stormbringer 2558 Публикувано: 15 юни, 2019 Сподели Публикувано: 15 юни, 2019 Преди няколко часа направих резервация през BOOKING, за хотел в Истанбул. По време на целият процес пишеше, че имат детски кошарки, че са безплатни и т.н. След потвърждаване на резервацията, се изписа, че NO BABY COTS AVAILABLE. По принцип резервации могат да се отказват безплатно до седмица преди това, но тъй като говорим за идния четвъртък - резервацията е NON REFUNDABLE. Писах на хотела да я откажат, след като не могат да ми предложат кошарка, но те казаха да си я откажа аз, понеже е през booking. Да, ама на мен този отказ не ми е опция - съвети? Връзка към мнение
koliob 8208 Публикувано: 15 юни, 2019 Сподели Публикувано: 15 юни, 2019 Обади се по телефона на Booking.com. Те ще ти кажат с много условности, че ще опитат и до час-два най-вероятно ще я отменят. 1 Връзка към мнение
kakadu 1146 Публикувано: 15 юни, 2019 Сподели Публикувано: 15 юни, 2019 Веднага звънкай на Booking! Ще оправят нещата, не се притеснявай. 2 Връзка към мнение
stormbringer 2558 Публикувано: 15 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 15 юни, 2019 Вече бях изпратил мейл, с прикачен скрийншот, на който получих отговор, че няма нужда да им звъня ... ама взех, че се обадих, след тукашните съвети - оправиха нещата за 10 мин. Благодаря за бързите отзиви 5 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега