Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 17 минути , Мари Николова каза:

Не се знае къде ще има по-голяма безработица,имайки предвид колко трудно се справят с вируса в Западна Европа.Ако пък си прав,може и  да не се усети краткосрочно,защото за земеделската работа ще трябват работници август,септември,октомври,а и Уиз постоянно споменават,че разнасят всякакви товари.По-вероятно е зимното разписание да ни изненада.

Надали ще издържат до зимното. С тези 18 кинта билетче за летните месеци, търсенето е  0.  Ще летят на симулатор.  SOF_NUE го няма от  юни.

Публикувано:
преди 14 минути , Hollywood каза:

Надали ще издържат до зимното. С тези 18 кинта билетче за летните месеци, търсенето е  0.  Ще летят на симулатор.  SOF_NUE го няма от  юни.

Аз пък точно гледам цените за август от/до БГ и им се чудя защо ги държат толкова високи.Може би не искат да се откажат все още от сезона.А на Нюрнберг отдавна му бяха вдигнали мерника,няма връзка със вируса.

Публикувано:
преди 49 минути , Hollywood каза:

С тези 18 кинта билетче за летните месеци, търсенето е  0.

А пък с тези цени съвсем не си представям какво е търсенето.

 

2020-04-14.png.7715f781ec80b8a2a9bcaf7476ee5151.png

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 37 минути , Георги Матеев каза:

А пък с тези цени съвсем не си представям какво е търсенето.

 

2020-04-14.png.7715f781ec80b8a2a9bcaf7476ee5151.png

Нищо чудно тези цени да са нормални или даже ниски в някакъв момент, когато са останали 5 линии от България, а немалко хора имат по 1 000 ... 2 000 или повече лева във ваучери. WIZZ не са ми първи избор при пътувания и въпреки това очаквам връщане на около 500 и имам над 500 лева във профила, които сякаш "спасявам" като купувам полети далеч във времето в маршрути, които силно вероятно няма да ги има.

Публикувано:
27 minutes ago, Георги Матеев said:

А пък с тези цени съвсем не си представям какво е търсенето.

 

2020-04-14.png.7715f781ec80b8a2a9bcaf7476ee5151.png

В Испания 80% от сезонната селскостопанската работа се извършва от гастарбайтери. Ако нямаш алтернатива и отиваш да работиш, ще платиш такава цена, каквато ти искат... В момента с автобус няма шанс да пътуваш...

 

Сега чета една статия, че в Испания, Франция, Италия, Германия и Великобритания ще трябват около 1 милион чуждестранни сезонни работници за да приберат реколтата. Има опити да ги заменят с местни, но за сега с не много голям успех...Помощите за безработни са по примамливи от колкото тежката селскостопанска работа...

  • Харесвам 3
Публикувано:

Уиз ер вероятно ще почне да възстановява полетите по нова схема, като средната седалка остава празна, а пътниците трябва да са с маска. Това означава, че 180 местните самолети ще станат 120 местни...

 

Airlines mull empty seats and masks for coronavirus recovery

https://finance.yahoo.com/news/airlines-mull-empty-seats-masks-162742372.html

  • Харесвам 1
Публикувано:

Работници ще трябват в западна Европа. От Букурещ има чартъри за Германия с работници и се изпълняват от 767, като ще се включи и една Бг чартърна компания. От България няма как да няма заминаващи работници към Испания и т.н. В Англия в момента има глад за работна ръка по разни производства на земеделска продукция и фабрики за пакетиране и подобни. Няма как да се оправят западняците със собствена работна сила и в това спор няма. Опрделено няма да спре да съществува Света, заради този вирус, а и прехраната е на преден план.

  • Харесвам 3
Публикувано:
7 hours ago, randi said:

Работници ще трябват в западна Европа. От Букурещ има чартъри за Германия с работници и се изпълняват от 767, като ще се включи и една Бг чартърна компания. От България няма как да няма заминаващи работници към Испания и т.н. В Англия в момента има глад за работна ръка по разни производства на земеделска продукция и фабрики за пакетиране и подобни. Няма как да се оправят западняците със собствена работна сила и в това спор няма. Опрделено няма да спре да съществува Света, заради този вирус, а и прехраната е на преден план.

Ако се наложи плана който предлага Макрон, най-вероятно е въздушното пространство на Европа да остане затворено за полети извън ЕС до есента, но вътре в ЕС постепенно да се възстанови трафика...За авиокомпаниите също е добре да почнат да оперират, макар и с 60-70% затовареност (ако средната седалка е празна), защото дори и да не са на печалба, това вероятно ще им намали загубите. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 часа, Topfly каза:

Уиз ер уволнява 1000 души или около 19% от служителите. Заплатите на оставащите служители се намаляват с 14%, а на мениджмънта с 22%. Уиз ер ще върне и 32 от по старите си самолети на лизинговите компании (вероятно идеята им е да ги заменят с нови и по ефективни самолети.) Уиз ер в момента оперира с 3% от капацитета си.

 

 

Само преди няколко дни се похвалиха как могат да издържат година и половина без полети. 😄

Публикувано:

Понеже страницата им за оплаквания вече е отворена и може да се наложи да връщат пари, та са резнали от заплати, за да има за връщане... 😉

  • Смея се 1
Публикувано:
10 minutes ago, Hollywood said:

 

Само преди няколко дни се похвалиха как могат да издържат година и половина без полети. 😄

? Те двете неща не са свързани! Издържането на година и половина без полети не означава година и половина да плащаш заплата на служители, които не работят! Ако не намалят разходите не година и половина, а 5-6 месеца не могат да издържат без да фалират! Има обаче разходи, които и при най-голямо желание не могат да се намалят, защото са критични от гледна точка на бъдещето възстановяване на дейността. Изчислението за година и половина е колко могат да издържат, ако си намалят разходите до този критичен минимум!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , Topfly каза:

? Те двете неща не са свързани! Издържането на година и половина без полети не означава година и половина да плащаш заплата на служители, които не работят! Ако не намалят разходите не година и половина, а 5-6 месеца не могат да издържат без да фалират! Има обаче разходи, които и при най-голямо желание не могат да се намалят, защото са критични от гледна точка на бъдещето възстановяване на дейността. Изчислението за година и половина е колко могат да издържат, ако си намалят разходите до този критичен минимум!

Прав си, разбира се, но мисля че коментара по-горе визира различните текстове в различно време, които можеха да бъдат съобщени и така:

 

"...  WIZZ ще уволни 1000 души или около 19% от служителите, заплатите на оставащите служители се намаляват с 14%, а на мениджмънта с 22%, за да подържа кешовия си ресурс от 1 500 000 000 евро и осигури възможност компанията да оцелее 1 година и половина."

 

 

 

Публикувано:
преди 2 часа, Topfly каза:

.За авиокомпаниите също е добре да почнат да оперират, макар и с 60-70% затовареност (ако средната седалка е празна), защото дори и да не са на печалба, това вероятно ще им намали загубите. 

А освен това да се поддържа тренинга на пилотите, защото симулаторите са кът, особено в такава ситуация, когато самолетният трафик е драстично намалял.

  • Харесвам 2
Публикувано:
17 minutes ago, Таньо said:

Прав си, разбира се, но мисля че коментара по-горе визира различните текстове в различно време, които можеха да бъдат съобщени и така:

 

"...  WIZZ ще уволни 1000 души или около 19% от служителите, заплатите на оставащите служители се намаляват с 14%, а на мениджмънта с 22%, за да подържа кешовия си ресурс от 1 500 000 000 евро и осигури възможност компанията да оцелее 1 година и половина."

 

Едно подобно твърдение вероятно няма да е вярно. Ако спрат напълно сигурно би трябвало да уволнят 70-80% от служителите за за да издържат година и половина. В момента обаче Уиз ер се готви за някакво редуцирано опериране, а не за спиране...

Публикувано:

На мен ми е интересно например. Полетите за/от Париж са в продажба от 01.05. летището обаче продължава да е затворено и на сайта няма индикация да го отворят.

Публикувано:
преди 40 минути , Таньо каза:

Прав си, разбира се, но мисля че коментара по-горе визира различните текстове в различно време, които можеха да бъдат съобщени и така:

 

"...  WIZZ ще уволни 1000 души или около 19% от служителите, заплатите на оставащите служители се намаляват с 14%, а на мениджмънта с 22%, за да подържа кешовия си ресурс от 1 500 000 000 евро и осигури възможност компанията да оцелее 1 година и половина."

 

 

 

Варади споменаваше, че няма да съкращава, ама започна.

  • Харесвам 1
Публикувано:
4 minutes ago, EliDion said:

На мен ми е интересно например. Полетите за/от Париж са в продажба от 01.05. летището обаче продължава да е затворено и на сайта няма индикация да го отворят.

Варади беше казал, че директно преговарят с правителствата и вероятно знаят малко повече от колкото ние.

 

4 minutes ago, Hollywood said:

Варади споменаваше, че няма да съкращава, ама започна.

Това беше, когато очакваше полетите да се нормализират от юли. В момента е доста по голям песимист и очаква чак през 2022 година трафикът да надхвърли този през 2019-та година..

Публикувано:

И какво като знаят, мен като потребител какво ме топли това. Да си купя ли билет за 2,3 или 5- ти май, като чета, че летището е затворено и не е ясно дали ще го отворят. Още повече при продължаване на затварянето до 11 май. Това е несериозно. Вероятно заради закупените по рано билети и оперирането с тях. Но продажба на билети при затворени летища е ....

Публикувано:

За целия май месец има под 10евро в посока София-Барселона и обратно, обаче не вярвам да се отмени извънредното до 2 седмици.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 33 минути , EliDion каза:

На мен ми е интересно например. Полетите за/от Париж са в продажба от 01.05. летището обаче продължава да е затворено и на сайта няма индикация да го отворят.

Зависи в каква посока смяташ да пътуваш. Ако е към София, може би от 27 април по-добрия вариант е от Барселона. Мое лично мнение,също се интересувам от полетите от Франция.

Публикувано:
преди 30 минути , cck каза:

Контра!

IMG_5171.jpg

 

Реконтра 🙂

IMG_5172.jpg

Онова на @Topfly ми се видя че е великденско яйце,което донякъде е оригинално, а че Бълрария Еър са мишки си знаем и без да е нужно да светят 😉 

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Публикувано:
преди 5 часа, danym21 каза:

А, аз се надявах по някакво чудо да ми предложат кредити за полети, които съм резервирал още януари за дати края на май...Явно ще си летят до Испания, поне за сега такива са изгледите ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.