chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 47 минути , Jorro каза: Не съм използвал услугите на Дженерали и се надявам да не ми се налага. т.е. това мнение не се отнася за застраховката по Diners картата, а за някаква друга застраховка, която си ползвал, така ли?
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 1 минута , chandni каза: т.е. това мнение не се отнася за застраховката по Diners картата, а за някаква друга застраховка, която си ползвал, така ли? Да, в предния си пост е казал - на Виктория груп е била застраховката. 1
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Пропуснала съм го момента с Виктория груп. Благодаря за уточнението.
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) Да внеса яснота по въпроса. Хванах бика за рогата и се обадих в Дженерали на тел*7222. Обясниха така: Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката. Важало за 60 дни. Второ - Отпървом рекоха, че кат се разболее застрахования, отива, цери се и за всичко си плаща, като взема фактури. В срок от 5 дни след като се върне, ги представя на Дженерали, няма нужда от преводи, легализация и пр. Аз питам - ами, ако сумата е 20 000 евро и аз ги нямам, какво правим? И посочвам една точка от сертификата: Точка IV от застрахователния сертификат е Асистанс услуги. Ааа, погледнаха и те, щом има асистанс, тогава, се обаждаме на Дженерали на тел: +35929267222, те ни дават телефона на асистиращата компания и тя ни упътва в кое здравно заведение да отидем. И те си другаруват и си плащат. На какъв език говорим - и в двата случая на български. Туй ми обясниха по телефона. Редактирано 3 август, 2018 от AlexandraKo 5 1 2
Яничка Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 2 минути , AlexandraKo каза: Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката. Това е задължително условие и многократно сме го обсъждали във форума - за да се активира застраховката, е необходимо да сме направили покупка с Diners в съответната държава ИЛИ да сме закупили билет за въпросното пътуване (самолетен, автобусен, ж.п. и т.н.), да е платена нощувка. 2
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) преди 6 минути , AlexandraKo каза: Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката. Категорично не е вярно! Ясно колко им е ясно и на тях... Цитат Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването. преди 6 минути , AlexandraKo каза: Важало за 60 дни. Пак не е вярно! Цитат Покритието в чужбина е в сила за неограничен брой пътувания в рамките валидността на картата, с максимален срок на отделно пътуване 90 дни. Всичко това, копирано от многократно пускания тук линк към Сертификата за застрахователно покритие на същите тези сладури от Generali. Редактирано 3 август, 2018 от chandni 1
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 В момента, Яничка каза: Това е задължително условие и многократно сме го обсъждали във форума - за да се активира застраховката, е необходимо да сме направили покупка с Diners в съответната държава ИЛИ да сме закупили билет за въпросното пътуване (самолетен, автобусен, ж.п. и т.н.), да е платена нощувка. Да, това е ясно, написах всичко, което ми казаха от Дженерали. В момента, chandni каза: Категорично не е вярно! Ясно колко им е ясно и на тях... Пак не е вярно! Абсолютно категорично го рекоха, че не било 90, ами - 60. И аз това питах.
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) преди 2 минути , AlexandraKo каза: Да, това е ясно, написах всичко, което ми казаха от Дженерали. Да, ясно е, че това е информация, подадена ти от техните служители. Дразнещото е, че работят в компанията, а не познават продукта, който предлагат! Редактирано 3 август, 2018 от chandni 5
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Значи, има разминаване, кой може да осветли въпроса ?
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 В момента, AlexandraKo каза: Значи, има разминаване, кой може да осветли въпроса ? Виж горното ми мнение, в което е и линка към сертификата.
antea Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) какво са имали предвид - 60 / 90 дни от датата на плащането или че продължителността на едно пътуване не трябва да надвишава тези дни? Редактирано 3 август, 2018 от antea
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) преди 4 минути , chandni каза: Да, ясно е, че това е информация, подадена ти от техните служители. Дразнещото е, че работят в компанията, а не познават продукта, който предлагат! Ама, ти, нали знаеш, че застрахователите са хлъзгави . преди 2 минути , AlexandraKo каза: Ама, ти, нали знаеш, че застрахователите са хлъзгави . Като се активира застраховката, важала 60 дни. А само 5, след като се върне човек, за да подаде документи. Аз за това питам, ако някой я е ползвал, да каже какъв точно е протоколът. Дано се намеси @macf1an, мисля, че той е най- информиран по въпроса. Редактирано 3 август, 2018 от AlexandraKo
iMari Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Машините за купуване на билети на Trenitalia по гарите в Италия приемат Дайнърс-удобен начин за активиране на застраховката. И в KafeMania в Сердика мол приемат Дайнърс. 3
antea Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 е това вече е абсурдно, често се случва човек да плати билет много повече от 60 дни преди датата на пътуването
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 1 минута , antea каза: е това вече е абсурдно, често се случва човек да плати билет много повече от 60 дни преди датата на пътуването Това не е проблем - в сертификата пише закупуване...... "или осъществаване на поне една транзакция в чужбина по време на пътуването".Купуваш една вода и условието е спазено.
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 В момента, antea каза: е това вече е абсурдно, често се случва човек да плати билет много повече от 60 дни преди датата на пътуването Пълен абсурд е! Никъде в сертификата не пише нещо такова. Пише, че застраховката се активира "със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването". Няма как да ми активират застраховката днес, утре или в следващите 60 дни, при условие, че купувам самолетен билет за след 1 година. Отделно си пише, че пътуването може да бъде до 90 дни, т.е. застраховката би била валидна, започвайки след 1 година +90 дни. Отново се убеждавам, че по застрахователните компании са нагласени "наши хора", които са абсолютно некомпетентни и не познават изобщо продуктите на компанията! преди 1 минута , AlexandraKo каза: Това не е проблем - в сертификата пише закупуване...... "или осъществаване на поне една транзакция в чужбина по време на пътуването".Купуваш една вода и условието е спазено. Антеа имаше предвид, че е абсурдно застраховката да важи 60 дни от датата на плащането на самолетен билет примерно, при положение, че билетът може да е и за след 9 или 12 месеца и дефакто застраховката ти да изтече още преди да тръгнеш. 4
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) Много ми се иска, да изясним тези въпроси. Да вземе и някой друг да звънне, да видим какво ще кажат на следващото обаждане. Редактирано 3 август, 2018 от AlexandraKo
antea Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 именно ние хубаво си знаем правата, само че човек не се обръща към асистънс компания, щото му е скучно, а понеже е в кризисна ситуация, и последното, което му се прави, е да ограмотява служители, сложени там, за да са му в помощ те досега не съм предполагала, че е възможно да възникнат подобни проблеми, но ще имам едно на ум вече 2
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 1 минута , antea каза: именно ние хубаво си знаем правата, само че човек не се обръща към асистънс компания, щото му е скучно, а понеже е в кризисна ситуация, и последното, което му се прави, е да ограмотява служители, сложени там, за да са му в помощ те досега не съм предполагала, че е възможно да възникнат подобни проблеми, но ще имам едно на ум вече Аз съм си имала вземане-даване със застрахователи и много добре знам, как могат да се извъртат нещата от тяхна страна. И за това, много ми се иска, да изясним категорично всички тези въпроси.
Яничка Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 10 минути , AlexandraKo каза: А само 5, след като се върне човек, за да подаде документи. При последната ми щета поради некомпетентна информация от Дженерали, дадена по телефона, подадох документите си не 5 дни, както е редно, а повече от 2 седмици след като се върнах от пътуването. За моя приятна изненада уважиха иска и платиха .
antea Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 на кого всъщност трябва да звъним - на Дженерали ли или на асистънс компанията? по-горе @AlexandraKo е написала телефона, който са й дали и че е на Дженерали, в сертификата, линкнат от @chandni пише, че асистънс е Europ Assistance, но няма телефон, а сега гледам една друга застраховка за пътуване в чужбина, пак от Дженерали, но през SDI, и там е посочена Еврокрос Асистанс България ЕООД, тел.+359 2 804 3 904 съмнявам се Дженерали да работят с различни асистънс компании при по същество един и същи вид застраховка
chandni Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) преди 17 минути , AlexandraKo каза: Аз съм си имала вземане-даване със застрахователи и много добре знам, как могат да се извъртат нещата от тяхна страна. И за това, много ми се иска, да изясним категорично всички тези въпроси. Александра, самоцитирам се с едно мнение по въпроса, но в друга тема. На 5.06.2017 г. в 10:55, chandni каза: Не си казала за коя КК говориш, а вероятно застраховките на всички карти не са еднакви. Ако става дума за Diners, застраховката там е от Generali, а ето какво пише на сайта им: Цитат КОГАТО НАСТЪПИ ЗАСТРАХОВАТЕЛНО СЪБИТИЕ При настъпването на застрахователно събитие по Основно покритие, застрахованият, негов близък, негов довереник или медицинско лице следва да се свърже незабавно, при първа възможност с асистиращата компания на посочените в полицата телефони, и да предаде на същата цялата необходима медицинска и финансова информация и документи, които бъдат поискани, както и да спазва стриктно получените от асистиращата компания инструкции.В случай, че не можете директно да осъществите контакт с асистиращата компания – EUROPE ASSISTANCE HUNGARY, свържете се със служител от Център за обслужване на клиенти на Дженерали Застраховане АД, който ще ви помогне. При желание, всеки клиент може сам да заплати направените медицински разноски в чужбина, след което да предяви претенцията си за обезщетение в ЦУ на Дженерали Застраховане АД след завръщането си в България. Важно е да се знае, че клиентът трябва да събере и запази оригиналите на всички медицински и финансови документи издадени във връзка със застрахователното събитие. Това се прави с цел документите да бъдат приложени към претенцията на клиента към Дженерали Застраховане АД.Претенциите се разглеждат в сроковете и в съответствие с Общите Условия на застраховка Помощ при пътуване в чужбина. Ето телефоните за връзка с Асистанс компанията, които имам запаметени в телефона: +359 2 926 7100 и +36 1 465 3616 Съжалявам за случилото ти се. Дано не е счупен, а само навехнат! Сега Google-вах унгарския телефон, който е посочен - принадлежи на Medicover - възможно е преди, когато съм записала телефона, да са работили с тях, а сега вече да работят с Europ Assistance HU, чийто телефон е +36 1 458 44 44 Редактирано 3 август, 2018 от chandni 2
Ilian359 Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 В сайта на Trenitalia също може да се пазарува. 1
aleks_s Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) Отново за Италия - може да се плаща с Diners и в магазините на Victoria's secret, Stradivarius, веригата Conad ( с PIN код ) Редактирано 3 август, 2018 от aleks_s 1
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Благодаря, прочетох всичко. И пак не съм сигурна кое как е. Нямам време, че пътуваме, но като се върнем, ще продължа с разследването.:))) По чуждите форуми има описани случаи и с Номадите, и с разни други. По българските форуми нищо не намерих.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега