Прескочи до съдържание

Отмяна на резервация през Ryanair Rooms


Ilian359

Препоръчани мнения

Имам резервация без право на отмяна за Италия за 08-11 май. Очевиднио няма да я използвам. Направих я през Ryanair rooms, където пише, че е предоставена от Hotels.com И има някакъв номер нас резервация. Този номер не се разпознава в Hotels.com . Самото плащане беше извършено от италианската фирма, притежаваща няколко апартамента за настаняване.

-> Преди няколко дни писах на италианците, че извънредното положение е удължено и да ми върнат парите. Отговор нямам.

-> В Hotels.com не мога да управлявам резервацията, защото номерът не е се разпознава.

-> В Ryanair Rooms стои следното съобщение :

Important Notice from Hotels.com:

Due to COVID-19 additional cancellation options are available, please contact the provider if your booking is within 72 hours of check-in.

Обаче такива опции няма.

 

Имам следните въпроси:

Да правя ли опити да се свързвам с Hotels.com или Ryanair да искам отмяна, при положение че плащането не е към тях?

Ако заведа рекламация на транзакция, на какъв официален документ да се позова за това, че при форсмажор имам право на отмяна?

Връзка към мнение

Аз не мисля , че имаш полезен ход !

 

Вероятно си клъвнал заради 10% кредит , но Раянруумс е портал, който те води към хотелс , те пък водят към Експидия ...  . Ако ти се занимава , драскай имейли на всичките , пусни и някой туит.  Когато си правел резервацията , не са били налични новите флекс правила и при избор на хотел  без анулация , единствено може да се надяваш на добрата воля на хоста, което липсва в Италия..., в крайна сметка хоста не е виновен , че не си италианец и не можеш да си изпълниш резервацията.

 

Основания за рекламация също не виждам , честно казано.

Връзка към мнение

Разликата в цената беше фрапираща заради обявените допълнителни услуги и туристически такси, които италианците взимат на място. Десетте процента изобщо не съм ги слагал на кантара. 

Бях забравил, че Hotels.com са на Expedia. Ще опитам и при тях.

Връзка към мнение
преди 26 минути , Ilian359 каза:

cancellation options are available, please contact the provider if your booking is within 72 hours of check-in.

Обаче такива опции няма.

Да не би опциите да се появяват 72 часа преди настаняване? Обърни внимание на текста в червено... Днес е 4-ти, а ти говориш за 8-ми до 11-ти, т.е. до настаняването има повече от 72 часа.

Връзка към мнение

Аз го разбирам по друг начин - да не ги занимавам ако остават по-малко от 72 часа, ами сам да се оправям с доставчика. Обаче кой е доставчикът - италианците или hotels.com?

Връзка към мнение

@Ilian359  точно така - да не ги занимаваш в по-ранен период. Портала Раянруумс ползва различни провайдъри , в твоят случай е Хотелс. Пробвай на съпорт номерата им :

 

 

U.K.

0203 5642057

+44 (0) 2035642057

Ireland

01 5171530

+ 353 1 5171530

Germany

69999915522

+ 49 69999915522

France

157324940

+33 (0) 157324940

Italy

223331273

+39 0223331273

Spain

912757390

+34 912757390

Poland

223060948

+48 223060948

Netherlands

707709674

+31 (0) 707709674

Denmark

43314879

+45 43314879

Norway

23024891

+47 23024891

Portugal

213665615

+351 213665615

Sweden

851761982

+46 (0) 851761982

Greece

21 300 20 531

+30 21 300 20 531

Hungary

06 17789679

+36 17789679

Lithuania

8 52142531

+370 52142531

Romania

317801224

+40 317801224

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ryanair ме отсвириха. Hotels.com ми прехвърлиха разговора към безплатния номер на Expedia в САЩ, където операторката говореше паралелно с мен и с хотела. От хотела предложиха смяна на датите. Аз поисках ваучер поради невъзможност за планиране на конкретни дати. От хотела се съгласиха и остана да се свържа директно с тях, за да се разберем как да си използвам предплатената сума. Говорих с хотела и полуразбиращият английски италианец каза, че ще предаде на колежката си, която се занимава с тези неща. Половин час по-късно ми се обади много любезна италианка, която каза, че се е запознала със случая и че ще провери дали може да ми върнат парите и ако не може, ще ми изпрати ваучер. Поиска да дам IBAN и обеща, че ще ме държи в течение. Та, ще чакам и ще докладвам като се случи нещо.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.