elmapl 327 Публикувано: 25 декември, 2014 Сподели Публикувано: 25 декември, 2014 Имам питане за hotels.com. Натрупах 10 нощувки и ми дава една безплатна за 79 евро. Моля за помощ: - от тези хотели, които нямат redeem, не мога да искам безплатната си нощувка. Така ли е? - ако си харесам хотел с нощувка от 45 евро / примерно / за двудневен престой / 2 х 45 е = 90 е / . Ще платя 90-79=11 е, или 90-45=45 е и ми изгарят останалите 79-45=34 е ? - ако не използвам безплатната нощувка и натрупам още 10 нощувки. Ще имам право на 2 безплатни или първата ми "изгаря"? Малко объркано го обясних, но се надявам някой да ми отговори по-ясно! Весели празници! Връзка към мнение
Георги Матеев 97379 Публикувано: 25 декември, 2014 Сподели Публикувано: 25 декември, 2014 Имам питане за hotels.com. Натрупах 10 нощувки и ми дава една безплатна за 79 евро. Моля за помощ: - от тези хотели, които нямат redeem, не мога да искам безплатната си нощувка. Така ли е? - ако си харесам хотел с нощувка от 45 евро / примерно / за двудневен престой / 2 х 45 е = 90 е / . Ще платя 90-79=11 е, или 90-45=45 е и ми изгарят останалите 79-45=34 е ? - ако не използвам безплатната нощувка и натрупам още 10 нощувки. Ще имам право на 2 безплатни или първата ми "изгаря"? Малко объркано го обясних, но се надявам някой да ми отговори по-ясно! Весели празници! Единствено мога да отговоря на първия въпрос. От хотелите, които нямат redeem, не можеш да искаш безплатна нощувка. За останалите въпроси защо просто не драснеш един имейл на hotels.com? Връзка към мнение
Георги 39030 Публикувано: 25 декември, 2014 Сподели Публикувано: 25 декември, 2014 По втората точка, най-вероятно можеш само за една единствена нощувка. Подозирам, че програмата им е така направена, в противен случай може да резервираш една седмица в хостел. Но защо не пробваш просто какво ще стане, ако се опиташ да си добавиш отстъпката при двудневна резервация от 40 евро нощувката, без да я плащаш? Така ще разбереш Пише, че нощувките изгарят след 36 месеца, нищо по въпроса дали може да си ги събираш. Връзка към мнение
Betisha 4 Публикувано: 18 март, 2016 Сподели Публикувано: 18 март, 2016 Здравейте, знаете ли дали в Hotels.com има възможност за wishlist, в който да се слагат харесаните хотели и след това да се преглеждат само тях, както е в Booking - "моите списъци". Връзка към мнение
Kaio 1170 Публикувано: 18 март, 2016 Сподели Публикувано: 18 март, 2016 Здравейте, знаете ли дали в Hotels.com има възможност за wishlist, в който да се слагат харесаните хотели и след това да се преглеждат само тях, както е в Booking - "моите списъци". Има иконка със сърчице и до него "Save" (намира се под оценката на хотела, заедно с вариантите за шерване). После се преглеждат от user менюто в категория Saved hotels. 1 Връзка към мнение
Надя 207 Публикувано: 7 март, 2023 Сподели Публикувано: 7 март, 2023 На сайта на хотела и на сайта на Hotels.com има разминаване в наличността на една от датите, които ме интересуват - в сайта на хотела не е налична. Резервация през Hotels.com е възможна. Рискувам ли, ако резервирам? Нямам опит с този сайт (ама регистрация имам :D) 1 Връзка към мнение
crazyhorse 6883 Публикувано: 7 март, 2023 Сподели Публикувано: 7 март, 2023 преди 16 минути , Надя каза: На сайта на хотела и на сайта на Hotels.com има разминаване в наличността на една от датите, които ме интересуват - в сайта на хотела не е налична. Резервация през Hotels.com е възможна. Рискувам ли, ако резервирам? Нямам опит с този сайт (ама регистрация имам :D) Никакъв риск няма! Даже мини през Quidco-имаш кешбек, ако резервираш от април! 1 Връзка към мнение
