Прескочи до съдържание

2013 си отива, летяхте ли на нещо интересно, планове за 2014


Oshko

Препоръчани мнения

Има подобна тема, но реших да пусна една от гледна точна на самолетите.

Точно четях за DC-9, които Делта пенсионира до към 5,6,7 Януари и ми хрумна как си изпускаме определени машини, които вече никога няма да летят.

Аз например така и не съм летял на Widebody Trijets, aко Ту-154 не се брои в тази категория, така и ще изпусна и MD-11 на KLM.

През 2013 за първи път летях на 747, срам, ама все се разминавахме, иначе нищо друго рядко срещано.

За 2014 изгледите са за 767-400, че са си рядкост. Е, не колкото руските машини, но все е нещо.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

През 2013-та за първи път летях на "Еmbraer 190" на Bulgaria Air и напук на повечето мнения в този форум, останах много доволен от удобствата на този тип самолети, но може пък да съм уцелил "правилните" редове, знам ли...

Връзка към мнение

За 2014 изгледите са за 767-400, че са си рядкост. Е, не колкото руските машини, но все е нещо.

 

Летял съм на 767 (за жалост не помня коя точно модификация) през 2002 г., полет на "Делта" от Ню Йорк до Лос Анджелис и обратно. Определено за мен това си остава най-удобният пътнически самолет, с който съм летял. Бяхме в задната част на салона, на двойка до прозорец и сравнено с теснотията на А310, с който летях преди това от Прага до Ню Йорк, двата полета на 767 бяха истинско удоволствие. Знам, знам, всичко зависи от конфигурацията на салона от самата авиокомпания, но определено B-767 предлага повече пространство от А-310...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Много не съм следил с какво съм летял (това в началото де). Иначе тая година най-екзотичното беше един адски древен на вид АТР-42 на ТАРОM. А въобще може би Сааб 340. На руски самолети не съм летял, май един Ту 154 имаше на Балкан мноого отдавна, ама съм забравил. (А, първия ми полет е бил като съм бил на 3-4 години, но аз не съм сигурен коя година е било, да не говорим какъв е самолета. Имам някакъв смътен спомен как гледам малки къщички през прозореца, ама може и да е от някоя книжка дошло по-късно)

 

Ембраерите са много хубави самолети според мен, специално на България еър ми се видя много нагъсто, но явно зависи къде седнеш. Освен това ми се видя странно, че за Мадрид обикаляме през Северна Италия и Южна Франция, като че ли за да не минем над морето, но кой знае, може да е нормален тоя маршрут.

Връзка към мнение

И аз като Ошко съжалявам за MD-11, последните от които KLM ще спре през пролетта (ще останат само 2 или 3, но карго).

Тази година май нямах нови модели, с които не съм летял преди. Иначе предни години съм летял и на витлови, и на руските класики, и на немски CRJ до Дюселдорф - много приятно усещане на борда, въпреки че е малък. Много по-добър за мен от Ембраерите на БГер.

За догодина пролетта ще включа в "колекцията" един В 717 на Blue1, всъщност променен от SAS с В737-700 с който вече и без това съм летял преди. :)

Също имам 2 полета на AirBaltic, с която досега не съм летял -  единия с DHC-8Q 400 (изпробван, но на LOT), и другия с В-735, който ще е нов за мен (ако не го сменят).

И утре първо с В 777-300ER и след това A 380-800 на отиване, и на връщане пак същите, да ги запомня.

 

Останалите ми полети, които са известни отсега, май са все с изпробвани вече модели самолети, затова ще наблегна на условията на новите летища, които ще са доста през 2014. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Нищо ново за мен като самолети, то на мен от масовите малко ми липсват... Но пък отбелязах нови авиокомпании - United, Alitalia, началото на 2014 ще е по-интересно с още United, Delta и Jet Blue. 

 

Dash-че на flyBe беше най-голямата ми екзотика :)

Връзка към мнение

На мен през тази година за пръв път ми беше пътуването с Еmbraer 190 на Bulgaria Air и A380 на Emirates.

 

В двете крайности си избил рибата :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тази година като самолети новите за мен бяха Cessna Grand Caravan и Dash 6 на Bombardier. Като авиолинии за пръв път с LAN, KLM, TAM, AirKenya, Etihad.

 

От масовите самолети ми се размина Ембраер 190 (имах 3 полета с него и трите Bulgaria Air ги смени с А319), иначе от Airbus в колекцията са ми всичките:

 

А 300, 310, 319, 320, 321, 330, 340, 380 (с разните им модификации).

 

Boeing - 727, 737 (200-300-400-500-700-800), 747 (200-400), 757, 767 (200 ER, 300 ER), 777 (200, 300). 717  не го броя, защото за мен си остава MD.

 

Fokker 28, 50, 70, 100

 

MD 80, 82, DC - 9

 

Saab 340

 

Bombardier Dash 6, 8, CRJ Regional Jet (не помня модификациите)

 

Lockheed 1011 (това си беше находка - Air Transat през 1992)

 

ATR 42, 72

 

BAe Avro RJ 70, 146

 

От руските:

Ту-134, 154 (Б, М)

 

Ил-18, 86

 

Ан-24

 

Як-40, 42

 

Може и да съм пропуснал някой, но като цяло са тези. От тези, които съм ги искал и вече няма къде да ги намеря ми избяга DC-10, Canadian (те фалираха) ги имаха и макар, че редовно летях с тях, така и не случих на такъв :(

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

И аз като Ошко съжалявам за MD-11, последните от които KLM ще спре през пролетта (ще останат само 2 или 3, но карго).

Тази година май нямах нови модели, с които не съм летял преди. Иначе предни години съм летял и на витлови, и на руските класики, и на немски CRJ до Дюселдорф - много приятно усещане на борда, въпреки че е малък. Много по-добър за мен от Ембраерите на БГер.

За догодина пролетта ще включа в "колекцията" един В 717 на Blue1, всъщност променен от SAS с В737-700 с който вече и без това съм летял преди. :)

Също имам 2 полета на AirBaltic, с която досега не съм летял -  единия с DHC-8Q 400 (изпробван, но на LOT), и другия с В-735, който ще е нов за мен (ако не го сменят).

И утре първо с В 777-300ER и след това A 380-800 на отиване, и на връщане пак същите, да ги запомня.

 

Останалите ми полети, които са известни отсега, май са все с изпробвани вече модели самолети, затова ще наблегна на условията на новите летища, които ще са доста през 2014. 

А, с Емиратс IST -  DXB - KUL ще правиш, приятни полети и пътешествие! В Дубай на летището ако имаш време иди на ticketing и ги помоли да ти проверят седалките, които си си резервирал (предполагам) дали ги има в тяхната система и да ти принтират едно потвърждение, което си запази. Иначе понякога не уважават резервацията за седалки.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тази година като самолети новите за мен бяха Cessna Grand Caravan и Dash 6 на Bombardier. Като авиолинии за пръв път с LAN, KLM, TAM, AirKenya, Etihad.

 

От масовите самолети ми се размина Ембраер 190 (имах 3 полета с него и трите Bulgaria Air ги смени с А319), иначе от Airbus в колекцията са ми всичките:

 

А 300, 310, 319, 320, 321, 330, 340, 380 (с разните им модификации).

 

Boeing - 727, 737 (200-300-400-500-700-800), 747 (200-400), 757, 767 (200 ER, 300 ER), 777 (200, 300). 717  не го броя, защото за мен си остава MD.

 

Fokker 28, 50, 70, 100

 

MD 80, 82, DC - 9

 

Saab 340

 

Bombardier Dash 6, 8, CRJ Regional Jet (не помня модификациите)

 

Lockheed 1011 (това си беше находка - Air Transat през 1992)

 

ATR 42, 72

 

BAe Avro RJ 70, 146

 

От руските:

 

Ту-134, 154 (Б, М)

 

Ил-18, 86

 

Ан-24

 

Як-40, 42

 

Може и да съм пропуснал някой, но като цяло са тези. От тези, които съм ги искал и вече няма къде да ги намеря ми избяга DC-10, Canadian (те фалираха) ги имаха и макар, че редовно летях с тях, така и не случих на такъв :(

 

Така като гледам само Конкорд ти липсва и ще си остане липсата...уви...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
2013 си отива, летяхте ли на нещо интересно, планове за 2014

===

Язе лятех на полета на мечтите , ровейки из ,,магеланци точка ком,,  ^_^

.

2014 -ново лЕто , нов късмет...

 

:sungum:

 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.