Прескочи до съдържание

Lastminute.com - общи въпроси


Myraya

Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 14 минути , Цвете каза:

Има ли начин да оспорвам транзакция към Diners онлайн? Взела съм бланка от ПИБ, но е много непълна и не се справям, а и в близкия месец май няма да мога да отида до клон на банка. Благодаря!

Ето Дайнърс бланката - попълни си я на спокойствие вкъщи, при всички случаи ще ти трябва. После по имейл или телефон (има ги на техния сайт) питай дали ще са склонни да ти я приемат само в електронен вид. Дайнърс обикновено са доста по-гъвкави от ПИБ.

Diners dispute form.pdf

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 29 минути , Цвете каза:

Има ли начин да оспорвам транзакция към Diners онлайн? Взела съм бланка от ПИБ, но е много непълна и не се справям, а и в близкия месец май няма да мога да отида до клон на банка. Благодаря!

 

Приемат на имейл попълнена, подписана и сканирана бланка за оспорване.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз след почти 2 месеца имам някво развитие. Lastminute ми предлагат 3 опции за refund:

 

Опция 1:

 

image.png.61f1e6cab6b14b3facf76122ffa433e5.png

 

Опция 2: 

 

image.png.8107745d6ce0d9fa4d9b0b911771eb31.png

 

Опция 3:

 

image.png.5afcbf463cfa0d984948bf5901010bdb.png

 

Като ограденото в червено от опция 3 малко ме притеснява. 

Какво бихме ме посъветвали да избера?

Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 12 минути , Христиан каза:

Аз след почти 2 месеца имам някво развитие. Lastminute ми предлагат 3 опции за refund

Какво бихме ме посъветвали да избера?

Моето лично мнение: вземи опция 1. Не губиш нищо. Хем ваучерът ще дойде доста по-бързо и веднага би могъл да го използваш за друга резервация, хем е на по-висока от платената от теб сума и хем ако до 6 месеца не го похарчиш можеш пак да поискаш кеш рефънд.

 

Според мен ограденият с червено текст е сложен точно за да могат да мотаят връщането на кеш докогато те си пожелаят. На практика дори да избереш опция 3 наистина не вярвам, че парите ще се върнат по-рано от 6 месеца така или иначе.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 40 минути , Христиан каза:

Аз след почти 2 месеца имам някво развитие. Lastminute ми предлагат 3 опции за refund:

 

Опция 1:

 

image.png.61f1e6cab6b14b3facf76122ffa433e5.png

 

Опция 2: 

 

image.png.8107745d6ce0d9fa4d9b0b911771eb31.png

 

Опция 3:

 

image.png.5afcbf463cfa0d984948bf5901010bdb.png

 

Като ограденото в червено от опция 3 малко ме притеснява. 

Какво бихме ме посъветвали да избера?

Ти имаше ли мейл преди това,че анулацията е потвърдена от доставчика и да си очакваш парите по метода на плащане?

Връзка към мнение
преди 24 минути , mamaivy каза:

Ти имаше ли мейл преди това,че анулацията е потвърдена от доставчика и да си очакваш парите по метода на плащане?

Не. Но моята резервация беше с безплатно анулиране и исках да я анулирам 2 седмици преди настаняването. Говорил съм 4-5 пъти по телефона с Lastminute, говорил съм и с хотела (парите изобщо не са стигали до тях). Явно ще направят всичко, за да не ми върнат парите кеш.

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Някой да е успял да получи пари от тези юнаци?

Моите парички от анулирани резервации с безплатна отмяна отдавна трябваше  по сметката ми,но няма нищо.

Последно миналата седмица  са ми отговорили това:

We will get in touch with you shortly regarding your refund as it is already being processed .
 Не мисля да се връзвам,само се чудя колко време да им "дам" да предвиждат средствата преди да отида в банката.

И понеже ще ми е първото оспорване в банка,за всяка резервация (плащане) ли трябва да приготвя документи или мога да оспоря няколкото плащания с един комплект документи?

Връзка към мнение

На мен ми върнаха ваучер за неотменима резервация след диспут в PayPal. Хотела беше затворил и нямаше как да отидем. Сега обсъждаме друга неотменима резервация, за която хотела се съгласи да я канселира и да пише, че са съгласни да си получа парите. Имам още 3 за август, но те са с право на отмяна и все се надявам да отидем.

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 16 часа, mamaivy каза:

Някой да е успял да получи пари от тези юнаци?

Моите парички от анулирани резервации с безплатна отмяна отдавна трябваше  по сметката ми,но няма нищо.

Последно миналата седмица  са ми отговорили това:

We will get in touch with you shortly regarding your refund as it is already being processed .
 Не мисля да се връзвам,само се чудя колко време да им "дам" да предвиждат средствата преди да отида в банката.

И понеже ще ми е първото оспорване в банка,за всяка резервация (плащане) ли трябва да приготвя документи или мога да оспоря няколкото плащания с един комплект документи?

Зависи как работи банката. От Дайнер първоначално ми дадоха авансово парите за нощувките, които бях анулирала преди крайния срок за безплатна отмяна. След комуникация с Ластминитс, си ги взеха обратно. Не зная защо им повярваха. Налажи се пак да доказвам, че нямам сестра.

Сега имам възстановени от Ластминитс парите за една нощувка за около 80 лв.,  след  почти 3 месеца от отмяната и.

Втората резервация е за около 400 лв. и още я обработват. С помоща на приятел направихме връзка с хотела, от където писмено ни отговориха, че нощувките са анулирани безплатно. И въпреки това, още си чакам парите. Те поне понякога отговарят.

А Оподо са още по-зле и от Ластминитс. Там съм в задънена улица.

Връзка към мнение
преди 1 час, Дани Магелани каза:

Зависи как работи банката. От Дайнер първоначално ми дадоха авансово парите за нощувките, които бях анулирала преди крайния срок за безплатна отмяна. След комуникация с Ластминитс, си ги взеха обратно. Не зная защо им повярваха. Налажи се пак да доказвам, че нямам сестра.

Сега имам възстановени от Ластминитс парите за една нощувка за около 80 лв.,  след  почти 3 месеца от отмяната и.

Втората резервация е за около 400 лв. и още я обработват. С помоща на приятел направихме връзка с хотела, от където писмено ни отговориха, че нощувките са анулирани безплатно. И въпреки това, още си чакам парите. Те поне понякога отговарят.

А Оподо са още по-зле и от Ластминитс. Там съм в задънена улица.

В смисъл си получи парите по сметка от ЛМ?

Защото мен ме безпокои точно "задвиженото" връщане на сумата според тях.

Банката е ДСК.

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 11 минути , mamaivy каза:

В смисъл си получи парите по сметка от ЛМ?

Защото мен ме безпокои точно "задвиженото" връщане на сумата според тях.

Банката е ДСК.

Да. Но с десетки писма от мен и доказателства. На малко от тях ми отговаряха. Може би и оспорването  през Дайнерс помогна, макар че не го уважиха.

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...

Получих 3 кредита за канселиране на нощувки от lastminute за горе-долу нормално време.

Имам проблем с една резервация, която беше без право на отмяна при тях, за която повдигнагх dispute в Paypal, който беше отхвърлен. Lastminute изтриха резервацията и ми казаха да разговарям с банката си, защото тя оспорвала плащането, което не е вярно. Хем им се радвам, че явно се оправят в ситуацията, хем съм недоволна, че не ми помогнаха да сменя датите на резервацията. Нощувката беше в Radisson и те позволяват смяна на датите, но при мен не се случи.

Чудя се как да изхарча кредитите. Не виждам как да откривам хотели, за които важат.

Връзка към мнение
преди 10 минути , Stryper каза:

и ми казаха да разговарям с банката си, защото тя оспорвала плащането, което не е вярно.

Вероятно под "банката" разбират Пейпал, защото те са оспорвали...

Връзка към мнение

Те не са оспорвали. Отговориха ми, че моето искане не е според политиката за протекция на плащанията през тях и deny-наха case-a. Пратих отговора от Paypal  на Lastminute, но те не отговарят нищо. Само изтриха резервацията от акаунта ми.

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 6 часа, Stryper каза:

Те не са оспорвали. Отговориха ми, че моето искане не е според политиката за протекция на плащанията през тях и deny-наха case-a. Пратих отговора от Paypal  на Lastminute, но те не отговарят нищо. Само изтриха резервацията от акаунта ми.

Търси я в минали резервации през телефона.

Аз навреме поисках анулиране на нощувките, те не са го направили и още чакам парите си от март до днес. Банката оспорва повторно.

Не пожелах ваучер. Може би сгреших.

С тези никога не бих резервирала занапред.

Връзка към мнение
  • 11 месеца по-късно ...

Направих резервация за хостле в lastminute.de с ваучер, пратен от тях заради отменен полет, и доплащане от моя страна (Револют виртуалка). В Револют апа плащането е отчетено към Rumbo es. Пристигам във въпросния хостел и ми казват, че резервацията е направена през бизнес акаунт на Bravonext, които явно са фирмата зад lastminute и rumbo, направила плащането за резервацията ми. На рецепцията в хостела ми казаха, че не могат да чарджат картата им, защото не е дошла информация за нея (пълен номер на картата, дата на изтичане и СVC кода).

Объркан съм какво да направя във случая. Да се свържа с lastminute.de? Ако да, по кой канал да го направя? (помня, че ги търсих по Месинжър, ама безуспешно). Да се свържа с Rumbo es (пак същото питане за канала)? Да търся Bravonext? 
    

Връзка към мнение
преди 16 минути , vivo каза:

Направих резервация за хостле в lastminute.de с ваучер, пратен от тях заради отменен полет, и доплащане от моя страна (Револют виртуалка). В Револют апа плащането е отчетено към Rumbo es. Пристигам във въпросния хостел и ми казват, че резервацията е направена през бизнес акаунт на Bravonext, които явно са фирмата зад lastminute и rumbo, направила плащането за резервацията ми. На рецепцията в хостела ми казаха, че не могат да чарджат картата им, защото не е дошла информация за нея (пълен номер на картата, дата на изтичане и СVC кода).

Объркан съм какво да направя във случая. Да се свържа с lastminute.de? Ако да, по кой канал да го направя? (помня, че ги търсих по Месинжър, ама безуспешно). Да се свържа с Rumbo es (пак същото питане за канала)? Да търся Bravonext? 
    

Аз им пиша на customercare@lastminute.com и обикновено отговарят в рамките на деня или най-късно до 24 ч, но в твоя случай, бих им звъннал. Не знам в коя държава си, може да видиш дали имат локален номер или може да използваш Вайбър/Скайп кредит.

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Благодаря ви за съветите. Свързах се с съпорта през номера, посочен от @iMari, момичето ми обясни, че от моя страна всичко е наред (т.е. платил съм си и съм си ползвал ваучера като хората) и че те ще се свържат с хостела за уточняване на пеймънт дейталите. Неприятна схема, ще пиша в темата при развитие. 

Update:
Доста бързо се оправихме. След като се говорих със съпорта, lastminute се свързаха с хостела ми непосредствено и плащането мина! Съветвам някой модератор да закачи мнението на @iMari с номера за връзка като препоръчано. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 6 месеца по-късно ...

Здравейте! Преди месец купих билети за Qatar чрез lastminute.com , но сега явно ще се наложи да ги откажа. В сайта на Qatar в "Manage my booking" пише: "Booking cancellation and refund - Можете да анулирате полети и да заявите възстановяване на средствата онлайн. Възстановената сума ще бъде върната по същата кредитна карта, използвана за покупката." 

Това означава ли, че въпросната сума ще бъде върната в картата ми, която аз съм ползвал за покупка на билетите в сайта на lastminute (и ако да - в какъв срок?) или тези пари ще бъдат изпратени към lastminute, откъдето аз трябва да си ги потърся? 

Благодаря предварително на отзовалите се! 🙂

Връзка към мнение

Парите ще ги пратят към Lastminute и оттам към теб. Не знам колко бързо се случва. Друг вариант е да вземеш ваучер, ако още предлагат такава гъвкавост.

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.