Duke 16860 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Нещо цветовете не ме кефят, но все още обмислям... http://www.dnes.bg/video-cocktail/2014/07/17/nai-byrziiat-i-luksozen-chasten-samolet.232617 3 Връзка към мнение
macf1an 12073 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 (редактирано) Онзи ден даваха клип по Бг он еър (като гледам, оттам са откраднали статията) със собственика на компанията как го представя, доста блага реклама направи .. засърбя ме кесията Редактирано 17 юли, 2014 от macf1an Връзка към мнение
Djgeorgie 967 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Аз също съм се замислил за един G650. На сърце са ми Gulfstream още от едно време, обаче нещо все не уцелвам правилният бизнес с който да го финансирам. Обаче най-голямата ми мечта е по някакъв начин, някой ден да навия BA да ми продадат един от останалите Concorde. Мнооооого ми се иска да направя едно кръгче на София с Конкорда. 5 Връзка към мнение
Zaro 28629 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Нещо цветовете не ме кефят, но все още обмислям... http://www.dnes.bg/video-cocktail/2014/07/17/nai-byrziiat-i-luksozen-chasten-samolet.232617 Да ти кажа и мен, и това ме спира. Това бежово - хич не е хигиенично. 2 Връзка към мнение
georgiev 3624 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 (редактирано) Темата е интересна. Изглежда че този тип самолети се търсят все повече, особено след като глобализацията премести фокуса на пътуванията към югоизточна Азия и Южна Америка. В началото на годината бях при едни клиенти тук - частна компания, която оперира точно такива самолети и то само за "специални" клиенти. Защо "специални клиенти"? Защото нямат редовни линии - всичко става по заявка, като всичките им клиенти получават индивидуално отношение. Например: "- Някои клиенти искат друго шампанско, не това, което имаме стандартно в самолета..." . Та тази компания има бази във всеки голям финансов център по света - Лондон (2 бази - познайте кои са летищата), Ню Йорк, Хонг Конг, Цюрих (разбира се), Москва, Франкфурт, Дъблин, Малта може би пропускам някой... 27 хиляди пътници в 11 хиляди полета звучи интересно. Другото интересно е, че са на печалба. Те ползват аналогични модели, но от Bomabardier - Global 6000 например, като ротират самолетите между базите. Относно покупките ми казаха, че са поръчали нови над 100 самолета в следващите години за обновяване и разширяване на флотилията. Имаше интересни истории, свързани операциите... Най-забавната среща с клиенти, на която съм присъствал досега. Ако има интерес мога да дам сайта - не знам дали можем да правим реклама тук. Надявам се потенциалните им клиенти да ни четат... А може би и имаме магеланец, който се досеща коя е компанията - не са чак толкова много... Редактирано 17 юли, 2014 от georgiev 1 Връзка към мнение
Георги 39036 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Абе преди да станат свръхзвукови няма да купувам, излагация си е. Ако мога да цитирам един ВИП: на времето екстра си летяхме с Конкорда, а сега само дозвуково, като селяни. Темата е интересна. Изглежда че този тип самолети се търсят все повече, особено след като глобализацията премести фокуса на пътуванията към югоизточна Азия и Южна Америка. В началото на годината бях при едни клиенти тук - частна компания, която оперира точно такива самолети и то само за "специални" клиенти. Защо "специални клиенти"? Защото нямат редовни линии. Всичко става по заявка, като всичките им клиенти получават индивидуално отношение. За пример ми дадоха - някои клиенти искат друго шампанско, не това, което имаме стандартно в самолета . Та тази компания има бази във всеки голям финансов център по света - Лондон (2 бази - познайте кои са летищата), Ню Йорк, Сингапур, Цюрих (разбира се), Париж, Франкфурт, Дубай, Токио, Сидни, може би пропускам някой... Те ползват аналогични модели, но от Bomabardier - Global 6000 например, като ротират самолетите между базите. Относно покупките ми казаха, че са поръчали нови 300 самолета за обновяване и разширяване на флотилията. Имаше интересни истории, свързани операциите... Най-забавната среща с клиенти, на която съм присъствал досега. Ако има интерес мога да дам сайта - не знам дали можем да правим реклама тук. Надявам се потенциалните им клиенти да ни четат... Давай смело, имам една позната, която работи екипаж за такава компания, и тя има истории как са летяли с Ричард Брансън и т.н. Не си спомням само името на компанията, може да е същото. 1 Връзка към мнение
Palio 560 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 (редактирано) Ех-х-х-х, мечтииии... Ако имах възможност, точно тоя нямаше да си го купя - нещо ми малее. Като седнем трима души с китари вътре и ще го напълним - няма да има място да влезе човекът с тамбурата, а да разпънем акордеона - съвсем хич... Ами апапите от компанията къде ще ги денем, а? Пък те повечето и деца имат - някои дори по три - и тях трябва да натоварим. Трябва да е широк и да събира голяма тумба, че да има място да се развихрим! Барем един магелански форум трябва да влезе - с яденето, пиенето и оркестъра барабар! А тоя мъничък ми се види за тая цел... Докато се продаваше LZ-BTZ и цената му беше паднала драстично, редовно пусках фиш с мисълта за джакпот от няколко милиона /въпреки, че никога не съм бил тотоман/. Точно щяха да ми стигнат за самолета, обслужване, зареждане, летищни такси и една далечна разходка в източна посока. Представях си как отивам в клуба на летците-ветерани от БГА и още от вратата се цепя: "Момчета, трябва ми екипаж за Ту-154М! Аз плащам!". Сигурен съм, че бих го събрал на момента! И после пълня машината с верни приятели и хвърчим по света, докато ни стигнат парите. Като остане колкото за керосин до Пловдив, зареждаме и газ към Филибето. Кацаме на Крумово и веднага се обаждам на Стефан Синев /уредникът на Музея на авиацията/, за да му кажа: "Събаряй оградата да го вкараме! Подарявам ти го!". Та това ми бяха мокрите сънища, докато ми ги пресякоха на 08.07.2013 г. - тогава за последен път български Ту-154М се отлепи от родната земя: http://www.youtube.com/watch?v=7chCMl9FGKM&list=UUyYykJGNpYtKaFot0fX-Irg Редактирано 17 юли, 2014 от Palio 2 Връзка към мнение
georgiev 3624 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Ето и флотилията Стана ми интересно и се зачетох в интервюто със собственика - много интересни неща казва. Връзка към мнение
Djgeorgie 967 Публикувано: 17 юли, 2014 Сподели Публикувано: 17 юли, 2014 Ето и флотилията Стана ми интересно и се зачетох в интервюто със собственика - много интересни неща казва. Аз отначало си помислих, че са ей тези хубавци, те са много популярни в ситито, но и твоите не са лоши: http://www.netjetseurope.com/ Връзка към мнение
Георги 39036 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 Аз мислех, че за тия става въпрос: http://privatair.com/website/index.php Връзка към мнение
georgiev 3624 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 В интервюто едната фирма е цитирана. Човекът обяснява и каква е разликата между тези фирми и неговата. Не съм имал възможност да видя разликата все пак. Връзка към мнение
Брани 27893 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 (редактирано) Важно е да се вземат и подходящите стюардеси! Редактирано 18 юли, 2014 от Брани 2 Връзка към мнение
Duke 16860 Публикувано: 18 юли, 2014 Автор Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 Важно е да се вземат и подходящите стюардеси! Да ти призная след трагедията от вчера, рязко се разколебах. Я по-добре да насоча средствата към финансиране на революционното ни дело с теб, вместо да се занимаваме с разни несигурни повлекани във въздуха... 1 Връзка към мнение
theo 438 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 (редактирано) Аве момци , как финансирате покупката си на частен самолет . ( Ако перифразираме една друга тема .) Редактирано 18 юли, 2014 от theo Връзка към мнение
Duke 16860 Публикувано: 18 юли, 2014 Автор Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 Лично аз пестя от закуски, за колегите не зная... Връзка към мнение
Djgeorgie 967 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 Аз търкам една, две ябълки и после ги продавам и така. Ама и от закуските също де. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 18 юли, 2014 Сподели Публикувано: 18 юли, 2014 Аз вярвам, че мнозина магеланци са се возили на подобен Challenger 850, но известен с другото си име - CRJ200 или още CRJ700... Нищо особено - малко тясно, но приятно... И лети почти водоравно - ъгълът е 179 градуса... А клипът на Ту-то е на един от спотърите и една национална телевизия го беше ползвала без негово знание и съгласие, за да си запълни новините... Връзка към мнение
stanimir 35091 Публикувано: 23 септември, 2014 Сподели Публикувано: 23 септември, 2014 Градът-летище, в който всеки има самолет http://profit.bg/news/Gradut-letishte,-v-kojto-vseki-ima-samolet/nid-122586.html 1 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега