tch Публикувано: 5 декември, 2017 Публикувано: 5 декември, 2017 преди 4 часа, Ann каза: Два или три месеца плащахме нежеланите канали. Не сме обеднели с два-три лева отгоре, нито операторът е забогатял, въпросът е принципен. Напротив. Сметни 3лв, за 3 месеца, на 500-хиляди абоната 5
Lyubina Публикувано: 6 декември, 2017 Публикувано: 6 декември, 2017 (редактирано) Някой да ми подскаже, защо не мога да си вляза в пощата на gmail? Нищо не съм променяла, тази сутрин я отвори без проблем. Сега ми казва, че не мога. ПП: "авторемонтира се", няма проблеми. Редактирано 6 декември, 2017 от Lyubina
bobole4e Публикувано: 11 декември, 2017 Публикувано: 11 декември, 2017 Искам да се оплача! Втори ден обикалям Рим и никакъв коледен базар не намирам! Много съм възмутена . Четох, че трябва да е на Навона -там е абсолютно празно, даже художниците ги няма. 3 1
Цвете Публикувано: 11 декември, 2017 Публикувано: 11 декември, 2017 Преди 1 час, bobole4e каза: Искам да се оплача! Втори ден обикалям Рим и никакъв коледен базар не намирам! Много съм възмутена . Четох, че трябва да е на Навона -там е абсолютно празно, даже художниците ги няма. Хич не търси! Това да не ти е Германия Я обърни внимание на простата римска кухня и се наслади на Рим без много огромни тълпи! Отиди на пазара Тестачио, може да запълни представата за базар! 6 1
AlexandraKo Публикувано: 11 декември, 2017 Автор Публикувано: 11 декември, 2017 Преди 1 час, bobole4e каза: Искам да се оплача! Втори ден обикалям Рим и никакъв коледен базар не намирам! Много съм възмутена . Четох, че трябва да е на Навона -там е абсолютно празно, даже художниците ги няма. По принцип, в Италия коледните базари не са това, което са в Германия и Австрия. Някъде четох, че базарът на пиаца Навона през 2015 и 2016 е бил отменен. За тази година уж щеше да има, но не беше потвърдено. 3
patilana Публикувано: 11 декември, 2017 Публикувано: 11 декември, 2017 Коледните базари са на север и северозапад от нас в Цредна Европа, а Рим е на запад и в Южна Европа.затова не ти се получава.Изпий едни еспресо, ще ти мине! 3 2
ven62 Публикувано: 12 декември, 2017 Публикувано: 12 декември, 2017 преди 12 часа, patilana каза: Коледните базари са на север и северозапад от нас в Цредна Европа, а Рим е на запад и в Южна Европа.затова не ти се получава.Изпий едни еспресо, ще ти мине! Едно ще е крайно недостатъчно - ще засегне малка част от вкусовите рецептори. Изпиват се три наведнъж, та човек да усети "красотата" на италианското еспресо. 2 1
Hayasko Публикувано: 12 декември, 2017 Публикувано: 12 декември, 2017 Не искам да ставам адвокат на Виваком, но съм им абонат от 100 години и досега не съм имал абсолютно никакви проблеми. Може би все попадам на по-нормални служители, не знам В интерес на истината винаги се подготвям предварително и знам целия им сайт наизуст. Виваком винаги ми дават договора предварително да го прочета на спокойствие /е не в заведение или кафене, в самия им офис/ и след това да го подпиша. Даже последния път служителят ми обясни страница по страница какво подписвам. Може и да съм бил късметлия, не знам 3
Radnev Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 Според мен кучето ми (Малкия Пу - герой на няколко пътеписа) се е разгонило и въобще, ама въобще не ме слуша. Вчера се изгуби в околностите на с. Дядово и съм го търсил почти два часа. Намерих го да задява някакви кучки, чак в другия край на селото. И кат ме видя, кат хукна, за малко на един ТИР под гумите.... 4
Ann Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 Мъжките кучета нямат периоди на разгонване. Замирише ли им на разгонена женска и са готови. Искрено ти съчувствам, защото нашият / известен любовчия/ в такива ситуации е неудържим и ако го изпуснем, се губи понякога по цял ден. 2
chandni Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 преди 2 минути , Ann каза: Мъжките кучета нямат периоди на разгонване. Зависи от гледната точка... Някои казват, че се разгонват само 2 пъти в годината... обаче като ги хване, ги държи по 6 месеца! 1 6
Ann Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 Нашия го държи перманентно! Скоро половинът се чу със стопанина на един от синовете му и той споделил, че младежът е същия. 2
Георги Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 Тегленето на пари от карта след приключване на наем на кола тук: Ако оплакването е свързано с някаква пътешественическа тематика е винаги по-добре да се пусне в специализираните раздели. Разгонените кучета са ок в общите приказки 3 3
Фил Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 (редактирано) преди 2 часа, Георги каза: Разгонените кучета са ок в общите приказки А тъпите куриерски фирми ОК ли са тук? Да се оплача от "Спиди". Случаят е е по повод една игра с коледни подаръци от едни готин форум на пътешественици ... Аз обикновено ползвам другата известна българска куриерска фирма, или няколко чужди, обаче в случая трябваше да изпратя пратка до определен офис на "Спиди". След като проверих къде се намира и установих, че е близо до служебния ми офис, реших направо да се разходя до там и да оставя пратката директно в офиса на куриерската фирма. Речено-сторено - отивам онзи ден - вторник, ранния следобед да оставя пратката. С изненада установявам, че въпреки предколедния период, в офиса на "Спиди" няма никакви клиенти. Влизам и започвам да чакам, защото служителят си води личен разговор по телефона и не показва да се е впечатлил особено, че в офиса е дошъл клиент. Както и да е, аз съм доста търпелив и изчаквам 4-5 минути докато приключи разговора. Предавам пратката и обяснявам какво искам - че няма да има нужда да се транспортира някъде, а просто ще дойде човек да си я получи от офиса. Служителят изпада в дълбок размисъл, все едно съм поискал да се достави нещо ако не на Марс, то поне някъде в Папуа Нова Гвинея... След което ме пита по какъв начин да оформи поръчката. Аз му отговарям, че не съм наясно какви видове процедури имат и му обяснявам пак бавно и отчетливо, че просто искам да оставя пратката и в последствие получателят ще мине да я вземе. Служителят изсумтява нещо като "значи "до поискване", казва ми цена, аз плащам, предавам пратката, питам дали всичко е наред и след утвърдителен отговор си тръгвам спокоен. На следващия ден - вторник, следобед получавам информация от мой източник , че получателят е минал през офиса на "Спиди" да си вземе пратката ... и там са казали, че няма нищо за него, да чака получаване на СМС Тук вече започвам да се нервирам леко и набирам номера за клиенти на "Спиди", за да проверя как, аджеба, върви и до къде стигна тая изключително сложна логистична задача - да предадат на някого една пратка, която да се получи от същия офис, в който съм я оставил предния ден и къде е проблемът. След третия опит и след като съм изслушал 3х10мин. музикалниите мотиви на телефонната им централа, установявам, че свързването с тях по този начин се очертава като Кауза пердута. Решавам, понеже ми е близо, да се занеса пак във въпросния офис и да проверя на място какво става. За голямо съжаление, не обичам, а и не умея (и затова се изискват определение умения) да правя скандали - когато се нервирам, просто спират да ми идват думите и запецвам , а понякога си се налага да се вдигне хубав скандал. Влизам в офиса - учудващо пак няма навалица, само един клиент - и след като свършват с него (този път служителите са двама) питам (този същият, който предният ден прие поръчката) защо не са предали пратката, след като получателят е минал по-рано през деня да си я получи. Той ме поглежда, сбръчва вежди и отговаря: - Честно казано, май нещо съм се разсеял и не съм обърнал внимание, защото тези дни има много клиенти и много поръчки ... - ?!?!? Другият служител започва да ми обяснява какво се е случило - централата трябвало да приеме поръчката, пък после да изпрати СМС, пък да се включи пратката в регистъра, пък те тогава да видят получателя в регистъра, обаче всичко това още не се било случило. И как те били само франчайз и нищо не можели да правят, само в големите офиси на фирмата можели да влизат в системата и т.н. И как другият служител само погледнал в разпечатката че го няма името на получателя и забравил, че е приел пратка, която ще трябва се вземе директно от техния офис. И ме успокоява, че вече на следващия ден, четвъртък (т.е. днес), вече всичко ще е наред и получателят ще може да се получи пратката. .... Е, днес вече, пратката беше успешно получена. Аз обаче се питам следното - толкова ли е пък чак уникална такъв тип поръчка и веднъж на 100 години ли се случва някой да остави пратка, която трябва да се получава от същия офис, та системата им да няма опция когато регистрира, че в "офис Х" е постъпила поръчка за пратка, която ще се получава в същия "офис Х", без да е нужно каквото и да е транспортиране, то автоматично да се изпрати СМС на получателя и пратката да се показва в регистрите на системата като налична за получаване? И също се питам - ако пък им е направена така куцо системата, не можеше ли служителят да ме уведоми при приемане на поръчката: "Така и така, имайте предвид, че въпреки че пратката няма да се транспортира, на системата може да е нужно повече от 24 часа за да излезе пратката като налична за получаване" ? Редактирано 21 декември, 2017 от Фичо 2 9 1 1
Костов Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 (редактирано) @Фичо, мили родни картинки. Бюрокрацията е като митологичната Хидра. Или казано по нашенски: "Системата каза, НЕ" Редактирано 21 декември, 2017 от Костов 1
reinamarsela Публикувано: 21 декември, 2017 Публикувано: 21 декември, 2017 преди 2 часа, Фичо каза: А тъпите куриерски фирми ОК ли са тук? Да се оплача от "Спиди". Случаят е е по повод една игра с коледни подаръци от едни готин форум на пътешественици ... Аз обикновено ползвам другата известна българска куриерска фирма, или няколко чужди, обаче в случая трябваше да изпратя пратка до определен офис на "Спиди". След като проверих къде се намира и установих, че е близо до служебния ми офис, реших направо да се разходя до там и да оставя пратката директно в офиса на куриерската фирма. Речено-сторено - отивам онзи ден - вторник, ранния следобед да оставя пратката. С изненада установявам, че въпреки предколедния период, в офиса на "Спиди" няма никакви клиенти. Влизам и започвам да чакам, защото служителят си води личен разговор по телефона и не показва да се е впечатлил особено, че в офиса е дошъл клиент. Както и да е, аз съм доста търпелив и изчаквам 4-5 минути докато приключи разговора. Предавам пратката и обяснявам какво искам - че няма да има нужда да се транспортира някъде, а просто ще дойде човек да си я получи от офиса. Служителят изпада в дълбок размисъл, все едно съм поискал да се достави нещо ако не на Марс, то поне някъде в Папуа Нова Гвинея... След което ме пита по какъв начин да оформи поръчката. Аз му отговарям, че не съм наясно какви видове процедури имат и му обяснявам пак бавно и отчетливо, че просто искам да оставя пратката и в последствие получателят ще мине да я вземе. Служителят изсумтява нещо като "значи "до поискване", казва ми цена, аз плащам, предавам пратката, питам дали всичко е наред и след утвърдителен отговор си тръгвам спокоен. На следващия ден - вторник, следобед получавам информация от мой източник , че получателят е минал през офиса на "Спиди" да си вземе пратката ... и там са казали, че няма нищо за него, да чака получаване на СМС Тук вече започвам да се нервирам леко и набирам номера за клиенти на "Спиди", за да проверя как, аджеба, върви и до къде стигна тая изключително сложна логистична задача - да предадат на някого една пратка, която да се получи от същия офис, в който съм я оставил предния ден и къде е проблемът. След третия опит и след като съм изслушал 3х10мин. музикалниите мотиви на телефонната им централа, установявам, че свързването с тях по този начин се очертава като Кауза пердута. Решавам, понеже ми е близо, да се занеса пак във въпросния офис и да проверя на място какво става. За голямо съжаление, не обичам, а и не умея (и затова се изискват определение умения) да правя скандали - когато се нервирам, просто спират да ми идват думите и запецвам , а понякога си се налага да се вдигне хубав скандал. Влизам в офиса - учудващо пак няма навалица, само един клиент - и след като свършват с него (този път служителите са двама) питам (този същият, който предният ден прие поръчката) защо не са предали пратката, след като получателят е минал по-рано през деня да си я получи. Той ме поглежда, сбръчва вежди и отговаря: - Честно казано, май нещо съм се разсеял и не съм обърнал внимание, защото тези дни има много клиенти и много поръчки ... - ?!?!? Другият служител започва да ми обяснява какво се е случило - централата трябвало да приеме поръчката, пък после да изпрати СМС, пък да се включи пратката в регистъра, пък те тогава да видят получателя в регистъра, обаче всичко това още не се било случило. И как те били само франчайз и нищо не можели да правят, само в големите офиси на фирмата можели да влизат в системата и т.н. И как другият служител само погледнал в разпечатката че го няма името на получателя и забравил, че е приел пратка, която ще трябва се вземе директно от техния офис. И ме успокоява, че вече на следващия ден, четвъртък (т.е. днес), вече всичко ще е наред и получателят ще може да се получи пратката. .... Е, днес вече, пратката беше успешно получена. Аз обаче се питам следното - толкова ли е пък чак уникална такъв тип поръчка и веднъж на 100 години ли се случва някой да остави пратка, която трябва да се получава от същия офис, та системата им да няма опция когато регистрира, че в "офис Х" е постъпила поръчка за пратка, която ще се получава в същия "офис Х", без да е нужно каквото и да е транспортиране, то автоматично да се изпрати СМС на получателя и пратката да се показва в регистрите на системата като налична за получаване? И също се питам - ако пък им е направена така куцо системата, не можеше ли служителят да ме уведоми при приемане на поръчката: "Така и така, имайте предвид, че въпреки че пратката няма да се транспортира, на системата може да е нужно повече от 24 часа за да излезе пратката като налична за получаване" ? Ооооо, "Спиди" трябва да ги закрият със закон!!!! Миналата години и аз си изпатих от тях.... Много бързите куриери не можаха да ми достават колета от Бг до Солун 15 дена! И да звъня и да им слушам музикалните мотиви и всеки да ми "вдига рамене", че незнае къде е пратката, и видиш ли гърците не си свършили работата, а пакета чаааааака в някой софииски хангар.... Па и нагли навсичкото отгоре , след като подадох оплакване ме информираха , че ми се полага обезщетение от 0,06 ст.!!!!!!!!!!!!!!!!!!Гавра! Към настоящият момент Български пощи не могат 11 ден да ми доставят пратката и вдигам кръвно..... 4-ти ден стой в София и не мърда..... и пак гърците виновни...... така ми обясняват операторите.....А Коледа дойде , и дет'то чака подаръците от Дядо Мраз ...... Искам да ги убия с камъни!!!! 1
Георги Публикувано: 22 декември, 2017 Публикувано: 22 декември, 2017 Хаха, със Спиди имахме скоро история, която беше пълен абсурд. Половинката пусна пратка от АПС (автоматична пощенска станция), с електронно генерирана товарителница и в един хубав момент тази товарителница...изчезна от системата! Обаждания до Спиди завършиха безрезултатно, всички вдигат рамене и просто казват "ще видим". Последва шерване на пратката във фейсбук, при което служителка на СПИДИ в Силистра! (пратката оригинално беше от София, за София), казва че при нея е дошла една жена, която е върнала нещо приличащо на нашия пакет, защото не било за нея, тя чакала нещо съвсем друго. Оказва се точно нашата пратка. Следва бързо връщане обратно към нас и кутия шоколадови бонбони в посока Силистра. Какво се е случило с пратката на другата жена, нямаме представа, дано са се намерили! Въобще, Спиди само в краен случай. Вече, ако се налага да пращаме пратки с тях, товарителницата е принтирана вкъщи и старателно залепена на пратката, така че да няма как да се откачи и никой нищо да не знае. 3 1
