Alexander Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 1 минута , Salvuccio каза: Проверяваш в офиса, трябва и основния, и допълнителния картодържател да са при получаване. За банкирането, попълваш бланка и той звънни до Дайнерс за да вкарат картата като видима в банкирането. Дайнърс е единствената карта, която може да се вземе от собственика на сметката, без да идва и картодържателя, за разлика от всички други у нас. Писано е много пъти по този въпрос. Друг е въпроса, че служителите от ПИБ в 90% от случвайте не знаят тази подробност. 2
bobole4e Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 56 минути , funny каза: Здравейте, имате ли идея дали звънят по телефона когато е готова допълнителната карта и на кого - титуляра на основната или на допълнителната ? Звънят, изчакай. Аз като вадих допълнителна карта отне повечко време-над седмица. Като звъннаха уточнихме и офиса ,откъдето да си я получа- в моя квартал са три, картата отиде в грешния офис....Взех я аз, като титуляр след сума ти проверки и чудене и отказ от моя страна да си тръгна преди да ми дадат картата. Преди 1 час, funny каза: И още един въпрос - появява ли ви се автоматично допълнителната карта в акаунта ви в my.diners или трябва да се добави ръчно ? Аз правих отделен акаунт за допълнителната, защото искам да плащам отделни неща с нея онлайн-битовите сметки най-вече. Тогава звънях да питам по телефона, но вече не си спомням каква беше разликата ако са на общ акаунт и ако са на два отделни, но за моите нужди по ме уреждаше индивидуален акаунт на допълнителната карта( и отново ходене до ПИБ...) 1
kali Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 На общ акаунт се вижда допълнителната карта и могат да се правят справки за нея, например за безплатния достъп до салоните, но не може да се плащат с нея регистрираните сметки за ток, вода и т.н. 2
funny Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Здравейте, ето и моите предложения: 1. Възможно ли е във формата за онлайн кандидатстване да се добави в падащия панел най-отгоре и "допълнителна карта към основна" освен Diners Club Classic и Diners Club First Lady ? Така ще може да се кандидатства директно и за допълнителна карта онлайн. 2. При първоналчално кандидатсване за основна карта отдолу също да има и опция да "чекваш" че искаш и допълнителна към тази основна карта и да изписваш данните на втория човек, както и какъв процент от лимита ти (или точна сума) за бъде отделен за допълнителната карта . Така с един формуляр се спестява от допълнителна среща/и със служители на ПИБ, а както всички сме установили , това вече ще бъде допълнителен, екстра бонус 3. И едно предложение касаещо отново борбата със служители на ПИБ - възможно ли е да им пуснете, в изричен мейл, точни инструкции относно различните процедури при карти Дайнерс ? Например : - При подаване на заявление за допълнителна карта към основна, не е необходимо присъствие на втория човек а само копие от негова лична карта. - При получаване на карта Дайнерс се предоставя задължително и клиентския код на клиента ( за регистрация в my.diners) -При получаване на допълнителна карта НЕ е необходимо присъствие на титуляра на допълнителната карта..... и т.н. Така всеки служител ако има колебания би погледнал в тези инструкции. А ние ще спестим разговори по телефона с вас (от мястото на събитието) и излишни обяснение от наша и Ваша страна. 4
christuff Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Я да питам и аз, че не можа да ми се изясни на 100%. Ако имам основна карта на мое име и допълнителна на жената - можем ли и двамата да ползваме безплатен достъп до салоните, ако всяка карта си е достигнала необходимия лимит?
chandni Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 4 минути , christuff каза: ако всяка карта си е достигнала необходимия лимит Да, ако всяка от картите има 500 лв оборот. 1
Mistela Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Ако е възможно да включите и ЛИДЛ магазините към местата където може да се плаща с дайнърс карта. 2 1
Mistela Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Оборота от 500 лв който трябва да имат картите за три месеца, как стоеше въпроса при нови карти? Ако март месец извадя нова карта, през май дали ще може да се посети салон безплатно? Защото не знам дали ще успеем с оборота от 500 лв.
neuromancer Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 41 минути , Mistela каза: Оборота от 500 лв който трябва да имат картите за три месеца, как стоеше въпроса при нови карти? Ако март месец извадя нова карта, през май дали ще може да се посети салон безплатно? Защото не знам дали ще успеем с оборота от 500 лв. първите три месеца не се гледа оборота (ако ти е нова картата,а не продължна от миналата година поради изтичане на валидността) 1
Гост 45#2 Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Преди 1 час, Mistela каза: Ако е възможно да включите и ЛИДЛ магазините към местата където може да се плаща с дайнърс карта. Добро пожелание, малко вероятно да бъде осъществено. В никой магазин Лидл по света досега не съм видял да се плаща с Дайнърс.
chandni Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Здравейте. От 29.01 насам всички имейли за авторизация с Diners карта пристигат абсолютно празни. @Diners club, имате ли информация за проблема и работи ли се по отстраняването му? Благодаря. 1
chandni Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 (редактирано) преди 2 часа, Mistela каза: Ако март месец извадя нова карта, през май дали ще може да се посети салон безплатно? От 1-ви март до 31-ви май са по-малко от 90 дни, така че влизаш в безплатния период... преди 2 часа, Mistela каза: Защото не знам дали ще успеем с оборота от 500 лв. Ти само дай номера на картата... Аз ще помагам! Редактирано 31 януари, 2018 от chandni 2 1 5
Фил Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 (редактирано) На 26.01.2018 г. в 10:44, ven62 каза: На вратата пишеше, че е забранено да се изнася храна и напитки - на руски. На 26.01.2018 г. в 11:01, Боби каза: около времето за полет до София има полет за Москва, затова бара затваря рано, да не се вкарат в преразход. ... Спомням си, че в някой от салоните ( като че ли беше на Лутън ) имаше надпис с приблизително следното съдържание: "Първото питие е ОК, второто е на ваша отговорност, за третото - можем да преценим да ви откажем, поради зачестили инциденти с пътници в нетрезво състояние и изискванията за безопасност при полетите." Аз лично си налях три пъти винце докато хапвах - имаше три вида червено - аржентинско, чилйско и южноафриканско и исках да ги опитам и трите (хората на Домосед спечелиха блиц-турнира) , а накрая си метнах и едно уиски Редактирано 31 януари, 2018 от Фичо 5 3
Capitan Morgan Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 Някой да е ползвал салон на летището в Хургада ? В списъка на Дайнърс не го намирам .
Marisha Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 28 минути , Capitan Morgan каза: Някой да е ползвал салон на летището в Хургада ? В списъка на Дайнърс не го намирам . Летяхме през ноември от Хиргада, изобщо не видяхме салон.
Mary Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 От два дни се опитвам да платя битови задължения и не става. Днес ми изписва това: Цитат Internal Server Error Къде е проблема?
AlexandraKo Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 преди 3 минути , Mary каза: От два дни се опитвам да платя битови задължения и не става. Днес ми изписва това: Къде е проблема? Мари, аз днес платих няколко сметки за вода и една на Виваком. И прехвърлих пари от друга карта. И всичко си мина нормално. Ама, мейлите за авторизация, верни са празни , както и @chandni се оплака. 3
liliya Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 (редактирано) Преди 1 час, AlexandraKo каза: Мари, аз днес платих няколко сметки за вода и една на Виваком. И прехвърлих пари от друга карта. И всичко си мина нормално. Ама, мейлите за авторизация, верни са празни , както и @chandni се оплака. От вчера и моите мейли са празни , изписва че няма връзка. Плащах битови сметки и проблеми не съм имала . Преводът по погасяване на задължение по картата , обаче не беше отразен в онлайн банкирането. Редактирано 31 януари, 2018 от liliya 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 31 януари, 2018 Публикувано: 31 януари, 2018 В момента отстраняваме проблема с празните мейли. Опитваваме се да приключим възможно най-бързо. Поздрави 2
AlexandraKo Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 (редактирано) Нещо се е бъгнала системата. Редактирано 2 февруари, 2018 от AlexandraKo 2
funny Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 (редактирано) преди 5 минути , AlexandraKo каза: Днес, като си отварям My Diners, ми излиза това: Разполагаема сума - 453830.40 BGN Отивай да харчиш наличността оп.... ще си правим компания : Разполагаема сума - 391390.00 BGN Редактирано 2 февруари, 2018 от funny 1
liliya Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 (редактирано) И при мен.... Разполагаема сума- 494818.72 BGN. И проблема е от няколко дни.... Редактирано 2 февруари, 2018 от liliya
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 (редактирано) Здравейте. През следващите няколко часа наличността в my.diners.bg няма да бъде вярна, но сумата която може да харчите е коректна в системата. В момента мигрираме нова версия, в която ще виждате точна до стотинка разполагаемост, а не както досега с разминаване около лев. моля да ни извинете за неудобството. Поздрави Редактирано 2 февруари, 2018 от Diners club 5
Гост 45#2 Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 преди 14 минути , Diners club каза: Здравейте. През следващите няколко часа наличността в my.diners.bg няма да бъде вярна, но сумата която може да харчите е коректна в системата. В момента мигрираме нова версия, в която ще виждате точна до стотинка разполагаемост, а не както досега с разминаване около лев. моля да ни извинете за неудобството. Поздрави След като завършите миграцията, ще ни информирате ли какви са подорбенията? Всички забелязват бавната скорост на зареждане на справките, дано това да е оправено.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 февруари, 2018 Публикувано: 2 февруари, 2018 (редактирано) преди 45 минути , Боби каза: След като завършите миграцията, ще ни информирате ли какви са подорбенията? Всички забелязват бавната скорост на зареждане на справките, дано това да е оправено. Може би сега е момента да Ви представим само част от планираните за първото тримесечие промени. В тази версия ще оправим само сумите в my.diners.bg., получаваните имейли и смс. Във версията планирана за края на м. Февруари ще добавим нови полета в меню настройки. В тези полета ще е необходимо да попълните различни опции за контакт с Вас при осъществяване на транзакция, SMS, messanger, Viber и др. Също ще бъде добавена възможността да променяте дневните си лимити. В момента от съображение за сигурност не може да теглите от АТМ пълният си лимит наведнъж. Ще може и да ограничавате ползването, за по-голяма сигурост., Ще опитаме да включим в тази версия и предложените от Вас подобрения. Подаване на искане за допълнителна карта и други. от 01 април, всеки който иска да използва картата си в Интенет, ще трябва да има регистрация в my.diners.bg, където да посочи начин за получаване на динамична 3D парола за потвърждаване на плащането. Моля да посочите точно кои справки се генерират бавно. За сега знаем, че по подразбиране, справка за авторизации и транзакции обхваща голям период и се забавя. Това ще бъде коригирано. Ако си извикате справката за по-кратък период, то забавянето е по-малко. Поздрави Редактирано 2 февруари, 2018 от Diners club 5
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега