Прескочи до съдържание

Пренасяне на багаж с контейнер


Препоръчани мнения

На 30.10.2018 г. в 23:16, Ivan Hristov каза:

Много сте мили, благодаря. 
Веднага ви разказвам още една история от моя толкова бурен и разнообразен живот.
Трябваше да товарим в Шънджън, Китай. Сигурно сте наясно, че най-големите пристанища за контейнери са в Китай. Включително и Сингапур. Разпределителни за повечето товари. На тези места се върти световната търговия с превози по вода.
Аз нямах общо с товаренето и си използвах времето да се мотая из града.
Да ама попаднах на лошо място в лош момент. По принцип Шънджън не е опасен град  даже е много спокойно. Бил съм там много пъти. Няма голяма опасност за туристите или такива като мен. 
Но никъде няма гаранция. Няма да ви нападнат по улиците, но може да ви оберат. Или да ви пробутат фалшиви пари, пълно е. За тази цел може да е срамно, но се научих документите винаги да са ми в гащите, специални за тази цел. Няма да ми си смеете нали ? За всичко останало не ме е страх.
Честно казано промишлените зони са по-опасни и аз винаги ги напускам.
Е обраха ме и то в заведение където си търсех белята. Излезе ми доста скъпо това слизане. Не винаги нося пари, но сега мислех да купувам някои неща. И явно скенерите им работят добре. Здраве да е.
Та повече ви разказвам тази история заради района, което ви интересува. А не заради моите пари. Отдавна съм ги забравил и си слизам навсякъде спокойно.
Мога да съм ви полезен ако ви интересуват цени на товари, контейнери от точка до точка по вода. Дори аз съм си пълнил такива когато съм живял по света.
Един голям контейнер, приблизително 12-2,30-2,50 ми излезе от Маями до Варна към 2 хиляди долара. Пристигна за 40 дни.

Здравейте много ме интересува казаното от вас за превоза с контейнери. Трябва да пренесем доста багаж от Чикаго до България. По-точно София. Ако може да ми кажете каква би била цената и възможно ли е да бъде доставен смесено освен по вода и по суша. Както се вижда и двете места не са на големи пристанища. Как може да стане ? Благодаря много ако може да ми помогнете.

Връзка към мнение
преди 2 часа, Radostna каза:

Здравейте много ме интересува казаното от вас за превоза с контейнери. Трябва да пренесем доста багаж от Чикаго до България. По-точно София. Ако може да ми кажете каква би била цената и възможно ли е да бъде доставен смесено освен по вода и по суша. Както се вижда и двете места не са на големи пристанища. Как може да стане ? Благодаря много ако може да ми помогнете.

С удоволствие. В Чикаго има пристанище за контейнери на езерото Мичиган и няма проблем. Трябва да решите докъде ще пътува контейнера Варна или Бургас и после по суша до София, което ще оскъпи. Но това не е проблем също. Пратките е възможно да бъдат доставени на пристанище, до врата ако има подобна възможност или на склад в София. Има такъв.
И най-вече големината на контейнера.
Цената ще бъде определена по тези показатели.
Приблизителната цена ще ви бъде между 2 и 3 хиляди долара.
Всички документи трябва да са уредени и пратката да не престоява на склад защото таксите са доста високи.

Редактирано от Ivan Hristov
Връзка към мнение
преди 3 часа, Radostna каза:

Здравейте много ме интересува казаното от вас за превоза с контейнери. Трябва да пренесем доста багаж от Чикаго до България. По-точно София. Ако може да ми кажете каква би била цената и възможно ли е да бъде доставен смесено освен по вода и по суша. Както се вижда и двете места не са на големи пристанища. Как може да стане ? Благодаря много ако може да ми помогнете.

Мисля, че ще е по добре да го претоварят на Солун.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Преди 1 час, bico каза:

Мисля, че ще е по добре да го претоварят на Солун.

Едно, че пристанището в Солун е по-достъпно и по-евтино (за Варна и Бургас трябва да се попътува още и да се мине през Босфора) и второ, че ЖП-връзката със София е развита много добре. То и на километри май Солун е по-близо до София от нашите черноморски пристанища.

