Прескочи до съдържание

Тема за пазаруване (Черен петък 2023)


Иван Попов

Препоръчани мнения

Готови ли сте за Черния петък 😂 То за нас си е всеки ден черен петък 😇

Черният петък тази година ще бъде на 24 ноември 😉

Black Friday 2023: Early Deals and Upcoming Sales to Expect - IGN Image

 

 

https://www.ign.com/articles/black-friday-2023

 

  • Харесвам 11
Връзка към мнение

След като @Иван Попов традиционно откри темата, да задам въпрос. 🙂

Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

За съжаление не мога да отговоря на горния въпрос, но да споделя за Black Month в Intersport. Знам, че са по-скъпи в сравнение с други спортни магазини, но все пак гледам, че някои цени са прилично намалени.

Черният месец важи не само онлайн, но и в магазините им.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
2 hours ago, iMari said:

След като @Иван Попов традиционно откри темата, да задам въпрос. 🙂

Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение.

Поне досега не , въпреки че често имат продукти на промо цени.

Като съотношение цена / качество (на собствените марки)  едва ли имат конкуренция и ненапразно са най-голямата спортна верига в света.Имам доста техни неща , разбира се отстъпват на топ марковите продукти ,но цената е много по-достъпна и са много по-качествени от разните китайски и прочие имитации , както и от тези на конкурента Sportsdirect.Поглеждай и в Sport Depot , те правят много сериозни намаления вкл. на маркови неща.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
преди 2 часа, iMari каза:

 @Иван Попов 

Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение.

Аз си взех днес онлайн долнище на анцуг, че смятам да пътувам с него, вместо с дънки, защото ми става лошо, май от пристягането на корема. Поръчах още едно с безплатно вземане от магазин в Пловдив. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и  H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада.

Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш!

  • Харесвам 8
  • Смея се 9
Връзка към мнение

Е , снимка с Адидас пред голямо огледало в тоалетната на нощно заведение, ако може и устните да са присвити в муцунка или тунинговани от колегите на Д-р Енчев ...вечната ФБ класика ! 

  • Харесвам 1
  • Смея се 9
Връзка към мнение
преди 53 минути , iMari каза:

Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и  H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада.

Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш!

Заради схемаджийството и тарикатщините на едни винаги страдат съвсем други нормални клиенти … 😞 

  • Харесвам 5
  • Смея се 2
Връзка към мнение

@Брани, признай си, че и теб те боли от това, че златните години на Дайнърс и Кърв приключват!😜

 

Шегата настрана, в общия случай може би си прав. В този обаче, за мен ситуацията е друга. Единствените страдащи са Интерспорт, първо, че не се възползват от тази чиста, натурална тъпота и второ, че позволяват на малоумен служител да ръси глупости пред клиент, дошъл в магазина на крака, само защото го мързи да изкара стоката от склада. Ако това е толкова масова тенденция,щом 'лапетата(не допускам, че зрял човек ще се занимава с такива глупости) искат да се наснимат, ми позволи им го, само ти печелиш от това. Популяризират продукти, които и ти предлагаш, не могат да си ги позволят сега, но искат да ги имат, това създава търсене. А и всички ще знаят, че (уж) са ги купили от Интерспорт. ;)Като започнат да изкарват пари ще престанат да ги връщат. Защо да нарушаваш добрите търговски практики, само защото даден служител го мързи да обработи връщанията? Ако стоката е повредена или в лош търговски вид просто ще се откаже връщане, разбира се. Срещу 10 "инфлуенсъра" ще имаш още 210 доволни от гъвкавата политика реални клиенти, с тенденция да се превърнат в лоялни. А тези клиенти няма как да страдат, Интерспорт не предлагат нищо ексклузивно, което да не може да намериш в останалите 1100 магазина от подобен вид, в радиус от няколко километра. Дори не слагам тези онлайн.  Просто прави лошо впечатление цялата ситуация.

  • Харесвам 11
Връзка към мнение
преди 1 час, iMari каза:

Шегата настрана, в общия случай може би си прав. В този обаче, за мен ситуацията е друга. Единствените страдащи са Интерспорт, първо, че не се възползват от тази чиста, натурална тъпота и второ, че позволяват на малоумен служител да ръси глупости пред клиент, дошъл в магазина на крака, само защото го мързи да изкара стоката от склада. Ако това е толкова масова тенденция,щом 'лапетата(не допускам, че зрял човек ще се занимава с такива глупости) искат да се наснимат, ми позволи им го, само ти печелиш от това. Популяризират продукти, които и ти предлагаш, не могат да си ги позволят сега, но искат да ги имат, това създава търсене. А и всички ще знаят, че (уж) са ги купили от Интерспорт. ;)Като започнат да изкарват пари ще престанат да ги връщат. Защо да нарушаваш добрите търговски практики, само защото даден служител го мързи да обработи връщанията? Ако стоката е повредена или в лош търговски вид просто ще се откаже връщане, разбира се. Срещу 10 "инфлуенсъра" ще имаш още 210 доволни от гъвкавата политика реални клиенти, с тенденция да се превърнат в лоялни. А тези клиенти няма как да страдат, Интерспорт не предлагат нищо ексклузивно, което да не може да намериш в останалите 1100 магазина от подобен вид, в радиус от няколко километра. Дори не слагам тези онлайн.  Просто прави лошо впечатление цялата ситуация.

Да си призная честно, твоето мнение е готово за аргументирано заключение на дисертация по тема "Консуматорското общество в което живеем". Надявам се няма да те обидя с подобен извод, но буквално всяка една дума по-горе е насочена в тази посока. Не знам как щях да реагирам ако бях на мястото на търговеца при прочита на подобни екзотични предложения за "добри търговски практики", за които става дума... 😉  

Връзка към мнение

В конкретния случай май въпросния служител се е опитал да се изкара по-знаещ и разбиращ от колкото трябва. Едва ли е фирмена политика това да не се случва, защото някой щял да се снима някъде си, просто системите и процесите им не са предвидени за възстановяване на сума кеш в магазина, например може счетоводството им да е дървено. И това, че складът е съвсем близо няма нищо общо, ако веригата на автоматизацията е скъсана.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 24 минути , Duke каза:

Да си призная честно, твоето мнение е готово за аргументирано заключение на дисертация по тема "Консуматорското общество в което живеем". Надявам се няма да те обидя с подобен извод, но буквално всяка една дума по-горе е насочена в тази посока. Не знам как щях да реагирам ако бях на мястото на търговеца при прочита на подобни екзотични предложения за "добри търговски практики", за които става дума... 😉  

О, не, въобще не ме обиждаш, дори да целиш това. 🙂 Струва ми се, че целият форум е представителна извадна на т.н. консуматорско общество. Ние сме разглезени, добре нахранени, добре облечени и с достатъчно претенции, които разнасяме по света. Само не знам защо си мислиш, чи ти правиш изключение. 😉

А добрия търговец е съвсем наясно с добрите търговски практики, които му носят печалба, което пък е основната му цел.

 

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
преди 4 минути , Георги каза:

И това, че складът е съвсем близо няма нищо общо, ако веригата на автоматизацията е скъсана.

По-скоро става дума за регулация. Не ми се рови по темата, че влизам в среща, но по отношение на рекламация и упражняване на право на връщане, има съществена разлика дали стоката е поръчана онлайн или купена от физически магазин. Тоест, дори и да звучи напълно логично и в духа на добрата търговска практика е възможно определено действие или взето решение да бъде предпоставено от нормативен акт...

Връзка към мнение
преди 14 минути , Duke каза:

По-скоро става дума за регулация. Не ми се рови по темата, че влизам в среща, но по отношение на рекламация и упражняване на право на връщане, има съществена разлика дали стоката е поръчана онлайн или купена от физически магазин. Тоест, дори и да звучи напълно логично и в духа на добрата търговска практика е възможно определено действие или взето решение да бъде предпоставено от нормативен акт...

Да, покупките онлайн по норматив предлагат по-голяма гъвкавост при връщане - правила, които не си задължен да спазваш, ако покупката е на място в магазина. Но повечето (нормални) големи търговци имат гъвкави политики, които отиват над изискуемото по регулации. Икеа например: https://www.ikea.bg/customer-support/return-policy/

 

В крайна сметка няма регулация, която да пречи на търговеца да ти върне парите на място в магазина, стига да иска, важното е да не товарим Радостинчето с допълнителни отговорности 🙂

 

Но да не се отклоняваме от темата, аз лично първо чакам 11.11 в али-то, харесва ми че отсега се вижда каква ще е промо цената. Ще купувам шарени лед ленти и други джвъчки. С доставката е малко тото, ако са намесени български пощи. Също и една от другите куриерски фирми, които имат обекти в магазини за дрехи втора употреба или квартални магазинчета за цигари, кара ме малко да се чувствам като дилър на дрога като влезна в магазин за цигари и питам за пратката от Китай за Георги. Но ще го играем в името на ниската цена, какво да правим 🙂

  • Харесвам 2
  • Смея се 8
Връзка към мнение
На 8.11.2023 г. в 21:19, iMari каза:

Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и  H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада.

Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш!

О, да и аз имам опит в същия магазин. Бях купила спортен екип за сина ми, но се оказа малък. Отидох да го сменя, но нямаха по-голям и поисках да ми върнат платената от мен сума, при което ми заявиха, че не връщат пари. Обясниха ми , че мога единствено да заменя стоката. След 15-ина минутно обясняване и след като видимо разбраха, че няма да отстъпя, ми върнаха парите... даже и приетен ден ми пожелаха 😁. Такава им била практиката. За съжаление ме изгубиха като клиент. 

 

И за да е по темата -  Best Secret с безплатна доставка до България. Връщането също е безплатно и  е през Български пощи.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 12 минути , Георги каза:

Ще купувам шарени лед ленти

Не знам на какво точно си се спрял, но има едни евтинички варианти, които постоянно са на промоция и представляват една тъничка като хартия лента с няколко диода, които много бързо се прецакват. 🙂

 

Връзка към мнение

Някой знае ли дали външната застраховка на Worldwide Insure при наемане на кола предните години е имала промоция? 🙂

Друго, което имам да купувам, е една активност на Азорите - разходка до малкия остров срещу Вила Франка. Ако има Черен петък по платформите за атракции, свиркайте.

С Алиекспрес приключих покупките преждевременно :biggrin:

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 21 минути , Георги каза:

Ще купувам шарени лед ленти

Аз си купих 1 метър лента с дистанционно за 4,6 евро и безплатна доставка преди седмица(носят ги Спиди на адреса) от този сайт. Сега са дигнали цената 

Тук

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 19 минути , iMari каза:

Не знам на какво точно си се спрял, но има едни евтинички варианти, които постоянно са на промоция и представляват една тъничка като хартия лента с няколко диода, които много бързо се прецакват. 🙂

 

 

преди 9 минути , dimitrov6 каза:

Аз си купих 1 метър лента с дистанционно за 4,6 евро и безплатна доставка преди седмица(носят ги Спиди на адреса) от този сайт. Сега са дигнали цената 

Тук

Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е.

  • Харесвам 8
  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към мнение
преди 11 минути , Георги каза:

 

Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е.

 

Като начало може да пуснеш една тема по въпроса с творенията ти до момента, пък може още ентусиасти да се намерят.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 55 минути , ДиянаВ каза:

 

Друго, което имам да купувам, е една активност на Азорите - разходка до малкия остров срещу Вила Франка. Ако има Черен петък по платформите за атракции, свиркайте.

 

Дръж си под око Viator , GetYourGuide и Expedia. Впрочем, в момента в американския TCB има 14% за Viator, а в английския TCB - 10% за Expedia. 


 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги каза:

 

Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е.

Нека нещата започнат по етапния ред. Предлагам първо блог с име Поялни Хроники 🙂 Ще помисля и за варианти за име на форум ...

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към мнение
преди 32 минути , Брани каза:

Нека нещата започнат по етапния ред. Предлагам първо блог с име Поялни Хроники 🙂 Ще помисля и за варианти за име на форум ...

E, Брани, 2023 е, трябва да е тикток Поялни Хроники 😉 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Синът ми отдавна ми хвали temu.com , приложението за телефон и техните намаления.

Отскоро оперират и в БГ.

Пробвах ги с 2-3 ненужни неща. Бързи са - за 10-на дни пакета пристигна и то не в пощите, както при aliexpress, а с Еконт.

  • Харесвам 12
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 12 минути , ven62 каза:

Синът ми отдавна ми хвали temu.com , приложението за телефон и техните намаления.

Отскоро оперират и в БГ.

Пробвах ги с 2-3 ненужни неща. Бързи са - за 10-на дни пакета пристигна и то не в пощите, както при aliexpress, а с Еконт.

Виждам, че доставчиците са почти същите като тези, които приемат поръчките от Али, изключение прави speedy. Няма значение де, благодаря, тези не ги знаех.

А точно гледам модела безжични слушалки, които ти ми препоръча преди няколко месеца, че доста ги намаляват сега в Али. Все още ли си доволен от тях? 🙂

Нали правилно се ориентирам, че намаленията в Али ще започнат в 10:00ч бг време на 11.11.? Бързо ли трябва да се действа, изчерпват ли се продуктите скоростно? Никакъв опит нямам с тях за Черен петък.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • neuromancer changed the title to Тема за пазаруване (Черен петък 2023)

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.