Прескочи до съдържание

Да се похваля:)


Oshko

Препоръчани мнения

Както ясно се вижда от доволната ми физиономия съм се намърдал в пилотската кабина за снимка :P преди 20-тина дни, вчера си дойдохме.

И сега една загадка.

Какъв е самолета?

И как може човек да си уреди да се снима с пилотите?

post-64-0-90566800-1367930056_thumb.jpg

  • Харесвам 10
Връзка към мнение

По втория ти въпрос - пита любезно при кацане :) На първия ще пасувам, хич не съм в час с различните кокпити, мога само да кажа, че е Боинг заради щурвала. 

Връзка към мнение

Георги, обърни внимание на 4-те ръчки за двигателите и после по дедукция намери множеството от допустими стойности - Боинг, с 4 двигателя. Според мен е крайно и изброимо :D

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Даа, 747 е. А с питане сигурно може и да се съгласят, но трудно бих събрал смелост :D

В случая имахме повреда и висяхме 2 часа на Хийтроу и по едно време пилота сам предложи, ако на някой му е интересно да се качи при него и познайте кой се изстреля моментално :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Георги, обърни внимание на 4-те ръчки за двигателите и после по дедукция намери множеството от допустими стойности - Боинг, с 4 двигателя. Според мен е крайно и изброимо :D

 

Кьорав карти не играе :)

 

Даа, 747 е. А с питане сигурно може и да се съгласят, но трудно бих събрал смелост :D

В случая имахме повреда и висяхме 2 часа на Хийтроу и по едно време пилота сам предложи, ако на някой му е интересно да се качи при него и познайте кой се изстреля моментално :)

 

Хахах, да, личи си че си много доволен :)

Връзка към мнение
  • 5 седмици по-късно ...

Като е станало приказка да си мерим ухилените физиономии, да се похваля и аз. Със нещо отпреди 13 години  :)

Тоест - от май 2000.

Въпросът не е какъв е самолетът, а кой е самолетът!

Тоест - за верен се приема отговор с посочен правилен регистрационен номер.

 

BGmay20000209.JPG

 

BGmay20000208.JPG

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

 

LZ - BTZ?

 

Тъй вярно!

 

 

http://aeropress-bg.com/novini/36-news/1287-kupiha-lz-btz.html

 

...Правителственият Ту-154М е ползван от правителствения авиоотряд от 1988 г. и е налетял 6130 летателни часа при ресурс от 60 000 часа. Разходът му на гориво обаче е голям - почти два пъти над този на Airbus A319, който се ползва в момента за държавни и футболни нужди.

:mosking:

Връзка към мнение

Те го пускаха по редовни линии на Балкан от време навреме, за да навъртат часове пилотите му.

Аз така го хванах от Лондон до София през май 2000.

Обаче сега ми попада тая снимка, датирана 1999 (не знам колко надеждна е датировката), от която личи, че не винаги е бил правителствен.

 

http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Tupolev-Tu-154M/1694077/&sid=42804886b8f29096111917749d043c56

 

Някой знае ли нещо повече за биографията на тоя самолет?

Връзка към мнение

Не беше ли по-друга историята през 2000-та? Върти ми се, че Балкан се бяха поприземили  и държавното Балкан Ер Тур  ползваше правителствения самолет за почти маршрутни линии ...

А по-късно Николай Василев го преименува в България Ер...

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.