darinamarinova 6347 Публикувано: 7 март, 2023 Сподели Публикувано: 7 март, 2023 преди 59 минути , Надя каза: На сайта на хотела и на сайта на Hotels.com има разминаване в наличността на една от датите, които ме интересуват - в сайта на хотела не е налична. Резервация през Hotels.com е възможна. Рискувам ли, ако резервирам? Нямам опит с този сайт (ама регистрация имам :D) @Надя и аз бих резервила. Няколко дни преди пристигнето винаги пиша на хотела като ги уведомявам за часа на пристигане и (евентуално) часа на напускане, така че се подсигурявам да ми имат резервацията. 🙂 1 Връзка към мнение
neuromancer 25059 Публикувано: 7 март, 2023 Сподели Публикувано: 7 март, 2023 преди 1 час, Надя каза: На сайта на хотела и на сайта на Hotels.com има разминаване в наличността на една от датите, които ме интересуват - в сайта на хотела не е налична. Резервация през Hotels.com е възможна. Рискувам ли, ако резервирам? Нямам опит с този сайт (ама регистрация имам :D) принципно е възможно на сайта на хотела да няма стаи, а другаде да има. Просто има определен брой стаи заделени за hotels.com (предварително продадени), и самият хотел няма достъп до тях. Разбира се възможно е и да е грешка. Резервирай, ако нещо стане hotels.com ще трябва да ти намерят нещо. 1 Връзка към мнение
stani.m 112 Публикувано: 17 февруари Сподели Публикувано: 17 февруари Да споделя една ситуация с hotels.com. През седмицата правя резервация за един хотел тук за уикенда. Според мен хотела не работи, но ми дава да резервирам и то на много добра цена. При вариант за плащане има pay now и pay at property, избирам да платя там на място. Данните от картата ги иска само за потвърждение - Your card won’t be charged - it’s only needed to guarantee your booking Обаче после звъня на хотела и ми казват че не работи сега, обяснявам че съм направила резервация през тоя сайт, те са учудени даже, не знаят за него. Както и да е, после пиша имейл на hotels.com и им казвам че хотела е затворен и какво правим. Отговарят ми че хотела се свързал с тях и да потвърдя че съм съгласна да анулирам. И последния имейл от hotels.com "Здравейте ............, исках да последвам актуална информация относно вашата заявка. Току-що се обадих на ........ Balneo & SPA и поисках възстановяване на сумата. Добри новини – Анулирахме вашата резервация и обработихме възстановяването на сумата от 103,99 EUR. Анулирах резервацията ви според заявката и трябваше да получите отделен имейл за потвърждение. Също така обработих вашето възстановяване и трябва да го видите в първоначалния си начин на плащане в рамките на 7-10 работни дни. Винаги се радваме да се застъпваме за нашите пътници и се радвам да ви подкрепя днес. Моля, свържете се с нас, ако имате допълнителни въпроси – ние сме тук за вас и искаме да сме сигурни, че имате добро изживяване при пътуване. Поздрави, екип Hotels.com Travel" И сега дали ще ми върнат тези пари по картата? Аз реално не съм плащала, те не виждат ли това? Дали да им пиша че не съм плащала първоначално или да чакам да видя какво ще стане? После може ли по някакъв начин да си вземат парите от картата? Връзка към мнение
neuromancer 25059 Публикувано: 17 февруари Сподели Публикувано: 17 февруари Не мисля, че ще ти върнат нещо, ако не си платила, ама кой знае Наблюдавай какво става Връзка към мнение
stani.m 112 Публикувано: 17 февруари Сподели Публикувано: 17 февруари Да им пиша ли имейл че не съм плащала нищо, или да си трая? А и те не виждат ли че няма плащане, а задействат веднага връщане. Връзка към мнение
neuromancer 25059 Публикувано: 17 февруари Сподели Публикувано: 17 февруари ами не знам, както си решиш аз бих заключил картата и да се оправят... Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега