Прескочи до съдържание

Хотели и хотелски вериги ( новини и промота)

stanislavpp

Препоръчани мнения

Луксозната бутикова верига Peninsula Hotels обяви, че  от януари 2021г , ще дава възможност на всеки гост при резервация на нощувка , същата да важи до 40 часа - от 06.00 до 22.00 на следващият ден . 
Много любопитна иновация , която се надявам да бъде копирана и от по-масовите хотелски вериги ...

https://www.peninsula.com/en/newsroom/group/news/the-peninsula-promise#

• Харесвам 5
  • Браво 2
Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

Търсачката Каяк отваря си първият си хотел - Kayak Miami Beach hotel :

https://www.travelweekly.com/Travel-News/Hotel-News/Kayak-moves-from-hotel-search-to-hotel-ownership-with-Miami-Beach-property

• Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Любопитна статия за най-луксозните вериги хотели, интересно ми е ,че все още експертите поставят веригата Аман на руснака Владислав Доронин като номер 1 света , пред Фор Сийзънс на Бил Гейтс :

Best luxury hotel brands you can book with points

I have six favorite luxury hotel brands that can be booked with points. Given the points angle here, I think it’s only fair to consider elite recognition and loyalty perks, since this can play a major role. With that in mind, here’s my ranking:

1. Park Hyatt

For me it doesn’t get much better than Park Hyatt for luxury points hotels. Not only do I love the (typically) minimalist decor of Park Hyatt properties, but you really get the best of both worlds thanks to World of Hyatt — as a Globalist member you can use a suite upgrade award to confirm an upgrade an advance, you receive complimentary breakfast, etc.

I’m always excited when I see there’s a Park Hyatt at the destination I’m traveling to.

Park-Hyatt-Paris-53.jpgYou can’t beat the value of redeeming at the Park Hyatt Paris

2. Alila

Alila is one of Hyatt’s newer hotel brands, and it has a focus on nature. So far Alila only has three properties in the US (all in California), but I’ve had great experiences so far, especially given the World of Hyatt connection. Alila’s biggest market is Asia, and I look forward to checking out more Alilas once more places in Asia reopen.

Alila-Ventana-Big-Sur-64.jpgAlila Ventana Big Sur is one of my favorite properties in the US

3. St. Regis

St. Regis is my favorite luxury hotel brand belonging to Marriott Bonvoy. For the most part I’ve had excellent experiences at St. Regis hotels, from resorts to city locations. Best of all, St. Regis is the only “true” luxury Marriott brand where Marriott Bonvoy Platinum members receive perks like complimentary breakfast, suite upgrades (including the ability to use suite night awards), and more.

So I’ll always seek out a St. Regis over a Ritz-Carlton, for example.

St-Regis-Maldives-Suite.jpgThe St. Regis Maldives is gorgeous

4. Waldorf Astoria

Waldorf Astoria is Hilton’s most premium brand, and it’s growing at a fast pace. From city hotels to resorts, the Waldorf Astoria properties that I’ve stayed at have mostly impressed me. Best of all, as a Hilton Honors Diamond or Hilton Honors Gold member, all elite perks are honored at these properties.

Waldorf-Astoria-Beverly-Hills-44.jpgThe Waldorf Astoria Beverly Hills is one of my favorite US city hotels

5. EDITION

EDITION is still a fairly new brand for Marriott, and it’s essentially intended to be a younger version of Ritz-Carlton. For the most part I love the EDITION properties I’ve stayed at, so why isn’t EDITION ranking higher for me?

Well, because EDITION hotels only offer limited perks to Bonvoy members. I’ll stay at EDITION properties if I love them, but I don’t otherwise go out of my way to stay at them.