преди 1 минута , Radostna каза:

Какво значи да го претоварят през Солун

Значи в Солун да свалят контейнера от кораба и да го натоварят на влак.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Солун или Варна/Бургас е въпрос, който непрекъснато стои при борбата за пазар. Мога да пиша по този въпрос за проекта Sea2Sea, за коридорите, които от години стоят на дневен ред.
Бизнеса от България използва пристанището в Солун предимно за внос. А износа минава през нашите пристанища. Което прави жп връзката повече в една посока, а това е зле.
Пристанището в Солун е вече под ново ръководство и също не се знае бъдещето. И още, и още. Но това не е наша работа.
И тук не е мястото да го обсъждаме. В случая не говорим за фирми и масов превоз.

Колежката има питане за 1 контейнер, пренесен само веднъж.
За нея най-удобния вариант е от врата до врата, дори да плати малко повече. Което въобще не се знае дали ще е така. 
Само транспортната услуга в двата варианта е почти на еднаква цена.
Дори на мен, който е работил с години тази работа ми искаха превоз на контейнера от Солун до София и обратно да върнат контейнера 800 евро. 
И това ми беше единствения случай да пренасям багаж, мерси. Във всички други разпродавах всичко и напусках даденото място.

В единичен такъв превоз без гонене на печалби има доста скрити такси, които първоначално не са предвидени. И ако тръгнеш да го обвързваш и с чужд терен може да ти дойде в повече. 
В България има достатъчно спедиторски фирми, които може да ви свършат тази услуга без много вие да го мислите. 
Моята идея беше да дам насока за предварителна цена и някакъв вариант.

Да вметна важни неща.
Personal effects е безмитен внос ако си пренасяте жилището(вещите) от една държава в друга. Това е всичко, което имате в жилището.
Но всичко това трябва да се докаже пред властите.
Имате право да пренесете автомобил ако колата в САЩ е била минимум 6 месеца на ваше име.
Ако колата примерно е била на фирмата ви в Америка, няма да може да я пренесете ако не я прехвърлите и спазите горното условие.

Контейнерът зависи само от вас. При вас не може да говорим за най-големите. Варианта ви е 20 или максимум 40 фута. Ако намерите с кого да комбинирате товара ще ви излезе значително по-евтино дори да вземете от най-големите. Стига да имате с какво да го напълните и да се разделят парите, групаж.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 13 часа, Ivan Hristov каза:

Солун или Варна/Бургас е въпрос, който непрекъснато стои при борбата за пазар. Мога да пиша по този въпрос за проекта Sea2Sea, за коридорите, които от години стоят на дневен ред.
Бизнеса от България използва пристанището в Солун предимно за внос. А износа минава през нашите пристанища. Което прави жп връзката повече в една посока, а това е зле.
Пристанището в Солун е вече под ново ръководство и също не се знае бъдещето. И още, и още. Но това не е наша работа.
И тук не е мястото да го обсъждаме. В случая не говорим за фирми и масов превоз.

Колежката има питане за 1 контейнер, пренесен само веднъж.
За нея най-удобния вариант е от врата до врата, дори да плати малко повече. Което въобще не се знае дали ще е така. 
Само транспортната услуга в двата варианта е почти на еднаква цена.
Дори на мен, който е работил с години тази работа ми искаха превоз на контейнера от Солун до София и обратно да върнат контейнера 800 евро. 
И това ми беше единствения случай да пренасям багаж, мерси. Във всички други разпродавах всичко и напусках даденото място.

В единичен такъв превоз без гонене на печалби има доста скрити такси, които първоначално не са предвидени. И ако тръгнеш да го обвързваш и с чужд терен може да ти дойде в повече. 
В България има достатъчно спедиторски фирми, които може да ви свършат тази услуга без много вие да го мислите. 
Моята идея беше да дам насока за предварителна цена и някакъв вариант.

Да вметна важни неща.
Personal effects е безмитен внос ако си пренасяте жилището(вещите) от една държава в друга. Това е всичко, което имате в жилището.
Но всичко това трябва да се докаже пред властите.
Имате право да пренесете автомобил ако колата в САЩ е била минимум 6 месеца на ваше име.
Ако колата примерно е била на фирмата ви в Америка, няма да може да я пренесете ако не я прехвърлите и спазите горното условие.

Контейнерът зависи само от вас. При вас не може да говорим за най-големите. Варианта ви е 20 или максимум 40 фута. Ако намерите с кого да комбинирате товара ще ви излезе значително по-евтино дори да вземете от най-големите. Стига да имате с какво да го напълните и да се разделят парите, групаж.

Безкрайно благодаря за изчерпателната информация, която не знаех. Човек трябва да се сблъска с това за да разбере.
Много се замислям за това разпродаване. От много време там се плаща излишен наем. Имаме и коли, плащаме и гараж. Затова и решихме преместването. 
Имаше възможност да се комбинираме с приятели, но изпуснахме момента.
Пребивавам много често в Чикаго, но не е рентабилно да се поддържа жилище. Не съм роб на вещи, но имам неща с които не мога да се разделя. Но сега сериозно ще обмисля това.
Да ме извините, но ще попитам пак. Контейнерът го пълним на това пристанище, което споменахте в Чикаго ли ?

Връзка към мнение

Точно така, контейнера го пълните там. 
Illinois International Port District
Може да заявите тотална поръчка и да не се занимавате с нищо. Те ще преценят как и къде да качват и карат. Поне това в Америка е точно и лесно. Но струва отделни пари.
В Големите езера плават специални товарни кораби и баржи, които карат товарите до изходните далечни плавания. 

И ще ви кажа отново разпродавайте. Вещи се купуват, нерви не.
И аз съм плащал излишни наеми къде ли не по света. А в същия момент съм бил с месеци на кораби. Не си струва. Но винаги можеш да се излъжеш.

Карай да е весело ! 😀

Пари се печелят, здраве не. 
 

Редактирано от Ivan Hristov
  • Харесвам 4
Връзка към мнение
На 3.11.2018 г. в 15:52, Ivan Hristov каза:

Точно така, контейнера го пълните там. 
Illinois International Port District
Може да заявите тотална поръчка и да не се занимавате с нищо. Те ще преценят как и къде да качват и карат. Поне това в Америка е точно и лесно. Но струва отделни пари.
В Големите езера плават специални товарни кораби и баржи, които карат товарите до изходните далечни плавания. 

И ще ви кажа отново разпродавайте. Вещи се купуват, нерви не.
И аз съм плащал излишни наеми къде ли не по света. А в същия момент съм бил с месеци на кораби. Не си струва. Но винаги можеш да се излъжеш.

Карай да е весело ! 😀

Пари се печелят, здраве не. 
 

Мислехме много и решихме да ви послушаме. Да разпродадем каквото можем. 
Но искаме да си пренесем едната кола. Нова е и ще загубим страшно много ако я продаваме. Питахме ако оставим колата в автокъща колко ще получим без да чакаме продажба ? Сумата беше направо смешна.
И въпроса ми е ако не нахалствам ? Възможно ли е да напълним колата с най-важните ни неща, които не ни се продават? Колата е доста голяма и ще побере много от необходимото. Затова и питам.

Връзка към мнение
На 7.11.2018 г. в 19:22, Radostna каза:

Мислехме много и решихме да ви послушаме. Да разпродадем каквото можем. 
Но искаме да си пренесем едната кола. Нова е и ще загубим страшно много ако я продаваме. Питахме ако оставим колата в автокъща колко ще получим без да чакаме продажба ? Сумата беше направо смешна.
И въпроса ми е ако не нахалствам ? Възможно ли е да напълним колата с най-важните ни неща, които не ни се продават? Колата е доста голяма и ще побере много от необходимото. Затова и питам.

Правилно сте решили да продавате. И аз така правя. 
Точно така се получава в щатите ако решиш бързо да се разделиш с кола. Колкото и да е нова. Можеш да направиш добра сделка само ако чакаш да се продаде.
Нямате никакъв проблем да ползвате контейнера както пожелаете в рамките на закона. Можете да сложите в колата каквото искате. И това е добър вариант и се използва често.
И не забравяйте това, което ви казах преди. Ако колата се води на фирма няма да стане. Трябва да си я прехвърлите на вас и да чакате 6 месеца. Което пак отива към продаване и на колата. Аз още имам една кола, която стои там. 
Дано се справите. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 19 часа, Ivan Hristov каза:

Правилно сте решили да продавате. И аз така правя. 
Точно така се получава в щатите ако решиш бързо да се разделиш с кола. Колкото и да е нова. Можеш да направиш добра сделка само ако чакаш да се продаде.
Нямате никакъв проблем да ползвате контейнера както пожелаете в рамките на закона. Можете да сложите в колата каквото искате. И това е добър вариант и се използва често.
И не забравяйте това, което ви казах преди. Ако колата се води на фирма няма да стане. Трябва да си я прехвърлите на вас и да чакате 6 месеца. Което пак отива към продаване и на колата. Аз още имам една кола, която стои там. 
Дано се справите. 

