Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ярослав Кънев

Здравейте,

 

Имам проблем с eSky и пиша тук с надеждата някой да даде акъл или да намеря някой патил, за да мога да се ореантирам какво да правя. 

 

Изключително некоректна компяния. Заради вируса се наложи да си отменя полета. 3 месеца ходене по мъките и още не са ми върнали парите въпреки, че полета беше отменен. Щях да пътувам за Италия, но като разбрах, че са затворени границите им казах, че искам да си отменя полета. Върнаха ми отговор, че трябвало да остават 2 седмици до полета и тогава мога да заявя отмяна на резервацията. Изчаках търпеливо и пак се свързах с тях. Чаках 2 седмици за отговор и накрая ми казаха, че дейсвително полета е отменен и ми пратиха някакъв мейл чрез който да си избера дали да ми върнат парите или да ми дадат ваучер. В този мейл бяха грешни времената за отиване и връщане, номера на полета не беше моя и никъде не пишеше колко пари ще ми върнат. И да е имало промени по полета и резервацията ми, никой не ме беше уведомил. Пак започнах да звъня, никой не ми вдигна телефона. Пращах мейли, никой не ми отговори. Писах им съобщение във Фейсбук, пак нищо. Свързах се с Ryanair с които щях да пътувам и от там никаква помощ. В момента все още чакам някой да си свърши работата. 

 

По принцип знам, че Ryanair трябва да върнат парите и после eSky да ми ги възстановят, но от тях ни вест ни кост. Пращат някакви спорадични неадекватни мейли, на които не можеш да отговориш, а като им пратиш нещо на пощата не ти отговарят.

 

Може ли някой да ми каже какво да правя в този случай. Полета ми беше в началото на м. Май. Да чакам ли още, да продължавам ли да се опитвам да се свържа с тях?

 

Благодаря предварително и се извинявам ако вече има такъв topic.

Връзка към мнение
Георги Матеев

Бих казал, че почти със сигурност няма да видиш пари от eSky.

 

Моят съвет - свържи се с Раян чрез техния чат и просто си промени полетите с нови дати. Ще си спестиш милион нерви.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

На мен ми е интересно, какво ви мотивира да си купите билети през esky, а не директно през Раян? 
 

В крайна сметка и да не ви върнат парите, приемете , че сте получили ценен платен урок , който ще ви е от полза за в бъдеще..

Връзка към мнение
преди 23 минути , stanislavpp каза:

На мен ми е интересно, какво ви мотивира да си купите билети през esky, а не директно през Раян? 
 

В крайна сметка и да не ви върнат парите, приемете , че сте получили ценен платен урок , който ще ви е от полза за в бъдеще..

Не е нужна специална мотивация. Поляците си плащат на Гугъл да излизат най-отгоре при търсене и много хора без опит лесно се объркват.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 47 минути , Ярослав Кънев каза:

Здравейте,

 

Имам проблем с eSky и пиша тук с надеждата някой да даде акъл или да намеря някой патил, за да мога да се ореантирам какво да правя. 

 

Изключително некоректна компяния. Заради вируса се наложи да си отменя полета. 3 месеца ходене по мъките и още не са ми върнали парите въпреки, че полета беше отменен. Щях да пътувам за Италия, но като разбрах, че са затворени границите им казах, че искам да си отменя полета. Върнаха ми отговор, че трябвало да остават 2 седмици до полета и тогава мога да заявя отмяна на резервацията. Изчаках търпеливо и пак се свързах с тях. Чаках 2 седмици за отговор и накрая ми казаха, че дейсвително полета е отменен и ми пратиха някакъв мейл чрез който да си избера дали да ми върнат парите или да ми дадат ваучер. В този мейл бяха грешни времената за отиване и връщане, номера на полета не беше моя и никъде не пишеше колко пари ще ми върнат. И да е имало промени по полета и резервацията ми, никой не ме беше уведомил. Пак започнах да звъня, никой не ми вдигна телефона. Пращах мейли, никой не ми отговори. Писах им съобщение във Фейсбук, пак нищо. Свързах се с Ryanair с които щях да пътувам и от там никаква помощ. В момента все още чакам някой да си свърши работата. 

 

По принцип знам, че Ryanair трябва да върнат парите и после eSky да ми ги възстановят, но от тях ни вест ни кост. Пращат някакви спорадични неадекватни мейли, на които не можеш да отговориш, а като им пратиш нещо на пощата не ти отговарят.

 

Може ли някой да ми каже какво да правя в този случай. Полета ми беше в началото на м. Май. Да чакам ли още, да продължавам ли да се опитвам да се свържа с тях?

 

Благодаря предварително и се извинявам ако вече има такъв topic.

Ако нямаш профил в Райън направи и опитай да присъединиш там резервацията въпреки, че е минала. Ако се получи пиши отново тук, за да продължим и опиташ смяна. Все още има безплатна през профила. 

Връзка към мнение

За съжаление всички посредници са така - нито пари връщат, нито е лесно да се свържеш с тях. Май успешните случаи във форума всички са свързани с оспорване на трансакцията в банката.

Връзка към мнение
Ярослав Кънев
On 5/27/2020 at 5:46 PM, stanislavpp said:

На мен ми е интересно, какво ви мотивира да си купите билети през esky, а не директно през Раян? 
 

В крайна сметка и да не ви върнат парите, приемете , че сте получили ценен платен урок , който ще ви е от полза за в бъдеще..

Не съм го купувал аз билета. Майка ми направи подарък на мен и на приятелката ми за Коледа. По принцип купувам директно през авиокомпанията и ако зависеше от мен нямаше изобщо да избера Ryanair или eSky. 

 

@Геоги Матеев - свързах се с Ryanair. От там ми казаха - след като си купил билетите през eSky си бери гайлето с тях. Няма как да ти помогнем. Единственото полезно, което направиха е да потвърдят, че полета е отменен. Нещо, което eSky не си направи труда да ме уведоми.

 

Искам да ми върнат парите поради простата причина, че не знам дали ще мога да пътувам ако предварително си избера нови дати. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 15 минути , Ярослав Кънев каза:

Не съм го купувал аз билета. Майка ми направи подарък на мен и на приятелката ми за Коледа. По принцип купувам директно през авиокомпанията и ако зависеше от мен нямаше изобщо да избера Ryanair или eSky. 

 

@Геоги Матеев - свързах се с Ryanair. От там ми казаха - след като си купил билетите през eSky си бери гайлето с тях. Няма как да ти помогнем. Единственото полезно, което направиха е да потвърдят, че полета е отменен. Нещо, което eSky не си направи труда да ме уведоми.

 

Искам да ми върнат парите поради простата причина, че не знам дали ще мога да пътувам ако предварително си избера нови дати. 

 

 

Разбирам те напълно, но освен ако не стане световна революция пари от eSky не чакай. Може би евентуално биха ти дали някакви ваучери, но кеш в никакъв случай.

 

Точно затова те посъветвах да си смениш датите на полетите директно с Раян или пробвай да поискаш от авиокомпанията ваучери, които да ползваш за в бъдеще по твое усмотрение, когато ти е удобно да пътуваш. Това е за предпочитане пред варианта да нямаш нищо. А и е най-лесно, пък и безплатно през чата.

 

Практически единствената друга опция е майка ти да опита чрез банката да оспорва транзакцията, направена с (предполагам) нейната кредитна/дебитна карта. Но това е досадно, дълго и с невинаги гарантиран изход в полза на клиента.

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
Морска сирена

Аз също имам проблем с Esky.След почти три месеца се свързах с тях,Една служителка ме убеждаваше,че част от сумата ми е преведена по картата,да се свържа с банката,аз настоявах,че превод няма, Следващият ден друга служителка след проверка ми потвърди,че не са превели сумата и да очаквам незнайно кога превод с удържана сума такса обслужване 30 евро.След като се покриха толкова време и аз сама подавах формуляри за възстановяване към АК накрая ми заявяват,че били издали билети.Анулирани билети на кого вършат работа.Ужас полети на връщане опитаха да ме убедят,че само ваучер кога да получа,но като разбраха,че съм наясно с правата ми веднага получих от АК уведомление,че ако не ползвам ваучера след неизвестно кога време ще ми възстановят сумата.Накрая колкото и да ми е неприятно май ще потърся съдействие от Европейския потребителски център.Тази процедура с оспорване от банката не ми изглежда винаги успешна

Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

Здравейте! Имам анулирани самолетни билети закупени от esky.Върнаха ми част от сумата.Имат ли законово право да задържат такса обслужване на анулирани билети?

Връзка към мнение
преди 11 часа, Морска сирена каза:

Здравейте! Имам анулирани самолетни билети закупени от esky.Върнаха ми част от сумата.Имат ли законово право да задържат такса обслужване на анулирани билети?

Ако е разписано в правилата им имат - каква е таксата за прецакването?

Връзка към мнение
преди 1 минута , seaell каза:

Вие ли ги анулирахте или авиокомпанията?

Авиокомпанията разбира се, това е за отменен полет - добра сума са и взели, другия път пак при тях да си купува билет 

Връзка към мнение
преди 20 минути , Морска сирена каза:

41евро.Четох някъде,че техните правила се считат за нищожни, когато противоречат на ЗЗПотребителя.

Това е така, ако го пише в ЗЗПотребителя... И вероятно ще ти трябва адвокат, ако искаш да получиш нещо 

Връзка към мнение
преди 23 часа, Морска сирена каза:

Здравейте! Имам анулирани самолетни билети закупени от esky.Върнаха ми част от сумата.Имат ли законово право да задържат такса обслужване на анулирани билети?

Имат. Те са си свършили тяхната част от предоставянето на услугата, връщат парите за тази част която не е извършена. Така че е нормално и не мисля, че гонене по КЗП, ЗЗП и т.н. би имало реална полза. 

 

Друг е въпросът каква точно услуга предлагат и заслужава ли си да се плаща за нея. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Услугата е издаване на билети, съдействие при проблем и защита интереса на клиента,а те се изпокриха и сама подавах формуляри за въстановяване никакво съдействие.Много хора купуват през посредници,така че иронията в случая е излишна.Някой преди време беше коментирал,че пари от esky е невъзможно да се получат,но аз твърдя, че има начини да се извоюват правата и те се плашат от сигнали и проверки,а в момента кандидатстват за държавни помощи

Връзка към мнение
преди 12 минути , Морска сирена каза:

Услугата е издаване на билети, съдействие при проблем и защита интереса на клиента,а те се изпокриха и сама подавах формуляри за въстановяване никакво съдействие.Много хора купуват през посредници,така че иронията в случая е излишна.Някой преди време беше коментирал,че пари от esky е невъзможно да се получат,но аз твърдя, че има начини да се извоюват правата и те се плашат от сигнали и проверки,а в момента кандидатстват за държавни помощи

Няма грам ирония в това, което съм написал и можеш да питаш всички останали какво ми е мнението за esky. Просто се опитвам да те предпазя от излишна битка, водена е и преди при фалити на авиокомпании, дори да си върнеш сумата от билета, посредникът винаги си взима неговото и не го връща. Ако решиш да се бориш - успех!

Връзка към мнение

Не ме разбрахте правилно.Друг магеланец сподели пак от тях да купя,малко преди Вас е коментарът му.А иначе уважавам всяко мнение,когато е добронамерено и най-вече на хора с повече опит от мен.Много Ви благодаря за съвета и добрите пожелания.Извинете ако неволно Ви засегнах

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.