Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Привет! Моля за съвет относно следния казус:

Имам резервация София-Болоня-София за дати 01-06 септември т.г., без флекс, без места. Преди около месец се логнах в акаунта ми и видях, че са канселирали полета на отиване. Не съм получила имейл за анулирането, но не изключвам възможността да не съм видяла такъв мейл и/или да съм изтрила, което е малко вероятно. Опитах се да преместя отменения полет с един ден напред, но ми начислява нова цена за полета и такса за промяна на полет. Пробвах различни дати, резултата същия.

Писах през чата 2 пъти - и двата пъти ми отговориха да си чакам имейл от авиокомпанията, защото въпреки че пише, че е отменен, можело да го възстановят и да си лети. Първия път ми казаха, че при тях не се вижда като отменен. След това писах и директно на техния мейл за контакт, който намерих в сайта им - customerqueries@ryanair.com, но и по този ред, ми отговориха същото. Тъй като датата 31 август, която ми трябва, наближава, днес отново им писах на мейла, но ми изпратиха стандартен техен отговор с общо взето, същите неща в него. И така се въртя в някакъв кръг... Естествено мога да поискам рефънд, но само за отменения, за този на връщане - не мога, т.е. този вариант не ме устройства, а освен това, искам да летя за тези дати.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 минути , Leo каза:

Това ще е последната опция...

Странно защо нямате опция за безплатна промяна на датата.Може да я пуснат към 14 дни преди полета,но тогава пък може новите полети да са пълни и да не може да промените,а само рефънд.

Връзка към мнение

по принцип трябва да ви го сменят безплатно

пробвайте пак

когато ви пратят мейл за отмяната, ще се появи възможност да си направите промяната от сайта

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Странно защо нямате опция за безплатна промяна на датата.

 

 

Преди 1 час, neuromancer каза:

по принцип трябва да ви го сменят безплатно

Това е основния проблем. Проверявам всеки ден. Повече ме изненадва, че агентите на Райън също не могат да направят нищо по въпроса...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Опитвайте с друг агент докато се получи промяна за 31.08. на основание отмяната, копирайте им потвърждението... Полет на 1 септември няма, очевидно е отменен. 

Връзка към мнение
преди 20 минути , Doctor Who каза:

Опитвайте с друг агент докато се получи промяна за 31.08. на основание отмяната, копирайте им потвърждението... Полет на 1 септември няма, очевидно е отменен. 

Благодаря, и аз смятам да им досаждам, дано да има ефект.

Връзка към мнение

Здравейте! Отговорите до момента дават насока за действие, а тя е настоявайте и пробвайте с различни служители на Раян.

Аз също ще споделя от личен опит, че докато не получих мейл от Раян НЕ можеше да се коригира полета. Опитах на два пъти , като и двата пъти отговориха, че това условие е залегнало в общите им условия ~ нямаш мейл , не могат да коригират и те самите. Спорих с тях, че може да е в спама, да съм го пропуснала. Отговорът им бе , че при тях в системата е отразено, че не е изпращан мейл , т.е те имат информация дали ви е изпратено писмо. Вчера получих такъв и напълно безплатно ми преместиха полета за друга , удобна за мен дата. В мейла бе описано, че полетът е променен от вечерен час , на сутрешно излитане, което не ни устройваше . Има опция и връщане на стойността на билета. Смяната ,която поискахме е предния ден. Нямаше проблеми с промяната. Както по~ горе е писано настоявайте и пробвайте през различни лица на чата им. Но , все пак за разлика от вас, ние не сме притиснати от времето . Желая ви успех !

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 37 минути , DoReMi каза:

Здравейте! ... ние не сме притиснати от времето . Желая ви успех !

Много благодаря за споделеното! Казусът е идентичен. Вече спряха да ми отговарят на мейлите, от утре започвам пак през чата, но мисля, че е безмислено. Дано дочакам официалния мейл преди 31 август...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 38 минути , Leo каза:

Много благодаря за споделеното! Казусът е идентичен. Вече спряха да ми отговарят на мейлите, от утре започвам пак през чата, но мисля, че е безмислено. Дано дочакам официалния мейл преди 31 август...

Ако го пратят мейла по-малко от 14 дни преди полета имате право на обезщетение.Затова до другия четвъртък ще дойде.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 21 часа, dimitrov6 каза:

Ако го пратят мейла по-малко от 14 дни преди полета имате право на обезщетение.Затова до другия четвъртък ще дойде.

Това е ново за мен, благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Пристигна  ли мейла и сменихте ли полета.

Все още не. Всеки път един и същи диалог през чата - да си чакам мейла. Трябвало да дойде до 3-5 работни дни. Еденствената новост е, че ми дадоха тел. номер (+44 1279358395), на който да звъня в случай, че не получа заветния мейл в този срок.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 15.08.2023 г. в 17:04, Leo каза:

Все още не. Всеки път един и същи диалог през чата - да си чакам мейла. Трябвало да дойде до 3-5 работни дни. Еденствената новост е, че ми дадоха тел. номер (+44 1279358395), на който да звъня в случай, че не получа заветния мейл в този срок.

Щом оригиналния полет е на 1.9 значи утре остават 14 дни до него ,и  ако няма мейл тогава за отмяна подавайте иск за обезщетение 250 евро.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 17.08.2023 г. в 11:26, dimitrov6 каза:

Щом оригиналния полет е на 1.9 значи утре остават 14 дни до него ,и  ако няма мейл тогава за отмяна подавайте иск за обезщетение 250 евро.

Едва днес  на посочения по-горе телефон ми смениха датата на отменения полет. Голяма мъка.....

В този случай имам ли право на обезщетение?

  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 34 минути , Leo каза:

Едва днес  на посочения по-горе телефон ми смениха датата на отменения полет. Голяма мъка.....

В този случай имам ли право на обезщетение?

Ако нямате мейл за отмяната,значи имате право на обезщетение.Питайте направо в https://aeroisk.com/bg/

Ето какво чета в https://skyrefund.com/bg/obezshtetenie-otmenen-polet

Кои са критериите, които определят правото Ви на обезщетение?

За да имате право на обезщетение за Вашия отменен полет, според критериите, заложени в Европейски Регламент 261/04, е необходимо полетът Ви да е бил опериран от авиолиния, регистрирана на територията на ЕС или да е излетял от летище в рамките на Европейския съюз.

Разделите от регламента, които се отнасят за отмяна на полет се прилагат и в Албания, Босна и Херцеговина, Исландия, Косово, Македония, Норвегия, Сърбия, Черна гора и Швейцария.

Вторият по важност критерий, който определя дали имате право на обезщетение е срокът, в който авиолинията Ви е уведомила за отмяната на полета.

В случай, че авиокомпанията Ви информира за отмяната в срок, по-голям от 14 дни преди датата на полета, тя не се задължава да Ви изплати обезщетение. Въпреки това, превозвачът е длъжен да Ви предостави подходящ алтернативен полет до крайната Ви дестинация или възстановяване на пълната сума, платена за неизползвания билет.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 30 минути , Leo каза:

Едва днес  на посочения по-горе телефон ми смениха датата на отменения полет. Голяма мъка.....

В този случай имам ли право на обезщетение?

Ами пробвай и после кажи какво е станало...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 11 минути , dimitrov6 каза:

Ако нямате мейл за отмяната,значи имате право на обезщетение.

Благодаря! До момента нямам мейл за отменения полет.

 

преди 9 минути , neuromancer каза:

Ами пробвай и после кажи какво е станало...

Така ще направя.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.