Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 1 минута , VanIvanov каза:

на Уиз/Раян нали беше 3ч преди полета онлайн чек-ин.

Влизате в 9 салона с билет за полет София - Варна в 11.00, чекирате се вътре за София - Милано в 12.30 примерно, къде ще го видят това при техните "системи" и "проверки" 🤔

Схемата няма как да проработи, ако вътрешния е преди международния, защото ще те очакват да те вземат от салона, а ако не си там ще писнат алармите 🙂 Това, което може да се случи е ако вътрешния закъснее с няколко часа, което по принцип не е чак толкова рядко срещано...

Връзка към коментар
преди 38 минути , AlexandraKo каза:

Ми,ще си ползват базата данни за това, кой,какви билети е купил с ДК/КК.

 

Опасявам се, че леко надценявате техническите възможностите на полицията. :wink3: 
А и от чисто правна гледна точка не знам дали това е разрешено (в смисъл без някаква санкция на прокуратура/съд) 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги каза:

Схемата няма как да проработи, ако вътрешния е преди международния, защото ще те очакват да те вземат от салона, а ако не си там ще писнат алармите 🙂 Това, което може да се случи е ако вътрешния закъснее с няколко часа, което по принцип не е чак толкова рядко срещано...

Да, особено на Bulgaria Air е рядко срещано полетите да НЕ закъснеят 🙄

преди 2 минути , Фичо каза:

Опасявам се, че леко надценявате техническите възможностите на полицията. :wink3: 

Все пак говорим за хора, които в последните 6 месеца пуснаха няколко полета пристигащи в страната без въобще да ги проверяват 🤨

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 минути , VanIvanov каза:


🙄

Все пак говорим за хора, които в последните 6 месеца пуснаха няколко полета пристигащи в страната без въобще да ги проверяват 🤨

И за страна, в която основен публичен регистър не функционира седмици, защото "са изгорели 4 диска". 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 18 часа, logist13 каза:

Примерно и банките си променят едностранно условията. Ако новите условия на някой не му изнасят е в правото си да си закрие сметките и да си търси друга банка, но не може да си иска старите условия докато му изтече договора. Не виждам с какво ситуацията при Diners е по-различна. И за разлика от банките Diners са ни уведомили 4 месеца предварително, т.е. всеки има достатъчно време да си реши какво е най-добро за него и да го направи. Иначе дори само споменавания за уродливи органи като КЗП или КЗК хич не ме радват, една тяхна намеса може набързо да изпари и 12-те салона. В крайна сметка Diners ни предлагат уникална услуга и най-малкото не го заслужават.

Извинявам се, но:

 

а. за готвената промяна ОФИЦИАЛНО не съм уведомен по никакъв начин. Тези разговори във форума може да си ги водим до безкрай, но всеки САМ слага подписа си под договор с ДКБ и решението си е негово. Не разбирам откъде се навъдиха толкова адвокати на едно дружество, което ако не печели няма да съществува! Просто е! Явно и досега ДКБ е било на плюс, и с новите условия пак ще бъде на плюс. И то много на плюс! Но то затова си е създадено - за да работи и да печели. Иначе просто ще фалира!

 

 

 

 

 

 

Редактирано от Георги
без лични нападки, моля
  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , Фичо каза:

Опасявам се, че леко надценявате техническите възможностите на полицията. :wink3: 
А и от чисто правна гледна точка не знам дали това е разрешено (в смисъл без някаква санкция на прокуратура/съд) 

Фичооооо, ма ти вЕрно ли така мислиш?:give_rose:

Връзка към коментар
преди 51 минути , Георги каза:

 

Онлайн чекин затваря обикновено няколко часа преди полетите, така че предполагам няма как се чекираш тепърва директно от терминала или поне не много лесно. Не съм сигурен дали няма компания, която да позволява онлайн чекин до последния момент преди бординг. 

При цитираните от мен по-рано Qatar Airways, check-in е отворен 48 часа до 90 минути преди полета. Престоят в бизнес салоните е 3 часа, а масово не се спазва и можеш да влезеш по-рано. Според мен Гранична ИЗОБЩО не им е минало през ума какво може да се случи и са "замазали" ситуацията в писмото до теб, че "уж" са го предвидили и са взети мерки.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 9 минути , antony2001 каза:

Извинявам се, но:

 

а. за готвената промяна ОФИЦИАЛНО не съм уведомен по никакъв начин. Тези разговори във форума може да си ги водим до безкрай, но всеки САМ слага подписа си под договор с ДКБ и решението си е негово. Не разбирам откъде се навъдиха толкова адвокати на едно дружество, което ако не печели няма да съществува! Просто е! Явно и досега ДКБ е било на плюс, и с новите условия пак ще бъде на плюс. И то много на плюс! Но то затова си е създадено - за да работи и да печели. Иначе просто ще фалира!

 

Вероятно когато са финализирани параметрите на новия продукт и промените по настоящите, всички ще получат имейл, дискусията тук е малко предварителна и макар и грубите параметри да са ясни, явно има много фини детайли, които трябва да се изчистят. Не мисля, че е противозаконно да се променят параметри по договор - не е прецедент, банките постоянно променят такси, кабелни оператори сменят канали, мобилни оператори също променят параметри. Това на което имаш право в такава ситуация е да се откажеш от договора без такси за предсрочно прекратяване, които по принцип може да ги има заложени. 

 

Колкото дали ДК са били на плюс, само те си знаят. Като чиста парична стойност е ясно, че няма как да са на плюс - макар и да имаме много груба преценка колко са приходите за тях (месечната такса от 3лв+2-3% от оборота) и колко са разходите (по около 30 евро на салон на корична цена, дори с голяма отстъпка за обем да ги сложим 10-15 евро) то разликата приходи/разходи е голяма. Останалото се поема от маркетинговия бюджет за привличане на нов клиент и тук е мястото, където нещата стават по-мръчкави. Всяка голяма компания си има маркетингов бюджет за привличане на клиенти, например чрез агресивна тв реклама, Diners очевидно предпочитат този бюджет да отиде за покриване на разходите на многобройни наши посещения в салоните. Дали е ефективно икономически, те си знаят най-добре, но практиката показва, че подобно спонсориране не продължава вечно. Ryanair също навремето продаваха билети по 1 цент, официално на техния сайт, логиката е горе-долу същата, едва ли някой е предполагал че реализират печалба от това, освен маркетингови ползи. Ryanair вече са много по-популярни и едноцентови билети няма отдавна. 

 

Ще те помоля и да избягваш квалификации на чуждите мнения. Ако имаш въпроси по тази точка - на лично. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , chandni каза:

При цитираните от мен по-рано Qatar Airways, check-in е отворен 48 часа до 90 минути преди полета. Престоят в бизнес салоните е 3 часа, а масово не се спазва и можеш да влезеш по-рано. Според мен Гранична ИЗОБЩО не им е минало през ума какво може да се случи и са "замазали" ситуацията в писмото до теб, че "уж" са го предвидили и са взети мерки.

Може и така да е, важното е сега да вземат мерки преди някой да експлоатира врътката. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , antony2001 каза:

Извинявам се, но:

 

а. за готвената промяна ОФИЦИАЛНО не съм уведомен по никакъв начин. Тези разговори във форума може да си ги водим до безкрай, но всеки САМ слага подписа си под договор с ДКБ и решението си е негово. Не разбирам откъде се навъдиха толкова адвокати на едно дружество, което ако не печели няма да съществува! Просто е! Явно и досега ДКБ е било на плюс, и с новите условия пак ще бъде на плюс. И то много на плюс! Но то затова си е създадено - за да работи и да печели. Иначе просто ще фалира! 

 

 

 

 

 

 

Здравейте, 

целта на присъствието ни в този форум е да изчистим евенуални противоречия възникнали в разговори между магеланци. Смятаме, че това е един ползотворен и за двете стнани канал за комуникация относно функционалността на продуктите ни. Присъствието ни тук няма обвъзващ или официален аспект, като за всички промени в тарифата и общи условия, с които всеки клиент се е съгласил, се оповестяват съгласно действащо законодателсто по официален път и това ще стане в съотведствие с предвидените срокове и начини.

Отново ще декларираме, че уважавеме мнението на всички участници във форума, както положителни така и не толкова, тай като целта на участието ни тук е да бъдем от полза на клиентите си.

Оповестяването на информация в този форум неможе да бъде лична.

Оставеме на раположение за лична комуникация с всеки желаещ участник във форума. Всяка официална комуникация ще протича по съответните обявени в официялния ни сайт канали.

Поздрави.

 

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Връзка към коментар
Връзка към коментар
преди 17 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Здравейте, 

целта на присъствието ни в този форум е да изчистим евенуални противоречия възникнали в разговори между магеланци. Смятаме, че това е един ползотворен и за двете стнани канал за комуникация относно функционалността на продуктите ни. Присъствието ни тук няма обвъзващ или официален аспект, като за всички промени в тарифата и общи условия, с които всеки клиент се е съгласил, се оповестяват съгласно действащо законодателсто по официален път и това ще стане в съотведствие с предвидените срокове и начини.

Отново ще декларираме, че уважавеме мнението на всички участници във форума, както положителни така и не толкова, тай като целта на участието ни тук е да бъдем от полза на клиентите си.

Оповестяването на информация в този форум неможе да бъде лична.

Оставеме на раположение за лична комуникация с всеки желаещ участник във форума. Всяка официална комуникация ще протича по съответните обявени в официялния ни сайт канали.

Поздрави.

 

Чудесно! 

Все още чакам отговор на въпрос, зададен по-рано, свързан с лимита - ОБЩ ли ще бъде той? 

А колкото до официализирането на дискусията - лично аз съм много далеч от подобна идея. Личното оповестяване за промени на условия по договори обаче е повече от желателно. Още повече, че разполагате и с лични канали за комуникация с всеки Ваш клиент. Да припомням ли, че изпращате писма до всеки, регистриран в my.diners?

преди 20 минути , Георги каза:

Вероятно когато са финализирани параметрите на новия продукт и промените по настоящите, всички ще получат имейл, дискусията тук е малко предварителна и макар и грубите параметри да са ясни, явно има много фини детайли, които трябва да се изчистят. Не мисля, че е противозаконно да се променят параметри по договор - не е прецедент, банките постоянно променят такси, кабелни оператори сменят канали, мобилни оператори също променят параметри. Това на което имаш право в такава ситуация е да се откажеш от договора без такси за предсрочно прекратяване, които по принцип може да ги има заложени. 

 

Колкото дали ДК са били на плюс, само те си знаят. Като чиста парична стойност е ясно, че няма как да са на плюс - макар и да имаме много груба преценка колко са приходите за тях (месечната такса от 3лв+2-3% от оборота) и колко са разходите (по около 30 евро на салон на корична цена, дори с голяма отстъпка за обем да ги сложим 10-15 евро) то разликата приходи/разходи е голяма. Останалото се поема от маркетинговия бюджет за привличане на нов клиент и тук е мястото, където нещата стават по-мръчкави. Всяка голяма компания си има маркетингов бюджет за привличане на клиенти, например чрез агресивна тв реклама, Diners очевидно предпочитат този бюджет да отиде за покриване на разходите на многобройни наши посещения в салоните. Дали е ефективно икономически, те си знаят най-добре, но практиката показва, че подобно спонсориране не продължава вечно. Ryanair също навремето продаваха билети по 1 цент, официално на техния сайт, логиката е горе-долу същата, едва ли някой е предполагал че реализират печалба от това, освен маркетингови ползи. Ryanair вече са много по-популярни и едноцентови билети няма отдавна. 

 

Ще те помоля и да избягваш квалификации на чуждите мнения. Ако имаш въпроси по тази точка - на лично. 

 

 

 

И пак ще кажа - всеки сам си прави сметката! Всеки може да смята, но когато нямаш базата - сметките са без кръчмар!  

Пазарната логика е в това, което написах.

Няма смисъл да ти казвам ли как се нарича в маркетинга дискусията за новите условия, които водим тук?!? 

Редактирано от Георги
Връзка към коментар

Не уведомяват никога лично... Ползвам чужда банка/австрийска/ и всяка промяна, която се готви се получава в персонално писмо на хартия на адрес....Като промените, обикновено в таксите нагоре се обосновава от колко време не  вдигана таксата и загубата на някои привилегии/до сега не е отчетена такава/ т.е. действа програмата за моркова и тоягата. Ако ти вдигнат таксата с 5 цента на месец, ти пускат например супер подобрения в бонлйн банкирането и т.н., защото клиентите са важни там. ако ги напуснеш и идеш при други, това е сигнал, че нещо не правят добре. За това  клиентите са много са лоялни, т.е не се местят от една банка в друга. Освен това цените са почти еднакви навсякъде, само количеството на услуги е различно и това печели клиенти. Наистина добрите привилчат.

Разбира се в бантустана е точно обратното. Прецакването на индивидуалните потребители и техните права е издигнато в дръжавна политика, облечено в закони и няма мърдане. И всички банки банки се възползват от това, за това от година на година печалбите имсе повишават от такси , а не от реална банкова дейност, услуги на високо ниво... Пускат некви келяви промоции без такса примерно карта, но ти вдигат преводите или покупките. След известно време, когато вече си забравил за тази карта или сметка подло едностранно те порязват и докато се усетиш да канселираш нещо, те са изцоцали някакв ресус... Помияри...Тъжно е, но е така. 

Аз мога да си позволя да не поддържам сто карти за някакви отстъпки или покупки. В момента в пиб поддържам само кредитна карта без депозит, която беше супер изгодна, нямаше такси за плащане, имаше кешбек преди години, но сега всичко това е история и чардджват всичко каквото ви хрумне, дори и регистрацията в три де...вход, изход, плащане, връщане на пари, всичко.

Но редпочитам аз да имам да им давам, отколкото те да ми държат парите на депозит там😉

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , antony2001 каза:

Все още чакам отговор на въпрос, зададен по-рано, свързан с лимита - ОБЩ ли ще бъде той? 

 

Общ е лимита, обявено беше още в началото. Има го и в резюмето, което направих и е закачено най-отгоре на темата. 

Връзка към коментар

@Diners Club Bulgaria

ТУК, за Diners Club Classic картата отново пишете "Обезпечение: запис на заповед (по образец на Diners Club)!

 

Това грешка и поредно недоглеждане ли е, или наистина връщате записа на заповед за Класика? - За мен е важно да отговорите, тъй като 2009-а година, когато ме поканихте да се присъединя към Клуба - отказах именно поради това ваше изискване!

 

Предварително благодаря. 

Връзка към коментар
В момента, Георги каза:

Общ е лимита, обявено беше още в началото. Има го и в резюмето, което направих и е закачено най-отгоре на темата. 

ОК - зададох въпроса с конкретен казус. 

И сега ако те питам - КОЙ ще го определи и как ще стане - сигурно няма да можеш да ми кажеш. Ама не ти е и работа - разбирам 

Връзка към коментар
преди 7 минути , Gambrinus каза:

@Diners Club Bulgaria

ТУК, за Diners Club Classic картата отново пишете "Обезпечение: запис на заповед (по образец на Diners Club)!

 

Това грешка и поредно недоглеждане ли е, или наистина връщате записа на заповед за Класика? - За мен е важно да отговорите, тъй като 2009-а година, когато ме поканихте да се присъединя към Клуба - отказах именно поради това ваше изискване!

 

Предварително благодаря. 

Издаването на карта  може да бъде без или със обезпечение, като обезпеченията могат да бъдат 3 вида. В общия слумай картата се издава без обезпечения.

Моля при допълнителни въпроси, се обръщайте на лични съобщения.

 

Нашето мнение е, че темата е твърде разводнена, не касае новият ни продукт в голямата си част и повтаряне на едни и същи теми. В тази връзка предпочитаме да отговаряме лично на всеки заинтересован.

Поздрави.

 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар
  На 29.08.2018 г. в 6:27, Diners Club Bulgaria каза:

Здравете, благодарим за обърнатото внимание. Текста в тази си част не е променян, но сме съгласни, че може да се поясни по-добре. Както и досега, необходимия оборот ще се изчислява само 90 дни преди посещението. 

Не е необходимо да правите оборот целогодишно. Има се предвид, че за всяко едно посещение е необходим оборот. Ще внесем допълнителни уточнения в програмата, записана на сайта ни.

успешен ден!

Благодаря за любезното пояснение и персонален отговор на предното ми мнение! :smile:
В такъв случай би станало възможно и изпълнимо всеки, който има желание и възможност, да си "удвои" или даже "очетворти" безплатните посещения по начина, който беше споменат в цитирания пост - с допълнителна, и/или с втора карта, издадена пак на негово име. Разбира се, ако изпълни съответните условия за оборот и период по всяка от тях. Доколкото ми е известно, на този етап няма ограничение за брой карти, издадени на името на едно лице. Или поне знам със сигурност, че е възможно за две, тъй като на мен лично са ми предлагали в клон на ПИБ да си направя и втора ДК карта "да си ползвате новите промоционалните условия" (сякаш не си ги ползвах и по настоящата?!). Освен ако това е било резултат от некомпетентност на банковия служител, или пък вече е/ще се промени тази възможност.
В тази връзка, и ако възможността за издаването на втора карта се запази, не би ли било по-лесно и практично и за двете страни (няма да изреждам плюсовете, вярвам са ви известни), ако помислите над вариант за нещо като второ "ъпгрейднато" ниво ползватели, със следните (примерни) параметри:
- двойна на сегашната месечна такса 2х4=8 лв/мес.;

- удвоен необходим оборот за предшестващите 90 дена = 2000 лв/90 дена;

- удвоен безплатен достъп до салоните = 24 годишно, или повече - на колкото ще ви излязат сметките и печалбите, според вашата вътрешна корпоративна уговорка за цената на посещение, която плащате реално;
Накратко, абсолютно същото все едно един човек да притежава две карти, само че без хамалогията да следи постоянно в коя колко оборот е натрупан, и за какъв период, а за Вас улеснението да обработвате по-малко карти, а най-вече за служителите по банковите клонове, някои от които не са от най-подготвените за заеманите позиции. И...освен ако не "гоните" количество издадени карти, макар и някои от тях да са на един човек.
Всичко това, разбира се, ако условията на франчайза за България, позволяват да направите и предложите на местния пазар такъв продукт. Както и технически да бъде изпълнимо - пренастройки, добавяне на нов алгоритъм, и т.н.

Сетих се за едно уточнение. За да не става объркване с оборотите и периодите, който заяви това второ примерно ниво, за което съм писал, остава само на него. Тоест без възможност "ако не направя 2000 лв/90д. си оставам на 12 салона", понеже няма как, или поне аз не се сещам как, на годишна база да се разграничи ясно единият вариант от другият. Примерно някой заяви ниво "2000" да го кръстим условно, но за някой от 90дневните периоди не успее да достигне 2000 лв оборот, а 1500 - съответно не минава "служебно" на по-ниското ниво от 12 посещения, а просто не получава право през този период да посещава салони. Най-малкото защото вече може да е надвишил 12те/годишно. 2000 минимум за 90 дена назад, за да се ползват салони за периода.

Даже се сещам как може да кръстите това ниво на картата, но да не стигам чак до там, засега :rolleyes:

 

Или ако наистина това не е изпълнимо, или неоправдано от техническа и вътрешно организационна гледна точка, или няма да е достатъчно рентабилно съотношението разходи за разработка/спрямо ефективност, да оставите възможността за записването на поне две карти на 1 човек. Или по един от двата варианта - една Класик и и една Ко-брандирана DC + MC

Редактирано от wilks
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 минути , wilks каза:
  На 29.08.2018 г. в 6:27, Diners Club Bulgaria каза:

Здравете, благодарим за обърнатото внимание. Текста в тази си част не е променян, но сме съгласни, че може да се поясни по-добре. Както и досега, необходимия оборот ще се изчислява само 90 дни преди посещението. 

Не е необходимо да правите оборот целогодишно. Има се предвид, че за всяко едно посещение е необходим оборот. Ще внесем допълнителни уточнения в програмата, записана на сайта ни.

успешен ден!

Прочети още  

Благодаря за любезното пояснение и персонален отговор на предното ми мнение! :smile:
В такъв случай би станало възможно и изпълнимо всеки, който има желание и възможност, да си "удвои" или даже "очетворти" безплатните посещения по начина, който беше споменат в цитирания пост - с допълнителна, и/или с втора карта, издадена пак на негово име. Разбира се, ако изпълни съответните условия за оборот и период по всяка от тях. Доколкото ми е известно, няма ограничение за брой карти, издадени на името на едно лице. Или поне знам със сигурност, че е възможно за две, тъй като на мен лично са ми предлагали в клон на ПИБ да си направя и втора ДК карта "да си ползвате новите промоционалните условия" (сякаш не си ги ползвах и по настоящата?!). Освен ако това е било резултат от некомпетентност на банковия служител, или пък вече е/ще се промени тази възможност.
В тази връзка, и ако възможността за издаването на втора карта се запази, не би ли било по-лесно и практично и за двете страни (няма да изреждам плюсовете, вярвам са ви известни), ако помислите над вариант за нещо като второ "ъпгрейднато" ниво ползватели, със следните (примерни) параметри:
- двойна на сегашната месечна такса 2х4=8 лв/мес.;

- удвоен необходим оборот за предшестващите 90 дена = 2000 лв/90 дена;

- удвоен безплатен достъп до салоните = 24 годишно, или повече - на колкото ще ви излязат сметките, според вашата вътрешна корпоративна уговорка за цената на посещение, която плащате реално;
Накратко, абсолютно същото все едно един човек да притежава две карти, само че без хамалогията да следи постоянно в коя колко оборот е натрупан, и за какъв период, а за Вас улеснението да обработвате по-малко карти, а най-вече за служителите по банковите клонове, някои от които не са от най-подготвените за заеманите позиции. И...освен ако не "гоните" количество издадени карти, макар и някои от тях да са на един човек.
Всичко това, разбира се, ако условията на франчайза за България, позволяват да направите и предложите на местния пазар такъв продукт. Както и технически да бъде изпълнимо - пренастройки, добавяне на нов алгоритъм, и т.н.

Сетих се за едно уточнение. За да не става объркване с оборотите и периодите, който заяви това второ примерно ниво, за което съм писал, остава само на него. Тоест без възможност "ако не направя 2000 лв/90д. си оставам на 12 салона", понеже няма как, или поне аз не се сещам как, на годишна база да се разграничи ясно единият вариант от другият. Примерно някой заяви ниво "2000" да го кръстим условно, но за някой от 90дневните периоди не успее да достигне 2000 лв оборот, а 1500 - съответно не минава "служебно" на по-ниското ниво от 12 посещения, а просто не получава право през този период да посещава салони. Най-малкото защото вече може да е надвишил 12те/годишно. 2000 минимум за 90 дена назад, за да се ползват салони за периода.

Даже се сещам как може да кръстите това ниво на картата, но да не стигам чак до там, засега :rolleyes:

 

Или ако наистина това не е изпълнимо, или неоправдано от техническа и вътрешно организационна гледна точка, или няма да е достатъчно рентабилно съотношението разходи за разработка/спрямо ефективност, да оставите възможността за записването на поне две карти на 1 човек. Или по един от двата варианта - една Класик и и една Ко-брандирана DC + MC

Благодярим за отправените предложениея, които си струва да бъдат обмислени. При вскички полжения, ако е рентабилно за днете старни бихме разширили асортимента от предлагани продукти.

Поздрави.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 18 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Благодярим за отправените предложениея, които си струва да бъдат обмислени. При вскички полжения, ако е рентабилно за днете старни бихме разширили асортимента от предлагани продукти.

Поздрави.

Благодаря, Дайнърс! 

Постът доказва и моята теза, че пазарната логика и при вас е водеща - "рентабилно за днете старни"!

Така трябва и да бъде!!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някъде из всички теми за Diners покрай пускането на новата карта беше коментирано, че телефонната поддръжка вече е денонощна. Вчера имах неуспешни опити за онлайн плащане и се опитах да се свържа по телефона, днес също, но ми казаха, че връзка с Diners има само в работно време.

@Diners Club Bulgaria, ако телефоните не са достъпни денонощно и само за връзка с ПИБ са 24/7, както е обявено на сайта, е добре да го коригирате:

1.png.70c14dec0027818128dda1ccfcda65ce.png

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 минути , Яничка каза:

Някъде из всички теми за Diners покрай пускането на новата карта беше коментирано, че телефонната поддръжка вече е денонощна. Вчера имах неуспешни опити за онлайн плащане и се опитах да се свържа по телефона, днес също, но ми казаха, че връзка с Diners има само в работно време.

@Diners Club Bulgaria, ако телефоните не са достъпни денонощно и само за връзка с ПИБ са 24/7, както е обявено на сайта, е добре да го коригирате:

1.png.70c14dec0027818128dda1ccfcda65ce.png

 

 

Аз затова съм игнорирала онлайн плащания с Diners - рискът е прекалено голям да не мине важна покупка и да се вкарам в излишни филми... 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.