Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 16 минути , AlexandraKo каза:

Нито СМС, нито мейл, нито ги има в приложението.

А сумата е свалена.

Снощи звъних на кол-центъра Ви, при тях се виждат като авторизации, а защо при мен не - не дадоха отговор.

Не съм само аз, други имат същия проблем.

По-добре, си вижте централно програмата, моля.

И аз имам същия проблем. Плащане от 28.08 не е отразено никъде, само сумата е свалена.

Става въпрос са онлайн плащане. Иначе същия ден плащане в физически магазин е отразено.

Редактирано от Marisha
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 12 минути , Marisha каза:

И аз имам същия проблем. Плащане от 28.08 не е отразено никъде, само сумата е свалена.

Става въпрос са онлайн плащане. Иначе същия ден плащане в физически магазин е отразено.

Бихме помолили и тримата споменали за проблема да ни пишат на лично съобщение с конкретно плащане, за да проверим. 

Поздрави 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Публикувано: (редактирано)

Опитах да платя с дайнърс два пъти в последните два дни, онлайн, за самолетни билети. Бяха отхвърлени и двете плащания не ми е ясно защо, попитах колцентъра, казаха, че няма опит за плащане. Здраве да е, да кажа защо имам дайнърс структурирано:)

1. Имам ли нужда от втора карта, различна от основната ми кредитна и още по-основната ми дебитна - НЕ

2. Интересувам ли се от 1% кешбек, който е по-голям от този на конкурентни КК? Не, общите ми разходи през КК годишно са такива, че 1 % от тях е  малка сума, а разликата между 1% и 0,5 на конкуренти - още по-малка.

3. Защо ти е дайнърс тогава? Единствено и само за безплатен достъп до ложи. Имам я от почти 3 години с минималния лимит, който управлявам с единствената цел да имам над 500 лв. на тремесечие за безплатен достъп. И то не всяко тримесечие, щото, нали, не пътувам като Матеев толкова много 🙂 

4. Колко пестиш? Доста, приблизително 20, 30 ложи годишно. Но не мисля, че е редно полезността на картата да се изчислява през 24 евро на посещение, умножени по 30 пъти, защото а. понякога ходя в ложата от келешлък, а не защото е удобно и б. надали ако нямам достъп до ложа, бих похарчил 24 евро в кафенетата на летищата, даже по-скоро бих го направил само при много дълги престои и по изключение. Допускам също, че част от  полезността на картата е лъжливото усещане, че съм ВИП, което ми дава... 🙂 това също е оценимо предимство, независимо, че не го признаваме. 

5. Ще продължа ли да я ползвам през новите изисквания за оборот и брой посещения? Мдааа, до края на 2018 със сигурност. Имам 12-ина полета дотогава, като в повечето ще съм в ложа. Не след началото на 2019 г. Освен ако приемем, че договорът момежду ни, общите условия към него и темите в Магеланци няма да накарат ДКБ да запази действащите условия до изтичане на срока на валидност на актуалната ми карта в края на 2020 г. 

6. Безплатен обяд няма? Абсолютно, разбирам, че бизнес моделът на дайнърс е безпрецедентно изгоден, че услугата се е предлагала под реалната си цена и аз добросъвестно съм се възползвал от това с единствения мотив да ходя в 20, 30 ложи срещу 7,8 месеца такса от по 4 лв. плюс оборот от по 500 лв. на тримесечие. Разбирам ДКБ напълно, вероятно и те ще разберат промяната в клиентската си база след края на 2018 г. И сигурно са го предвидили. И без съмнение екпът на ДКБ доказва, че е гъвкав и комуникативен, форумът тук е пример за това. Поздравявам ви. 

   

Редактирано от SLX
  • Харесвам 7
  • Браво 2
Публикувано:

Онзи ден звънях на ваш колега по въпроса. Той ги виждал в евро от Райфайзен пос в Била . Знаят за този проблем, но не реагират.

Публикувано:
преди 7 минути , Hollywood каза:

Онзи ден звънях на ваш колега по въпроса. Той ги виждал в евро от Райфайзен пос в Била . Знаят за този проблем, но не реагират.

За съжаление нямаме записан сигнал, а транзакциите в Била са много. Доколкото разбираме проблема е само за 28-ми. Възможното е да е имало временно прекъсване при пускането на новата карта. 

Публикувано:

Няма ли специалист по търговско право във форума, който да поясни допустимостта по промяната на условията от страна на ДКБ. 

Защото - реално погледнато - като клиент или страна по един договор, аз добросъвестно си изпълнявам задълженията по него към момента.

Към един бъдещ момент - 1.01.2019 г., другата страна ще промени подписани от двете страни по договора условия едностранно. Да не ги повтарям, но а. увеличава изискуемия тримесечен оборот за ложа двойно, б. ограничава броя на посещенията, свързани с тримесечния оборот от безлимитно посещение на 12 на година.  

За това не се ли изисква преподписване на съществуващите договори с новите условия и съгласие на двете страни? 

Ако страните са съгласни - всичко е точно и подписват. 

Ако не са съгласни - остават в сила подписаните условия по договора до неговото изтичане или едностранно се прекратяват от някоя от страните?! 

 

Не съм правист - но тази седмица се наложи ПИСМЕНО да декларирам отказ за получаване на извлечение от КК на хартиен носител - разбирай с писмо, хахахах, което в бързината при подписването на договора не съм видял. Грешката е моя, платих си удоволствието да получа писмо от банката, платих си 1 лев, наложи се да заявя писмено в банков клон, че не искам писма и се надявам вече да не получавам неща, които така или иначе виждам в електронното банкиране. Но процедурата е ясна и се спазва от двете страни!

 

Та, ДКБ - процедурно как ще решите проблема с въвеждането на новите условия - ДОБРОЗОРНО ли ще ги приемаме? 

 

Според мен най-чистият вариант е - нови карти с нов договор и условия, старите карти със стари условия до изтичане на срока на договора. 

    

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

От това, което прочетох досега, повечето притежатели на карти DC с удоволствие приемат новите условия.

 

Ще задам за трети път въпроса, който поставих преди дни: ще има ли възможност на прехвърляне на правото на безплатни посещения от един потребител на друг? 

Публикувано: (редактирано)
преди 13 минути , antony2001 каза:

Няма ли специалист по търговско право във форума, който да поясни допустимостта по промяната на условията от страна на ДКБ. 

Защото - реално погледнато - като клиент или страна по един договор, аз добросъвестно си изпълнявам задълженията по него към момента.

Към един бъдещ момент - 1.01.2019 г., другата страна ще промени подписани от двете страни по договора условия едностранно. Да не ги повтарям, но а. увеличава изискуемия тримесечен оборот за ложа двойно, б. ограничава броя на посещенията, свързани с тримесечния оборот от безлимитно посещение на 12 на година.  

За това не се ли изисква преподписване на съществуващите договори с новите условия и съгласие на двете страни? 

Ако страните са съгласни - всичко е точно и подписват. 

Ако не са съгласни - остават в сила подписаните условия по договора до неговото изтичане или едностранно се прекратяват от някоя от страните?! 

 

Не съм правист - но тази седмица се наложи ПИСМЕНО да декларирам отказ за получаване на извлечение от КК на хартиен носител - разбирай с писмо, хахахах, което в бързината при подписването на договора не съм видял. Грешката е моя, платих си удоволствието да получа писмо от банката, платих си 1 лев, наложи се да заявя писмено в банков клон, че не искам писма и се надявам вече да не получавам неща, които така или иначе виждам в електронното банкиране. Но процедурата е ясна и се спазва от двете страни!

 

Та, ДКБ - процедурно как ще решите проблема с въвеждането на новите условия - ДОБРОЗОРНО ли ще ги приемаме? 

 

Според мен най-чистият вариант е - нови карти с нов договор и условия, старите карти със стари условия до изтичане на срока на договора. 

    

Може да се пита Комисията за Защита на Потребителите. Те ще знаят, според мен, също не може така едностранно да се променя договорът. Но , за да се случва, вероятно не сме прочели ситните буквички, дето , обикновено пише: " ....си запазва правото на промени.."

П.П. След мен са отговорили - те НЕ СА предмет на договор.

И като така, могат по всяко време да ги махнат изобщо.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано: (редактирано)
преди 13 минути , antony2001 каза:

Няма ли специалист по търговско право във форума, който да поясни допустимостта по промяната на условията от страна на ДКБ. 

Защото - реално погледнато - като клиент или страна по един договор, аз добросъвестно си изпълнявам задълженията по него към момента.

Към един бъдещ момент - 1.01.2019 г., другата страна ще промени подписани от двете страни по договора условия едностранно. Да не ги повтарям, но а. увеличава изискуемия тримесечен оборот за ложа двойно, б. ограничава броя на посещенията, свързани с тримесечния оборот от безлимитно посещение на 12 на година.  

За това не се ли изисква преподписване на съществуващите договори с новите условия и съгласие на двете страни? 

Ако страните са съгласни - всичко е точно и подписват. 

Ако не са съгласни - остават в сила подписаните условия по договора до неговото изтичане или едностранно се прекратяват от някоя от страните?! 

 

Не съм правист - но тази седмица се наложи ПИСМЕНО да декларирам отказ за получаване на извлечение от КК на хартиен носител - разбирай с писмо, хахахах, което в бързината при подписването на договора не съм видял. Грешката е моя, платих си удоволствието да получа писмо от банката, платих си 1 лев, наложи се да заявя писмено в банков клон, че не искам писма и се надявам вече да не получавам неща, които така или иначе виждам в електронното банкиране. Но процедурата е ясна и се спазва от двете страни!

 

Та, ДКБ - процедурно как ще решите проблема с въвеждането на новите условия - ДОБРОЗОРНО ли ще ги приемаме? 

 

Според мен най-чистият вариант е - нови карти с нов договор и условия, старите карти със стари условия до изтичане на срока на договора. 

    

Здравейте,

Програмата за посещение на ВИП салони, както и Cachbacк проргамата на Дайнърс клуб България АД са услиги предоставяве в полза на клиентите ни.

Хубав ден.

 

преди 7 минути , Goal & Boss каза:

От това, което прочетох досега, повечето притежатели на карти DC с удоволствие приемат новите условия.

 

Ще задам за трети път въпроса, който поставих преди дни: ще има ли възможност на прехвърляне на правото на безплатни посещения от един потребител на друг? 

Здравейте, прехвърляне на посещения не е възможно

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано: (редактирано)

Примерно и банките си променят едностранно условията. Ако новите условия на някой не му изнасят е в правото си да си закрие сметките и да си търси друга банка, но не може да си иска старите условия докато му изтече договора. Не виждам с какво ситуацията при Diners е по-различна. И за разлика от банките Diners са ни уведомили 4 месеца предварително, т.е. всеки има достатъчно време да си реши какво е най-добро за него и да го направи. Иначе дори само споменавания за уродливи органи като КЗП или КЗК хич не ме радват, една тяхна намеса може набързо да изпари и 12-те салона. В крайна сметка Diners ни предлагат уникална услуга и най-малкото не го заслужават.

Редактирано от logist13
  • Харесвам 5
  • Смея се 2
Публикувано:
преди 3 минути , logist13 каза:

Примерно и банките си променят едностранно условията. Ако новите условия на някой не му изнасят е в правото си да си закрие сметките и да си търси друга банка, но не може да си иска старите условия докато му изтече договора. Не виждам с какво ситуацията при Diners е по-различна. И за разлика от банките Diners са ни уведомили 4 месеца предварително, т.е. всеки има достатъчно време да си реши какво е най-добро за него и да го направи.

Да, аз току що открих че ПИБ са увеличили на 2 лв поддръжката на сметка (като разкрих сметката беше 1 лв, после стана 1.50, сега вече е 2) и не мисля че дори и мейл са ми пратили за това нещо - оповестили са го на сайта си и това е 🧐

 

Промяната на такси и условия при банките си е едностранно и никога не е искано съгласие от другата страна по договора, ако не ти харесва нещо отиваш закриваш си карта/сметка и това е. Аз така си закрих Debit MasterCard-а, тъй като го ползвах сигурно 2 пъти годишно, а му плащах по 1 лв/месец такса и си извадих вместо него Visa Electron, която е без такса към момента....

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 часа, antony2001 каза:

Няма ли специалист по търговско право във форума, който да поясни допустимостта по промяната на условията от страна на ДКБ. 

Защото - реално погледнато - като клиент или страна по един договор, аз добросъвестно си изпълнявам задълженията по него към момента.

Към един бъдещ момент - 1.01.2019 г., другата страна ще промени подписани от двете страни по договора условия едностранно. Да не ги повтарям, но а. увеличава изискуемия тримесечен оборот за ложа двойно, б. ограничава броя на посещенията, свързани с тримесечния оборот от безлимитно посещение на 12 на година.  

За това не се ли изисква преподписване на съществуващите договори с новите условия и съгласие на двете страни? 

Ако страните са съгласни - всичко е точно и подписват. 

Ако не са съгласни - остават в сила подписаните условия по договора до неговото изтичане или едностранно се прекратяват от някоя от страните?! 

 

Не съм правист - но тази седмица се наложи ПИСМЕНО да декларирам отказ за получаване на извлечение от КК на хартиен носител - разбирай с писмо, хахахах, което в бързината при подписването на договора не съм видял. Грешката е моя, платих си удоволствието да получа писмо от банката, платих си 1 лев, наложи се да заявя писмено в банков клон, че не искам писма и се надявам вече да не получавам неща, които така или иначе виждам в електронното банкиране. Но процедурата е ясна и се спазва от двете страни!

 

Та, ДКБ - процедурно как ще решите проблема с въвеждането на новите условия - ДОБРОЗОРНО ли ще ги приемаме? 

 

Според мен най-чистият вариант е - нови карти с нов договор и условия, старите карти със стари условия до изтичане на срока на договора. 

    

Ти пак се радвай, че уведомяват, и то цели 4 месеца предварително. А на други места - вчера едно, днес друго и ни ред за уведомяване. Като се оплачеш - щом не ти харесва хващай пътя.

А по темата - в договора със сигурност има спомената възможност за едностранна промяна на услугите и отказ, ако не те устройва.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Не, нали обясниха, че салоните и кеш-бекът не са предмет на договора. Те са един вид бонуси.

Така че, във всеки един момент, могат да бъдат спрени.

 

Публикувано: (редактирано)
преди 8 часа, Георги каза:

Привлекателната сила на новата карта за мен е да се спре с ръчкането и пробването на по 2-3 карти като стане време за плащане. Досадно ми е да се оглеждам каква лепенка има на терминала, досадно ми е да давам дайнърса за проба, после да чакам системата евентуално да го отхвърли, да вадя нова карта, като в същото време половината опашка зад мен вероятно споменава всичките ми роднини наум. Поне аз бих споменавал техните, защото много мразя неефективни опашки, но това е друга тема 🙂 Поради тази причина почти винаги не давам дайнърса на касата за малки суми, просто не ми се занимава с досадните неща покрай отказана транзакция. 

Според мен ползването на новата карта ще е в пъти по-досадно и изнервящо,както за клиент така и за търговец.Само си преставям първоначално изненадата,а после и недоверието изписани на лицето на касиерката в супермаркета,бензиностанциата и т.н. като кажа,че това са две карти в една и искам да си избера през коя апликация да платя.В данъчното вчера служителката беше убедена,че Дайнърс няма да мине,въпреки,че имаше лепенка пред носа и.После ми поиска и личната карта,за да се убеди,че картата е моя.В БГ хората още не са свикнали с Дайнърс,а вече се предлага хибрид,за който никой не е чувал.

 

Ако Дайнърс е по подразбиране е удобно,но екзотичния вид на картата пак ще "плаши" търговците.Ако апликацията може да се сменя през my diners,трябва да помниш последно, какво си сложил,а ако нямаш интернет да го смениш?Отделно,трябва да следиш какво влиза в кешбека и салоните и какво не.Кредитната карта е да извадиш и платиш,не да правиш счетоводен анализ 3 до 6 мес назад.🙂

 

Разбирам защо го тестват в България - две карти с една годишна такса е икономично.Продукта може да е с големи предимства и да има голям успех,но след време,когато стане познат и ако ДКБ предложат удобен модел за управление.Щеше да е топ продукт,ако Мастъра имаше кешбек,това би компенсирало негативите.Но на този етап предпочитам да чуя първо отзиви,отколкото да съм от първите пипнали уникалният продукт.🙂

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 5
  • Браво 2
Публикувано:
преди 3 минути , Мари Николова каза:

Само си преставям първоначално изненадата,а после и недоверието изписани на лицето на касиерката в супермаркета,бензиностанциата и т.н. като кажа,че това са две карти в една и искам да си избера през коя апликация да платя

Аз мисля, че избора ще излиза автоматично на пос терминала, щом сложиш картата. И тогава си избираш кое от двете и въвеждаш пина, без нищо да обясняваш. Поне така ставаше като сложиш бразилска карта в България (кредитна и дебитна в едно).

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , neuromancer каза:

Аз мисля, че избора ще излиза автоматично на пос терминала, щом сложиш картата. И тогава си избираш кое от двете и въвеждаш пина, без нищо да обясняваш. Поне така ставаше като сложиш бразилска карта в България (кредитна и дебитна в едно).

А това не шашваше ли бедната женица,все пак тя наблюдава процеса?🙂

@neuromancer,би ли споделил повече за тази карта?Удобна ли е за използване?Има ли удобна платформа за следене на разходите?Доволен ли си от нея?

Публикувано:

Привет на всички. В момента съм на летището в Найроби и в лаунджа, където приемат Diners Club (Turkish Airlines Lounge)  ми казаха, че мога да се чекирам за 3 часа, после трябва да изляза и да се чекирам отново. 

 

Имате ли представа мога ли да вляза с Дайнърс безплатно два пъти за една вечер или евентуално да наглася второто влизане да е след полунощ? 

 

Нямам много батерия да чета цялата тема. Бързи отговори биха ми свършили добра работа.

 

Благодаря предварително!

Публикувано: (редактирано)
преди 11 минути , FlyTraveler каза:

Привет на всички. В момента съм на летището в Найроби и в лаунджа, където приемат Diners Club (Turkish Airlines Lounge)  ми казаха, че мога да се чекирам за 3 часа, после трябва да изляза и да се чекирам отново. 

 

Имате ли представа мога ли да вляза с Дайнърс безплатно два пъти за една вечер или евентуално да наглася второто влизане да е след полунощ? 

 

Нямам много батерия да чета цялата тема. Бързи отговори биха ми свършили добра работа.

 

Благодаря предварително!

Там можеш да се чекираш 2 или дори повече пъти в един ден, няма проблем. И всяко влизане ще е безплатно. Проверено лично.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Там можеш да се чекираш 2 или дори повече пъти в един ден, няма проблем. И всяко влизане ще е безплатно. Проверено лично.

Хикяди благодарности Жоро! Ще пия някоя и друга Tusker за твое здраве 🙂

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Не помня реакцията, значи не е било нещо шокиращо. То и аз се изненадах, но за 5 секунди загрях какво се иска.

За коя карта питаш, тази комбинираната с дайнърс я нямам, по аналогия с моята карта предположих как ще изглежда. 

Публикувано: (редактирано)
преди 37 минути , neuromancer каза:

За коя карта питаш

 

преди 2 часа, neuromancer каза:

Поне така ставаше като сложиш бразилска карта в България (кредитна и дебитна в едно).

 Ако ползваш подобна карта да споделиш впечатления,лесно ли се борави с нея?Ясно,че не е същата като Дайнърс/Мастър,но ако съм те разбрала правилно,по един и същ начин работи и се ползва на пос терминалите.

 

 

 

Хрумва ми и още нещо - Има ли накакво предимство за нас пътуващите ползването на Мастър на Дайнърс пред Мастър на Уиз,където има и дискаунт и кешбек точки към Уиз?

 

Редактирано от Мари Николова
Публикувано:

Ами тук са комбинирани дебитна и кредитна в едно, удобно е за да не носиш и дебитна карта, в случай че някъде не работят с кредитни например. Иначе в онлайн банкирането е все едно имаш 2 карти и си ги гледаш поотделно. Тук така или иначе винаги питат с дебитна или кредитна карта ще плащаш и касиера избира, в България вместо екрана за въвеждане на ПИН излезе първо "дебитна или кредитна" и после ПИН, 2 секунди повече за транзакция. 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 26 минути , Мари Николова каза:

Хрумва ми и още нещо - Има ли накакво предимство за нас пътуващите ползването на Мастър на Дайнърс пред Мастър на Уиз,където има и дискаунт и кешбек точки към Уиз?

На прима виста се сещам за едно предимство, което на мен поне би ми било полезно.

 

Винаги когато наемам кола предпочитам да блокират сума по друга (не основната ми) карта. Често обаче рентал компаниите не приемат Diners, а вече в комбинация с Mastercard няма да има подобен проблем и спокойно ще блокирам суми по нея, дори да са по-големички. Така лимитът на основната ми карта ще остава на разположение.

 

А и като се замислих не виждам защо да нямам още една резервна Mastercard в джоба. Никога не се знае кога основната карта ще откаже (случва се чат-пат) или умниците от другата банка ще ми я блокират "поради съмнителна транзакция" и ще ме оставят без пари в Палау (истински случай от миналата година). И все пак, ако Mastercard апликацията предлагаше и кешбек тогава съвсем сериозно щях да се замисля да направя Diners-Marstercard най-използваната ми карта, а сега при настоящите условия пак ще остане на второ място.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ако пътуваш достатъчно често с Уиз за да ти трябва Дискаунт клуб, тяхната карта си е необходимост.

Дайнърс (все едно какъв) отделно заради салоните. Щом имаш другата  Мастеркард,  няма нужда да е комбинираната, освен по съображенията на Г.Матеев.

 

Тази комбинираната решава стария проблем, че дайнърс не минава навсякъде и не става за единствена карта. Е, вече става.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.