Прескочи до съдържание

Редовно закъснение на полет с 2 часа?


П.Кръстев

Препоръчани мнения

Започнах да си задавам интересен въпрос. В търсенето на самолетен билет от Tenerife North (TFN) до Ланзароте (ACE) установих, че избора се свежда до 2 - CanaryFly (локален превозвач) и BinterCanarias (сравнително голяма авиокомпания). И двете предлагат включен чекиран багаж, а също така и летят с едни и същи самолети по въпросния маршрут - витловите ATR 72-500. 

 

За полет от 50 мин между двата острова би трябвало единствен критерий да е цената и удобството на часовете. За двама души за нашата дата (03.05) Binter дават цена от 106 евро за полет в 07:00 (останалите 3-4 полета за деня за над 125 евро), а цената на CanaryFly е 82 евро за полет в 09:45. (PM546)  Забелязах обаче, че от края на Ноември насам точно този полет на CanaryFly закъснява почти всеки ден без Неделя и излита точно 2 часа по-късно  - в 11:45.

 

Та се зачудих - каква може да е причината за това? Видях, че имат малко на брой самолети, само 7, и единия от тях (EC-IZO) е направил последен полет точно края на Ноември (26.11) . Помислих, че тази загуба да трябва да се покрие от друг самолет и това да води до закъсненията...

 

В случая обаче не е така, ако вземем за пример полета в Събота на 11.01, изпълнен с EC-MUJ, виждаме, че самолетът е кацнал навреме в Тенерифе от Гран Канария (в 09:17)  и вместо да стои на земята само 30 мин до следващия полет за Ланзароте, той прекарва цели 2ч30мин и излита в 11:51.  Такъв е случаят в почти всички дни и закъснелите полети излитат с 2 часа закъснение.

 

Какви според вас може да са причините? Обмислям дали все пак да не вземем билет с тях и да се презастраховаме в Colibra-та, така полетите могат да излязат почти безплатни, но ще се кацне в 12:30 на обяд. 😄 

Връзка към мнение

На мен ми прилича на някакъв банален технически проблем. Авикомпанията вероятно е променила разписанието, но програмиста който поддържат сайта или е болен или си е прекратил договора и сега няма кой да промени разписанието в сайта. Понеже закъсненията са под 3 часа този проблем за сега не предизвиква загуби за авиокомпанията. При такива малки авиокомпании всякакви такива дивотии могат да станат 🙂 Колибрата е добро решение за случая 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Topfly каза:

На мен ми прилича на някакъв банален технически проблем. Авикомпанията вероятно е променила разписанието, но програмиста който поддържат сайта или е болен или си е прекратил договора и сега няма кой да промени разписанието в сайта. Понеже закъсненията са под 3 часа този проблем за сега не предизвиква загуби за авиокомпанията. При такива малки авиокомпании всякакви такива дивотии могат да станат 🙂 Колибрата е добро решение за случая 🙂

Възможно е да е променено разписанието, но в Петък и Неделя да си е останало същото?

Вече взех билети, нека пропуснат да си обновят разписанието на сайта и за нашия полет, аз вече смятам пристигане в 12:30, Colibra дава 40 евро на човек за закъснение с два часа 😄

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.