Миланка Публикувано: 22 декември, 2017 Публикувано: 22 декември, 2017 Аз пък втори ден чакам пратка от Рапидо на служебния адрес. Вчера след дълго чат обяснение около 16 часа (няма телефони за директна връзка), се оказва че куриера ще дойде до 18 часа. Е чакам аз до 18,30 - куриер няма. Днес влизам в сайта да проверя какво се случва с пратката и изненада - не могли да я доставят в 17,25 часа, затова днес е отново в куриер за доставка. Започва ново чат обяснение, в което съм на изчакване защото съм 20 поред за връзка. След около 1 час получавам отговор - куриера не е могъл да се свърже с вас затова днес чакайте до 18 часа. Е чакам, но ако и днес ми извъртят този номер, пратката не ясно кога ще я получа защото на служебният адрес ще има хора чак на 2 януари. 1
Guinness Публикувано: 22 декември, 2017 Публикувано: 22 декември, 2017 преди 36 минути , Миланка каза: Аз пък втори ден чакам пратка от Рапидо на служебния адрес. Мисля, че практически Рапидо и Спиди са едно и също. 1
Polina Публикувано: 22 декември, 2017 Публикувано: 22 декември, 2017 Телефона им е 07001 6006. Да, дъщерна фирма са на Спиди, но за разлика от тях обслужването им е ужасно бавно и тромаво. 1
Миланка Публикувано: 22 декември, 2017 Публикувано: 22 декември, 2017 Е няма такава куриерска фирма! Пратката така и не дойде до 18 часа.
Childish Публикувано: 25 декември, 2017 Публикувано: 25 декември, 2017 За първи път летя с Airfrance и ще бъде за последно. Как може за презокеански полет седалките да са 3 - 4 -3 и за да ги натъпчат така, самите сезалки са по-тесни от тези на ниско бюджетните авиокомпании. Очаквах да сме на 2 места от 4ката, но да ни сложат и двамата на вътрешните 2, това просто е безумие. Отсега знам, че на съседа ми няма да му е приятно. 1
T.E.Lawrence Публикувано: 25 декември, 2017 Публикувано: 25 декември, 2017 Остатъци от Филипинския ураган дойдоха чак в Хо Ши Мин. Вземи този "сух"сезон с този "сух" дъжд целия ден. Училищата и офисите затвориха рано. Представям си хората с плътна програма - всички трипове към делтата са канселирани за два дни.
AlexandraKo Публикувано: 25 декември, 2017 Автор Публикувано: 25 декември, 2017 преди 59 минути , T.E.Lawrence каза: Остатъци от Филипинския ураган дойдоха чак в Хо Ши Мин. Вземи този "сух"сезон с този "сух" дъжд целия ден. Училищата и офисите затвориха рано. Представям си хората с плътна програма - всички трипове към делтата са канселирани за два дни. Вчера се върна един приятел от Ко Самуи , беше на почивка там. Каза, че толкова много е валяло, станали наводнения, та почивката му направо пропаднала. 1
cumalissa Публикувано: 2 януари, 2018 Публикувано: 2 януари, 2018 Решаваме да отседнем кротко в Rys hotel Едирне с песни и танци на народите. 1000 евро в джоба за 2 дни ,изключая резервация. Преди месец искаме резервация за ресторанта им на ROOF -а за Новогодишната вечер , от хотела не ни отразяват. На граница минаваме спокойно, но идва една "бурка" невеста в последния момент ни иска пълномощно за колата.Преведено на турски език ! и след това нотариално заверено(на турски да пише).! Дават ни документ за връщане, без да прегледат документите ..Имa и опция: "Оставете си колата на границата и вземете автобуса до Одрин .После с издадения документ си правят "селфит а" (добре ,че мъжът ми го няма да види веселбата),кефят се ПОЛОВИН ЧАС на селфитата( тука фанахме 30 килограма кока един вид),демек -ние сме тежки наркотрафиканти и престъпници) и ни карат сами да си отворим вратата за БЪЛГАРИЯ. След което ние се зафичваме директно в ..Гърция . ..И се кефим на морето,на 5 звездния хотел ,на подаръка за мойто спа,на октоподя, на хубавото време,на морето на 5 стъпки .,на пълните кафета и празнуващите хора в Александрополи. Честита Нова Година! 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега