Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 30 май се опитах да закупя 4 билета от Сантяго де Чили до Калама със Sky airways. 

Всичко вървеше добре, въведох данните на кредитната карта, натиснах плати, след което на сайта изписа, че кредитната карта е отхърлена. Естествено не получих и код за резервация, нито билет. Такива не се появиха и на сайта. Обаче цената на билетите на сайта леко поскъпна, но съвсем незначително.

Същевременно получих СМС за изтеглена сума, както и имейл.

Говорих по телефона с обслужващите Дайнерс клуб, но от там чух само глупости. Първо ми твърдяха, че не виждали никакъв трансфер или опит за теглене. После сто пъти уточнявах, че се отнася за Дайнер карта, защото те все питаха дали е дебитна или кредитна карта. Накрая ми заявиха смело да купувам нови билети и като им казах, че аз на пасивното банкиране си виждам сумата, че е ауторизирана, се оказа че били гледали нещо друго. Та тогава стана ясно, че сумата я има и при тях. Реших за по-сигурно да отида до банката и да питам на място какво се случва. От там ми потвърдиха, че сумата само е ауторизирана и ако им подам документи, че нямам билети щели да я освободят. Такива документи аз естествено нямам и там е пробема.

В последствие се оказа, че сумата не само е ауторизирана,  а и взета. Показана ми е в месечното извлечение на Дайнерс.

 

Писах два пъти на авиокомпания, но от тях никаква реакция. Погледнах им ревютата и там масово има оплаквания от липса на комуникация.

Пратих им и съобщение по ФБ. Нямам идея колко време ще им е необходимо, ако въобще реагират. Чудя се, дали да напиша нещо, което да е видно на страницата, за да ме вземат по сериозно. Вие как комуникирате по ФБ със съобщения или с постове?

 

Ако и днес не отговорят нищо от авиокомпанията смятам да отида и да оспоря транзакцията. Проблемът обаче е, че не знам какво да правя с билетите. Да купувам ли след оспорването или да чакам. За нашата дата за избрания полет има само 5 места на посочената цена т.е. ако чакам може и да поскъпнат. Бях харесала преди месец друг полет, но за него цените скочиха драстично и очаквам и с този да се случи същото.

Освен да чакам имам ли някакъв друг вариант? Притеснявам се, ако купя нови билети да не се окажа с по-два билета за полет и тогава нито транзакцията ще падне, а явно нямам комуникация с авиокомпанията.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тъпа работа, но едва ли е изолиран инцидент с подобни апокрифни компании. Като цяло в съобщения е най-добре да им пишеш, публичните постове в най-добрия случай получават отговор "свържете се с нас чрез съобщение или ни изпратете имейл". 

 

А за дайнърс, на техния телефон ли звъня или на пибския? На първия обикновено са адекватни, на втория не чак толкова 🙂

Връзка към мнение

Ако не можеш да се свържеш на мейла, пробвай да се обадиш по телефона... Ако съвсем нищо не става, оспорваш транзакцията...

Връзка към мнение
преди 29 минути , Георги каза:

Тъпа работа, но едва ли е изолиран инцидент с подобни апокрифни компании.
🙂

 Изобщо не са апокрифни, а в топ 6 в ЮА. Подобни епитети са силно подвеждащи и некоректни .

 

Sky Airline was named the Best Regional Airline in South America in the 2014, 2015 and 2016 Skytrax World Airline Awards.[4][5]

In addition, OAG (Official Airline Guide) declared Sky Airline as the most punctual airline of 2016.[6]

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 7 минути , stanislavpp каза:

 Изобщо не са апокрифни, а в топ 6 в ЮА. Подобни епитети са силно подвеждащи и некоректни .

 

Sky Airline was named the Best Regional Airline in South America in the 2014, 2015 and 2016 Skytrax World Airline Awards.[4][5]

In addition, OAG (Official Airline Guide) declared Sky Airline as the most punctual airline of 2016.[6]

Естествено, всеки сам определя тежестта на подобно понятие. Може би апокрифна не е точния термин, по-скоро малка. А наградите на skytrax отдавна са компрометирани, но това е отделна тема. 

Връзка към мнение

Всичко е компретирано по тази аналогия, но Sky Airlines са в няколко топкласации ( не само Skytrax) и съвсем не са “апокрифни” !

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 19 минути , stanislavpp каза:

Всичко е компретирано по тази аналогия, но Sky Airlines са в няколко топкласации ( не само Skytrax) и съвсем не са “апокрифни” !

Присъствието на компанията в няколко топ класации едва ли помага на mililia, която вече четвърти ден е с изтеглена сума, без билети и без начин да се свърже писмено с топ компанията. Не мисля, че подобно задълбаване в терминология е конструктивно, извинявам се за думата "апокрифна компания" и се оттеглям от спора.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И аз бях зациклил веднъж с Американ Еърлайнс за цяла работна седмица , но това не значи  , че са анонимници или апокрифни. Идеята ми е, че такива тежки заключения не са от полза на никого и са силно подвеждащи. Който разбрал , разбрал.😉

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 3.06.2019 г. в 12:12, mililia каза:

На 30 май се опитах да закупя 4 билета от Сантяго де Чили до Калама със Sky airways. 

Всичко вървеше добре, въведох данните на кредитната карта, натиснах плати, след което на сайта изписа, че кредитната карта е отхърлена. Естествено не получих и код за резервация, нито билет. Такива не се появиха и на сайта. Обаче цената на билетите на сайта леко поскъпна, но съвсем незначително.

Същевременно получих СМС за изтеглена сума, както и имейл.

Говорих по телефона с обслужващите Дайнерс клуб, но от там чух само глупости. Първо ми твърдяха, че не виждали никакъв трансфер или опит за теглене. После сто пъти уточнявах, че се отнася за Дайнер карта, защото те все питаха дали е дебитна или кредитна карта. Накрая ми заявиха смело да купувам нови билети и като им казах, че аз на пасивното банкиране си виждам сумата, че е ауторизирана, се оказа че били гледали нещо друго. Та тогава стана ясно, че сумата я има и при тях. Реших за по-сигурно да отида до банката и да питам на място какво се случва. От там ми потвърдиха, че сумата само е ауторизирана и ако им подам документи, че нямам билети щели да я освободят. Такива документи аз естествено нямам и там е пробема.

В последствие се оказа, че сумата не само е ауторизирана,  а и взета. Показана ми е в месечното извлечение на Дайнерс.

 

Писах два пъти на авиокомпания, но от тях никаква реакция. Погледнах им ревютата и там масово има оплаквания от липса на комуникация.

Пратих им и съобщение по ФБ. Нямам идея колко време ще им е необходимо, ако въобще реагират. Чудя се, дали да напиша нещо, което да е видно на страницата, за да ме вземат по сериозно. Вие как комуникирате по ФБ със съобщения или с постове?

 

Ако и днес не отговорят нищо от авиокомпанията смятам да отида и да оспоря транзакцията. Проблемът обаче е, че не знам какво да правя с билетите. Да купувам ли след оспорването или да чакам. За нашата дата за избрания полет има само 5 места на посочената цена т.е. ако чакам може и да поскъпнат. Бях харесала преди месец друг полет, но за него цените скочиха драстично и очаквам и с този да се случи същото.

Освен да чакам имам ли някакъв друг вариант? Притеснявам се, ако купя нови билети да не се окажа с по-два билета за полет и тогава нито транзакцията ще падне, а явно нямам комуникация с авиокомпанията.

 

Мил, на мен ми се случи миналата година същото с Авианка. Блокираха парите и не издадоха билет. След сто писма, на които получавах автоматичен отговор на испански ,да съм се обадела по телефона / което не направих, разбира се/, последвах съвета ти и купих през посредник. Но парите бяха само с ауторизация.

Като мина месец, парите се разблокираха.От АК нищо не направиха.

Така че, пиши на съпорта, пиши на страницата им във ФБ, дано някой го прочете.

 

Връзка към мнение

То сагата в общи линии приключи. 

От Sky отговориха на съобщението ми във ФБ, като заявиха, че  билети за отсечката Сантяго-Калама няма издадени на мое име. Проверката направиха по номера на паспорта ми. Още написаха, че плащането не е минало и да се обърна към банката си. 

С разпечатката отидох в ПИБ и оспорих транзакцията. 

Билетите закупих отново с Виза. 

Странното е, че за плащане с Виза ми поиска 3D код, а за Дайнерса директно дръпна сумата, въпреки че доколкото помня за 171 $ и при тях плащането би следвало да стане с код. 

Проблемът при мен е чисто технически и вероятно дойде от опита ми да купя билетите с Дайнерс. 

Иначе нямам спомен, на кой телефон звънях, но изцяло служителите на ПИБ нямат идея от тази карта. Дори за оспорването на транзакцията се оказа, че те не виждат транзакциите по Дайнерс и човек трябва да ходи по въпроси свързани с картата само в рамките на работното време, за да могат да се обадят в офиса на Дайнерс. Така ми се наложи да ходя два пъти до банката. Отделно момичето от ПИБ звънна в офиса на Дайнерс и ми даде телефона аз да се оправям. 

Иначе не знам що за авиокомпания са Sky, но за 4-5 дена цената на билетите им имаше голямо движение за месец септември. Първоначално си бях набелязала билети за един час, но тъй като те за месец поскъпнаха драстично се наложи да купя за по - ранен полет. За него от 30 май до 3 юни цената също се повиши със 7 лева. Не е много, но все пак дразни, ако си в ситуация да не знаеш имаш ли билет или не. 

Сега се надявам да не излезе друго въпреки изявлението им, че транзакцията не е минала. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 4 години по-късно ...

Малка новина, получили са разрешение да изпълняват вътрешни полети в Еквадор. Обмислят се следните дестинации:

  • Quito – Guayaquil: до 33 полета седмично;
  • Quito e/ou Guayaquil – Baltra: до 9 полета седмично;
  • Quito e/ou Guayaquil – San Cristóbal: до 3 полета седмично;
  • Quito – Manta: до 7 полета седмично;
  • Quito – Cuenca: до 7 полета седмично;
  • Quito – Francisco de Orellana: до 7 полета седмично;
  • Quito – Loja: до 7 полета седмично;
  • Quito – Santa Rosa: до 7 полета седмично;

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.