2 месеца за физически лица (винаги се спазва).

 

Аз също не намирам за логично да има такса при дебитна карта, както не намирам за логична и таксата от 1% превалутиране, която влиза в сила от 05.02. Но това е положението. Ползваме алтернативи и това е 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Елементарно - критерият ще е броя потребители.

Можеш ли да намериш някъде 20-те топ търговеца в момента по брой потребители като е толкова елементарно? На живо, актуална информация. каквато ще е нужна за адекватно поддържане на такъв списък, а не някой маркетинг блог пост, където се хвалят с Х клиенти. Поне за един финтек ми посочи такъв източник. 

 

преди 6 минути , Георги Матеев каза:

А моя работа ли е да гадая зареждането ми примерно на Пейпал с какъв код е днес и до последно да се чудя дали ще съм назад с ххх лв или не? След като по никакъв начин не мога да се информирам адекватно и предварително за това считам, че информацията не е публична с известна умисъл - като тук вина по равно носят и търговците и картовия оператор и банките.

Не е твоя работа, работа на Paypal e. Банката едва ли има предварителна информация дали и как ще има такава промяна. Търговеца със сигурност има, защото едва ли е станало без тяхно знание цялото нещо...и са перфектно наясно, че подобна промяна носи значителни промени в начина, по който се използва услугата им. 

 

преди 7 минути , Георги Матеев каза:

Аз пък определено не съм безпристрастен и заемам страната на недоволния потребител, на когото му бъркат в джоба за щяло и нещяло.

Таксуването на кредитни карти при кешови трансакции не е от 20.01, а от край време. Може да се поспори по темата дали трябва да го има или не, но недоволния потребител в случая е трябвало да бъде недоволен доста преди този казус. 

 

преди 9 минути , Георги Матеев каза:

Отново подчертавам, че неинформирането на клиентите по подобен начин води до реална загуба за тях и за изгода на банката.

Аз пак ще съм адвокат на дявола, но цялото нещо може и да не е в полза на банката в крайна сметка. Ако тръгнат заради това да се затварят карти или най-малкото да станат неактивни. Мисля, че банките печелят от всяка трансакция минала през револют (револют плаща на тях, както всеки с пос терминал им плаща). Дали тази такса би неутрализирала отливът, който се очаква не мога да прогнозирам, защото нямам точните данни. Но нещата със сигурност не са черно бели. 

 

 

 

преди 10 минути , cybersimo каза:

Точно това е проблема. Че такси трябва да има само за КРЕДИТНИ карти.

Не виждам никаква обоснована причина да има такава такса за зареждане от ДЕБИТНА карта.

Аз мисля, че това е по-скоро поради непривичната ситуация, в която попадаме с тези финтекове като цяло. Едва ли до преди няколко години някой си е представял, че може да има подобна употреба на дебитни и кредитни карти, съответно и тарифите са им такива, че минават всичко, дебитни, кредитни с един аршин. Вярвам, че това ще бъде коригирано евентуално. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 20 минути , Георги каза:

Можеш ли да намериш някъде 20-те топ търговеца в момента по брой потребители като е толкова елементарно? На живо, актуална информация. каквато ще е нужна за адекватно поддържане на такъв списък, а не някой маркетинг блог пост, където се хвалят с Х клиенти. Поне за един финтек ми посочи такъв източник. 

 

Не е твоя работа, работа на Paypal e. Банката едва ли има предварителна информация дали и как ще има такава промяна. Търговеца със сигурност има, защото едва ли е станало без тяхно знание цялото нещо...и са перфектно наясно, че подобна промяна носи значителни промени в начина, по който се използва услугата им. 

 

Аз пак ще съм адвокат на дявола, но цялото нещо може и да не е в полза на банката в крайна сметка. Ако тръгнат заради това да се затварят карти или най-малкото да станат неактивни. Мисля, че банките печелят от всяка трансакция минала през револют (револют плаща на тях, както всеки с пос терминал им плаща).

Имах предвид топ 10-20 в съответната банка, която по броя обработени от нея трансакции към дадения търговец лесно може да прецени кой е популярен сред клиентите ѝ и кой не. Въпрос на софтуер и желание, точно на теб ли да го обяснявам. Когато дадена промяна засяга буквално хиляди клиенти - най-малкото заслужава едно профилактично споменаване, не мислиш ли?

 

Работа е И на банката, защото само и единствено тя по нейно усмотрение налага допълнителните такси, а не Paypal.

 

Допълнителните такси не са в полза на банките? Е тук откровено ти изпуснах мисълта 🙂 И именно защото банките печелят И от всяка трансакция към Револют таксата "паричен трансфер" и налагането на моментални лихви (като теглене на кеш от ATM) са още по-абсурдни.

 

Разбирам, че банките умират от страх заради финтех компаниите и така опитват да се защитят. Е, поне е ясно, че има защо да ги е шубе.

  • Харесвам 4
Публикувано:

не по-малко важно е и друго в случая - аз не съм от тези, които зареждат Револют от ДСК Уиз картата - но все пак ви обръщам внимание, че щом това вече ще се води паричен трансфер, очевидно няма и гратисен период за възстановяване на сумата от лимита, така е при повечето кредитни карти, а гледам, че на сайта им пише

Цитат

Без лихва върху сумите за покупка на стоки на ПОС на търговец

 

така че освен тая такса, да не се окажете в извлеченията и с лихви по въпросните суми....

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

Имах предвид топ 10-20 в съответната банка, която по броя обработени от нея трансакции към дадения търговец лесно може да прецени кой е популярен сред клиентите ѝ и кой не. Въпрос на софтуер и желание, точно на теб ли да го обяснявам. Когато дадена промяна засяга буквално хиляди клиенти - най-малкото заслужава едно профилактично споменаване, не мислиш ли?

 

Пак да попитам, има ли световен пример, който може да се ползва в случая? Имам ужасно много въпроси по това предложение и защо според мен е тотално нереалистично, ама ще изчакам първо отговор на този въпрос. 

 

преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Работа е И на банката, защото само и единствено ТЯ по нейно усмотрение налага допълнителните такси, а не Paypal.

Това, за което мога да се съглася е да се публикува конкретно кои кодове носят какви такси. Това микросметка нищо не означава.

 

Но информацията, че даден код се променя е изцяло в градинката на търговеца. Банката няма предварителна информация, че даден код ще се промени, така че дори и на теория тоя магически списък да се създаде, единственото което ще постигне е да даде оправдание - ей го е, публикували сме го. Всички потребители в крайна сметка ще разберат пак от извлеченията си. Пак да отбележа, че банката може да реагира информативно само постфактум, единствените които могат да дадат информацията предварително и евнтуално да предотвратят нежелано таксуване са MC/Visa или търговеца.

преди 13 минути , Георги Матеев каза:

Допълнителните такси не са в полза на банките? Е тук откровено ти изпуснах мисълта 🙂 И точно защото банките печелят И от всяка трансакция, минала през Револют, прави таксата "паричен трансфер" и налагането на моментални лихви (като теглене на кеш от ATM) още по-абсурдни.

 

Ако вчера е имало 1000 транзакции и те са донеси 1000лв печалба от револют, това не означава че днес ще има пак 1000 транзакции, които ще донесат 1000лв от револют и 2000 от потребителите. По-скоро няма да са 1000 трансакции, а 500 и тогава печалбата ще е 500 от револют и 1000 от потребителите. Или ще са 200 и печалбата ще е 200 от револют и 400 от поребителите. Просто илюстративен пример, но отлив ще има. И той ще е по-сериозен от друг случай, защото ужасно много хора ползват револют с цел да избегнат точно тази такса. 

 

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 минути , antea каза:

не по-малко важно е и друго в случая - аз не съм от тези, които зареждат Револют от ДСК Уиз картата - но все пак ви обръщам внимание, че щом това вече ще се води паричен трансфер, очевидно няма и гратисен период за възстановяване на сумата от лимита, така е при повечето кредитни карти, а гледам, че на сайта им пише

 

така че освен тая такса, да не се окажете в извлеченията и с лихви по въпросните суми....

Лихва има със сигурност и почва да тече от секундата, в която се извърши така наречения "паричен трансфер" от кредитна карта. Банката третира това 1:1 като теглене на кеш от АТМ. Да се има предвид.

 

Ако някой се излъже да ползва картата си за трансфер - единственият начин за избягване поне на лихвата е незабавно да погаси изцяло и до стотинка пълното си моментно задължение по картата. Не говоря само да върне в картата похарчената сума за трансфера, а наистина да погаси изцяло картата до пълния лимит.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 минути , antea каза:

така че освен тая такса, да не се окажете в извлеченията и с лихви по въпросните суми....

Много е вероятно да стане точно така. Аз лично бих погасил всякакви карти възможно най-бързо. Да се има предвид, и че кешовите трансакции обикновено се отчитат последни. Така че лихвата няма да спре, освен ако не се погаси абсолютно всичко, а не само револютската трансакция, ако е последна. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 3 минути , Георги каза:

Пак да попитам, има ли световен пример, който може да се ползва в случая? Имам ужасно много въпроси по това предложение и защо според мен е тотално нереалистично, ама ще изчакам първо отговор на този въпрос. 

 

Това, за което мога да се съглася е да се публикува конкретно кои кодове носят какви такси. Това микросметка нищо не означава.

 

Но информацията, че даден код се променя е изцяло в градинката на търговеца. Банката няма предварителна информация, че даден код ще се промени, така че дори и на теория тоя магически списък да се създаде, единственото което ще постигне е да даде оправдание - ей го е, публикували сме го. Всички потребители в крайна сметка ще разберат пак от извлеченията си. Пак да отбележа, че банката може да реагира информативно само постфактум, единствените които могат да дадат информацията предварително и евнтуално да предотвратят нежелано таксуване са MC/Visa или търговеца.

Ако вчера е имало 1000 транзакции и те са донеси 1000лв печалба от револют, това не означава че днес ще има пак 1000 транзакции, които ще донесат 1000лв от револют и 2000 от потребителите. По-скоро няма да са 1000 трансакции, а 500 и тогава печалбата ще е 500 от револют и 1000 от потребителите. Или ще са 200 и печалбата ще е 200 от револют и 400 от поребителите. Просто илюстративен пример, но отлив ще има. И той ще е по-сериозен от друг случай, защото ужасно много хора ползват револют с цел да избегнат точно тази такса. 

 

 

 

Жоре, съжалявам, но темата ми стана безинтересна.

 

Наистина не ме интересува световния опит. На нашенско ниво виждам единствено поредната лакомия на поредната банка, която при желание би могла да бъде доста по-прозрачна за някои неща. Желание очевидно липсва. Случаят за мен е приключен.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:

Потвърдено! Транзакцията от 1000 лв към Revolut на 22.01 още не е осчетоводена, но 11-те лева такса паричен трансфер вече са факт! Честито, @Банка ДСК. Току-що ме загубихте като клиент и в близките дни ще закрия всички сметки, депозити и карти при вас и ще ги прехвърля в банка, която не таксува паричните трансфери. 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
В момента, Георги Матеев каза:

Жоре, съжалявам, но темата ми стана безинтересна.

 

Наистина не ме интересува световния опит. На нашенско ниво виждам единствено поредната лакомия на поредната банка, която при желание би могла да бъде доста по-прозрачна за някои неща. Желание очевидно липсва. Случаят за мен е приключен.

Няма проблем. Още от самото начало на това предложение ми звучеше точно по същия начин - не като конструктивна идея с вникване на дълбочината на проблема, а просто да се каже, че нещо са могли да направят, а не са. 

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Публикувано:
преди 17 минути , chandni каза:

Потвърдено! Транзакцията от 1000 лв към Revolut на 22.01 още не е осчетоводена, но 11-те лева такса паричен трансфер вече са факт! Честито, @Банка ДСК. Току-що ме загубихте като клиент и в близките дни ще закриля всички сметки, депозити и карти при вас и ще ги прехвърля в банка, която не таксува паричните трансфери. 

Дай идея кой не таксува (все още) за парични трансфери освен ПИБ? Аз сериозно обмислям да разкарам Частното банкиране.

 

P.S. Ако си плащала с кредитна карта - погаси я незабавно за да избегнеш и лихвите, за които иначе ще научиш чак другия месец 🙂

преди 15 минути , Георги каза:

Няма проблем. Още от самото начало на това предложение ми звучеше точно по същия начин - не като конструктивна идея с вникване на дълбочината на проблема, а просто да се каже, че нещо са могли да направят, а не са. 

Не съм и очаквал да кажеш нещо различно. И е факт, че биха могли да направят нещо и не го правят.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Дай идея кой не таксува (все още) за парични трансфери освен ПИБ? Аз сериозно обмислям да разкарам Частното банкиране.

Моля само дискусията да я изнесем извън тази тема, направо в нова най-добре. Със сигурност ще е интересна и полезна на много хора. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Разбира се, че биха могли да направят, но предпочитат да лапат докато може.

Ако до вчера 10000 клиенти са зареждали с картите им Револют и от днес Револют са сменили кода, може да пуснат едно съобщение в стил "На вниманието на всички наши клиенти, от днес всички транзакции към Револют ще се таксуват като паричен трансфер" и така да приключи етичното им отношение към клиента, но е явно, че нямат желание.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз малко не разбирам цялата тая драма. От една страна, всички имаме по n на брой карти за сваляне на цена с минимум 10 евро, обаче като от другата страна намерят начин да се приспособят към ситуацията според техните цели и сме ощетени с някоя друга ститинка, настава голяма драма. То все едно в магазина сиренето да поскъпне и да стоиш и да се караш на продавача защо е поскъпнало, вместо да отидеш в друг магазин.

Не помня да е имало такива разгорещени дискусии, когато Revolut свалиха безплатното теглене от банкомат от 600 на 200 едници.

От друга страна, с плащане на данъците с картата на ДСК, се плаща по-малко, заради кешбека. Някой да е проявил гражданска съвест и да не направи така? 😄

Нещата са изключително динамични и много скоро ще се намери нова "схема", щото във финансовата джунгла са в сила същите закони - оцеляват не най-силните, а най-приспособимите - банки, финтех компании, потребители.

Междувременно ще си сипя 🍷.Току виж заекът изскочи зад храста в това време.

  • Харесвам 11
  • Браво 4
Публикувано: (редактирано)
преди 7 минути , cybersimo каза:

Разбира се, че биха могли да направят, но предпочитат да лапат докато може.

Ако до вчера 10000 клиенти са зареждали с картите им Револют и от днес Револют са сменили кода, може да пуснат едно съобщение в стил "На вниманието на всички наши клиенти, от днес всички транзакции към Револют ще се таксуват като паричен трансфер" и така да приключи етичното им отношение към клиента, но е явно, че нямат желание.

Тук пак опираме защо такова съобщение трябва да се пуска за Револют, а да не се пуска за Bunq, Billa и всички знайни и незнайни търговци, които до вчера са били на един код, а днес хипотетично на друг. Потребителите на Револют специални ли са нещо, че тях да ги информират, а пък клиентите на по-малки да си стоят в неведение? 

 

И не, че не са специални, специални са...но за самите Револют. Които имат и модерното приложение с един пуш нотификейшън да информират всички техни клиенти едновременно, че са постъпили сериозни промени в начина, по който оперират.  Вместо това ти трябваше с ченгел да им вадиш информацията от устата. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
преди 1 минута , Георги каза:

Тук пак опираме защо такова съобщение трябва да се пуска за Револют, а да не се пуска за Bunq, Billa и всички знайни и незнайни търговци, които до вчера са били на един код, а днес хипотетично на друг. Потребителите на Револют специални ли са нещо, че тях да ги информират, а пък клиентите на по-малки да си стоят в неведение? 

 

И не, че не са специални, специални са...но за самите Револют. Които имат и модерното приложение с един пуш нотификейшън да информират всички техни клиенти едновременно, че са постъпили сериозни промени в начина, по който оперират.  Вместо това ти трябваше с ченгел да им вадиш информацията от устата. 

Дали са специални може да каже само Банка ДСК - ако транзакциите към Bunq са били повече от тези на Револют, значи Bunq са по-специални. Надали има повече от 10 финтех компании към които се превеждат пари от ДСК.

Била са специални, ама на друго място 😄

  • Смея се 6
Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

А моя работа ли е да гадая зареждането ми примерно на Пейпал с какъв код е днес и до последно да се чудя дали ще съм назад с ххх лв или не?

Пейпал е само посредник, както и Curve. Според мен предават кода на търговеца получател. Т.е. има значение какво плащаш, а не как го плащаш. 

 

И аз считам, че Банка ДСК няма вина в конкретната ситуация, освен принципното наличие на такава такса.

 

За мен истинската проява на наглост е предстоящата такса за превалутиране, която вероятно някой корифей пришълец от SG е решил да въведе. Така най-добрият картов продукт за последните 2-3 години се срина в класацията.

  • Харесвам 8

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.