Отново благодаря. Ако изникне нещо друго и не е нахално ще питам отново. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 12.11.2018 г. в 16:30, Radostna каза:

Отново благодаря. Ако изникне нещо друго и не е нахално ще питам отново. 

Питай, питай. Ще отговарям като поп. 

То и аз питам в момента въпреки стотиците ми полети винаги можеш да научиш нещо ново. А умни хора тук колкото щеш. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 22 часа, Ivan Hristov каза:

Питай, питай. Ще отговарям като поп. 

То и аз питам в момента въпреки стотиците ми полети винаги можеш да научиш нещо ново. А умни хора тук колкото щеш. 

Колата не е на фирма и се надявам да стане лесно. Чудя се какъв да е контейнера. Да съберем и други неща. Съвет. 

Връзка към мнение

Контейнерите доколкото знам са със стандартни размери, като всеки следващ е два пъти по-голям от предния. Та вземете най-малкия, в който се събира колата...

Връзка към мнение
преди 3 часа, Radostna каза:

Колата не е на фирма и се надявам да стане лесно. Чудя се какъв да е контейнера. Да съберем и други неща. Съвет. 

 Както ти е казал и @neuromancer - малък контейнер. Ето и параметрите му :

 

20' STANDARD

  • INSIDE LENGTH: 5.895 m
  • INSIDE WIDTH: 2.350 m
  • INSIDE HEIGHT: 2.392 m
  • DOOR WIDTH: 2.340 m
  • DOOR HEIGHT: 2.292 m
  • CAPACITY: 33 m3
  • TARE WEIGHT: 2230 Kgs
  • MAX CARGO WEIGHT: 28230 Kgs

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, Radostna каза:

Колата не е на фирма и се надявам да стане лесно. Чудя се какъв да е контейнера. Да съберем и други неща. Съвет. 

А търсите ли вариант да се комбинирате с някой ако иска да си поръча нещо от там и да ползва и той контейнера? 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Доколкото знам служителите на DoS  (Външното министерство на САЩ) често си пренасят покъщнината, когато ги пратят да работят в някое посолство по света. На тръгване обратно за САЩ разпродават всичко и си купуват нови мебели, коли, ... като се приберат. Ако минете покрай посолството на САЩ в София, паркингът е пълен с американски автомобили, които са с български номера.

Друго, което следва да вземете под внимание е техническото обслужване на колата в Европа/България. Повечето модели са адаптирани за местния пазар и може да се видите в приключение да я сервизирате в България - от по-простите неща като неметричните гайки (imperial 3/4", 1/2",...) , през резервни части и консумативи, до успешно регистриране на колата в България - има специален ред за регистриране на автомобили, които не идват от ЕС.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Един съвет от мен като тръгнеш да слагаш вещи в контейнера  прави подробен опис на всяко нещо (... столове-5 бр., маси-1 брой, легло единично - 1 брой и т.н. ) защото после за митница трябва да се представи подробен списък с пренасяните стоки в контейнера .

За да минеш митница в БГ без да ти се начисляват мита и ДДС ще ти искат и доказателството че си живял там ( договор за наем на твое име за повече от 3 години - ако има вещи от апартамента) 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Радостна нали щеше да продавате, а сега мислите за голям контейнер ?
Избора на контейнер се определя от товара. На вас не ви трябва голям контейнер 40 фута. Като те са два вида. Такъв контейнер може да качи до 4 автомобила в зависимост от габаритите им. А вие имате само една кола. Освен ако не правите групаж с други хора.
Както ви казах когато колата е в контейнер може да сложите каквото желаете в нея. Както и около нея. Разбира се отделния товар ще бъде прилежно пакетиран. А колата здраво прикрепена към пода и странично с ремъци. И всякакъв друг товар няма да бъде повреден. Палетата с товари се пакетират и обработват със Shrinkfast и няма страшно.
Има и друга възможност за пренасяне на автомобили Roll On Roll Off (RORO). Това са кораби специално за тази цел без контейнери. Подобно на фериботи. Този вид е по евтин и се използва най-вече от вносители на коли.
При този вариант е забранено да се пренася каквото и да е в колите. Само резервна гума и принадлежности към колата. Не ви устройва.

 

Проблема при американските марки беше в светлините, стопове, мигачи. Като при нас трябва да са жълти. Да е с км/ч на скоростомера. Фолио по стъклата, за това знаете. Тези неща са оправими. И в документите.
И по-добре колата да е нова, а не стара.
Мога да ти давам безброй съвети, но основния остава, продавай. И ще ти олекне.
 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.