Прескочи до съдържание

Забавен багаж с airdolomiti


Препоръчани мнения

Днес явно не са успели да натоварят багажа за втория ми полет, но никъде не пише нищо конкретно  за компенсации. 

В сайта им пише само това, което е повече от неясно. Някой може ли да каже какво мога да искам според тази  конвенция.

 

https://www.airdolomiti.eu/lost-luggage

 

COMPENSATION FOR DAMAGE, LIABILITY AND INSURANCE
The Airline's liability is regulated by law. Nonetheless, we recommend taking out insurance on your luggage.

Montreal Convention
Liability for damage, destruction, total or partial loss and delayed delivery of luggage is limited to 1,131 special drawing rights per journey and per passenger. The special drawing right (SDR) is the unit of account of the International Monetary Fund (IMF); 1,131 SDRs currently correspond to about €1,294.88 (sum subject to currency fluctuations).

Terms for presentation of complaint
Lost or damaged luggage should be reported directly in the airport. A complaint can be made in writing at any time, subject to the terms provided for by law for the presentation of complaints, but in this case the burden of proof lies with the passenger, who consequently has to prove that the damage occurred during air transport.

The terms for presenting a complaint are as follows:
• Damage and partial loss of luggage: within seven days of consignment of luggage
• Compensation for delayed return: within 21 days of delivery of luggage

Dates are as postmark or date of receipt for faxes and e-mails.

Редактирано от Alexander
Връзка към мнение

Лимитът е в рамките на разумните граници за срока на закъснениението. Не може да си купиш цял камион с козметика и няколко гардероба с дрехи за закъснение от един ден. Ако имаш фактура вероятно ще ти осребрят четка и паста за зъби, дезодорант и дрехи за един ден.

Връзка към мнение

Уникална бързина от тази компания. Писах на чата с тях във вторник вечерта  и ми дадоха линк, където да пусна жалбата. 

Попълних линка вечерта  и на другия ден още преди обед след няма и 3-4 работни часа  получих мейл с извинение и искане на сметката ми. 

Дадох я след няма час получих втори мейл с потвърждение, че до края на седмицата ще проведат парите-26 евро.

В петък следобед вече бяха налични!  Малко над 48 часа се забавиха от пускането на жалбата  до получаването на сумата. Последно за същото се борих около 3 месеца с jetairfly.

 

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.