Bodrum-EDITION-Hotel-76.jpg
The Bodrum EDITION is one of my favorite hotels 

6. Ritz-Carlton

To me Ritz-Carlton is a brand that has almost no standards. Many Ritz-Carltons outside the US are phenomenal (like Hong Kong and Tokyo), though there’s also a lot I don’t like about Ritz-Carlton:

• Ritz-Carltons don’t honor most Marriott Bonvoy elite perks, like complimentary breakfast
  • I find that Ritz-Carltons in the US have borderline scripted service, and simply feel like luxury resort factories in terms of the experience
  • Suffice to say there’s a difference between the Ritz-Carlton Hong Kong and the Ritz-Carlton Aruba

Ritz-Carlton-Tokyo-29.jpgThe Ritz-Carlton Tokyo is phenomenal

Best non-points luxury hotel brands

I have six favorite luxury hotel brands that aren’t bookable with major points currencies. Given that, this list will be less about value, and more about which offer the all around best experiences, and deliver on their promises.

With that in mind, here are my favorite luxury hotel groups:

1. Aman

I’m giving Aman this place on the list not because of where the brand is headed, but because of where it’s coming from. In the past I absolutely adored Aman. While the hotels are expensive, they really tried to deliver a special experience with boutique properties that were unlike anything you’ll find elsewhere.

Those properties still exist, though unfortunately under new ownership the brand has taken a much less inspiring direction. Rather than opening awesome hotels in the middle of nowhere, Aman is now cashing on its name, opening hotels in places like Bangkok, Miami, and New York, which is hardly what the brand was initially founded for.

So yeah, this is a reluctant ranking on my part, but I still think Aman is best… for now.

Aman-Sveti-Stefan-40.jpgAman Sveti Stefan in Montenegro, one of my favorite Amans

2. Four Seasons

Four Seasons is brand that has grown on me a lot in recent years. It’s like a better version of Ritz-Carlton — sure, not all Four Seasons properties are amazing physically, but:

• Service is consistently exceptional, and you don’t deal with the annoyances you might experience at other hotel groups
  • Four Seasons doesn’t nickel-and-dime; for example, Four Seasons’ Hawaii properties don’t have resort fees, Four Seasons properties often have complimentary coffee in the lobby in the morning, etc.
  • Four Seasons has some really cool new hotels in the pipeline, from Sicily to Mallorca

Four-Seasons-Desroches-Island-58.jpgThe Four Seasons Desroches Island is gorgeous

3. Rosewood

Rosewood is a brand to watch, as it’s growing at an extremely fast pace. Rosewood is not only doing an amazing job with its new city hotels, but it’s also opening some awesome resorts. I’d say Rosewood is quickly becoming Four Seasons’ biggest competitor.

Las-Ventanas-Al-Paraiso-Property.jpgLas Ventanas al Paraiso, a Rosewood resort

4. Six Senses

Six Senses was acquired by IHG a while back, though it’s still not possible to redeem points at the properties. On the surface I love Six Senses — they’re all about secluded nature, and in general that’s something I love.

If there were a downside to the brand, it’s that I personally don’t love the decor. It feels a bit too Flintstones-esque to me. But that’s a small price to pay for the places Six Senses has properties.

Six-Senses-Israel.jpegA Six Senses is opening in Israel this summer

5. Mandarin Oriental

There’s a huge variance in terms of the quality of Mandarin Oriental properties — I find some of the new properties to be gorgeous, while some of the older properties are just okay. The brand is known for its great service and unique style. However, personally I view the brand as being a notch below Four Seasons and Rosewood purely in terms of consistency (though that might just be my bias).

Mandarin-Oriental-Barcelona-Room.jpgMandarin Oriental has some great city hotels, like in Barcelona

6. Shangri-La

Shangri-La has some phenomenal flagship properties, while the brand also has a lot of mid-tier properties, many of which retail for well under $200 per night. So it’s hard to say that the chain on the whole can compete with some of other brands, but there are some great properties.

Shangri-La-Paris-13.jpg

Има ли магеланец с лични впечатления от хотелите Аман ?

• Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 10 часа, stanislavpp каза:

Има ли магеланец с лични впечатления от хотелите Аман ?

Ние веднъж се бяхме залетяли, да пробваме този във Венеция. Намира се, много близо, до гарата Санта Лучия, моста Риалто  и Театро Фениче, в бившето Палацо  Пападополи.

Руснаците разправят, че бил много луксозен, пък каква гледка към Канале Гранде, пък какви градини, пък какво обслужване, пък  там била сватбата на Джордж Клуни. Викам - дай, да видим, какво пък толкова! Еми, видяхме го само отвън - една нощувка беше 1500+ евро.:((((

Aman Canale Grande Hotel, Venice, Italy | Yatzer

• Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Ами така де, нали е лукс... Никой не е казал, че ще е евтино.

По-неприятното е когато обикновен хотел иска $1000, защото е единствената налична стая в 10км околовръст...

За оръфляци като мен предлагам горния списък, за хотелите с точки. Там поне може да се уредиш на по-смислена цена, като купиш точки.

• Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 4 часа, AlexandraKo каза:

Намира се, много близо, до гарата Санта Лучия, моста Риалто  и Театро Фениче, в бившето Палацо  Пападополи.

Руснаците разправят, че бил много луксозен, пък каква гледка към Канале Гранде, пък какви градини, пък какво обслужване, пък  там била сватбата на Джордж Клуни. Викам - дай, да видим, какво пък толкова! Еми, видяхме го само отвън - една нощувка беше 1500+ евро.:((((

И аз така - по-скоро отвън го оглеждах  :grin:

DSC04670.JPG.e8c6b944b3d3bc60718fac90be2cb9c0.JPG

• Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 13 минути , Фил каза:

И аз така - по-скоро отвън го оглеждах  :grin:

DSC04670.JPG.e8c6b944b3d3bc60718fac90be2cb9c0.JPG

Абе, щеше ми се и отвътре да го видим, сигур, ще да е хубав, щом Джордж Клуни и неговият щъркел, си го избрали за сватбата.:girl_cray2::girl_hide::girl_cray2:

Руснаците големи суперлативи леят...

• Харесвам 1
Връзка към мнение

Предполагам не сте чували за Виртуосо ?

Накратко , това е виртуозна виртуална луксозна травел агенция , която включва 1300 луксозни хотели в света на цена между 200 и 2000$ за нощувка . Цената на нощувката е същата, ако я резервирате директно, но резервация през Виртуосо ви носи допълнителни  безплатни “екстри “ , от рода на : ъпгрейд на стая , трансфер летище, закуска за двама, спа кредит / ресторант кредит (100$-200$), масаж . Въпросната екстра (amenity ) може да се види в подменюто Virtuoso amenities. Допълнителни екстри са на престой , тоест при престои от една или две нощувки, цената на нощувката се намалява значително... Ако сте член на някоя лоялна програма, не губите никоя от тяхните екстри ( точки, безплатна пета нощувка , закуска и т.н.) , Виртуосо е допълнение към тях.

https://www.virtuoso.com/travel/luxury-hotels

Регистрираните Виртуосо агенти са 20 000, ще си позволя да препоръчам един от тях ford@fordbtravel.com

преди 2 часа, AlexandraKo каза:

Руснаците големи суперлативи леят...

Нормално, все пак считат Аман за “тяхна си верига “, сигурно и всяка рецепция задължително говори руски език свободно...

• Харесвам 5
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Луксозният бранд на Мариот - St.Regis е отворил нов луксозен хотел в Дубай , St.Regis Dubai The Palm :

The St. Regis Dubai The Palm has opened its doors. The hotel features 264 guest rooms and 26 suites, and features all the amenities you’d expect from a St. Regis, from several restaurants, to the signature St. Regis Bar, to an Iridium Spa, to a fitness center, to a pool.

The hotel is located at the base of Palm Jumeirah, which is Dubai’s famous palm-shaped man-made island. Specifically, the St. Regis occupies the first 18 floors of The Palm Tower, which is a new 52-story development.

The building is directly connected to the Nakheel Mall, and the location also provides easy access to The Palm’s monorail system.

The St. Regis Dubai is a Category 7 Marriott Bonvoy property, meaning that a free night redemption costs 50,000, 60,000, or 70,000 Bonvoy points, depending on whether you’re staying over off-peak, standard, or peak dates. As always, Bonvoy members get a fifth night free with award redemptions.

Below are some pictures of the new St. Regis Dubai.

St-Regis-Dubai-The-Palm-Exterior.jpgSt. Regis Dubai The Palm exterior

St-Regis-Dubai-The-Palm-Guest-Aereal.jpe

St-Regis-Dubai-The-Palm-Guest-Lobby-1.jp
St. Regis Dubai The Palm lobby

St-Regis-Dubai-The-Palm-Guest-Room-1.jpe
St. Regis Dubai The Palm guest room

St-Regis-Dubai-The-Palm-Guest-Bar.jpeg

• Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 година по-късно ...

Чойс хотелс са придобили днес веригата Радисън Америка , включваща 624 хотели в Северна , Латинска Америка и Карибието:

Choice Hotels International to Acquire Radisson Hotel Group Americas

Unites highly complementary businesses, adding nine brands, 624 hotels and over 68,000 rooms

Marks the latest step in Choice’s strategy of growing its asset-light portfolio of hotel brands in higher revenue travel segments and locations

Extends Choice’s customer reach with some of the industry’s most recognized brands

Radisson Hotel Group to continue growing and managing Radisson business in EMEA and APAC, with aim of doubling portfolio by 2025

ROCKVILLE, Md. and BRUSSELS, June 13, 2022 /PRNewswire/ — Choice Hotels International, Inc. (NYSE: CHH) and Radisson Hotel Group today announced that Choice Hotels has entered into a definitive agreement to acquire the franchise business, operations and intellectual property of Radisson Hotel Group Americas for approximately $675 million. The addition of Radisson’s nine hotel brands in the Americas is the latest chapter in Choice’s successful strategy to expand its growth opportunities by bringing the company’s best-in-class franchising platform to adjacent hotel segments and to a new set of hotel owners. The added 624 hotels with over 68,000 rooms expand Choice Hotels’ presence in the upscale and core upper-midscale hospitality segments, particularly in the West Coast and Midwest of the United States.

The acquisition of some of the industry’s most recognized brands extends Choice Hotels’ customer reach in the upscale segments, as well as to more business travelers and a broader demographic within Choice’s core leisure segment. The combination strengthens Choice’s ability to provide a more holistic product offering across segments and continue to capitalize on consumer trends expected to fuel future demand for travel such as remote work, increasing retirements and road trips.

The transaction brings Choice’s industry-leading RevPAR (revenue per available room) growth performance to a new set of franchisees and hotel investors and provides new growth opportunities to expand Choice Hotels’ presence to additional locations in Canada, Latin America and the Caribbean. Consistent with Choice Hotels’ long-term strategy of growing in higher revenue segments, the Radisson brands typically have larger room counts and are located in higher RevPAR markets, driving higher royalty revenue per hotel.

Patrick Pacious, President and Chief Executive Officer of Choice Hotels, said, “Choice has a well-established history of smart acquisitions in new segments where our world-class franchising engine can spur future growth. This transaction brings together two highly complementary businesses, enhancing our guest offerings in the core upper-midscale hospitality segments, while extending our reach into the upper upscale and upscale full-service segments and in higher revenue geographic markets. We are confident that guests and franchisees will significantly benefit by combining these two exceptional sets of brands.”

The transaction unlocks significant potential value for the Radisson brands in the Americas. Choice Hotels has a deep familiarity with the Americas franchisee community and will bring a strong commitment to driving the success of Radisson franchisees, many of whom already have franchise agreements with Choice Hotels.

Pacious continued, “Our long track record of establishing mutually beneficial relationships with our franchisees has resulted in a best-in-class voluntary retention rate, and those franchisees are the source of a majority of our new hotel development. Our existing and new hotel owners will benefit from the improved business delivery capabilities of the combined companies, including our award-winning loyalty program, proprietary tools and emerging technologies that will enable them to capture more business, lower their hotel operating costs, reach new customers and respond to evolving industry trends.”

Federico J. González, CEO of Radisson Hotel Group, said, “Since the introduction of our strategic transformation plan in 2017, Radisson Hotel Group has been committed to the global success of the Radisson brands and expanding the overall footprint of our global operations. We have achieved strong results, doubling the number of rooms signed per year in EMEA and APAC, confirming Radisson Blu as the largest upper-upscale brand for over 10 years and establishing Radisson as the upscale brand with the largest growth in EMEA. We are confident that Choice Hotels is the owner with the right long-term strategy, resources and management team to successfully accelerate the growth of the Radisson business in the Americas. Radisson Hotel Group will continue to leverage the strength of operational excellence to set our business in EMEA and APAC on a significant growth path with the aim of doubling the portfolio in those markets by 2025. Together with Choice, we will work to ensure that customers continue to experience the highest levels of service and a superior brand experience.”

Tom Buoy, interim CEO of Radisson Hotel Group Americas, said, “Our associates have been working hard to solidify the power of our brands, build a better commercial engine and offer best-in-class solutions to franchisees and customers. We are very pleased that the Radisson family of brands in the Americas will join Choice Hotels. We believe that this acquisition will drive growth in a highly competitive market and enable stronger performance for our franchisees.”

Transaction Details

Choice Hotels will acquire the franchise business, operations and intellectual property of Radisson Hotels in the United States, Canada, Latin America and the Caribbean, for approximately $675 million, inclusive of the real estate value of three owned assets. The acquisition will be funded with cash on hand and revolver borrowings. Radisson Hotel Group Americas comprises the franchise agreements, operations and intellectual property of Radisson Hotels in the United States, Canada, Latin America and the Caribbean, and includes 10 Radisson Blu hotels, 130 Radisson hotels, 9 Radisson Individuals, 1 Park Plaza hotel, 4 Radisson RED hotels, 453 Country Inn & Suites by Radisson and 17 Park Inn by Radisson hotels, as well as the Radisson Inn & Suites and Radisson Collection brands. Choice Hotels will independently own and control the brands in the Americas and will work with the Radisson Hotel Group to drive the growth, continuity and success of the brands. The transaction is not anticipated to change Choice Hotels’ current capital allocation strategy related to dividend payment policy and planned share repurchases.

The transaction has been unanimously approved by Choice Hotels’ Board of Directors and is expected to close in the second half of 2022, pending regulatory approvals and customary closing requirements.

Credit Suisse Securities (USA) LLC is serving as financial advisor to Choice Hotels on the transaction, and Willkie Farr & Gallagher is serving as legal advisor. Baker McKenzie is serving as legal advisor to Radisson Hotel Group.

• Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Убърлуксозната верига Аман отваря хотел в Ню Йорк през 02.10 , който ще е най-скъпият сити хотел в света със стартова цена на стаите от 3200$.

C1CE02A6-927B-4F78-9DFE-28410D000DE9.jpeg.5a26a1dbaaf974f32af005c0eba66966.jpeg

29CC5A66-DF69-4B21-99A5-A0219AB2BBF5.jpeg.d5d756b84197fe1a793cae7f500b63b7.jpeg

A932F38F-3E46-4ADD-84D4-079F078D9270.jpeg.ecaddc248cb114e378854cfe26a289d5.jpeg

E2484679-0D11-4587-AF29-9E50E114D20C.jpeg.0a2480cbf0662543aa046798931db300.jpeg

• Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Сайтът на IHG е бил подложен на хакерска атака, със загуба на функционалност (невъзможност да букваш или отказваш резервации) и вероятна кражба на лични данни

https://www.ihgplc.com/en/news-and-media/news-releases/2022/unauthorised-access-to-technology-systems

• Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

@Роми, @neuromancer

Много интересни новини от гиганта Хаят ( един от трите лидери в бранша , наред с Хилтън и Мариот).

След като миналата година купиха за 2.7 млрд $ най - голяма верига за ол инкузиви - Apple Leisure Group , собственици нa Secrets , Dreams , Breathless , Zoetry, Alua и т.н , започнаха масирана експанзия в Европа , където изостават значително.

Днес излезе новината , че в една България прибавят цели 5 ол инклузиви в портфолиото :

• Secrets Resort & Spa: A 335-room, adults-only resort in Sunny Beach.
  • Dreams Resort & Spa: A 597-room, family-friendly resort next to Secrets in Sunny Beach.
  • AluaSun: A 191-room resort in Obzor.
  • Alua Resort: A 318-room resort in Obzor.
  • Breathless Resort & Spa: A 395-room resort in Sunny Beach.

Of the five resorts being rebranded and renovated, all will assume the new branding in 2023 except for Breathless, where it is scheduled for 2024.

Някои знае ли кои всъщност са хотелите , които ще претърпят пребрандиране и реновация ?

Разбира се , все още ги няма на сайта на Хаят , но пък там изглежда вече е Riu Pravets ( който изобщо го няма споменат в статията) , преименуван на Правец ризорт :

https://www.hyatt.com/en-US/hotel/bulgaria/pravets-golf-and-spa-resort/sofrp

Връзка към мнение

Вероятно лесно може да се разбере на базата на хотелите от съответната категория разполагащи с необходимата  леглова база. От новината обаче е ясно ,че Хаят нямат нищо против да правят сериозен бизнес с комунисти (почна се още от София) ... капитализъм !

Бих заложил на морски имоти тясно свързани с червената олигархия около Златев.

• Харесвам 1
Връзка към мнение

Много си прав , бърза справка в Гугъл показва три  Riu хотела в Слънчев Бряг , единият е дори adults only + един в Обзор:

1. Riu Palace > Secrets Resort and Spa (adults only )

2. Riu Helios >  Dreams Resort and Spa

3. Riu Helios Paradise > Breathless Resort and Spa 

+  Обзор 

4. Riu Helios Bay >  Alua Resort 

Нямам престава за петият хотел , който  е с 191 стаи.

• Харесвам 2
Връзка към мнение

Със сигурност са всички бивши Руи и още един новопростоен. Всички са на Валентин Златев. Фирмата, която е собсвеник е Тера тур сервиз. Е, поне засега.

• Харесвам 2
Връзка към мнение

Ясно , всичките им хотели в България са под шапката на гиганта Хаят , включително и Софийският .

5. SUNEO Helios Beach > Alua Sun

Дали Хаят само ще управляват хотелите им или са в процес на придобиване на Терра Тур Сервиз , времето ще

покаже…

• Харесвам 1
Връзка към мнение

Да, това са точно хотелите на Тера тур сервиз (Валентин Златев). Доколкото зная, преди плащаха на Riu за да оперират с името на марката, сега предполагам че ще е същото с Hyatt. 

Вальо Златев започва да строи и лаунджове в парковете на Танзания - Серенгети, Тарангире и Маняра. Добре се е ориентирал според мен, трябва му само и едно по-голямо хотелче на брега на морето в Занзибар. Ще излезе, че като го изгониха от Лукойл вместо да му извадят очите, му изписаха веждите. Особено около последните събития с мениджмънта на Лукойл.

• Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Палас хотели във Франция 

Мнозина знаят колко измислени са звездите като категоризация на хотелите , които извън Ориента и Балканите вече отдавна са в “небитието”. Големите вериги хотели използват различни суббрандове или категории за различаване на качеството на хотелите си. 

Например , известните в България ол инклузиви Иберостар ( вече част от гиганта IHG) сегментират хотелите си според качеството им в четири суббранда:

- Иберостар ( бейсик настанявания с евтини храна и алкохол)

- Иберостар Премиум 

- Иберостар Премиум Голд 

- Иберостар Гранд Кълекшън

Във Франция , Atout France , агенция към Министерството на Туризма , на всеки пет години раздава приза “Палас” за най- най-високо качество на заслужилите хотели. В момента , 31 хотели носят категорията “Палас” , най-луксозните сред които са на Шевал Блан ( хотелският бранд на модният лидер Луи Витон) , на Фор Сийзънс ( хотелският бранд на Бил Гейтс и принс Бин Талал) и на Лезерел.

12 в Париж

12 на Лазурният Бряг

6 в ски дестинации (5 в Куршевел)

Последният е в безспорната перла на Карибието - остров Свети Бартоломей

• Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
На 18.09.2022 г. в 23:01, stanislavpp каза:

2. Riu Helios >  Dreams Resort and Spa

От вчера е зареден в платформата на Хаят , цените започват от 800лв/нощувка през август , ол инклузив с включен премиум алкохол .

https://www.hyatt.com/shop/drsun?rooms=1&adults=2&location=Bulgaria&checkinDate=2023-08-13&checkoutDate=2023-08-17&kids=0&rate=Standard&rateFilter=standard

Може да се намали~ 30% от цената , когато се купят точки при промо , Дриймс и Сикретс са B category ( втората най-ниска категория в номенклатурата на Хаят ), отговаряща на 23 000 точки/нощувка  през пиков сезон .

Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Гиганта Хаят са обявили $455 милиона печалба за 2022г и ръст от 7% в брой легла ( след поглъщането  на няколко хотелски вериги ).

———————————————-

! Любопитно:

Наскоро ми попадна ревю на Хаят София - https://www.hyatt.com/en-US/hotel/bulgaria/hyatt-regency-sofia/sofrs/home/bulgarian 

от (х)американци , дошли да снимат сурва фестивала , пълен copy /paste:

D534F816-93CC-4DC8-8E4C-967E68612F74.jpeg.1dc3edca163ba9367412ca20067dde56.jpeg

6274DE2C-CCCA-4865-90A3-741801B59FFB.jpeg.a1e13f087d3fa8fe39454c8aae727763.jpeg

5A622EC0-2E68-47AA-BD47-D55E97F985F7.jpeg.796672cce5502dad360c2c6a1f079921.jpeg

5D6483A5-712E-40F3-8008-859A995802FA.jpeg.e381776175168a066715190f35080077.jpeg

10BAE036-7C2D-479C-B20B-5D3903928D1A.jpeg.160a7bc651110476aa7ac0c8f0770a9c.jpeg

1F07C235-8064-4A92-8313-31DA86D11FF7.jpeg.9e4e8998eaeffe5eef005ce5bdf5822b.jpeg

5DF4E9B4-F776-471B-8F10-79171F52736E.jpeg.a2cefed83950f3627cce8b3d71efc391.jpeg

B32A4E82-0A0C-4428-A163-1F7E470294B3.jpeg.4f7b126055274cddc4d1489c2918fe20.jpeg

46F69E92-E40B-4715-BBE0-D70AAF89A5F2.jpeg.b625327277d2163362db0894b05a8974.jpeg

DD6EEAF9-C5DA-4974-8009-DADC11BA2406.jpeg.bb51a1a55612f62cc7bfdfb610fb7ad2.jpeg

80D4B26B-67D9-407A-AEC4-A83DD5F7E38C.jpeg.8b8af0e67be51744f437ccba28a49d83.jpeg

На 14.12.2022 г. в 23:56, stanislavpp каза:

От вчера е зареден в платформата на Хаят , цените започват от 800лв/нощувка през август , ол инклузив с включен премиум алкохол .

https://www.hyatt.com/shop/drsun?rooms=1&adults=2&location=Bulgaria&checkinDate=2023-08-13&checkoutDate=2023-08-17&kids=0&rate=Standard&rateFilter=standard

Виждам , че след първоначалните много оптимистични цени, сега има сериозна  корекция за ранни резервации , без право на промяна -50% или -35% с право на анулация

• Харесвам 2
Връзка към мнение

Хаят обявиха промо за Латинска Америка с безплатна трета или четвърта нощувка , участващите хотели са тези :

78F3CD8F-1CC4-488F-9D3D-F1F82C00BC58.jpeg.e58e2af5c5590c5f3efce48b6e938860.jpeg

https://discover.hyatt.com/en-us/lac-resorts-offer

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Hotels.com девалвират лоялната си програма с 80% от средата на май , вместо 10% кешбек във формата на безплатна нощувка , стартира нoва програма  съвместно с Експидия и Врбо - One Key с кешбек от скромните 2%:

https://www.hotels.com/one-key

• Шок 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Marriott вече позволяват прехвърляне на точки онлайн (преди трябваше да се обаждаш). Работи за когото и да е, не е нужно да е от семейството, безплатно, количества кратни на 1000 точки.

• Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Голям скандал вече се завихря в гиганта Хаят , покрай смъртта на двама американски туристи заради отравяне с газ в един от техните хай енд ризорти в Мексико - Ранчо Пескадеро. 

На повърхността излизат десетки сигнали за изтичане на газ , които са били покрити от мениджърският екип ( Марсел Щитнер и Хил Риос) , включително и изключване на детекторите .

https://www.latimes.com/world-nation/story/2023-06-16/mexican-resort-dead-californians-gas-leak-warnings

• Харесвам 1
  • Шок 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

• Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.