Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 47 минути , Jorro каза:

Не съм използвал услугите на Дженерали и се надявам да не ми се налага.

т.е. това мнение не се отнася за застраховката по Diners картата, а за някаква друга застраховка, която си ползвал, така ли?

Публикувано:
преди 1 минута , chandni каза:

т.е. това мнение не се отнася за застраховката по Diners картата, а за някаква друга застраховка, която си ползвал, така ли?

Да, в предния си пост е казал - на Виктория груп е била застраховката.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Да внеса яснота по въпроса. Хванах бика за рогата и се обадих в Дженерали на тел*7222.

Обясниха така:

Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката. Важало за 60 дни.

Второ - Отпървом рекоха, че кат се разболее застрахования, отива, цери се и за всичко си плаща, като взема фактури. В срок от 5 дни след като се върне, ги представя на Дженерали, няма нужда от преводи, легализация и пр.

Аз питам -  ами, ако сумата е 20 000 евро и аз ги нямам, какво правим?

И посочвам една точка от сертификата:

Точка IV от застрахователния сертификат е  Асистанс услуги.

Ааа, погледнаха и те, щом има асистанс,  тогава, се обаждаме на Дженерали на тел: +35929267222, те ни дават телефона на асистиращата компания и тя ни упътва в кое здравно заведение да отидем. И те си другаруват и си плащат.

На какъв език говорим - и в двата случая на български.

Туй ми обясниха по телефона.

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Публикувано:
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката.

Това е задължително условие и многократно сме го обсъждали във форума - за да се активира застраховката, е необходимо да сме направили покупка с Diners в съответната държава ИЛИ да сме закупили билет за въпросното пътуване (самолетен, автобусен, ж.п. и т.н.), да е платена нощувка.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , AlexandraKo каза:

Първо - с кредитната карта трябва да е направено някакво плащане в съответната държава, за да се активира застраховката.

Категорично не е вярно! Ясно колко им е ясно и на тях...

Цитат

Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването.

 

преди 6 минути , AlexandraKo каза:

Важало за 60 дни.

Пак не е вярно!

Цитат

Покритието в чужбина е в сила за неограничен брой пътувания в рамките валидността на картата, с максимален срок на отделно пътуване 90 дни.

Всичко това, копирано от многократно пускания тук линк към Сертификата за застрахователно покритие на същите тези сладури от Generali.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, Яничка каза:

Това е задължително условие и многократно сме го обсъждали във форума - за да се активира застраховката, е необходимо да сме направили покупка с Diners в съответната държава ИЛИ да сме закупили билет за въпросното пътуване (самолетен, автобусен, ж.п. и т.н.), да е платена нощувка.

Да, това е ясно, написах всичко, което ми казаха от Дженерали.

В момента, chandni каза:

Категорично не е вярно! Ясно колко им е ясно и на тях...

 

Пак не е вярно!

 

Абсолютно категорично го рекоха, че не било 90, ами - 60.

И аз това питах.

Публикувано: (редактирано)
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

Да, това е ясно, написах всичко, което ми казаха от Дженерали.

Да, ясно е, че това е информация, подадена ти от техните служители. Дразнещото е, че работят в компанията, а не познават продукта, който предлагат!

Редактирано от chandni
  • Харесвам 5
Публикувано:
В момента, AlexandraKo каза:

Значи, има разминаване, кой може да осветли въпроса ?

Виж горното ми мнение, в което е и линка към сертификата.

Публикувано: (редактирано)

какво са имали предвид - 60 / 90 дни от датата на плащането или че продължителността на едно пътуване не трябва да надвишава тези дни?

 

Редактирано от antea
Публикувано: (редактирано)
преди 4 минути , chandni каза:

Да, ясно е, че това е информация, подадена ти от техните служители. Дразнещото е, че работят в компанията, а не познават продукта, който предлагат!

Ама, ти, нали знаеш, че застрахователите са хлъзгави .

преди 2 минути , AlexandraKo каза:

Ама, ти, нали знаеш, че застрахователите са хлъзгави .

Като се активира застраховката, важала 60 дни.

А само 5, след като се върне човек, за да подаде документи.

Аз за това питам, ако някой я е ползвал, да каже какъв точно е протоколът.

Дано се намеси @macf1an, мисля, че той е най- информиран по въпроса.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:

Машините за купуване на билети на Trenitalia по гарите в Италия приемат Дайнърс-удобен начин за активиране на застраховката.

 

И в KafeMania в Сердика мол приемат Дайнърс.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , antea каза:

е това вече е абсурдно, често се случва човек да плати билет много повече от 60 дни преди датата на пътуването

Това не е проблем - в сертификата пише закупуване...... "или осъществаване на поне една транзакция в чужбина по време на пътуването".Купуваш една вода и условието е спазено.

Публикувано:
В момента, antea каза:

е това вече е абсурдно, често се случва човек да плати билет много повече от 60 дни преди датата на пътуването

Пълен абсурд е! Никъде в сертификата не пише нещо такова. Пише, че застраховката се активира "със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването". Няма как да ми активират застраховката днес, утре или в следващите 60 дни, при условие, че купувам самолетен билет за след 1 година. Отделно си пише, че пътуването може да бъде до 90 дни, т.е. застраховката би била валидна, започвайки след 1 година +90 дни. Отново се убеждавам, че по застрахователните компании са нагласени "наши хора", които са абсолютно некомпетентни и не познават изобщо продуктите на компанията!

преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Това не е проблем - в сертификата пише закупуване...... "или осъществаване на поне една транзакция в чужбина по време на пътуването".Купуваш една вода и условието е спазено.

Антеа имаше предвид, че е абсурдно застраховката да важи 60 дни от датата на плащането на самолетен билет примерно, при положение, че билетът може да е и за след 9 или 12 месеца и дефакто застраховката ти да изтече още преди да тръгнеш.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Много ми се иска, да изясним тези въпроси.

Да вземе и някой друг да звънне, да видим какво ще кажат на следващото обаждане.

 

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:

именно

ние хубаво си знаем правата, само че човек не се обръща към асистънс компания, щото му е скучно, а понеже е в кризисна ситуация, и последното, което му се прави, е да ограмотява служители, сложени там, за да са му в помощ те

 

досега не съм предполагала, че е възможно да възникнат подобни проблеми, но ще имам едно на ум вече

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , antea каза:

именно

ние хубаво си знаем правата, само че човек не се обръща към асистънс компания, щото му е скучно, а понеже е в кризисна ситуация, и последното, което му се прави, е да ограмотява служители, сложени там, за да са му в помощ те

 

досега не съм предполагала, че е възможно да възникнат подобни проблеми, но ще имам едно на ум вече

Аз съм си имала вземане-даване със застрахователи и много добре знам, как могат да се извъртат нещата от тяхна страна.

И за това, много ми се иска, да изясним категорично всички тези въпроси.

Публикувано:
преди 10 минути , AlexandraKo каза:

А само 5, след като се върне човек, за да подаде документи.

При последната ми щета поради некомпетентна информация от Дженерали, дадена по телефона, подадох документите си не 5 дни, както е редно, а повече от 2 седмици след като се върнах от пътуването. За моя приятна изненада уважиха иска и платиха .

Публикувано:

на кого всъщност трябва да звъним - на Дженерали ли или на асистънс компанията?

по-горе @AlexandraKo е написала телефона, който са й дали и че е на Дженерали, в сертификата, линкнат от @chandni пише, че асистънс е Europ Assistance, но няма телефон, а сега гледам една друга застраховка за пътуване в чужбина, пак от Дженерали, но през SDI, и там е посочена Еврокрос Асистанс България ЕООД, тел.+359 2 804 3 904

съмнявам се Дженерали да работят с различни асистънс компании при по същество един и същи вид застраховка

Публикувано: (редактирано)
преди 17 минути , AlexandraKo каза:

Аз съм си имала вземане-даване със застрахователи и много добре знам, как могат да се извъртат нещата от тяхна страна.

И за това, много ми се иска, да изясним категорично всички тези въпроси.

Александра, самоцитирам се с едно мнение по въпроса, но в друга тема.

На 5.06.2017 г. в 10:55, chandni каза:

Не си казала за коя КК говориш, а вероятно застраховките на всички карти не са еднакви. Ако става дума за Diners, застраховката там е от Generali, а ето какво пише на сайта им:

Цитат

КОГАТО НАСТЪПИ ЗАСТРАХОВАТЕЛНО СЪБИТИЕ

При настъпването на застрахователно събитие по Основно покритие, застрахованият, негов близък, негов довереник или медицинско лице следва да се свърже незабавно, при първа възможност с асистиращата компания на посочените в полицата телефони, и да предаде на същата цялата необходима медицинска и финансова информация и документи, които бъдат поискани, както и да спазва стриктно получените от асистиращата компания инструкции.

В случай, че не можете директно да осъществите контакт с асистиращата компания – EUROPE ASSISTANCE HUNGARY, свържете се със служител от Център за обслужване на клиенти на Дженерали Застраховане АД, който ще ви помогне. При желание, всеки клиент може сам да заплати направените медицински разноски в чужбина, след което да предяви претенцията си за обезщетение в ЦУ на Дженерали Застраховане АД след завръщането си в България. Важно е да се знае, че клиентът трябва да събере и запази оригиналите на всички медицински и финансови документи издадени във връзка със застрахователното събитие. Това се прави с цел документите да бъдат приложени към претенцията на клиента към Дженерали Застраховане АД.
Претенциите се разглеждат в сроковете и в съответствие с Общите Условия на застраховка Помощ при пътуване в чужбина.

Ето телефоните за връзка с Асистанс компанията, които имам запаметени в телефона: +359 2 926 7100 и +36 1 465 3616

 

Съжалявам за случилото ти се. Дано не е счупен, а само навехнат!

Сега Google-вах унгарския телефон, който е посочен - принадлежи на Medicover - възможно е преди, когато съм записала телефона, да са работили с тях, а сега вече да работят с Europ Assistance HU, чийто телефон е +36 1 458 44 44

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Отново за Италия - може да се плаща с Diners и в магазините на Victoria's secret, Stradivarius, веригата Conad  ( с PIN код )

Редактирано от aleks_s
  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря, прочетох всичко.

И пак не съм сигурна кое как е. Нямам време, че пътуваме, но като се върнем, ще продължа с разследването.:)))

По чуждите форуми има описани случаи и с Номадите, и с разни други.

По българските форуми нищо не намерих.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.