Прескочи до съдържание

Покупка на частен самолет...


Duke

Препоръчани мнения

Онзи ден даваха клип по Бг он еър (като гледам, оттам са откраднали статията) със собственика на компанията как го представя, доста блага реклама направи .. засърбя ме кесията :lol:

Редактирано от macf1an
Връзка към мнение

Аз също съм се замислил за един G650. На сърце са ми Gulfstream още от едно време, обаче нещо все не уцелвам правилният бизнес с който да го финансирам. Обаче най-голямата ми мечта е по някакъв начин, някой ден да навия BA да ми продадат един от останалите Concorde. Мнооооого ми се иска да направя едно кръгче на София с Конкорда. :)

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Нещо цветовете не ме кефят, но все още обмислям...

 

http://www.dnes.bg/video-cocktail/2014/07/17/nai-byrziiat-i-luksozen-chasten-samolet.232617

 

Да ти кажа и мен, и това ме спира. Това бежово - хич не е хигиенично. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Темата е интересна.

Изглежда че този тип самолети се търсят все повече, особено след като глобализацията премести фокуса на пътуванията към югоизточна Азия и Южна Америка.

 

В началото на годината бях при едни клиенти тук - частна компания, която оперира точно такива самолети и то само за "специални" клиенти.

Защо "специални клиенти"?

Защото нямат редовни линии - всичко става по заявка, като всичките им клиенти получават индивидуално отношение. Например:

"- Някои клиенти искат друго шампанско, не това, което имаме стандартно в самолета..." ;) .

Та тази компания има бази във всеки голям финансов център по света - Лондон (2 бази - познайте кои са летищата), Ню Йорк, Хонг Конг, Цюрих (разбира се), Москва, Франкфурт, Дъблин, Малта може би пропускам някой...

27 хиляди пътници в 11 хиляди полета звучи интересно. Другото интересно е, че са на печалба. ;)

Те ползват аналогични модели, но от Bomabardier - Global 6000 например, като ротират самолетите между базите.

Относно покупките ми казаха, че са поръчали нови над 100 самолета в следващите години за обновяване и разширяване на флотилията.

Имаше интересни истории, свързани операциите...

Най-забавната среща с клиенти, на която съм присъствал досега. :)

Ако има интерес мога да дам сайта - не знам дали можем да правим реклама тук. Надявам се потенциалните им клиенти да ни четат...

А може би и имаме магеланец, който се досеща коя е компанията - не са чак толкова много...

Редактирано от georgiev
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Абе преди да станат свръхзвукови няма да купувам, излагация си е. Ако мога да цитирам един ВИП: на времето екстра си летяхме с Конкорда, а сега само дозвуково, като селяни. 


Темата е интересна.

Изглежда че този тип самолети се търсят все повече, особено след като глобализацията премести фокуса на пътуванията към югоизточна Азия и Южна Америка.

 

В началото на годината бях при едни клиенти тук - частна компания, която оперира точно такива самолети и то само за "специални" клиенти.

Защо "специални клиенти"?

Защото нямат редовни линии. Всичко става по заявка, като всичките им клиенти получават индивидуално отношение. За пример ми дадоха - някои клиенти искат друго шампанско, не това, което имаме стандартно в самолета ;) .

Та тази компания има бази във всеки голям финансов център по света - Лондон (2 бази - познайте кои са летищата), Ню Йорк, Сингапур, Цюрих (разбира се), Париж, Франкфурт, Дубай, Токио, Сидни, може би пропускам някой...

Те ползват аналогични модели, но от Bomabardier - Global 6000 например, като ротират самолетите между базите.

Относно покупките ми казаха, че са поръчали нови 300 самолета за обновяване и разширяване на флотилията.

Имаше интересни истории, свързани операциите...

Най-забавната среща с клиенти, на която съм присъствал досега. :)

Ако има интерес мога да дам сайта - не знам дали можем да правим реклама тук. Надявам се потенциалните им клиенти да ни четат...

 

Давай смело, имам една позната, която работи екипаж за такава компания, и тя има истории как са летяли с Ричард Брансън и т.н. :) Не си спомням само името на компанията, може да е същото. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ех-х-х-х, мечтииии...

 

Ако имах възможност, точно тоя нямаше да си го купя - нещо ми малее. Като седнем трима души с китари вътре и ще го напълним - няма да има място да влезе човекът с тамбурата, а да разпънем акордеона - съвсем хич... Ами апапите от компанията къде ще ги денем, а? Пък те повечето и деца имат - някои дори по три - и тях трябва да натоварим. Трябва да е широк и да събира голяма тумба, че да има място да се развихрим! Барем един магелански форум трябва да влезе - с яденето, пиенето и оркестъра барабар! А тоя мъничък ми се види за тая цел...

 

Докато се продаваше LZ-BTZ и цената му беше паднала драстично, редовно пусках фиш с мисълта за джакпот от няколко милиона /въпреки, че никога не съм бил тотоман/. Точно щяха да ми стигнат за самолета, обслужване, зареждане, летищни такси и една далечна разходка в източна посока. Представях си как отивам в клуба на летците-ветерани от БГА и още от вратата се цепя: "Момчета, трябва ми екипаж за Ту-154М! Аз плащам!". Сигурен съм, че бих го събрал на момента! И после пълня машината с верни приятели и хвърчим по света, докато ни стигнат парите. Като остане колкото за керосин до Пловдив, зареждаме и газ към Филибето. Кацаме на Крумово и веднага се обаждам на Стефан Синев /уредникът на Музея на авиацията/, за да му кажа: "Събаряй оградата да го вкараме! Подарявам ти го!".

 

Та това ми бяха мокрите сънища, докато ми ги пресякоха на 08.07.2013 г. - тогава за последен път български Ту-154М се отлепи от родната земя:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7chCMl9FGKM&list=UUyYykJGNpYtKaFot0fX-Irg

Редактирано от Palio
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ето и флотилията

Стана ми интересно и се зачетох в интервюто със собственика - много интересни неща казва.

Аз отначало си помислих, че са ей тези хубавци, те са много популярни в ситито, но и твоите не са лоши: http://www.netjetseurope.com/

Връзка към мнение

В интервюто едната фирма е цитирана.

Човекът обяснява и каква е разликата между тези фирми и неговата.

Не съм имал възможност да видя разликата все пак.

Връзка към мнение

Важно е да се вземат и подходящите стюардеси!

post-9-0-10184000-1405687525.png

Редактирано от Брани
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Важно е да се вземат и подходящите стюардеси!

 

Да ти призная след трагедията от вчера, рязко се разколебах. Я по-добре да насоча средствата към финансиране на революционното ни дело с теб, вместо да се занимаваме с разни несигурни повлекани във въздуха... :(

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз вярвам, че мнозина магеланци са се возили на подобен Challenger 850, но известен с другото си име - CRJ200 или още CRJ700... Нищо особено - малко тясно, но приятно... И лети почти водоравно - ъгълът е 179 градуса...   :P

А клипът на Ту-то е на един от спотърите и една национална телевизия го беше ползвала без негово знание и съгласие, за да си запълни новините... :mellow:

Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.