Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, jujo_si каза:

 За това удоволствие плащат по голям процент от транзакцията като такса, защото е по-рисково. 

Точно така е. И на моя POS терминал мога да правя транзакции с ръчно въвеждане на данните на картата, но комисионната е над 3%. При стандартна транзакция комисионните са под 2%.

Публикувано:

@Банка ДСК, преди около две седмици ви попитах за пояснение относно споменатите от вас микросметки. Засега нямам отговор от вас, надявам се да получа. Сигурно банката има някакъв критерий, по който определя кое е микросметка и кое не е. И този критерий едва ли е някаква старателно пазена тайна?...

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, Goal & Boss каза:

@Банка ДСК, преди около две седмици ви попитах за пояснение относно споменатите от вас микросметки. Засега нямам отговор от вас, надявам се да получа. Сигурно банката има някакъв критерий, по който определя кое е микросметка и кое не е. И този критерий едва ли е някаква старателно пазена тайна?...

 

Здравейте,

 

Извиняваме се, че сме пропуснали да отговорим. Банката не прилага вътрешни критерии, за да определи  дали дадена трансакция е за захранване на микросметка, за покупка на ценни книжа или за хазартна дейност, а само я идентифицира чрез кода, с който е маркирана при получаването ѝ.

Ако трансакциите към посочените доставчици са от типа „Паричен Трансфер“, маркирани със съответния код, за тях ще бъде приложена такса. Трансакциите към търговци, които предоставят услуги чрез захранване на микросметки (например E pay, Pay Pal и др.) обикновено са обозначени с код за „Паричен Трансфер“, в съответствие с изискванията на картовите организации Visa и Mastercard .

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

@Банка ДСК, искам да попитам дали новите условия, които влизат от днес обхващат всички карти издадени от банката или само кредитните? При плащане на ПОС терминал в чужбина с дебитна карта ще има същия процент такса? Благодаря

 

image.png.e7c4c4c66b3ee1deab3cbf0d1bd7398c.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 13 часа, Таньо каза:

@Банка ДСК , за път път ползвам КК WIZZ в amazon.co.uk

Плащането мина без да ми бъде дадена парола. Така ли трябва да е.

 

 

Здравейте,

 

Към момента Amazon не изискват потвърждаване на трансакциите чрез 3 D парола. Не разполагаме с информация какви са съображенията им, но предположенията на някои от  потребителите във форума са съвсем логични: за улеснение на клиентите, не са задължени или просто могат да си го позволят.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 3 часа, Guinness каза:

@Банка ДСК, искам да попитам дали новите условия, които влизат от днес обхващат всички карти издадени от банката или само кредитните? При плащане на ПОС терминал в чужбина с дебитна карта ще има същия процент такса? Благодаря

 

image.png.e7c4c4c66b3ee1deab3cbf0d1bd7398c.png

Здравейте,

 

При операции с дебитни карти ще се прилага същият курс.


 

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 17 часа, yordanov каза:

Историята на транзакциите и коя колко точки носи вече (отново) е видима в ДСК Директ - Карти -> Бонус програми -> Транзакции.

Дано само не е в тестов режим и да изчезне пак.

 

235197563_Screenshot2020-02-04at20_25_20.png.52e375dc796bf3562232d5c5a32db411.png

 

 

 

При мен я няма 😫

Публикувано:
преди 20 минути , Ilian359 каза:

За Wizz картите справката беше ОК, за Galaxy не беше пълна.

Нямаше сума на начисления кешбек, но поне се виждаха транзакциите, за които е начислен такъв. Сега и това го няма.

Публикувано:

Това с непознат номер и отговор на подадена жалба само по телефон е абсурдно. От няколко годни не мога да ги науча, че искам отговор само и единствено по имейл - така както и аз съм подал жалбата си.

Наскоро едвам не ме оставиха на летището в Нова Каледония след като някакъв служител беше решил на своя глава да ми блокира кредитната карта в следствие на подадена от мен жалба по имейл. Ама аз ако исках да си блокирам картата мога да си го направя и сам от приложението или от ДСК Директ, от къде на къде някой ще решава да ми я блокира?

Съпорта е на нулево ниво (да не кажа на по-ниско)

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , cybersimo каза:

Това с непознат номер и отговор на подадена жалба само по телефон е абсурдно. От няколко годни не мога да ги науча, че искам отговор само и единствено по имейл - така както и аз съм подал жалбата си.

@Банка ДСК винаги се обаждат по телефона, явно ги мързи да пишат мейли.

Публикувано:
преди 1 минута , WanderlustME каза:

@Банка ДСК винаги се обаждат по телефона, явно ги мързи да пишат мейли.

Значи човек не трябва да пътува никъде, за да очаква тяхното безценно позвъняване. И също не трябва и да влиза в срещи и не трябвя да си изключва телефона. Дори и в самолета.

Защото след това дори и да мобжеш да върнеш обаждане е централа и съответно никой не знае кого са търсили и за какво

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 29 минути , WanderlustME каза:

@Банка ДСК винаги се обаждат по телефона, явно ги мързи да пишат мейли.

 

Не е до мързел. Просто предпочитат да не оставят официална писмена следа, уличаваща немалка част от служителите им в некомпетентност.

  • Харесвам 11
Публикувано:

Аз ще напиша един + за банката. Явно на мен са се падали компетентни служители, защото няколко пъти ми се е налагало да говоря с тях и нещата са се развивали в правилната посока за мен. Относно това дали правя проверка на начислените точки? Е, не правя! То и това остава да правя. Колкото са толкова.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Как се обработват личните ми данни?

 

Макар и в общите условия да е упоменат начинът, по който се използват личните ви данни, нека го повторя и тук в по-свободен текст.

 

Личните данни не се препредават на трети лица, без да е необходимо за изпълнение на съответната услуга. В 100% от случаите това означава, че достъп до имейл адрес имам само и единствено аз, а останалите ви данни се дават само на куриерите, ако сте си поръчали някой артикул - честно казано не се сещам за друг случай, в който да са ми трябвали имена и телефон. 

 

Споразумението ни с ДСК не сключва никакви клаузи за предаване на информация на потребителите. Ако сключваше, това щеше да бъде обявено публично. Профилът на ДСК има достъп до абсолютно същата информация за другите профили каквато и вие - не е супер потребител, няма специални права, не може да вижда имейлът, с който е регистриран потребителя. 

 

Не държа да предоставяте лични данни. Регистрирайте се със случаен никнейм, използвайте неидентифициращ имейл, телефони и имена не ми трябват въобще. Можете да използвате дори еднократни disposable имейли, ваша воля. Но силно препоръчвам имейлът да е активен и валиден, защото вярвайте ми, много случаи има на "забравих си паролата, какво правим". И ако нямам начин да сравня между потребител и имейл, няма начин и как да се възстанови достъпа. 

 

Ако все пак предоставите данните си по някоя от нашите инициативи, ако се съмнявате, че има някакъв теч от там в друга посока, пишете ми първо задължително на мен, преди да вдигате гири публично. Пак да кажа - не ви искам данните, не държа на тях, не е нещо с което търгувам, и което смятам да използвам скрито. Ако се притеснявате да ги давате - просто недейте. Ама не да си поръчвате календар, а после да ме обвинявате в седемте смъртни гряха. Ако смятате, че е злоупотребено - има институции, които защитават личните ви данни, може да ги сезирате и тях. От моя страна мога да предоставя конкретен отговор на всеки въпрос, който касае личните данни. Давал ли съм на ДСК или на който и да е друг вашите имейл адреси? Категорично НЕ!

 

С какво ми помага участието на ДСК тук?

 

Имате възможност да зададете въпрос, на който гарантирано да получите отговор. Понякога темата върви твърде бързо, и ако отговорът се забави, просто напомнете. Понеже знаем, че колцентър служителите често не са в час с дълбоките специфики, които ни занимават нас, това е и начинът да получите отговор на финния и специфичен въпрос, който имате. 

 

Гарантирам, че човекът отговорен за отговорите от профила на @Банка ДСК тук възприема всичките ви оплаквания и въпроси сериозно. Няма как да подплатя това нещо документално, просто ми имайте доверие, че е така. Залагам името си. Нямаше въобще да го правим партньорството, ако смятах че отговорите тук ще пренасочват към документация, списък с тарифи и колцентър. Вярвам, че много от вас след личното си взаимодействие могат да потвърдят същото. 

 

Може не винаги да е видимо, но мнението ви в оформяне на продукта се взима предвид. 

 

Какво не е подфорумът на ДСК тук?

 

Не е място да си изливате фрустрациите. Ако имате проблем, който да си заслужава да бъде обсъден публично, може да го разискваме кротко, разумно и аргументирано. Без излишни обиди, остър тон или оригиналничене. Дискусията е публична не за да разберем колко сте ядосани, а за да разберем какъв е проблемът, как може да се избегне и дали касае всички. 

 

Разбира се, че може да си изкажете недолството, но нека е културно и възпитано. Пак да кажа - може и да не е винаги видимо, но се взима предвид!

 

Случвало се е да се позволи и по-остър тон в темата, главно че като се наложи да се намесвам, после следват критики "ето го, пази си спонсора и заглушава нарочно негативните мнения". Дори да сте изцяло убедени, че недоволни мнения могат да се крият само по тази причина, а не че са твърде груби, то можете да ме опровергаете. Пробвайте да си напишете критиката възпитано и културно и ме предизвикайте да няма за какво да се захвана да я премахна. 

 

Ако някой има въпроси, може да ги обсъдим на лични, може и ако е целесъобразно да го направим и публично, но нека не е в тази тема. 

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 20
  • Браво 3
Публикувано:

 

Бихме искали и ние да направим някои кратки уточнения, които се надяваме да са от полза за участниците във форума.

 

-          Всеки клиент, който се свърже с контактния център за разрешаване на конкретен казус, се идентифицира.

 

-          Всеки клиент с кредитна карта DSK Wizz Air ни е предоставил валиден имейл адрес за създаване на акаунта си в сайта на авиокомпанията.

 

-          Ако не можете или не желаете да отговорите на обаждането/мейлите, винаги можете да помолите колегите да не Ви притесняват, но Ви уверяваме, че служителите Ви търсят във връзка с конкретен, повдигнат от Вас въпрос - информирайте се какъв е, може да няма нищо общо с коментарите Ви във форума.

 

-          Не разполагаме с механизъм, по който да асоциираме профила Ви тук с клиентските Ви данни в банката. Затова, ако трябва да Ви съдействаме, молим да ни предоставяте данни в защитена среда, чрез имейл: call_center@dskabnk.bg.  Ако не го направите, приемаме, че нашата помощ не Ви е необходима.

 

За нас е удоволствие, че получихме възможността да се включим в дискусиите тук и подхождаме към участието си изключително отговорно – надяваме се че повечето от Вас са се уверили в това.  Благодарим Ви, че успявате до голяма степен да споделите недоволството си или да изразите несъгласието си, без да излизате от рамките на добрия тон.

  • Харесвам 14
  • Браво 1
Публикувано:
преди 4 минути , Банка ДСК каза:

Ако не можете или не желаете да отговорите на обаждането/мейлите, винаги можете да помолите колегите да не Ви притесняват

Аз се опитвам от години да го обясня това на колегите ви, но те явно не разбират. Казано им било “само и единствено по телефон” - сами разбирате колко абсурдно звучи това.

Ако обясните какъв е начина да се откажа от това да ме търсите по телефона - освен в случаите когато изрично не съм го поискал - с радост ще направя каквото е необходимо. 
Желая по подразбиране винаги да отговаряте на имейлите ми с имейл, а ако някога поискам изрично по телефон - само тогава да е така. 
Идентифициран съм многократно и ясно кой ми е имейла и когато пускам оплакване или запитване от него - желая да ми отговорите по същия начин. 
Благодаря

Публикувано:
преди 21 минути , cybersimo каза:

Аз се опитвам от години да го обясня това на колегите ви, но те явно не разбират. Казано им било “само и единствено по телефон” - сами разбирате колко абсурдно звучи това.

Ако обясните какъв е начина да се откажа от това да ме търсите по телефона - освен в случаите когато изрично не съм го поискал - с радост ще направя каквото е необходимо. 
Желая по подразбиране винаги да отговаряте на имейлите ми с имейл, а ако някога поискам изрично по телефон - само тогава да е така. 
Идентифициран съм многократно и ясно кой ми е имейла и когато пускам оплакване или запитване от него - желая да ми отговорите по същия начин. 
Благодаря

Здравейте,

 

Съжаляваме за неудобството. Повечето клиенти предпочитат да получат бърз отговор или съдействие и това се случва по-лесно чрез телефонен разговор, отколкото в рамките на кореспонденция. Ще предадем искането Ви на колегите -  молим Вие също да уточнявате в мейла, че не желаете да Ви безпокоят по телефона. Като клиент на услугата "Частно банкиране", имате възможност да отправяте запитванията си (включително тези към контактния център)  и чрез Вашия частен банкер, който следва да познава най-добре изискванията Ви и да се съобразява с желанията Ви.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Аз като дългогодишен клиент на няколко български банки и две небанкови финансови институции, държа да отбележа, че качеството на обслужването в банка ДСК макар и бавно, се подобрява. А участието им във форума е безценно най-вече заради 100% коректното предоставяне на специфична информация. Знам, че ако изпадна в затруднение, ще получа съдействие. 

Надявам се, че има и работеща обратна връзка, т.е. че нашето недоволство в конкретни ситуации достига отговорните лица. Лично за мен единственият сериозен негатив в последно време е въвеждането на таксата за превалутиране. Въпреки това ще продължа да използвам картовите им услуги, макар и изпитвайки неудобството да преценявам кога и как да използвам съответните карти..

 

Малко offtopic: Не така стоят нещата в една друга банка, която допреди 5 години беше фаворит с обслужването си и с картовия си продукт. Миналия петък след работно време направих вноска от банкомат и 3-те нови банкноти от 50 лева ми бяха задържани като подозрителни. Нямаше никакво предупреждение, че банкнотите все още не се разпознават. Същата вечер изпратих официално оплакване. Няколко пъти се обаждах на call center и на клона, чийто банкомат използвах. Първите ми обясняваха, че трябва да посетя клон, а вторите, че сумата ще ми бъде преведена без да предприемам нищо. На шестия ден отново говорих с клона и след като подходих по-грубо и настоятелно, служителят се размърда и направи така че след 3 часа да си получа сумата. На седмия ден получих e-mail от някакъв началник в отговор на писменото ми оплакване. Този e-mail беше без никакво полезно съдържание, пълен с глупости и безсмислени оправдания, напр. че от БНБ късно им дали мостри на новите банкноти. Нямаше отговор на въпроса ми защо по никакъв начин не се изписва предупреждение. Изводът ми - безхаберие на всички нива, явна демотивация и пълна скатавка.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , Ilian359 каза:

Малко offtopic: Не така стоят нещата в една друга банка, която допреди 5 години беше фаворит с обслужването си и с картовия си продукт. Миналия петък след работно време направих вноска от банкомат и 3-те нови банкноти от 50 лева ми бяха задържани като подозрителни.

Точно днес видях на АТМ на ОББ, че са налепили някакви предупреждения - не приемали еди-коя си емисия на петдесетачките и еди-коя си на стотачките.

 

 

А вчера за първи път картата ми Wizz не беше приета за плащане на POS. Каката опита два пъти, после ми каза, че имало някакъв проблем с ДСК и толкова. Не разбрах дали проблемът беше с картите или с терминалите на банката (те бяха с такъв). И не знам дали са го оправили.

Публикувано:
преди 9 часа, Goal & Boss каза:

 

А вчера за първи път картата ми Wizz не беше приета за плащане на POS. Каката опита два пъти, после ми каза, че имало някакъв проблем с ДСК и толкова. Не разбрах дали проблемът беше с картите или с терминалите на банката (те бяха с такъв). И не знам дали са го оправили.

На мен ми се е случвало не да не бъде разпозната картата, а интернет връзката да се разпада и да се наложи повторно използване на картата. Запазих си касовата бележка и звъннах на кол центъра. Едната сума ми беше върната по сметката.

Просто трябва да се внимава.

Публикувано:

@Банка ДСК, имам плащане на 4 февруари в 21.39.57 ч. Не разбирам информацията по-долу и моля за коментар.

image.png.f7d9f9f938f776ed83ca8f1272266c67.png

Ще се радвам на пояснение и от съфорумци.

Благодаря предварително!   🙂

Публикувано:
преди 6 минути , Таньо каза:

@Банка ДСК, имам плащане на 4 февруари в 21.39.57 ч. Не разбирам информацията по-долу и моля за коментар.

image.png.f7d9f9f938f776ed83ca8f1272266c67.png

Ще се радвам на пояснение и от съфорумци.

Благодаря предварително!   🙂

Превалутирано два пъти: GBP-->EUR; EUR-->BGN

Публикувано:

Според мен е превалутирано към датата на осчетоводяване - 2,3379 се получава. В момента курс продава е 2,3346. Georgebg, който вече го няма (но има друг с такъв ник, здравей 2326😁) беше намекнал, че датата 05.02 явно не важи за операцията, а за осчетоводяването.

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.