rik4o Публикувано: 29 септември, 2018 Сподели Публикувано: 29 септември, 2018 (редактирано) Понякога много се дразня от дребни наглед неща, свързани с банките. Хем не е като да не си ги зная! Днес сутринта, с кафето, преглътнах и едно излишно дадено левче на една българска банка (най-българската). Проблемът естествено не е в него, а във вечните скрити опити за надлъгване между банка и клиент (и аз не знам само в България ли?!). Оказва се, че това левче го дължа, тъй като са ми "пратили" писмено извлечение от сметката в клон на банката. Както се оказа, е трябвало изрично да откажа услугата, която и през ум не ми е минавало да ползвам някога - имам си интернет банкиране. Даже по време на сутрешния откровено заядлив разговор от моя страна с 0700... (за което сега съжалявам!) стана ясно, че то дори не е и пратено някъде, защото, според служителката, съм можел да го получа в който и да е клон. Т.е. дори и формално този лев не е изхарчен нито за хартия, нито за плик, нито за усилието да бъде съставен отчета, да речем. А хипотетично може и да не бъде изхарчен въобще, след като аз мога и да не/няма да отида да си го получа. Е, защо ми го вземат тогава?! Редактирано 29 септември, 2018 от rik4o 6 1 Връзка към коментар
Victoria Публикувано: 29 септември, 2018 Сподели Публикувано: 29 септември, 2018 И аз имах сходно изживяване, след като си изкарах кредитната карта и след месец-два забелязах, че ми вземат сумичка за извлечение на хартия. Моментално се погрижих да го спра, а в клона питах служителката, защо след като явно съм абонирана, на адреса ми подобно извлечение не е пристигнало. Разбира се, тя не можа да ми даде смислен отговор и само измънка, че ти си абониран, ама те не винаги стигали... 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 29 септември, 2018 Сподели Публикувано: 29 септември, 2018 (редактирано) Няма ли да е доста по-полезно да се казват конкретните банки в които се случват такива неща? В крайна сметка таксите на банките са публични, публикувани са в тарифите им. Тези дни банките отново отчетоха рекордна печалба (към август), а масрафа ние го плащаме. Само, че когато наскоро ПИБ решиха да са прекалено лакоми просто прекратих дългогодишните си отношения с тях. Редактирано 29 септември, 2018 от logist13 2 Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 Някой може ли да даде контакт на Комисия за защита на потребителите или еквивалентен орган в Англия / Шотландия? Имам спомен, че съм виждала някъде линк, даден от @Rainy, но не го откривам. В нета открих само това. Изпратихме колет на дъщеря ми, който е пристигнал в Глазгоу в сряда - 3 октомври, но още не й е доставен. За това време е водила епична кореспонденция с customer service на DPD и резултатът е нулев. Първо са се извинили и са й казали, че това ще им е първа грижа за следващия ден /четвъртък, после петък/, днес вече са й казали, че "за съжаление пратката й е заключена в склада, заедно с други, които трябва да бъдат доставени в понеделник и съботно неделния стаф няма достъп дотам", т.е. най-рано в понеделник ще си свършат работата. Освен, че е дразнещо, че са я вързали няколко дни да стои вързана в къщи, за да не изпусне доставката, има неща в колета, които може и да се развалят дотогава. Бясна е, аз също. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 19 минути , lyusi каза: Някой може ли да даде контакт на Комисия за защита на потребителите или еквивалентен орган в Англия / Шотландия? Имам спомен, че съм виждала някъде линк, даден от @Rainy, но не го откривам. В нета открих само това. Изпратихме колет на дъщеря ми, който е пристигнал в Глазгоу в сряда - 3 октомври, но още не й е доставен. За това време е водила епична кореспонденция с customer service на DPD и резултатът е нулев. Първо са се извинили и са й казали, че това ще им е първа грижа за следващия ден /четвъртък, после петък/, днес вече са й казали, че "за съжаление пратката й е заключена в склада, заедно с други, които трябва да бъдат доставени в понеделник и съботно неделния стаф няма достъп дотам", т.е. най-рано в понеделник ще си свършат работата. Освен, че е дразнещо, че са я вързали няколко дни да стои вързана в къщи, за да не изпусне доставката, има неща в колета, които може и да се развалят дотогава. Бясна е, аз също. Няколко съвета, @lyusi. 1. Спрете да бъдете бесни - с това ще постигнете нула резултат, най-много да ви обвинят в грубо отношение и да ви отсвирят. 2. Поискайте процедурата за оплаквания на DPD или който и да е там - и я последвайте. 3. Вижте кой орган ги регулира - DPD трябва да са дали тази информация в сайта си - и вижте неговите изисквания, за да ги последвате. Със сигурност бързо-развалящи се продукти едва ли се обслужват от стандартни компании, както и връзването "в къщи" за получаване на пратка е нормална процедура не само във Великобритания. Пожелавам ви добро развитие на нещата и ако мога, ще помогна с информация, но търпението и добрия тон е най-добрата гаранция за резултати тук.. Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 (редактирано) Благодаря. С търпение или без, явно резултат преди понеделник няма да има. Иначе процедурата им е спазена - единственият вариант за контакт е през формата на сайта, което е направила многократно с нулев ефект, а за неудовлетворени от тази помощ клиенти пак на сайта са дали мейл на директора на клиентска удовлетвореност. Освен това любезно са я посъветвали, ако очаква, че срокът на годност на нещо в пратката ще изтече, да се свърже с доставчика си /демек с мен/, за да й изпрати нова стока 🙄 Не само там, и тук би ме подразнило подобно отношение. Както и да е, каквото има да става, ще стане. Редактирано 6 октомври, 2018 от lyusi 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 1 минута , lyusi каза: Благодаря. С търпение или без, явно резултат преди понеделник няма да има. Иначе процедурата им е спазена - единственият вариант за контакт е през формата на сайта, което е направила многократно с нулев ефект, а за неудовлетворени от тази помощ клиенти пак на сайта са дали мейл на директора на клиентска удовлетвореност. Освен това любезно са я посъветвали, ако очаква, че срокът на годност на нещо в пратката ще изтече, да се свърже с доставчика си /демек с мен/, за да й изпрати нова стока 🙄 А иначе още в сряда са й изпратили СМС @lyusi разбирам те. Това, че се изразявам делово, е само за да съм реално полезна - боя се, че тук емоциите не помагат 🙂 Пратките са много деликатен момент. Лично аз изпитах огромното разочарование в игра точно на магеланци да ми бъде ограбен подаръка и да не поискам да чуя повече за игра, независимо, че виновен е някой по веригата - ама кой, не е ясно. Лошото е, че разочарованието ме владее вече повече от две години и това не е честно... Този доставчик не съм го чувала. Надявам се да се разрешат проблемите ви наистина. Защото съм имала и други дертове с много известни имена и ползата е била само луда ярост. Смисъл никакъв. Пиши ако мога с нещо да помогна... Връзка към коментар
Victoria Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 On 9/29/2018 at 8:22 PM, logist13 said: Няма ли да е доста по-полезно да се казват конкретните банки в които се случват такива неща? В крайна сметка таксите на банките са публични, публикувани са в тарифите им. Тези дни банките отново отчетоха рекордна печалба (към август), а масрафа ние го плащаме. Само, че когато наскоро ПИБ решиха да са прекалено лакоми просто прекратих дългогодишните си отношения с тях. Моят случай е с ПИБ, ама читави банки не останаха, струва ми се. 🙂 Връзка към коментар
rdd Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Victoria каза: Моят случай е с ПИБ, ама читави банки не останаха, струва ми се. 🙂 Моля, ако е удобно да попитам: Как, с какво наименование е отразена тази такса в извлечението? При мен пише 2,00 лева за такса обслужване, това е за виза дебитна електрон карта. В тези два лева ли е включено левчето. Редактирано 6 октомври, 2018 от rdd Връзка към коментар
Victoria Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 17 minutes ago, rdd said: Моля, ако е удобно да попитам: Как, с какво наименование е отразена тази такса в извлечението? В момента съм на телефона и ми отрязва пълния текст, но започва с "IZVLECHENIE PO POSHTATA SO..." 1 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 47 минути , rdd каза: Моля, ако е удобно да попитам: Как, с какво наименование е отразена тази такса в извлечението? При мен пише 2,00 лева за такса обслужване, това е за виза дебитна електрон карта. В тези два лева ли е включено левчето. Такса обслужване на Виза електрон е вече 2 лева от два месеца. Преди това беше 1.50 лева. Това не е такса за извлечение. 2 Връзка към коментар
rdd Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 13 минути , Marisha каза: Такса обслужване на Виза електрон е вече 2 лева от два месеца. Преди това беше 1.50 лева. Това не е такса за извлечение. Да, да, така е - такса обслужване е 2,00 лева, знам че е увеличена, тя беше и 50 стотинки като си направих сметката, но си помислих да не би да има нещо скрито в цената. Тази такса за хартиено извлечение за какви карти от ПИБ се начислява? Връзка към коментар
Victoria Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 21 minutes ago, rdd said: Да, да, така е - такса обслужване е 2,00 лева, знам че е увеличена, тя беше и 50 стотинки като си направих сметката, но си помислих да не би да има нещо скрито в цената. Тази такса за хартиено извлечение за какви карти от ПИБ се начислява? Предполагам за всякакви, за които хартиените извлечения/писмата не са спрени. При мен беше с нова кредитна карта. Оказа се, че някъде в профила в банкирането все пак поне има отметка за изключване. (не помня къде точно беше) 1 Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 5 часа, Rainy каза: @lyusi разбирам те. Това, че се изразявам делово, е само за да съм реално полезна - боя се, че тук емоциите не помагат 🙂 Пратките са много деликатен момент. Лично аз изпитах огромното разочарование в игра точно на магеланци да ми бъде ограбен подаръка и да не поискам да чуя повече за игра, независимо, че виновен е някой по веригата - ама кой, не е ясно. Лошото е, че разочарованието ме владее вече повече от две години и това не е честно... Този доставчик не съм го чувала. Надявам се да се разрешат проблемите ви наистина. Защото съм имала и други дертове с много известни имена и ползата е била само луда ярост. Смисъл никакъв. Пиши ако мога с нещо да помогна... Благодаря наистина, разбирам и си права, че емоциите не помагат, но какво да се прави- емоционална душа съм, затова споделих. Спомням си и твоя случай с провалената доставка на коледния подарък, и тогава също ме беше яд, че ти развалиха удоволствието. Горе- долу за същото става дума и сега 🙂 Ако нещо даде фира, ще са корите за баница, за които специално беше помолила, защото там няма откъде да купи. Не е въпрос на живот и смърт, но дразни. Надявам се все пак да реагират адекватно, пък макар и със седмица закъснение. Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 5 hours ago, Rainy said: Този доставчик не съм го чувала. Надявам се да се разрешат проблемите ви наистина. Защото съм имала и други дертове с много известни имена и ползата е била само луда ярост. Смисъл никакъв. Пиши ако мога с нещо да помогна... DPD са lowcost на доставките - ползват и хора, които разкарват пакети със собствените си коли (поне в Германия имаха такава практика). @lyusi, попълване на формата за конакти няколко пъти надали ще помогне в случая - от формата се генерира един автоматичен тикет, който отива в една опашка с тикети, нейде, при някой служител на "отдела за борба клиентите". Към момента ще вдигнете КПИ-те на един или повече служители точно в този отдел, защото ще затворят всички дуплицирани тикети точно с това становище и за 0 време ще са разрешили бройка "случаи". Както и @Rainy е имплайнала, изчакайте развитието на случая, направете обстойни снимки и скрийншоти - кое кога е дошло, как е изглеждало, кога е пратено, какво пише в общите условия, ... И ако/като не ви обърнат внимание - ескалирайте случая... 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 3 минути , lyusi каза: Благодаря наистина, разбирам и си права, че емоциите не помагат, но какво да се прави- емоционална душа съм, затова споделих. Спомням си и твоя случай с провалената доставка на коледния подарък, и тогава също ме беше яд, че ти развалиха удоволствието. Горе- долу за същото става дума и сега 🙂 Ако нещо даде фира, ще са корите за баница, за които специално беше помолила, защото там няма откъде да купи. Не е въпрос на живот и смърт, но дразни. Надявам се все пак да реагират адекватно, пък макар и със седмица закъснение. Много добре те разбрах 🙂 Кори за баница има тук 🙂 Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 2 минути , Rainy каза: Много добре те разбрах 🙂 Кори за баница има тук 🙂 Е сега ако ми кажеш и къде, изцяло елиминираме драмата 😆 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 6 минути , lyusi каза: Е сега ако ми кажеш и къде, изцяло елиминираме драмата 😆 Заповядай 🙂https://www.google.co.uk/search?q=filo+pastry&oq=filo+pastry&aqs=chrome..69i57j0l5.3676j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 filo pastry - изглеждат ето така и ги има във всички основни вериги 🙂 Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 6 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 3 минути , Rainy каза: Заповядай 🙂https://www.google.co.uk/search?q=filo+pastry&oq=filo+pastry&aqs=chrome..69i57j0l5.3676j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 filo pastry - изглеждат ето така и ги има във всички основни вериги 🙂 😘 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 7 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 7 октомври, 2018 Не мога да се въздържа, че пак трябва да резервирам нещо една седмица преди дълъг уикенд и е мъка... Та преди 2 години бяхме в едно чудно хотелче на язовира и струваше 450 реала на вечер. Сега е ясно, че места за уикенда няма, но за други дати е 1900 😯 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Оферираха ми цена от 499 евро на човек за чартърен полет от България до Тенерифе-с технически стоп в Палма на 22-27.12! С произволна компания в момента цените варират от 370-450, с лоу костовете цената е под 300 без членства и пр. Така се прави бизнес, дори да има някое останало място в чартърния им полет- в случая има, се дава на цена над конкуренцията и се чака да клъвне някой. 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 8 minutes ago, Alexander said: Оферираха ми цена от 499 евро на човек за чартърен полет от България до Тенерифе-с технически стоп в Палма на 22-27.12! С произволна компания в момента цените варират от 370-450, с лоу костовете цената е под 300 без членства и пр. Така се прави бизнес, дори да има някое останало място в чартърния им полет- в случая има, се дава на цена над конкуренцията и се чака да клъвне някой. Направи им контра оферта! :) 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 (редактирано) До 22.12 има предостатъчно време да си продадат седалката с целия пакет и не виждам смисъл да блокират място отсега. Намирам цената за напълно логична. Ако има седмица или по-малко до полета ще е друго. Редактирано 10 октомври, 2018 от stanimir Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Според офертата на пакета, всичко е изтекло преди 31 минути , stanimir каза: До 22.12 има предостатъчно време да си продадат седалката с целия пакет и не виждам смисъл да блокират място отсега. Намирам цената за напълно логична. Ако има седмица или по-малко до полета ще е друго. Объркал съм датите, ставало е дума за този месец 22.10-27.10. Връзка към коментар
Миланка Публикувано: 14 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2018 На летището в Ларнака си чекирам куфарчето, с идеята директно да го товарят. При изричната ми молба, се оказа че за този полет не може и скоропостижно се разделих с няколко течни армагана. Не можеше може би, защото отидохме пеша до самолета, където преди да се кача ми взеха багажа за да го натоварят. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега